Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Ohja vanaaf mag ik met m'n schoonzussie mee naar Jan de koning geloof ik?! Ze gaan een geslachtsbepaling doen, ben zoooo benieuwd!

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Vlinder: Wat fijn dat de Yoga leyk was. Als er een bekende bij is is het altijd wel leuk.
    Je schoonzusje moet dan bij mij in de buurt wonen. Ik ben ook bij Jan Koning geweest voor de pretecho en ik en oa bij hem op controle en hij heeft bij mij de 20 weken echo gedaan. Hele vriendelijke man!

3. Lowttie

Lowttie Lid

12 dec 2011
    14
    0
    0
    Reek
    Gister afspraak gehad bij de verloskundige, mmhh maar 3 kg aangekomen. In totaal nog geen 4 kg aangekomen. Maarja ben wel flink ziek geweest in het begin vd zwangerschap. Verder alles goed met ons kindje!

Vanavond 3/4D echo en natuurlijk geslachtsbepaling....!

Van de week het kamertje behangen en geschilderd! Begint allemaal op te schieten, leuk!

4. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    vlinder: leuk dat het leuk was, ik zit er ook nog aan te denken om het te gaan doen.

5. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @vlinder mooi dat de yoga leuk was, wel gezellie met een klein groepje.veel plezier vanaaf!

@lowttie jij natuurlijk ook veel plezier vanaaf! ik ben beniewd heb je zelf een al idee ?

was een heerlijk weer weer buiten he, heb gelijk zin om de tuin te gaan doen. leuke planten en bloemen neer zetten hahaha
    maar daar wachten we nog eventjes mee

6. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Lowttie, maak je niet druk, ik ben helemaal biet ziek geweest en ben op dit moment 3 ons zwaarder dan aant begin dus ik ben nog niet eens een halve kilo aangekomen ;) jd kindje pakt echt wel wat ie nodig heeft hoor!!

Meisjes hier ff vervelend nieuws...m'n beste vriendinnetje belde strax haar mama us vandaag overleden! Zij was als een tante voor mij dus verdriet zit erg hoog op t moment...ze was wel
    Ziek en t zag ernaar uit dag t ergens deze of volgende week wel zou gebeuren maar toch komt t hard aan als t dan zover is:(

7. MusicMumEm

6 mrt 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Vlinder13 Fijn dat het zo leuk was op de yoga! Leuk! Ik vond dat ook altijd super leuk. En gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van de moeder van je beste vriendin. Veel sterkte, nogmaals!

Waren er vandaag afspraken? Ik hoop dat alles goed is gegaan. Mijn baby voel ik steeds meer bewegen, dat voelt echt heel ''grappig'' zoals mijn man zegt.

8. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Hier echo alles was goed. De groei liep een week voor belangrijkste is dat het werkt allemaal.
    Morgen bloed prikken ze willen testen op zwangerschapssuiker.
    voor de rest gaat alles goed

9. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    Heb dinsdag mijnn20 weken echo gehad, alles was goed!!!

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Fijn meiden alle goede echos!

Hier alles goed, mijn vreetbuien worden iets minder gelukkig.
    heb wel sinds een week erge last van mijn onderrug/bil,als ik een stukje loop.
    Meer die dit hebben?

Wat een weetje he vandaag, lekker 2 uur in de tuin gezont.

xx

11. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    vlinder wat een rot nieuws sterkte!!

@fijn dat alle echo,s weer goed waren lekker van genieten!!

@carpe last van stuitje ken ik niet, lijkt me ook vervelend
    vreetbuien zijn hier nog steeds aanwezig ik heb ook elke keer honger pfff haha

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Vlinder: Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies.

Carpe: Ik heb wel regelmatig last van rugpijn, maar dat komt ook vaak als ik even stil sta.

Idd wat een lekker weer was het vandaag.
    Ik ben lekker met de honden naar het water geweest.

13. Lowttie

Lowttie Lid

12 dec 2011
    14
    0
    0
    Reek
    Het blijde nieuws wij krijgen een MEISJE.. ze wilde het weer niet laten zien! Net als bij de 20wkn echo. Helaas lag ze weer in de dezelfde houding waardoor 3/4D niet mogelijk was, en voordat we het geslacht konden zien duurde even! Dus weer eigenwijs!

@ Vilnder: vervelend nieuws! Sterkte

14. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.782
    113
    jeej, het gaat toch nog steeds door hier! Was al bang dat alles naar facebook ging....

spuit elf hier:

@vlinder: gecondoleerd! Moeilijk hoor, leuke en slechte berichten bijna tegelijk...
    @nennie: gefeliciteerd!
    @echo's: fijn dat alles zo goed gaat!
    @lingerie: sommige beha's gaan echt niet meer, sommige nog wel - voorlopig kan ik vooruit. (van kleine b naar volle b denk ik, dus niet teveel verschil). Van zwangerschapsslips zie ik het nut niet zo in, draag mn gewone dingetjes nog. Loop de laatste dagen met mn broek open en iets langs erover - misschien toch maar winkelen!

@

15. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.782
    113
    @carpe: bekken heeft hier wel zeer gedaan, toen ik accepteerde dat half op een zij liggen geen geschikte vervanging is voor languit-op-mn-buik-op-de-vloer, mijn favoriete werkhouding, en ik in het weekend niet alle sjouw-poets-buk klussen op een dag kan doen, gaat het goed... oh en ik heb een steunkussentje gekocht voor op de bank, dat je minder onderuitgezakt zit.

16. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.782
    113
    gisterochtend weer naar de vk geweest. Wat vinden jullie van al die afspraken? Ik vind t prima om te gaan hoor, en de meiden van wie er straks eentje tussen mijn benen duikt een beetje te leren kennen en hen op de hoogte te houden, maar eigenlijk stelt zo'n controle natuurlijk niks voor. Bloeddruk meten kan overal, bm checken kan ik ook, en als kind mijn hele buik door stuitert zal het hartje het ook wel goed doen... vragen heb ik eigenlijk niet veel, en ik ben dan ook binnen 5 minuten weer buiten. Van mij zouden die controles in eerste en tweede trimester niet zo vaak hoeven. Hebben jullie dat gevoel ook?

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    lowtie: gefeliciteerd, een meid!

Madeinusa: Ik vind het wel erg fijn dat ik elke maand naar de VK mag, gewoon om te checken of alles goed is.

18. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Ik zit heerlijk in center parcs, echt genieten hier. Als ik terug ben zal ik weer actief zijn.

19. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    mallle wat lekker!!!!!!! geniet ervan

@lowtttie gefeliciteerd leuk een meid!!

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Geniet ervan Malle!

Vanmidag bij Babydump geshopt en alles is zo leuk. Moest me echt inhouden. Heb oa hydrofiele luiers, spuugdoekjes, washandjes en een setje kleren geocht.

Deel Deze Pagina