Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hahaha hier op terugweg van beurs ook een stop voor donuts gehad!! ze stonden zo naar me te loeren op een vrachtwagen die we voorbij gingen op de snelweg!! doos is op natuurlijk hahahaha

2. Ukkie1982

Ukkie1982 Niet meer actief

Jaaa super leuk! ze heeft baarmoederhalskanker gehad :/ en de dokter had gezegd dat ze niet zomaar zwanger kon worden. Dus dit is een hele leuke verassing voor ze! :D

Ik had een noppies setje gekocht bij JijWel op de beurs. En daar kreeg ik die kortingsbon bij ;) Ze verkopen ook nog andere dingen dan noppies, maar ik weet al wat ik kopen ga! :D

Mijn zusje gaat boodschappen voor me doen zodat ik onder mijn dekentje kan blijven liggen snotteren. Ik ben écht toe aan de zomer zeg!

Ik heb trouwens op het inschrijfformulier van de kraamvogel aangegeven dat ik niet 2 verschillende kraamverzorgsters wil. Ik weet ook nog niet of ik de volledige periode ga doen, ik heb zowieso wel hulp in huis dan en zo gauw ik het aan kan ga ik naar mijn ouders toe om daar vertroeteld te worden! :D

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik vond kraamzorg prettig... van mij mag het de volle afname zijn.

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Bij de 1e was mijn man ook thuis, en toen kwam de kraamzorg van 8 tot 13.00 zon beetje. Soms tot 12.00.
    Wel 8 dagen lang, maar dus niet hele dagen. Ik had wel afgesproken voor die 48 uur, maar kon dus nog aangepast.

5. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    O krijg weer trek in lekkere dingen.
    Vanmorgen bij de boodschappen, hamkaaschips, bugles, en paprika chips hmmmmmm

6. Ukkie1982

Ik heb me ook wel voor het volledig aantal uren ingeschreven, maar heb nu nog ff geen idee hoe het straks allemaal gaat en wie hier dan bij me zijn. Lijkt me zowieso niet fijn om de eerste nachten alleen te zijn. Maar dat komt allemaal nog wel.

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Er stond trouwens ook een uitzetlijst in mijn informatiemap van Isis en die was toch een stuk korter dan de lijst die je in winkels krijgt! :D

Ukkie: Dat maakt het dan wel super speciaal zeg. Super voor ze!

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    nou ikkie dat is zeker een wondertje!!! maakt het nieuws nog bijzonderder!! vertroetel der maar fijn!!

ik zat te kijken naar kruiken.. moeten we bij juli kindjes wel 2 kruiken gebruiken? zou 1 niet voldoende zijn? en gebruiken we die dan uberhaubt wel? anders dan bedje opwarmen eventueel? kan me niet voorstellen dat het fijn is om met eventueel 30 graden met een kruik te liggen laat staan 2...

9. Rooiwyn

Rooiwyn Lid

31 dec 2011
    88
    0
    0
    Anesthesie Verpleegkundige
    Stadskanaal
    Heerlijke controle gehad zojuist.. we weten wat het wordt...

We gaan in juli een prachtige dochter verwachten!

Helemaal blij, en kan nergens anders meer aan denken.. lol!

Echo foto s meegekregen, het ziet er zo mooi en beweeglijk uit..
    In love... hmmm!

10. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik er één aanschaf, een tweede is altijd zo bijgehaald!

11. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen, gefeliciteerd! :)

12. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Aloha ik had in juli toen 1 kruik. Wel een paar weken gebruikt, ook voor de nacht nog een tijdje

13. Ukkie1982

Leuk Rooiwyn!! Een meisje! Gefeliciteerd!

Zeker bijzonder voor ze! Vind het nu wel ff jammer dat ik zo ver weg woon hoor ;)

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    super leuk rooiwyn! alles was verder ook goed? had je 20 weken echo? shoppennnnnnn!!

ja ukkie kan ik me voorstellen! ik zou gewoon de auto instappen en taart brengen! waarschijnlijk zijn ze zelf helemaal overdonderd van het nieuws!! hoe leuk!! of via greetz een kadotje sturen, doe ik ook vaak als iemand te ver weg woont om snel heen te gaan!

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ropiwyn! Wat ontzettend leuk een juli meisje! Van harte :)

16. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    sweet ik heb je fb verzoek gevonden en als het goed is zit je nu bij de groep!!

17. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal, wat leuk om te lezen dat er een hoop meiden op de beurs geweest zijn. Ik was er ook gisteren, heb lekker veel kleren voor mezelf gekocht. Hebben jullie die modeshow gezien? Echt hilarisch! Van die vrouwen met nepbuiken die als een gek stonden te dansen op de catwalk. Gelukkig waren er ook wel echte zwangeren.
    Vandaag de 20 weken echo gehad, alles was goed!
    En....het is weer een jongetje...
    We hadden stiekum op een meisje gehoopt, dus moet even aan het idee wennen.
    Maar ik weet hoe lief jongetjes zijn!

18. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    rooiwijn wat leuk ook een meisje! lekker winkelen nu fijn dat alles goed was :)

@pipi fijn dat alles goed was weer!!! leuk een jongen

wel toevallig, net belde de kraamvogel om een afspraak te maken ze komt in maart :)

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    rooiwijn: Gefeliciteerd, een meid!

Pipi: Fijn dat de echo goed was en nog een zoon, leuk!

Kraamzorg: Ik heb mezelf bij kraamvogel aangemeld en in maart komen ze langs.

Vanmiddag naar het bos geweest, lekker met de honden wandelen. Had er trek van gekregen en heb net dus een zak chips op.

20. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    goed nieuws pipi!!! gefeli met je vent! went vanzelf!
    ik heb de show niet gezien, had me wel hilarisch geleken haha

Deel Deze Pagina