Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Dank je voor je antwoord!
    En hoop dat je geslaagd bent voor je jurk!

2. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Wasbare luiers zijn ook milieu belastend hoor, water, energie, zeep etc. Als ik in een normaal huis zou wonen zou ik een normale emmer nemen. Dan kop je zo naar de kliko buiten. Wij wonen in een flat, dus dat is niet te doen. Hier dus een emmer met hygiënische zakjes.

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    MadeinUSA: We hebben hier gewoon een pedaalemmer staan naast de commode. De luiers brachten we in het begin ook gewoon elke dag naar de afvalbak toe. Poepluiers geven in het begin echt een hele weeige geur. Nu zijn het gewoon ronduit vieze drollen. Nu gebruiken we dus ook geurzakjes, voorheen niet een, omdat de luiers toch elke keer naar buiten brachten. Bij de hele vieze gebruikten we een sanitair zakje die we even dichtknoopten.

wallie: heel vervelend met dat bloedverlies. Misschien gewoon even de vk bellen om op de hoogte te brengen dat, maar meteen erbij vertellen dat je nu zoiets hebt dat je wel even afwacht. Behalve als zij anders adviseert ofzo?

Ik zag weer een paar mooie echo foto's voorbij komen! Hele mooie ook...

Ik denk dat ik een paar ben vergeten met het feliciteren van het geslacht... Hartelijk gefeliciteerd bij dezen met jullie jongen of meisje!

Ik ben weer van alles vergeten, sorry!

4. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Hey meisjes, zijn er afspraakjes vandaag??!
    Voor degene met afspraakjes iig heeeeeeeeeeeel veel plezier en succes;)

Luieremmer...ik vind t zo smerig klinken als die luiers een hele dag of dagen daar liggen te stinken...ik denk dat ik geen eens een luierende aanschaf maar bij elke verschoonbeurt de luier meteen meeneem naar beneden en weggooi hoor hahaha, helemaal als t zo warm is, blehhhhhh!

5. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Ohjaaaaaaaa vandaag precies op de helft, whuhuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    weer goede echos woehoe!!!!! gefeliciteeeeerd!!!!

rest alweer vergeten want ben beetje niet erbij vanmorgen ;)
    straks weer gyn
    andere afspraken succes vandaag!

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Luieremmer vond ik ook niks, gaat stinken vind ik. Ik gooi ze gelijk in de grote bak buiten.

Aloha succes met je afspraak

Ben lekker vrij 5 dagen, en het weekend gaan we met zijn 2 en in een hotel, we zijn dan 2 jaar getrouwd.
    Voor het eerst dat Kim een weekendje naar mijn moeder gaat.
    ZAl wel even wennen zijn.

8. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Luier emmer wij zijn er nog niet hele maal uit wij hebben green bak buiten dus denk dat we iets afsluitend binnen moeten hebben

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Allemaal goede echo's de afgelopen dagen lees ik: super! Gefeliciteerd allemaal!

Hier even iets rustiger, we hebben deze week een logeetje (nichtje van 10) én ik ben druk met afstuderen en babyshoppen :D

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Huh? Waarom zit mijn bannerbaby al zover naar rechts *shock*!! Hij zit al in het zesde hokje!

11. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Waar je je allemaal druk om maakt als je zwanger bent. Ik wil korte gordijnen op de babykamer, mijn man lange....

Ik sprak trouwens van de week een oud-collega. Ze blijkt eveneens 21 weken zwanger te zijn. Op de 20-echo vorige week ontdekten ze dat het er twee zijn. :$ Toen pas, ze had al twee echo's daarvoor gehad. Was wel even een schok, haha.

12. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL

13. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    22/4 = 5.5? Wellicht ronden ze dat af naar maand 6 :p?
    Ik heb werkelijk geen idee haha.

Alle dames met afspraken veel plezier en succes!

14. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Maar 26 weken is pas 6 maanden he...

15. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik weet het. Ik maakte gewoon een simpele berekening aan de hand van een maand bestaat uit 4 weken, zonder de gratis verkregen weken mee te rekenen :p Anders kon ik geen logische beredenering verzinnen :D

16. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Mag ik even klagen?

Mijn man en ik willen in mei een weekje naar zijn vaderland. Lekker een weekje strand, familie en vrienden zien. De laatste keer dat we makkelijk en met zijn tweeën op vakantie kunnen gaan. Ik kan door mijn werk alleen maar een bepaalde week.

Nou gaan de ouders van een vriendin naar hetzelfde plaatsje en vriendin, man en kind waarschijnlijk ook. Ze gilde gisteren al: 'Dat zou zo leuk zijn. Kunnen we bij mijn schoonouders eten e.d.'

