Vlinder super je goede echo. Hier een vermoeiende dag. Kim slaapt normaal van 11 tot 2, en ze wou niet slapen. Toen maar om 1 uur een broodje gegeven, en daarna weer naar bed, lag ze nog een half uur wakker. Uiteindelijk een uurtje geslapen maar, en nu niet te genieten Daphne jij hebt nu je geslachtsbepaling als het goed is, ben benieuwt
Anjeli: Dat is inderdaad een teleurstelling. Klinkt meer als een stelletje pubertjes als afgestudeerden verloskundigen. Vlinder: Mooi dat alles goed is, extra spannend was het voor jullie zeker. Hoop dat je nog wat leuks tegengekomen bent bij het shoppen. Lowttie: Misschien dat ik dan ook maar eens naar yoga moet gaan kijken, ontspannen lukt me heel moeilijk. Ego: Hier ook 20 weken echo vanochtend. Alles was goed. Groei liep wel 5 dagen achter op schema, gaan ze nu beetje in de gaten houden. Denk zelf aan een meetfout (bij echo 1 en/of 2) alles is natuurlijk zo klein. Mijn groen kleurtje blijft aan, we hebben besloten het niet te willen weten.
Maedra weet jij inmiddels al of je een jongen/ meisje krijgt? Jullie wilden het toch ook weten? Gaan jullie dit geheim houden?
Grace fijn dat alles goed was. 5 dagen valt mee toch opzich? kan altijd wel een paar dagen verschil in zitten denk ik. Maar goed dat ze het in de gaten houden
Heyy meissies, nee we weten niet wat t wordt anders hadden jullie t ook Geweten hoor Blijft een verassing voor ons! Shoppen zeeeeeeer geslaagd! En idd de echo was wel extra spannend voor ons met alle medice aandoeningen in onze families! Maar gelukkig alles goed! Xxx
Nou gelukkig wel, kan niet wachten tot wij mogen, moet nog 1,5 week wachten, vind het nu al spannend!
Fijn weer al die goede echo's! Tijd gaat snel zeg. Zitten al (bijna) op de helft!! @anjelli, balen zeg Ik was bij de HanzeHogeschool voor een pretecho, en dat was echt super leuk. Ze vertelden veel en lieten van alles zien. Wanneer heb je nu een pretecho? @de mol, tja.. ik vond gisteren ook niet echt een aflevering met toegevoegde waarde Had idd ook niet verwacht dat ze gingen zeggen wie het was. Ik weet eigenlijk niet wie van de drie het is. Ik dacht dat frits of tim de mol was. En tja, tunnelvisie he Nu kan ik niet meer bedenken wie het dan zou moeten zijn. Eindelijk is het weekend!! Geniet er van dames!!
even snel een berichtje, ook een 20 weken echo gehad alles was helemaal goed, het was al wel een flinke baby ze was ook erg druk haha erg leuk om te zien! en het was nog steeds een meid! erg opgelucht weer fijn weekend all
Wat fijn al die goede 20-weken echo's alweer Ook leuk dat de Jongens en de Meisjes gelijk op gaan! Vanavond lekker op de bank met TVOH kids
hey meiden! ik ben de laatste dagen weinig online geweest, maar sowieso vaker op fb te vinden dan op zsp. fijn dat alle echo's weer goed waren!! wij moeten dinsdag, vind het wel weer heel spannend hoor! @die echo bij fontys, wat afschuwelijk zeg dat je van die onervaren meiden had, die niet eens normaal konden reageren. echt een domper @de meiden die bij fb wilden, is dat inmiddels gelukt? verder ben ik het even allemaal kwijt. heel fijn weekend allemaal!!
Meiden met goede echo's gefeliciteerd! Hier vandaag geschilderd op de babykamer, nog 1 muur en dan kunnen we behangen, echt leuk dat het wat meer vorm krijgt nu. Verder zijn we net geslaagd voor een kinderwagen, het is de maxi-cosi Mura 4 geworden. We zijn er helemaal blij mee!
