Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    to prove it's a boy:p

2. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Lilage!!!:D

3. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Gefeliciteerd lilage

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Gefeliciteerd lilage! Wat een mooie foto's en fijn dat alles in er goed uit ziet!

5. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Wat een scherpe foto s Lilage en leuk en jongetje.

6. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    lilage wat een mooie foto,s duidelijk ook! wat leuk een jongen gfeliciteerd :)

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Maedra: Wat een enge droom! Maar dit keer gaat het allemaal goed meisie!
    Die droger heb je echt niet per se nodig, maar is gewoon handig ;)

MadeinUSA: Gefeliciteerd met jullie meisje, leuk!

Wallie: Ronduit belachelijk van je baas! zo heeft het mij mijn baan gekost, dat ik minder wilde werken :S
    Oh, dat is echt mega balen :( Jeetje.... heb je al met het busbedrijf gebeld?

Lilage: Gefeliciteerd met jullie zoon!

Tamendon: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Het stelt inderdaad niet veel voor, maar wij vonden dat toen tóch speciaal :)

Malle: Heerlijk een weekendje CP! Geniet ervan :D

Facebook: Ik wil daar ook wel lid van worden :D

Badkleding en lingerie: lingerievoortwee.nl wát een geweldige zaak is dat!

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Vandaag hebben wij ook de SEO gehad en alles was goed! Ze heeft alles nagekeken en was superduidelijk in haar uitleg, ook nog een heel groot deel op DVD meegekregen.

Mindere nieuws is dat de placenta volledig voor de uitgang ligt! Die kan wel nog naar boven groeien, maar als die dat niet doet, wordt het dus een keizersnede. Daar ga ik gewoon lekker nog even niet vanuit :p

En.............. het is dus écht écht écht een meisje! Wat leuk, na 2 jongens!
    Al was een 3e jochie natuurlijk ook hartstikke leuk geweest hoor :)

Daarna even met onze oudste naar de logopedie geweest, daarna boodschappen halen, valt ie keihard van zo'n bootje, die je aan kunt zetten en die dan gaat bewegen. Hij ging erin staan, op het bankje (dat ding stond niet aan) en hij verstapte zich of zo en knalde zó met zijn hoofd op de grond :( Naar de HAP, heeft hij een lichte hersenschudding. Nu met wekadvies weer thuis... arm kereltje!

9. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Ow dat valt wel mee, wij gaan een weekend, die zijn meestal ook duurder dan middel, maar wel lekker, wij betalen 407 voor 4 personen en daar is dan nog korting vanaf van 150 eu

10. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Ow dat komt me bekend voor, van de placenta, kijk je uit met.sex anders zit je straks net als ik.

11. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    @lilage, wow wat een mooie echo's zeg!!

@IC, ach nee, dat arme ventje :(, moet je hem de hele nacht om de paar uur wakker maken? succes meis!

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Aaaah ic Wat sneu! Hoe is de nacht gegaan? Pb even je fb naar mij of boja ofzo dan voegen we je toe aan dr groep. Wat fijn dat de seo goed was! En een meid leukleuk! Bij mij lag de placenta ook ervoor met de punt zeg maar.. hier verwachtte ze dat die meegroeide naar boven bij het verder groeien vd baarmoeder en daar gaan we voor het gemak ook even van uit haha worden best veel keizersnedes anders hier!

Ik ga vandaag trouwjurken passen vind het zoooo moeilijk helemaal omdat Ik nu nog niet se buik heb die Ik met de bruiloft wel ga hebben ben dan 33 weken... Moeilijk een voorstelling van te maken al heb Ik gelukkig al wel iets buik nu maar toch...

13. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    lilage, wat een super gave echo's!!

14. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Beterschap IC, wat vervelend!

Veel plezier Aloha, neem je wel iets van een kussentje/trui mee, zodat je die in je legging kan stoppen? Kan je iets beter zien hoe het toont.

15. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    IC wat vervelend zeg! Zal wel een lekkere nacht zijn geweest dan!

Aloha heel veel plezier, het kussen idee lijkt me inderdaad een goede tip! Zag laatst ook van die buikkussens bij de Prenatal hangen.

Zijn er dames met afspraken? Ik gok van wel dus ik wens die dames heel veel plezier!

16. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Ik heb een vraagje over de 20 weken echo. Ik hoorde laatst ergens (of hier gelezen?) dat er naast de uitgebreide check van het kindje ook nog een meting zou plaatsvinden. Geen idee wat voor meting dat nou weer was, maar het had ermee te maken dat wanneer die meting niet goed was, dat een voorspeller zou kunnen zijn van een vroeggeboorte.
    Heeft iemand hier enig idee waarover ik het heb? En zou diegene dan uit kunnen leggen wat er dan gemeten wordt en hoe dat dan in zijn werk gaat?
    Alvast bedankt!

17. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik denk dat je het over de baarmoederhals meting hebt. word in sommige ziekenhuizen gedaan nu maar eigenlijk bijna nergens. hier is die even snel bekeken maar niet opgemeten.

het gaat over de lengte van de baarmoedermond hals als die korter dan zoveel is is dat een mogelijke aanwijzing voor een vroeggeboorte. vroeger werd dat alleen gemeten bij dames bij wie dat aan de orde zou kunnen zijn door medische indicatie, er zijn nu dus testen om te zien of het zinvol is dat bij de 20 weken seo te doen als standaard.

en een kussentje.. tja.. heb geen legging aan.. ben al bij me moeder.. en gok erop dat ze daar wel kussentjes of buiken hebben? anders maken ze er maar 1 haha het is duur genoeg allemaal ;)

18. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ic; he bah wat vervelend voor je mannetje, hoop dat ie zich weer wat beter voelt vandaag!

lilage; mooie echo foto's!!! gefeliciteerd met jullie jongetje:D

aloha, succes vandaag, hopelijk vind je een mooie jurk!

hier gister de pretecho gehad met mijn moeder. stuk 0f 8 foto's mee gekregen, super mooi allemaal en in 3D gedaan. we hebben zo'n prachtventje weer:D alleen beetje jammer, we kregen ook een dvd mee en die werkt gewoon niet. in de dvd speler zegt ie: error en in de laptop loopt gewoon de hele laptop steeds vast, alsof er 'iets' op de dvd staat, maar de laptop het niet kan lezen. je kan de schijf ook niet openen:( zo die vrouw nog maar even bellen en hopen dat ze een backupje heeft gemaakt op haar computer. (zal wel niet trouwens:()

hier nog even een foto, gemaakt van de foto met mijn telefoon dus niet helemaal scherp:
    Bekijk bijlage 226847

19. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Egoberichtje vanuit de auto, hele mooie 20-wekenecho gehad! Alles was in orde, zo'n opluchting. Nu op weg naar de Babydump!

20. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sweetmarije wat een mooie foto! En wat vervelend dat die dvd het niet doet! Hopelijk gaat dat nog goed komen.

Maedra wat fijn om te horen! Nu lekker shoppen! Veel plezier!

Deel Deze Pagina