Volgens mij kun je overigens niets meer eten als je echt stil gaat staan wat er allemaal in zit. Maar Boja en Meandor... roze koeken komen hier vanaf nu echt niet meer in.
Aankomen: Zit nu op +2. Met M ben ik in totaal 13 kilo aangekomen en ben benieuwd hoe het dit keer komt. Eet als een dolle, had ik bij M juist helemaal niet.. dus zal wel wat meer zijn deze keer. Bevallen: In het ziekenhuis. Veilig gevoel.. mocht dr iets mis gaan kunnen ze meteen ingrijpen. Lijkt me sowieso vreselijk om richting ziekenhuis te moeten als je of net bevallen bent, of vol in de (pers)weeen zit. Had bij M de 'luxe' dat ik een medische indicatie had. Ik belde omdat ik vermoedde dat mn vliezen waren gebroken en mocht meteen komen, nog geen wee te bekennen. Heerlijk op mn gemak mezelf geinstalleerd! Zal nu wel anders gaan, maar toch.. weer lekker int ziekenhuis!
@malle, nee gelukkig eigenlijk nooit lippenstift! als ik 2x per jaar lippenstift op heb is het veel maar bah, ook weer zo'n naar idee. maar de roze koeken en m&m's zijn hier langzaamaan weer welkom aan het worden hoor haha, maar moest er echt een tijd lang niks van weten. @grace, die afkeer zakt vast vanzelf weer
Hier ook green lippenstift hoor, maar zo wel, kan er niet van wakker liggen dat het van die beestjes zijn Haha
Ach joh, lekker toch!! Dr zitten wel meer rare dingen in ons eten waar we ons helemaal niet van bewust zijn.. gewoon lekker eten! Grace.. dapper is het niet hoor. En heel eerlijk gezegd, ik heb dr stiekem ook heel veel zin in. Niet bang zijn.. komt hoe dan ook goed!!
Boja, ik loop sowieso al in het olvg voor controle enzo, lijkt me sterk als ze me dan weg sturen we zijn eigenlijk te vroeg, het anna paviljoen is nog niet klaar als wij bevallen gaan.
Ukkie, nee dat lijkt me inderdaad sterk. Ik vroeg me toen ook af wat ze zouden doen als ik daar gewoon heen zou rijden, ze hadden me vast niet weggestuurd met 9 cm ontsluiting lijkt me.. Wat is het anna paviljoen??
Het nieuwe moeder en kind centrum. Kan je als moeder altijd bij je pasgeboren kindje zijn. Er zijn trouwens nu ook al 2 nieuwe kraamkamers bij, dus er is al weer meer ruimte En ik denk idd niet dat je met 9 cm ontsluiting weggestuurd wordt! Dat zou toch te gek zijn :/
Nou dames, als het waar is krijgen we het nog zwaar! 'Dertig graden in april mogelijk' - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Ik geloof echt helemaal niets meer van die lange termijn voorspellingen. Zomer 2011 zou enorm warm worden met meerdere hittegolven: absoluut niet uitgekomen. Winter 2011/2012 zou een horrorwinter worden: niet gebeurd. En nu dus een hete lente? Ik geloof het pas wanneer ze deze temperaturen op korte termijn voorspellen.
Van die weersvoorspellingen hebben ze de laatste tijd niet veel gebakken. Zoals Yummie al zegt, de voorspellingen van vorige zomer en afgelopen winter klopten ook al niet. Maar vorig jaar was het in april ook heel erg warm, dus wie weet gaat het nog wat worden. Ben wel toe aan een beetje warmte en zon. En liever die temperaturen in april en mei dan straks moeten puffen bij 30 graden in juli!
