handig chans!!!! haha en inderdaad goed idee... de as meenemen.. je hebt zoveel verschillende soorten wellicht heb je diegene die vanaf 20 weken kan? ik heb net de kast opgeruimd.. naja de lades ervan.. 1 la was gebombadeerd tot zwangerschapsla.. alle onderzoek formulieren blabla en testen.. jezus wat een testen.. heb er denk ik stuk of 100 weggegooid.. schrok me kapot!! oke 100 is overdreven.. 50 zeker... en dan nog ovu testen erbij haha nu fris laatje met alleen de testen van deze zwangerschap netjes in een doosje erbij. la 2/3e leeg haha
Mijn angelsounds staat op dat het vanaf 12 weken kan. @aloha, nu al nesteldrang met je opruim actie veel fijn als het weer opgeruimd is hoor. wij wonen nu ook echt in een pakhuis lijkt wel. zodra ik volgende week weet welk 'merk' baby ik krijg, kan ik in ieder geval alles gaan uitzoeken wat we opnieuw gaan gebruiken en wat weg kan. kan niet wachten!
haha jaa dat lijkt me ook leuk werk! oude dozen doorpluizen en herinneringen ophalen hier moet alles nieuw nog haha 1e kindje.. dusseh als wij het vrijdag eventueel horen gaan we los! manlief wil direct met de kamer beginnen dan haha en ik shoppen!!!! mijne kan ook vanaf 12 weken volgens mij.. heb wel de duurdere versie..
ja echt en wij hebben alles al. mn zoontje is 3 (bijna 4) en mn dochter is net 2 geworden. en voor mn dochter heb ik echt schandalig veel kleding dus het meeste is echt nog zo goed als nieuw. ik had net de babykamer verkocht via MP voor ik zwanger werd haha. ik moest en zou die kinderkamers veranderen ineens. nu hebben we toch geen plek voor een babykamer, want we hebben een 4 kamer woning dus alle kamers zijn vergeven. wordt dus alleen een ledikantje bij ons op de slaapkamer voor deze beeb en dan na enige tijd mag hij of zij bij broer of zus op de kamer.
ik heb een goedkope van Jumper, ooit bij de kijkshop gekocht. iets van 40 euro denk ik, kan dat? maar ik heb echt bij mn vorige zwangerschap geen enkele keer gehad dat ik het hartje niet kon vinden. en ik luisterde toen elke dag ff een minuutje om te kijken of ze het nog deed zeg maar.
hmmz ik heb toen gezocht naar ervaringen van die van de kijkshop en daar hoorde ik veel geluiden over dat die snel stuk was? wellicht is die niet zo goed meer als vorig jaar? gewoon meenemen naar de vk doen er wel meer! als die hem ook niet kan vinden ermee weet je in elk geval dat het niet aan jouw ligt haha en kan ze met hun dopler direct laten horen dat het wel klopt
dat zou ook kunnen... of de gel is overdatum haha! nee opzich niet onverwachts zwanger. twijfelde heel lang of ik een derde kindje wilde. dacht namelijk altijd (voor ik kinderen had) dat ik er 2 wilde. maar het bleef in mn hoofd die twijfel en toen bedacht ik me dat als ik het NIET zou willen, dat ik dan nooit die twijfel had gehad. dan was het voor mn gevoel gewoon klaar geweest. maar mn dochter moest sowieso een ander bed want ze klom uit het ledikant en toen wilde ik het liefst de babykamer in zn geheel verkopen (kreeg er zelfs 125 meer voor dan dat ik vroeg haha!) en ik had mn oog al heel lang op 2 bopita bedden laten vallen (een 1persoonbed voor mn zoon en en een voor mn dochter) en die waren toen voor 40% korting verkrijgbaar en toen kon ik me niet beheersen. Meer mensen denken alleen daardoor dat het niet gepland is dit kindje, maar dat is het dus wel. Was gewoon een impulsieve actie van mij, het moest ineens weg... En daarnaast was ik toch van plan om de baby eerste tijd bij ons op de kamer te doen, dus het is allemaal geen probleem eigenlijk. Was wel snel zwanger nadat we besloten hadden dat we allebei wel nog een kindje wilde, maar hierna ben ik wel echt klaar hoor!
Jeetje wat gaan jullie weet hart Haha. Heb net me eerste zwangerschap kleding gekocht, joehoe een tuniek bij de wehkamp vandaan, hoop dat ik hem morgen binnen krijg, heb er gelijk maar en legging en enkel laarsjes bij besteld. Hoop dat het allemaal past.
haha fotooo mallle!!! en nogmaals de tip haha bij gebruiksinstellingen en dan opties kun je instellen hoeveel berichten er per pagina worden weergegeven er staat standaard optie foruminstellingen aangevinkt.. je kan hem ook op bv 40 berichten per pagina zetten.. dan lijkt het geklts minder en is makkelijk bijlezen en teruglezen als je antwoord post plus op je telefoon is dat ook makkelijker!! zo heeft dit deel 2 topic bij mij pas 7 blz
Je zult het vast niet zo bedoelen, maar dit schiet mij enorm in het verkeerde keelgat. Als je zo'n belachelijke overproductie hebt zoals ik had, is dat écht een probleem. Kind verslikt zich, ik kan nergens in het openbaar voeden, totdat we een maand of 5 verder zijn, alles is constant door en doornat, noem maar op. Even om je een voorbeeld te geven; als ik kolfde, kolfde ik per voeding zo'n 1600 cc af (beide kanten in totaal dan wel). En nogmaals, je zult het wel niet zo bedoelen, ik ben ook niet boos, maar weet dat dit dus écht géén luxe is, maar gewoon een waar probleem waar ze met 4 lactatiekundigen géén raad mee wisten.
