Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en vond het leuk om vandaag mee te kletsen :)
    Weet niet of ik er morgen ben, nogal drukke dag namelijk. Eerst naar de dermatoloog, dan naar de vk, dan lunchen bij een vriendin en dan naar logopedie met mn oudste. Ben er nu al moe van ;) Tot snel!

2. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Ik zou het niet weten eigenlijk, heb bij wehkamp besteld :)

3. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    @mallle, vooral de laarsjes vind ik geweldig! die wil ik ook!

4. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Haha ja tuniek moet je van houden, ik hou wel van kleur. Laarsjes zoon echt super, en niet duur :p

5. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Lang leve de wehkamp! :D

Jongens, wie doet dr mee, dagje shoppen bij Marije in Engeland?! ;) Inschrijven kan bij mij..

6. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    tuniek is ook leuk hoor haha, maar de laarsjes zijn echt helemaal mijn smaak!

nu ben ik echt weg!

7. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    haha laat maar weten hoeveel slaapplekken ik moet reserveren, heb een 2 pers. luchtbed, nog een 2 pers. luchtbed en 2 comfi banken oh en een campingbedje:p

malle leuk jurkje en die laarsjes wil ik ook!!!!

succes met alles morgen boja!

8. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Haha ik ga mee :D

9. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Hej, hallo.. we zijn zwangere vrouwen he.. en dan kom je aan met een luchtbed?? Tsssss.. eerst ons gekmaken met die site en dan dit?? ;)

Nee hoor meid, flauw.. vind het echt super!!! Maar langskomen zit dr vast niet in..
    Ga nog wel een weekendje shoppen in Oslo.. haha, zit die winkel daar ook? :p

10. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Haha ik ga slapen dames, tot morgen.

Boja succes morgen!

11. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Woohoo, er zit een filiaal in Witney, waar ik eind deze maand een weekje vakantie ga vieren. :cool: Leek me zo gaaf om in het buitenland wat bijzondere kleertjes te kopen.

Ik reageer morgen weer verder dames, kon het vandaag met een drukke werkdag niet echt bijhouden, nieuwe meiden welkom!

12. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    haha ik gooi ian wel op het luchtbed en delen we met zn allen met onze bolle buiken ons kingsize bed met memoryfoam matras (heerlijk:D)

13. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Mallle, leuke kleding gescoord. Welterusten.
    Maedra, mag ik je pben met een wishlist? Ik betaal vooraf! ;) hihi

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik stem voor!!!!

en wat fijn meadra lekker los daar!!! leuk!!!

boja kan me voorstellen dat het jeukt haha maar eerst de dozen maar eens uitzoeken straks daar ;) en dan jezelf verwennen met een kadotje voor de beeb ;) slaap lekker boja en mallle!

15. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Now we're talking! ;)

Maedra.. jij komt met volle koffers terug, hahaha..! Maar wat een lekker vooruitzicht zeg, leuk!!

Lekker slapen meiden..!

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Sweet: Welkom! En wat ben je al lekker ver, je bent begin juli uitgerekend zo te zien he :)
    En dat shoppen voor je beeb; je kunt veel via MP kopen, als je bang bent voor de kosten. Verder gewoon genieten, het is zoooooooo leuk! :D

SweetMarije: Ja, showen maar! Hier noemen ze dat geloof ik boxpakjes, ik ben er verliefd op, zo'n heerlijk makkelijke dingen :D
    Ah, wat schattig zeg! Hoe sweet :D Eh, gaat de nieuwe baby Sam heten? Oh nee, niet dus ;) Op de één of andere gekke manier denk ik steeds dat jij al weet dat je een jongen krijgt, maar je weet het nog helemaal niet!

Whaaaaaaaaaaaaaaaaa wat heb je gedaan?! :$ Die SITE! Ge-wel-dig! En ze heeft al zoveel.... :)

Fietje: Hier ondanks aanhoudend bloedverlies en een pijnlijke bm géén zenuwen meer bij een afspraak, maar ik heb dan ook wel echt vaak controles, dus denk dat het daardoor komt...