Hee meiden! Ik ben er ook weer even, kom alleen melden dat ik morgen de 20 weken echo heb. Begint nu toch te kriebelen zeg! We zijn een weekje weggeweest, dus heb niet kunnen bijlezen. Heb ik nog wat belangrijks gemist? Hoe zijn de 20 weken echo's tot nu toe verlopen? Liefs
Hoi meiden, Hier morgen ook de 20 weken echo, en ben best een kein beetje zenuwachtig. Nog iets anders. Krijg ik net inene van mijn baas een mailtje, wat ik al belachelijk vind op zondagavond, terwijl ik morgen op het werk ben. Ik wil 2 dagen blijven werken en mijn ouders passen 1 dag op en 1 dag opvang. Dat is al een tijdje geleden besproken op het werk en mijn baas heeft er nooit problemen over gemaakt, het is zelfs collegiaal in werkoverleg al besproken. Er zou evt een parttimer aangenomen worden. Heb ik donderdag nog een gesprek met hem over het een en ander, begint hij erover van of ik niet gewoon 3 dagen kan gaan werken en mijn vriend dan evt een dagje thuis met de kleine. Uitgelegd dat dat geen optie is ivm zijn werk en ook salaris, hij is gewoon de hoofdverdiener. Gaat hij nu dus in het mailtje erop door dat hij snapt dat het voor ons een verandering is in ons leven maar dat hij liever heeft, oftewel eist dat ik minimaal 3 dagen kom werken na verlof. Echt kwader kan je me niet krijgen dat je dit dan op zondagavond via de mail gaat sturen terwijl ik er morgen gewoon ben, zeg het dan gewoon in mijn gezicht. Nu is mijn vriend hier ook kwaad om en die zegt ook gewoon van je blijft maar bij je standpunt, en anders zoekt hij maar helemaal een ander. Volgens mij wil hij gewoon geen ander aannemen en denkt hij alleen om zijn eigen portomonee Zit mij hier gewoon zo boos om te maken nu, vind dat gewoon niet normaal, en terwijl hij weet dat ik morgenochtend ook die echo heb en daar beetje nerveus voor ben. Soms word je er weleens moe van. Probeer het nu maar even los te laten voor zover het lukt. Andere meiden met echo's morgen, veel succes!
Lijkt me wel grappig... alle Amsterdamse dames tegelijk in het olvg! Ik ben medisch gevalletje vanwege mijn ks, ze mogen me niet wegsturen. wallie klinkt heel vervelend, zeker omdat het collegiaal besproken was. Je contract was zeker nog niet aangepast? En hoe zit het als je ouderschapsverlof opneemt? In je zwangerschap moet je geen grote beslissingen nemen met je baan opzeggen, hormonen overal. Misschien even een e-mail naar je baas toe dat je dit e-mailtje niet verwacht had, na de bespreking in het werkoverleg over je dagen en dat je graag even met hem om de tafel wil om een en ander bespreken voordat jullie verzanden in een e-mailconversatie ofzo. En wat je ook doet, niet meteen je baan opzeggen Laat hem maar even vertellen waarom hij ineens afziet van iets dat reeds besproken is.
Goedemorgen dames, Ik heb het hele weekend meegelezen maar geen tijd gehad om te reageren! Weet nu dus ook niet meer precies waar het allemaal over ging, behalve dat ik vaak 'roze koeken' voorbij heb zien komen Ik ben inmiddels over op de gevulde koeken, mjammjam! Ik wil iedereen die vandaag een afspraak heeft even veel plezier wensen! Verder gaan we maar weer aan het werk, vannacht hele beroerde nacht gehad dus dit wordt vast een lange dag, help!
MadeinUSA, gefeliciteerd met jullie dochter!! Echt heel erg leuk! Wallie, ik sluit me aan bij Mejosje. Niet zo chique in ieder geval van je baas. Heel succes vandaag met de 20 weken echo. IC, jullie hebben vast genoten! Mallle, die weersvoorspellingen geloof ik ook niet zo erg meer maar dat betekend niet dat dit weer niet welkom is hoor! Maedra, wij gaan 8 dagen naar Cran Canaria. Ben je al in de UK geweest? Hier alweer ruim 20 weken, zo heerlijk!! Nu het mooier weer wordt lijkt de tijd ook sneller te gaan.
Wallie, wat stom van je baas, ook dat hij dan vraagt of je partner niet een dag minder kan werken, dat gaat hem toch niets aan, bah. Mare, wat heerlijk! Wij vertrekken woensdagavond met de nachtboot vanaf Hoek van Holland (vind het zo nostalgisch met de boot naar Engeland, voor mij begint de vakantiepret dan al, haha). MadeinUSa, gefeliciteerd met jullie dochter! IC, wb Hierzo maar eens wat schoonmaken en een was doen en dan nog even boodschappen doen, heerlijk nog even een vrije dag. Morgen de 20-wekenecho, ben gek genoeg nog niet zo zenuwachtig (komt vast nog wel ), al heb ik ook al weer een horrordroom gehad dat ik beviel van ons kindje met 20 weken en dat het dood was.