@meandor: ik ben grootverbruiker van tissues zegt dat genoeg?? Ben het ook wel zat eigenlijk! Nachtje doorslapen zou wel prettig zijn Ennuh.. chips.. als lunch?? Niets mis mee toch???
he shit nu wil ik ook roze koek! heb hem nog wel in het geel liggen aka paashaasversie... hmmmm.. * sluipt naar kast*
whahaha, jij bent erg ik pak zo een bolletje kaas.. beetje burgerlijk vergeleken bij die chips van jou
Oeh roze koel, heb ik ook liggen, ga ik gelijk pakken, is mijn ontbijt dan Haha zo ook ff tostie maken.
Ik heb nu roze koeken op het boodschappenlijstje gezet en ik denk dat ik ze vanmiddag nog maar even ga kopen.
Moeders en schoonmoeders:Voor mijn schoonouders wordt t het 3de kleinkind.Ze laten niet veel los,maar mijn schoonmoeder is wel elk vrije moment bezig met de kinderkamer.... Mijn moeder daar wordt ik daarintegen erg kriegel van.Het is haar 1e kleinkind en draaft een beetje door,wat ook wel weer erg lief is.Ze heeft veel verdriet gehad toen we vorig jaar juli n miskraam kregen en ze is zo bezorgd.Iets te vind ik,ik laat haar maar.... Kleine voelen:mijn vriend heeft het nu 1keer gevoeld,was ook wel een flinke trap...Maar het is meestal stil als hij xn hand op mn buik legt.Ik voel dan wel de kleine naar zijn hand draaien zeg maar. Chips,koek ik lees veel vreetbuien,haha heerlijk he. Ik ben verslaafd aan die maom snoepjes,heerlijk.Er zit n nieuwe zak in de snoeppot en de pot slinkt al weer aardig....Ik doe t soms stiekem,want mn vriend wordt helemaal gek als ik weer aan t snaaien ben. Ik ben nu vast dingen/mensen vergeten...komt wel
Wat is dat toch met die roze koeken.. waarom zijn ze zo onweerstaanbaar??? Ik had ze zelfs mee voor in de trein gister!! ERG!
Voor mijn schoonouders wordt ons kindje het derde kleinkind en voor mijn eigen ouders wordt het nummer 10!! Vreetbuien: Ik eet echt amper extraatjes, ik heb steeds zo'n vies gevoel van al het maagzuur dat ik al blij ben als ik er een paar broodjes en mn warme eten in krijg. Bleh! Ik kom net binnen bij mijn ouders en zit nu aan een kop met rooibos aardbei/slagroom thee (hoe verzinnen ze die combi, maar het is heerlijk!) en kreeg meteen de koektrommel met chocoladekoekjes en roze koeken naar me toe geschoven met de mededeling "Je bent nog helemaal niet dik! Eten!"
Hahaha. ik vind roze koeken smerig heb helemaal geen koek en snoep en chips in huis. Heb er ook totaal geen zin in! Voor mijn ouders is het het eerste kleinkind, mijn moeder is super lief, ook heel bezorgt, wil alles wel uit mijn handen nemen als ze hier is. Ze wonen niet om de hoek, dus ik vind het wel prima zo. Ik laat haar er lekker van genieten! (En hang zelf lui achter over als ze hier is )
Goedemiddag allen, Ik heb wat pagina's bijgelezen maar jullie worden bedankt.... Vanaf het moment dat het over eten gaat, heb ik trek en ben ik de helft van wat hier is geschreven al weer vergeten... Ik hoor veel over moeders en schoonmoeders, maar zijn er hier ook dames die 1 van deze 2 bij de bevalling zou willen hebben? Mijn schoonmoeder absoluut niet hoor, maar mijn moeder wel. Krijg de indruk dat ik 1 van de weinigen zal zijn Mijn moeder is ook bij de bevalling van mijn dochter geweest en dat vond ik erg bijzonder. Het scheelt wel dat mijn moeder niet opdringerig o.i.d. is. Ze houdt zich netjes op de achtergrond en respecteert alle wensen van mij en mijn man. Wij krijgen een kindje en ze is heel blij dat zij toeschouwer mag zijn
@cybi ik denk dat mijn moeder wel bij mijn bevalling zal zijn. Mijn beste vriendin is er sowieso, die heb ik gevraagd of ze komt, wil ze ook heel graag. Maar ik weet ook zeker dat mijn moeder het graag wil en ik denk dat ik het ook niet vervelend vind. Al hebben ze wel liever dat ik bij hun in de buurt beval dan hier in het ziekenhuis Maar dat wil ik dan weer niet! Ze moeten er wel iets voor ver hebben