Alles goed bij de echo!! De vk weet wat het gaat worden, maar wij wilde het niet weten! Een verrassing dus. Ik ben wel heel benieuwd, maar ik vind het denk ik toch leuker als het een verrassing is. Mijn mannetje ook. Het was heel bijzonder om je kindje zo te zien bewegen. Ik heb wel even een traantje weggepinkt. Het hartje klopte goed, met mij is alles goed en de baby is dus helemaal gezond! Hopelijk is vandaag bij alle afspraken van iedereen alles goed gegaan!
Musismumen wat fijn dat alles goed is weer! geniet er lkkr van knap dat jullie het niet willen weten! is idd leuk bij de geboorte @nennie ben je dan getrouwd?? maar idd leuk als iedereen de zelfde achter naam heeft!
@ sas27 Ja, het was wel ff moeilijk, maar ik en mijn man vinden het er nog ouderwets bijhoren dat het een verrassing is. Misschien komt dat ook wat door hoe we het altijd te horen hebben gekregen van onze ouders... Bij de eerste wisten we het ook niet, toen was de verrassing ook heel leuk! @ Malle: Bedankt! Bij jou ook alles goed? En ook de andere dames bedankt!
@ Sas Soort van, vandaag geregistreerd partnerschap gesloten. Over een aantal jaartjes een huwelijk met alle toeters en bellen, dit was een stuk handiger m.b.t. voogdij etc en we heten strakjes allemaal hetzelfde
@nennie ach dat is toch bijna het zelfde als trouwens he, dus gefelicieerd idd wel verstandig om het nu te doen. leuk toch over een paar jaar een huwelijk leuk met de kindjes erbij @Musismumen ook wel handig dat jullie het alle2 niet willen weten dan. bij ons wou mijn man het wel weten ik had een twijfel leek mij idd ook een leuke verassing maar nu ik het weet, is het ook wel leuk om lkkr te winkelen hier weer bij de vk geweest en alles gaat goed met de been en mij heerlijk idee weer slaap lekker allemaal
hee meiden Gefeliciteerd allemaal met de goede echos. Nennie gefeliciteerd met geregistreerd partnerschap. Labrador wat erg weer overgeven, gaf je al die tijd nog over? Naam zijn we ook over uit, wordt weer een korte naam Wij zijn toen ik zwanger was van Kim ook getrouwd, met 21 weken Hier alles goed, gisteren een konijn gekocht en hok, Kim helemaal blij. Zij de hele tijd kusje geven haha. Het gaat hard 22 weken alweer, niet normaal. xx
Juli 2012 (sta je er niet of niet meer op en je wilt wel meekletsen of weer meekletsen? dan kan dat gerust!) Uitgerekende datum: 02 juli - Yummy (2e kindje) 02 juli - Sweet84 (1e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - MadeInUSA (1e kindje) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - Pipi (2e kindje) 13 juli - Lowttie (1e kindje) 14 juli - Maedra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Rooiwyn (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - JoyceG (2e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 17 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 19 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 20 juli - Grace79 (2e kindje) 20 juli - Wallie81 (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Koter (1e kindje) 25 juli - Nursie31 (1e kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Boja (3e kindje) 27 juli - mejosje (2e kindje) 27 juli - Kimmi1988 (2e kindje) 29 juli - Mallle (1e kindje) 29 juli - Chans (1e kindje) 29 juli - MusicMumEm (2e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Totaal 42 zwangeren: 13 jongens, 13 meisjes, 17 verrassingen Afspraken: 14 mrt - Lowttie controle vk 15 mrt - daphne 20 weken echo en controle vk 15 mrt - Lowttie 3/4D pretecho (geslacht bepaling!!) 15 mrt - Nursie31 controle gyneacoloog 16 mrt - Tayaro controle VK 19 mrt - Rosemarie geregistreerd partnerschap 21 mrt - Labrador controle VK 23 mrt - Wallie81 controle VK 29 mrt - mejosje controle vk 29 mrt - Aloha gyn 02 apr - Nennie controle VK 02 apr - Nennie 3D/4D pretecho 23 1/2 week 02 apr - vlinder13 controle vk 04 apr - Malle controle vk 19 apr - Nursie31 Controle gyneacoloog 27 apr - vlinder13 pret echo 28wkn + 2 dgn 02 mei - vlinder13 controle vk 08 mei - sweetmarije 3D/4D pretecho 12 mei - Chans 3D/4D pretecho Buddylijst! Aloha - Meandor Loth - Carpediem2010 Yummy - Vernon mejosje - ukkie1982 Chans - Daphne Alleen lowttie vandaag, en morgen de laatste 20 weken echo joehoe!!!!!