Boja: Have fun morgen! Lekker drukke dag :D

Malle: Hele leuke set, maar echt niks voor mij ;) Maar ik vind het wel écht leuk! Alleen durf ik nooit van die strakke dingen aan, ben niet zo tevreden met mijn figuur ;)

Maedra: Hahahaha, heb jij even geluk!
    Eh, wist jij al dat je een meisje kreeg nu weer? Of heb ik dat gedroomd? ;) :)

Brrrrrrr, tot nu net gewerkt, ben kapot, maar moest t ff bijhouden, anders kom ik nooit meer bij :p Nu snel naar bed, volgens mij is het herstel ingezet, ik ben enorm benauwd vandaag...

17. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.184
    10.750
    113
    Zo stelletje spammerds! Al bijna 2 uur geen bericht, gaat het wel goed met jullie? Gisteren druk geweest dus loop ondertussen zo'n 45 pagina's achter, sorry maar ik skip even zo'n 40 ervan, nothing personal! Grote thema nu is sjoppen dus, helemaal goed! Maar vriendin waarschuwde me gisteren al: zij had veel gekocht maar had uiteindelijk zoveel gekregen dat kind al uit de 50/56 en 60/62 was gegroeid voordat ze veel dingen uberhaupt ooit had aangehad!

Kleine poll voor op wie het al van toepassing is of die in de 2e ronde zitten: wanneer trokken jullie de positiekleding aan?

Heb vandaag tijdens de bespreking mn riem los moeten halen, het duurde lang en in combinatie met een volle blaas zat t echt niet lekker meer! Broek zonder riem zakt echter nog steeds af - probleem!

Gisteren al in plaats van onbestemd gekriebel duidelijk hevig gekriebel rechtsonder en licht gekriebel linksonder- kindje lag met beentjes rechts te spartelen en koppie tegen de wand te wrijven? Daarnet een enkel duidelijk plopje linksonder, maar of t nou kind of darmen waren...

18. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Made, ik ben in week 7 al begonnen met positiekleding. Ik had echt al een darmenbolletje en niets paste lekker. De positiebroeken voelde echt als een verademing dus waarom mezelf langer kwellen met irriterende en afknellende kleding?
    Wat leuk dat je de kleine ook al hebt voelen kriebelen. Bijzonder!

Vanavond heb ik een afspraak bij de vk. Ik ben benieuwd want ik heb wel een aantal vragen voor haar. Hopelijk gaan we ook weer even naar het hartje luisteren.

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    IC: Mijn idee van luxe ontstaat door niet bekend zijn met overproductie. Ik wilde graag dat het bij mij goed liep. Ik wilde mijn dochter bv geven. Ik baalde dat veel dames gewoon bv konden geven, ik was jaloers. Ik heb veel gezeik ook aan mijn hoofd gehad van mensen die ook vonden dat ik bv moest geven. (nu kan ik het allemaal relativeren, maar dat vermogen was ik kwijt na de bevalling... daar kwam nog bovenop dat mijn stiefvader een maand na de geboorte kwam te overlijden, dat hielp ook niet mee) Ik ben door een BVHEL gegaan bij de eerste. Met als resultaat dat ik mezelf de schuld gaf en me overall schuldig voelde.
    Ik ga het bij deze tweede weer proberen hoor. Misschien dat het dit keer wel goed gaat... maar als het niet gaat, ga ik mij niet schuldig voelen als hij/zij met de fles gevoed gaat worden. Ik ben ondertussen best positief over flesvoeding. En mijn dochter is een heerlijke meid :) In dat geval is het goed dat ik dit gewoon een keer heb meegemaakt.

En ik ken btw voldoende borstgevoede mensen die wel heel veel allergieën hebben. Ik ben zelf ook borst gevoed en in de loop van de jaren voor een paar dingen allergisch geworden, waaronder katten.

Ik wissel gewone kleding en positiekleding nog steeds af! Vooral 's avonds heb ik een buikje.

Ow shoppen in GB... ik houd me aanbevolen... :) ga zo even de link bekijken ;)

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    ow die link is echt heeeeeel slecht voor mij!

Deel Deze Pagina