Ik heb meteen eerlijk gezegd dat we dat nog maar moeten bekijken, omdat wij gaan voor vrienden en familie en niet omdat zij gaan. Zij gaan immers naar 'ons' dorp.

Ik vind ze heel lief en aardig en ik wil heus wel een avond samen eten, naar de markt of wat dan ook, maar ik wil vooral genieten van de laatste vakantie samen.

Ik hoop wel dat het gezellig wordt/blijft en dit niet tussen ons in zal komen te staan...

17. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    goeiemorgen!

nouja hier wat minder, kreeg sinds gisteravond last van mn schouders/bovenrug. ging ik nog even de hond uitlaten en het deed gewoon pijn met lopen... echt niet fijn.
    en nu voel ik het nog steeds.
    kon vannacht alleen maa rop mn rechterzij liggen anders deed het pijn.
    zit nu met een kruikje hopen dat dat een btje helpt..
    wilde nog even gaan shoppen maar dat plan gaat nu niet meer door..

20 weken echo: vind het zo knap dat ze zoveel kunnen zien met een echo! het was zo schattig, hij lag te schoppen, en met zn beentjes over elkaar.
    zal straks even de echo op de pc zetten.
    ze had trouwens niet van tevoren gevraagd of we wilden weten wat het is. ik vroeg op een gegeven moment is het nog steeds een jongen:D en dat was zo!

@ madeinusa: ah snap dat je je schuldig voelt, dat is ook niet leuk, maar idd jij kunt er niks aan doen. het is oneerlijk verdeelt soms..

@ malle: had je zo'n last van bandenpijn dat je de vk hebt gebeld?

@ carpediem: mooi dat de echo goed was! lekker van genieten!
    lekker dat jullie een weekendje weg gaan! geniet er van!

wij gaan ook geen luieremmer nemen denk ik, is reteduur en vind een gewone pedaalemmer ook goed. paar keer per dag legen.

@ wallie: balen van je bloedverlies, maar de echo was goed toch? probeer je dan niet teveel zorgen te maken.

@vlinder13: jaaa begint op te schieten nu he:)

@ yummy: moest wel ff lachen om jou berichtje:)

@loth: oh dat is wel een verassing voor je oud collega! en dat met de 20 weken echo!
    en goed dat je dat eerlijk tegen je vriendin hebt gezegd. hoe reageerde ze?

Totaal 39 zwangeren: 10 jongens, 12 meisjes, 17 verrassingen
    vind het leuk dat dit erbij staat:)

18. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Wat fijn dat tot nu toe al onze 20 weken echo's goed zijn!!

Luieremmer, ik neem gewoon een simpele emmer met deksel. Luier neem ik gewoon gelijk mee naar beneden om deze te dumpen maar voor 's nachts of andere rommeltjes kan zo'n emmer wel handig zijn.

Loth, ik zal gewoon heel eerlijk zijn, echte vrienden zullen het begrijpen. Je kan altijd nog een avondje naar een markt inderdaad, de middenweg.

19. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Rosemarie, jaaaaaa schiet idd op, vind t eig veel te snel gaan hahaha!

Loth, idd ik vind ook dat jd dat gewoon moet kunnen
    Zeggen as ze een echte vriendin is vind ze dat ook meer logish dan raar toch??! Anders ist geen vriendin vind ik!

Idd alle 20wkn echo's zijn nog steeds zo goed...hopelijk blijft dat zo...vind t stiekum best een beetje eng worden nu...stom hè!

20. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    @loth ik zou heel duidelijk van te voren 1 halve dag kiezen van die week, dat jullie 'smiddags iets leuks gaan doen en 's avonds uit eten en that's it. Van te voren echt heel duidelijk over zijn zodat je niet tijdens je vakantie ook op andere tijdstippen steeds 'gestalkt' word om dingen te doen. Zij zijn toch ook niet met jullie op vakantie? En ik ken het gevoel ook heel goed, als ik naar nl. Ga wil ik ook alleen mijn familie en een handje vol vrienden zien en heb ook af en toe het idee dat er anderen aan je gaan 'trekken om af te spreken'.

Alle dames met afspraken vandaag, succes!

Ik ga vanavond naar londen met mijn lief, we hebben kaartjes voor de voetbalwedstrijd engeland-nederland:D vind het erg leuk en grappig om dit samen met mijn engelse vent te kijken want dan zijn we natuurlijk 1,5 uur vijanden:p hahaha.

Deel Deze Pagina