Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Sweetmooie echo zeg bale van de dvd

2. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    maedra, fijn dat alles goed was!

net ff gebeld en ze kunnen de dvd alsnog even opnieuw maken gelukkig en sturen hem dan naar mijn moeder op:D

3. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    lilage@ gefeliciteerd met een jongen, mooie foto's inderdaad

IC@ fijn dat de echo goed was, maar had je gezegd dat je het geslacht al wist? wij hebben donderdag 20 weken echo en we zijn bang dat als we zeggen dat we het geslacht al weten dat ze dan niet meer willen kijken, of kunnen we het gewoon zeggen en vragen of ze nog een keer wil kijken?????
    En beterschap met je zoontje.

Maedra@ fijn dat ook bij jou alles goed was :)

Sweetmarije@ Mooie foto, duidelijk hoor zijn gezichtje, echt leuk.

Ik doe vandaag de 20 weken wave joeppie!!!!!!!!!
    Krijg nu toch wel de kriebels voor donderdag.

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sweetmarije leuke foto van de pretecho

Meadra o wat fijn jullie echo goed zeg.

Lilage leuk een 3 e knul, fijn alles goed. Duidelijke fotos zeg.

Baarmoederhalsmeting doen ze hier wel met de 20 weken echo

Ic beterschap voor je mannetje. Hoop dat je placenta nog omhoog gaat

Vandaag gewerkt, ben maar voor 25 % betergemeld, en sommigen verwachten dat ik wel alles doe. Vinden denk ik dat ik me aanstal. heel vervelend.

Vanavond de 20 weken echo.

xx

5. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Maedra, fijn dat alles goed is!

Hier urine uitslag was goed, geen ontsteking, vanmiddag belt de Vk me over wat weer gaan doen, ik blijf maar aanhoudende pijn in onderbuik hebben, hoop daar ik langs mag komen, wordt er en beetje onzeker van na wat er gebeurt is.

6. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @sweetmarije wat een mooie echom echt zo lief!!

@aloha heel veel plezier vandaag! ben benieuwd of je moois vind!

@maedra fijn dat alles goed is! have fun met winkelen

7. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hier even snel,want in pauze van mn werk.

alles is goed met ons ventje:)
    ben zo blij:)

8. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rosemarie@ fijn dat alles goed is :)

Malle@ gewoon zeggen tegen vk dat je zo onzeker bent, en vragen of je langs mag komen, ik snap heel goed dat je zo onzeker bent, en dat moeten hun ook wel snappen lijkt me

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Wat fijn dat alle 20 weken echo's weer goed zijn.

Wij hebben hem morgen, vind het toch wel erg spannend.

10. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    tamendon aan ons vroeg ze voor de 20wk echo begon of we het geslacht wilde weten dus wij zeiden ja dat willen we haha! maar we wisten het natuurlijk al maar niet gezegd.

11. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.214
    10.839
    113
    Collegaatje was gisteren ziek en vandaag niet te genieten... hoor ik net dat ze voor de 2e keer een miskraam heeft gehad (is al onwijs lang bezig, vruchtbaarheidsbehandelingen en de hele rataplan). Loop ik daar met mijn dikke ik-was-binnen-zes-weken-zwanger-en-het-gaat-fantastisch buik... voel me ergens schuldig!

12. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Zo Vk gesproken, ben niet langs geweest, wat ik voel hoef ik me geen zorgen over te maken. Dit schijnt er nu en beetje bij te horen. Omdat mijn buik nu schijnbaar en groei speurt neemt. Hele dagen werken, kon ook geen kras zeiden ze, dus zal morgen tegen mijn baas zeggen dat ik deze week nog halve dagen wil en volgende week weet volledig aan de gang ga.

13. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hettie@ dan zeggen wij ook gewoon niks haha :)

MadeInUsa@ snap dat je je schuldig voelt, en is ook wel een klote situatie, maar jij kunt er niks aan doen dat het bij haar misgaat, in ieder geval sterkte met de situatie, en je niet te veel schuldig voelen, het is de natuur die beslist of het wel of niet goed gaat

14. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    malle@ hoop dat je daarmee beetje gerustgesteld bent, maar mocht het erger worden en je vertrouwt het toch niet dan zou ik van de week gewoon nog een keer bellen.

Ik moet zeggen dat ik op het moment ook veel bandenpijn heb, denk dat dit de termijn is van de groeispurten, ben ook ineens 2 kilo aangekomen in een paar dagen.

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    De 20 weken echo was helemaal goed, wel 10 mooie fototjes meegekregen. Nog steeds een meisje:D

16. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Carpe leuk dat alles goed was

17. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    dames even een vraag over aankleedkussen/waskussen
    is hier eigenlijk een verschil van? ik heb van bebe-jou een kussen gekocht deze is72x44 cm maar nu heb ik van mn zus een hoes gekregen en deze past helemaal niet? is dit kussen zo veel te groot? en overal staat dat de hoezen voor 70x50 cm zijn?? past dit dan wel of moet ik het kussen terug brengen en een kleiner kussen kopen?

en wat voor luieremmer hebben jullie?

18. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    carpe hartstikke fijn dat de 20 weken echo goed is!! toch fijn dat het een meisje is gebleven he hahah

ik vrijdag de echo, ben toch best al wat zenuwachtig hoor hopelijk vliegen de dagen om

19. Liem

Liem Niet meer actief

Carpe: super van je goede echo!

Hier sinds vanmorgen weer wat bloedverlies. Word ik ook wel een beetje gek van. Met gisteren de echo gehad en nu weer dit. Misschien komt het ook wel door de echo want ze heeft best af en toe moeten duwen om het goed in beeld te krijgen. Ik probeer me er nu maar minder druk om te maken. Heb de vk ook nog niet gebeld. Zolang het er nog niet uitstroomt wacht ik het maar weer af.

20. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.214
    10.839
    113
    Fijn dat er allemaal goed nieuws uit de echo's komt!

@Hettie: hebben ze geen hoezen in de winkel waar je je kussen hebt gehaald? Lijkt met dat jouw maat ook prima is hoor. En anders vouw je er een hydrofiele luier omheen ;)

luieremmer heb ik nog niet, twijfel ook nog: wil geen stank, maar vind t ook wel heel erg belastend voor het milieu als elke luier in een apart plastic zakje gaat in zo'n speciale luieremmer. Daardoor ben ik nu zelfs toch weer wasbare luiers aan het overwegen. Oh twijfel twijfel, zoveel keuzes!

Deel Deze Pagina