super nieuws Tamendom. Vandaag gesprek gehad voor het verlof, ga 18 juni met verlof, 15 juni laatste werk dag, heeerlijk, kijk er nu al naar uit. hahah De rest die vandaag nog afspraken hebben, veel succes
Weer veel goede echo's gister en vandaag, super fijn! Succes voor alle dames vandaag! De voetbalwedstrijd was echt supergaaf! Ik zat natuurlijk niet in het 'nederland' vak dus ik was 1 van de weinigen die echt als een gek opsprong en begon te schreeuwen toen nederland scoorde. Ian werd op een gegeven moment weer helemaal blij toen engeland 2x scoorde en het weer 2-2 was... Maar toen kwam mijn grote vriend arjen (ex klasgenootje) en die scoorde nog ff een 3e goal! Wat een lol had ik hahahaha En we zaten echt bijna tegen het veld aan Moet nu even jamie ophalen van psz maar schrijf zo nog even meer als ik tijd heb
Wat een rust hier, hahaha.. ik maar me dr zelf ook schuldig aan, maar stiekem vind ik facebook gewoon wat makkelijk!
Aaaa morgen weten we wat het wordt best spannend Haha alleen is eind van de dag pas Haha dus lange dag morgen
op mijn werk zit ik meestal niet op zp. Soms wel hoor... maar uitzonderingen bevestigen de regel Facebook daarentegen staat ongeveer hele dagen open in een klein schermpje. Wel veel overleg gehad vandaag. Voor de rest naar de vk geweest en het was allemaal goed met ons kleintje. Hartje klopte mooi, mijn bloeddruk (zelfs na een zak anta flu) was prima in orde. Niets te klagen dus Nu weer lekker thuis. Over een half uurtje mijn dochter lekker naar bed brengen en dan maar weer eens avondeten en relaxen voor de rest van de avond.
Hey Meissies, Idd rustig hier hihih, maar scheeld weer een hoop bijlezen Daphne, oh moet je zo laat pas ja, das idd vervelend. Ik om 9uur in de ochtend dus hoef niet lang in spanning te zitten! Sweetmarije, fijn dat t zo leuk was en altijd lekker als nl dan ook wint hè! Vanaaf wie is de mol kijken, nog meer fans hier??!
Jeujjj, hier 19 weken vandaag @Tamendon gefeliciteerd met je goede 20 weken echo! Alle anderen die ik alweer vergeten ben ( sorrie)ook natuurlijk @Grace, ik ga gewoon belly bouncen haha, die buik moet toch ook een plekje hebben @Vlinder, ik laat het uiteraard even weten, heb er echt zoveel zin in! Drama alleen om er te komen met de auto heb ik begrepen, maar we zien het wel en gaan 's middags al heen, lekker rustigaan een hapje eten daar en dan naar het concert. Heb jij ook staplaatsen? Ben benieuwd of ik het volhoud, heb nu namelijk al lichte rugklachten Ook ben ik daarna lekker vrij en de muziek doet het vast allemaal snel vergeten
mooi optijd voor de echo vlinder ik ben tot 12:00 eerst nog even werken, en daarna gelijk naar de 20 weken echo brr tooch wel erg spannend!! hier nog een mol kijker ik ben benieuwd!!!
