Wij hebben dezelfde als bij de eerste, heel aardige vrouw, helpt veel mee, super tevreden over haar. Volgende week toch ook nog intake gesprek, maar ze kent ons dus al..
Hoi meiden, Vandaag precies 22 weken. Ik voel de kleine nu echt heel de tijd schoppen als ik rustig zit of lig. ook kon ik gisteren voor het eerst voelen hoe de baby lag. Met de billen helemaal aan de re kant van mijn buik. Doen jullie ook praten tegen de baby? Ik draai wel regelmatig een muziekje maar praten vind ik nog een beetje vreemd. Wel regelmatig contact maken met mijn handen. Vannacht erg weinig geslapen en misselijk, dus me voor een dagje even ziekgemeld op miojn werk om bij te tanken. Over twee weken komt de babykamer, ben zo benieuwd, wel is het al behangen en er ligt een nieuwe vloer in. Heb zo n zin om het helemaal leuk te maken. Hoe ver zijn jullie met de babykamer? En kan jullie man/vriend de baby al voelen bewegen?
nursie: Dat lijt me hee apart dat je de beeb kan voelen hoe die ligt. Leuk dat jullie snel aan het babykamertje gaan beginnen. Wij hebben geschilderd en de meubels staan klaar. Moet alleen nog ff beddengoed ed kopen en dan is het kamertje af. Mijn man kan de kleine ook voelen, soms legt hij de hand op mijn buik en even later voel ik hem trappelen, zo leuk. Ik mag vnmiddag weer naar de VK. Heb er wel weer zin in.
Sassie, lief dat je dat vraagt...t was heel verdrietig maar ook mooi tegelijk! T was een supermooi afscheid echt helemaal zoals zij was met moor fotoos en muziek, maar t blijft toch altijd een heel Verdrietige gebeurtenis! Nu weer aant werk voor deze week en t gewone leventje weer oppakken... Maar komt uiteindelijk allemaal goed! Iedereen die vrij heeft lekker genieten van t zonnetje! Afspraken vandaag??! Succes!!! Ik vanaaf weer yoga, kan ik lekker slapen vannacht X vlinder
Vlinder: Fijn dat het een mooi afscheid was. Vanmiddag ben ik naar de VK geweest voor controle. De beeb was goed aanwezig. En alle andere controle waren ook goed. En ik ben eindelijk aangekomen
Hey allemaal, Wat een heerlijk weer zeg!!! jammer dat we moeten werken Ik heb zoooo veel zin in vakantie! haha nou fijne dag all
Owwwwwwwww wat was t lekker weer vandaag!!! Helaas nog 2dgn werken tegaan... Hahaha eindelijk aangekomen klinkt zo leuk hè hahaha! Hoeveel??!!! Ik ook eindelijk aangekomen 0,4 om precies te zijn hihih
vlinder: Ik was in een maand tijd 2.4 aangekomen Maar ik was dan ook 7 kg af gevallen. Dus ik ben nog niet bij mijn start gewicht. Vandaag weer geniete van de zon!
Hier vanmorgen weer bij de VK geweest, alles was weer goed gelukkig. Daarna maar gelijk even boodschappen gedaan en huisje heerlijk aan kant. Zo maar eens even van de dag genieten. Word helemaal blij van dit weer! Fijne dag allemaal.
wallie mooi dat alles goed is met de beeb!!! wat is het genieten he dit weer. helaas moet ik het weekend werken bah! fijn weekend allemaal
Wallie: Fijn dat alles goed was! Sas: Werkse het weekend. Ik ging vanmiddag mijn medicijnen tegen de misselijkheid halen. Maar ik kreeg ze niet mee. Moest eerst naar de HA. Om een lang verhaal kort te maken. De HA heeft een kort onderzoek gedaan en alles was goed. Nu een verwijsbrief voor de VK gehad en die moet ik maandag bellen, want de medicatie die ik gebruik kan/mag ik niet voor langere tijd gebruiken. Dus ben benieuwd wat de VK zegt maandag.
goeiemorgen! hoe is het hier? ik ben ook een tijdje niet geweest, vind het makkeljker om even snel te reageren op fb. sorry! hoe gaat het met de buikjes? heb ff een fotootje van mijn buikkie erbij gedaan. ik krijg opmerkingen dat ik met de week dikker word vind het zelf ook wel snel gaan, alleen maar leuk nouja hij zit soms ook al wel in de weg. haha was afgelopen week 3 daagjes vrij ivm geregistreerd partnerschap.heerlijk! druk maar leuk weekend en dan weer 4 daagjes werken. jullie nog plannen vandaag? fijne dag!
Hoi meiden, Schaam, schaam, heb hier echt al heel lang niet meer meegeschreven.. Ben ontzettend druk met van alles en zit uit gemak veel op facebook.. Maar alle oke hier! Ons babytje doet het goed en ik voel me goed. Als ik het weer wat rustiger krijg kom ik hier (hopelijk) weer fanatiek meeschrijven Liefs