Ik moet trouwens met mijn zieke kop gewoon werken, dus ben zo weer weg, kijk wel even hoe ver ik kan komen met reageren
Pfff weer bijgelezen... Hier geen bv maar fv. Je bent dus niet de enige cd Bij mijn dochter ook fv gegeven en vind het echt fijn om dit samen met mijn man te doen. Weet niet wie het zei, maar ik wil mijn kindje na de geboorte juist wel 'delen'. Niet met iedereen hoor, maar zeker wel met mijn man. Vandaag naar vk geweest, vindeze vrouw niet zo prettig. Ze ging maar door over hoe zwaar we het hebben gehad met de onderzoeken etc. Dat we nu lekker kunnen genieten (terwijl er nog steeds onderzoeken lopen ). Wij zijn zelf vrij nuchter en ik zit niet te wachten op iemand die zo dramatisch doet. Hoop dat zij niet aan mijn bed staat bij de bevalling. Maar goed de controle was verder goed. Nou ik ga lekker mijn bedje in, lekker tv kijken. Fijne avond allemaal!
Loth: Jeetje, dat is ook apart.... de manier waarop ie overleden is, maar ook dat ie al begraven is. Sterkte. Vlinder: Dan ga ik op basis van de hartslag bij jou kindje écht voor een jongetje Eens kijken of die voorspelling uitkomt! Bij mijn jongens was het tussen de 140/150 en bij onze meid nu zit ze steeds op 168 (om en nabij, maar is vrij nauwkeurig steeds ) Ah, jij hebt ook al zo'n minibuikje Toch zie je het wel! Lilage:Is het zo erg meid? Chans: Oh jee, dat is mooi balen zeg! Hier inderdaad met 13 weken al, in België. SweetMarije: Beterschap! Carpediem: Heerlijk! Wat een supermeevaller zeg! Doe mij er ook maar zo één Boja: welkom! Aloha: Super! Mooi gevoel Cybi: Jammer dat je zo'n vervelend gevoel bij deze vrouw hebt. Ik zou het denk ik wel aangeven, als ze zo blijft doen, misschien doet ze dat juist wel omdat ze denkt dat jullie er behoefte aan hebben of zo?
Hallo!!Volfens aloha is hef hier heel gezellig en ik hou van gezelligheid.....dus ik dacht ik lees lekker met jullie mee!! Ik ben 2juli uitgerekend en vandaag bij de verloskundige geweest.Alles was goed!! Ik las over al die boxen en ik heb er nu 3 aangevraagd,alleen heb ik alleen jog maar bericht gehad van de etos. Hebben jullie al het een en ander gekocht?Ik krijg alleen al de zenuwen als ik er aan denk wat ik allemaal aan moet schaffen.Word er zo onzeker van.
heb er ineens zin in: foto's maken van de pakjes die ik tot nu toe gekocht heb. zal ik die hier plaatsen? ff showen wat voor schattigs ik al heb gevonden (allemaal pyjamapakjes of hoe die dan ook heten, hier heten ze all-in-ones)
Ooo wat praten jullie veel, had ik gisteren alweer helemaal bij gelezen. Nu moet ik weer zeker 10 pagina's Nieuwe meiden; welkom! En o o wat gaat het allemaal snel ineens, op naar de 17 weken! Ga nu niet op iedereen reageren, heb een buikgriepje Dus kruip lekker op de bank! Zijn er trouwens meer meiden die telkens toch wel zenuwachtig zijn voor de afspraak bij de verloskundige? Dinsdag heb ik weer een afspraak staan, maar ineens dacht ik weer; stel dat ze het hartje niet kan vinden... Zucht! Word een beetje moe van mezelf haha! Verder gaat alles oke hoor, dus mag zeker niet klagen X
welkom sweet!! het is wel vaak druk hier maar voel je niet verplicht om alles bij te houden hoor haha ik blijf herhalen.. instellingen.. 40 berichten per agina.. de oplossing! haha wat naar fietje dat je buikgriep hebt daar word je altijd zo slapjes van blegh! lekker met bakkie slappe thee op de bank dan maar! weinig op tv helaas.. teminste.. vind ik.. hier ook voor elke afspraak zenuwen hoor.. denk ik toch wel normaal.. ben nu vooral gestressed omdat ik naar een nieuwe gyn ga na de blunder gyn die ik 4 weken terug had.. dat rare verhaal gedoe toen.. brr.. hoop zo dat het vrijdag wel menselijk gaat en normaal. enne marije! Tuuurrrrlijk willen wij fotos zien!! want als het leuk is mag je ze voor ons allemaal ook kopen en verschepen hahaha showen!!!!!!!
cybi mooi dat het goed was bij de vk maar wel naar dat je er zo'n naar gevoel bij hebt bij die vrouw.. wellicht even aangeven.. ze zullen wel vaker voorkeuren horen van dames? lekker uitrusten!!