Malle: Seks hebben we niet meer, durf ik niet door al dat bloedverlies Arm mannetje Aloha: Oh wel leuk, trouwjurk passen! SweetMarije: Mooie echo zeg, wauw! Tamendon: Sorry, ben te laat om nog een antwoord te geven waar je wat aan hebt. Wij hebben gezegd dat we dáchten te weten wat ze zouden krijgen,omdta ik het ntauurlijk met 13 weken al wist, dus toen keek ze nog eens extra Fijn, dat de 20 weken echo goed was Tayaro: Super dat de echo goed was en gefeliciteerd met jullie 2e knulletje Rosemarie: Super dat alles goed is! MadeinUSA: Oh meid, wat naar voor je collega zeg Carpe: Fijn dat alles goed was Aloha: Hoop dat alles goed blijft gaan! Anjeli: Fijn dat alles goed was! Whahaaaa, hoe laat had jij gisteren die echo bij Fontys? Ik was daar gisteren ook, om half 3... Dadelijk hebben we bij elkaar gelegen en niet geweten dat we hier samen meekletsen Jnice: Zie mijn verhaal aan Anjeli, jij dus ook al?! Labrador: Super, de goede 20 weken echo! Mejosje: Ja, ik heb het gelezen! maar nu net pas, heb je toegevoegd en ook even een PB teruggestuurd Vlinder: Super dat alles goed was, dat was bij jullie even extra spannend dan dus! Grace: Fijn dat alles goed is! Hier ook een kleintje dat een week achter loopt op de groei en dat is op de Fontys nog eens 3 x bevestigd, dus zal wel kloppen. Dat kan nog bijtrekken en ik ben er eigenlijk wel blij mee... De oudste 2 waren nogal groot! Sas: Super dat alles goed was! Heerlijk, al die goede 20 weken echo's Fontys: Ook gsteren geweest en wat was dát een teleurstelling 3 Afgestudeerde verloskundigen, die nu verder aan het studeren waren als echoscopiste, duwden en porden op mijn buik, kleintje deukte helemaal in (haar buikje) en dat kwam dan weer door mijn baarmoeder (lang en smal, kleintje lag in de verdrukking ) Ontzettend te zieken over mijn kleine meisje, dat ze niet meewerkte etc. Blegh! Geen foto's, terwijl ik zag dat anderen een hele rits aan foto's meekregen en toen we (mijn moeder en ik) er wat van zeiden, drukten ze gauw 3 lelijke foto's af Blegh, daar rij je dan dat eind voor.... Ik dacht echt dat dit een soort van win-win situatie had moeten zijn. Ik lig daar toch ook voor hun? Grrrrr Oudste: Het gaat redelijk met hem. Wel nog hoofdpijn, maar hij speelt wel, is gewoon druk op zijn tijd en vrolijk etc.
Wat ik nog wilde zeggen; Ons meisje kwam maandag al een week 'te klein' uit in de metingen en afgelopen donderdag bij de Fontys dus tot 3 x toe weer een week te klein. Dat kan nog allemaal hoor en dat wil niks zeggen, want het kan nog gewoon bijtrekken. Stiekem hoop ik dat ze een weekje kleiner blijft, de oudste 2 waren echt groot!
@InCognito: dan was je voor mij!! Ik moest om kwart over 3. Jammer dat het bij ook zo vervelend ging. Maar dan gok ik dat ze het over jou hadden toen ze het hadden over "die andere waarvan dat kind niet mee wilde werken". Hier ook precies hetzelfde verhaal met de foto's. We werden al naar buiten gebonjourd en toen hebben ze nog even snel 2 lelijke foto's gemaakt. Heb ze gelijk weggegooid. De dame met wie ik tegelijk mocht, had meer geluk volgens mij... Nja, weer een ervaring rijker en een illusie armer! Heb jij achteraf ook nog pijn in je buik gehad? Misschien was het toeval hoor, maar heb tot en met vanmiddag behoorlijk last gehad....
@anjeli en incognito, ik zou een klacht over deze tuttebellen indienen hoor, vind het echt niet kunnen!
Ow lekker zonde dames, dat het zo moet met die echo's! Maar zal ook en klacht indienen ja, want moet niet kunnen natuurlijk!
pfff wat is dat belachelijk gegaan zeg met die echo,s ik zou er ook zeker een melding van maken meiden! dit hoort toch niet zo , jammer zeg!