Nennie, ja wij ook staan plaatsen, maar ik ben kapster dus sta de hele dag en heb (gelukkig) nog nergens last van Ben benieuwd heb er erg veel zin in! Sas, oh maar 12uur valt ook nog mee toch! Ja vind 9uur erg prettig dan zit ik er ook niet hele dag tegenaan te hikken! Ben heeeeeeeeel benieuwd wie de mol is!!! Xxx
Hoi allemaal, Laat ook weer even van mij horen..... Afgelopen zaterdag een weekendje met manlief naar Rome geweest... WAs echt super! Het is één groot openlucht museum deze stad. Waanzinnig mooi... We zijn ook naar de sint pieterskerk en vaticaan geweest. Wij zijn van huis uit niet gelovig, maar wat een prachtige kerk! En de sixtijnse kapel, ook erg mooi! Wel fijn om gewoon maandagnacht weer thuis bij ons manneke te zijn. Al is hij ons wel aan het straffen voor het feit dat we weg zijn geweest want hij is de afgelopen dagen echt een draak! Niet luisteren... pfff.... Dinsdag de 20 weken echo gehad en alles was goed! En we weten nu echt zeker dat het een knulleke gaat worden! We hebben zoonlief ingelicht (hij wilde namelijk een zusje), maar het enige wat hij zei: Een broertje, net als ik: Leuk! @luieremmer.... wij hebben een emmer met een deksel, deze word elke dag minimaal 1x geleegd. We hebben genoeg plastic tasjes om de echte vieze luiers in te doen en gelijk in de kliko te werpen. Sorry dames, verder niets blijven hangen..... moest 40 pagina's bij lezen. En op FB reageren is zoveel makkelijker
WIE is toch die mol he?? Mijn mollen zijn er allebei al uit dus ik zal het wel zien. Al denk ik niet dat ze t vanavond al gaan zeggen. Fijn dat er weer zulke goeie echo's zijn! Veel plezier bij Anouk dames! Hoop dat het te doen is
ja dat valt zeker mee vlinder, in eider geval succes morgen!!! ik denk dat dat het Hadewych is ben erg benieuwd ukkie kan wel eens gelijk hebben dat we het vanavond niet weten, dan zie je alleen wie de winaar is dat was vorig jaar wel nou ja we zullen zo gaan zien! @tayaro wat heerlijk zo weekend weg! hebben jullie lekker weer gehad rome lijkt mij ook erg mooi, toch maar een keertje heen gaan
heej meiden, heb een beetje bijgelezen maar ben zo moe, dat ik ff niet kan reageren. had gister middag ff geslapen, en kon daardoor vannacht niet zo goed slapen. dus dat ga ik nu voelen haha. hebben jullie een fb clubje? leuk! mag ik er ook bij?
Ff ego vraagje, hebben jullie ook wel is en hele opgezette buik, en het dan ook wat benauwd? Wat is dit of kan het zijn?
Wat de poeha! Volgende week pas uitslag van de Mol?! Ja hallo! Anne Marie is wel wat obvious, maar ja, het zou heel goed kunnen Trouwens nog een hallo van t buikje
Mallle, lijkt op een ineens opgeblazen ballon in je buik, dat gevoel? Dan kun je het goed wat benauwder voelen, je darmen die vol lucht zitten, en ja, die zitten niet meer op hun vertrouwde plekje!
Lilage, ja lijkt net of buik dan wat gespannen staat ja, maar voelt niet als darmen, maar zo ook best kunnen hoor, maar kwam er achter dat ik dan ook gewoon wat moeite krijg met ademen. En jeetje wat en buik, wauw mooi, die van mij idd nog niet zo groot.. Rosemarie, wil je graag toevoegen op fb in de groep maar d weet niet hoe het moet Haha
Hmmm... vandaag helaas nog niks wijzer geworden. Ik vond de echo op de Fontys nogal een teleurstelling. Die meiden (afgestudeerde verloskundigen?!?!) stelden zich niet eens voor, vertelden niks, zaten alleen maar hard in mijn buik te duwen met dat echoding en te schelden op mijn kind dat die niet stil wilde liggen! Wilde bijna vragen of zij wel stil zouden blijven liggen als ik ze 5 minuten lang op hun hoofd zou duwen.... Ze zijn in ruim een half uur niet verder gekomen dan een poging tot omtrek van het hoofd berekenen en het hartje in beeld te brengen... wat een teleurstelling zeg.... Ik hoop dat de anderen een meer positieve ervaring hebben gehad bij de Fontys, maar voor mij was het in ieder geval niks. Nu maar een afspraak maken bij voor een pretecho, want wil toch wel heel erg graag weten of we een dochter of een zoon krijgen! * einde egobericht - sorry!! *