Zit in de bus, dus niet al te uitgebreid.. Boja: Welkom.. altijd gezellig, nog meer mensen! Tamendon: Wat heb je leuk veel dingen gekocht zeg, lijkt me heerlijk om dat soort aankopen te gaan doen. Misschien dat ik ook nog maar even moet gaan kijken Ben net bij een hoogzwangere vriendin geweest, wat krijg ik daar een kriebels van, heerlijk! KAmertje was helemaal af, alles stond klaar vvoor de baby, zooo leuk!!
@meandor, dank je wel! ja jullie kletsen wat af heb ik al gezien haha! ik doe mn best daarin mee te gaan
ik word al enthousiast van het berichtje over een kamer die af is hahahahaha hier gister voor het eerst echt echt echt de baby gevoeld.. ik las ergens hoe het hoort als de baby tegen de as aantrapt dus ik vlieg naar boven de as pakken en luisteren en ja hoor toktoktok en dan hield niet op.. ik de as weggelegd en toen voelde ik het hele karate wedstrijd! ik voelde duidelijk een voet en vuistjes! wel half uur lang! ik moest er wel even van huilen.. ik had al wel paar weken het vermoedde dat ik iets voelde maar wist het niet zeker maar dit was overduidelijk. ik besefte me ineens dat er eindelijk echt leven in me buik zat en er kwam dus automatisch een golf van verdriet en gemis over me heen van de mken. daarna snel vriendlief gesmst en me moeder gebeld haha was helemaal hyper! voel het nu continu met af en toe even niet ik voel dan dat de baby slaapt.. heel raar.. als ik me hand op me buik leg schopt het er ook tegenaan lijkt.. vriendlief voelde dat gisteravond ook.. heel bizar.. mijn placenta lag rechtsvoor alleen linksvoor was een 'gat' zeg maar.. ik heb het idee dat de placenta verschoven is ineens want heb nu veel meer gevoel over me hele buik.. ik heb ook het gevoel dat er iemand aan me navel trekt.. maar dit zal wel onzin zijn hahaha
Boja.. ja daar zijn we heel goed in ja! Gister dit nieuwe topic geopend en nu al blz 25, wat een prestatie! Maar je moet je niet verplicht voelen om het bij te houden hoor.. snap dat het soms indd wel heel snel gaat!
ow sorry haha angelsound en we kletsen heel wat af.. maar komt ook doordat sommige van ons niet werken of thuiswerken of savonds ofzo.. en tja dan is de pc in de buurt aan wel handig ik werk bv vanuit thuis vanaf de pc.. zp staat altijd een schermpje open haha
@meandor haha, nee voel me niet verplicht, maar vind het wel leuk. bij de vorige zwangerschappen ben ik pas gaan meekletsen na de bevalling, maar nu vond ik het leuk om nu al te gaan doen. Twijfelde eerst nog omdat ik vermoed dat ik toch pas in augustus ga bevallen (beide keren hiervoor te laat bevallen), maar het voelde toch niet goed om mezelf nu al als augustus mama te bestempelen haha. Slaat nergens op, maar ja...
aha, Angelsound! ik snapte hem ook niet haha! heb ook de angelsound sinds vorige zwangerschap omdat ik toen tot halverwege de zwangerschap last heb gehad van bloedverlies, maar ik kan deze smurf tot nu helaas nergens vinden
ik moest ook even 3x lezen voordat ik doorhad dat as angelsound was. wat bijzonder! hier heeft vriendlief de baby mandagavond voor het eerst echt gevoeld, was ook wel weer een heel bijzonder moment! ik voel de baby voornamelijk 's avonds en vooral als ik mn hand op mijn buik leg en er af haal, zodra ik mn hand weg haal beweegt de baby daar heen dit deed jamie ook altijd en heb daar toen hele grappige filmpjes van gemaakt tegen het einde van de zwangerschap, je zag echt mijn hele buik heen en weer bewegen...
ooo dat lijkt me ook zo vreemd als je buik beweegt!! ik typte as omdat ik die afkorting altijd gebruik via whatsapp met een vriendin hahaha dus automatisme jammer boja dat je niks kan vinden nog.. wellicht verder weg? of placenta ertussen? of harder drukken? gebruik je wel van die gel ofzo ertussen..?
Ja dat is heel vreemd als je buik beweegt, maar wel echt heel leuk om mee te maken. Ik heb ook toen filmpjes gemaakt, maar op de filmpjes zie je het wel minder goed dan in het echt. Dan zie je echt zo'n kontje van links naar rechts gaan, zo leuk! Ja ik heb wel van die speciale gel gebruikt en ik hoor van alles, ook volgens mij karate moves (of mijn darmen doen een regendans ofzo...) maar hartje heb ik nog niet kunnen vinden. Gelukkig mocht ik vorige week woensdag even snel naar de vk en toen ik heb ik het hartje wel gehoord, dus ik ga er maar vanuit dat alles ok is. Morgen toch weer spannend naar de vk. Ik ga het vanavond nog maar een keer proberen denk ik!
Mijn placenta ligt trouwens wel gedeeltelijk voor, maar geen idee aan welke kant... zal ik morgen ook eens vragen aan de vk.
heb even ziten kijken je heb zoveel verschillende soorten maar vind het wel leuk om er een te hebben hihi
Haha, heel grappig. Ik vertel net aan oud klasgenootje (beste vriendinnetje op de basisschool) dat ik zwanger ben. Ze studeert zelf geneeskunde en de reactie was wel heel grappig: hoezo ben je zwanger dan????????. niet???? echt??????echt???????. Gefeliciteerd!!!! Ik kan het niet geloven! Ik werk op de verloskunde afdeling, als je ooit vragen hebt!! Ideaal dus, nieuw contactpersoon erbij haha
@chans, ja dat is wel idee. alleen lukte het me bij de vorige zwangerschap echt elke keer, maar ik denk dat ik hem toen rond de 15 weken had gekocht, dus misschien ben ik gewoon te vroeg geweest.