Thanx voor jullie felicitaties meiden @ Daphne, het is spannend, maar je hoeft je er echt niet druk overte maken meid. Alles is gewoon in orde en lekker genieten van de beelden van je kleine beeb. xxx
Carpediem: Ik heb t/m week 18 overgegeven. Daphe: Probeer wel te genieten! Dragen jullie zwagerschapslingerie (BH en/of slips)? Ik zit erover na te denken om zo'n slip te gaan kopen.
Nennie: Gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap. Heb je het nog wel een beetje klein gevierd? Labrador: Ik draag wel al een voedingsbh, ben al twee cups gegroeid, dus moet wel. Daphne: Had ik ook hoor, je kijkt er zo naar uit, maar zo'n 20 weken echo blijft toch spannend. Carpediem: Wat goed dat jullie er al uit zijn over de naam. Volgende stap geboortekaartje??? Jongen zijn wij nu ook uit, meisje twijfelen we tussen twee namen (maar misschien is dat wel goed, want schoonzus krijgt eerst nog een dochter). Mallle: Gefeliciteerd een zoon. Ik zag dat je jezelf op de lijst een mooi blauw kleurtje had gegeven, maar die kleur er in de laatste lijst ook weer afgehaald hebt? Wil je het toch nog een beetje geheim houden? Ego: Vandaag aannemer geweest voor offerte middelste verdieping. We laten de hele verdieping direct maar doen, als we toch bezig zijn... en omdat we ook al twee maanden over een traphekje zaten na te denken ook deze maar in de offerte laten opnemen
Zw lingerie, ik draag t niet! Vind t voor geen meter zitten bij ruim bedeelde dames hahaha! Had voor m'n zwangerschap al een ruime d soms e cup en nu voedings bh aan gehad maar nee vind t echt totaal niks! Bij de hunkemoller gevraagd en zij adviseerde mij ook gewoon een bh in omvang groter te kopen en op t strakste haakje te kopen dan kan ie nog groter worden zeg maar en dan een cup die meerekt! Werkt perfect voor mij, zit lekker en heb je nog steeds mooie borsten in een shirtje vind ik Zi'n slip nog niet aangehad maar ook die vind ik niet zo charming haha! Maar is ook ieder voor zich ofcource! Draag nu gewoon hipsters en die zitten nog steeds comfortabel dus! Ohhh mijn buuf is vanmorgen ingeleid dus ben benieuwd wanneer mijn buurmeisje zich meld, vandaag/morgen?! Vanaaf eerste keer naar de yoga ben benieuwd! Xxx
@ vlinder13 Ik heb het bij de eerste wel gedragen, maar nu zijn mijn borsten niet zo erg gegroeid en kan ik mijn gewone bh's nog aan. Dat is schijnbaar heel ongebruikelijk, bij sommige bh's kan het inderdaad ook niet. Ik heb ook nog wat lingerie van de eerste, dus die heb ik ook soms aan. En veel plezier bij de yoga!! Dat heb ik bij nummetje 1 ook gedaan, ik vond dat super leuk!
Heyy meisjes, Heb m'n eerste yoga gehad hihi! Vond t wel leuk! Leuk groepje 8man! Nog een meisje die ik ken zit er ook dus das altijd leuk hihi! Oh en mijn buurmeisje is geboren gisteraaf!!! Ze heet à.my Niet helemaal mijn smaak maar t past wel bij hun Nog dates voor vandaag?