Hmmz ja op facebook is iedereen wel actief erover aan het praten.. iemand noemde daar 5 juni vd week.. komt wel dichtbij he!! Ik vind het inleiden wel een gerust idee maar toch wel heeel vreemd hoor om nual te weten dat max 20 juni me kindje geboren word.. zo vreemd!! ik hoop echt zo lang mogelijk te kunnen blijven lopen maar er bestaat een kans dat het nog eerder gaat worden en dat is wel beangstigend.. inderdaad veel gedoe een zwangerschap hier haha maar het belangrijkste is dat ik nog steeds zwanger ben en elke dag is er 1!!!! hoe ik mezelf voel enz doet er momenteel echt niet toe hier ik lees dat er al wat kamers af zijn!! fotoooos!!!!!!!!
hi dames, ben ik ook weer even. de reden dat ik hier nooit meer ben is omdat ik de laptop gewoon nooit meer aan heb en zp op mijn telefoon duurt heeeel lang om te laden en dan duurt het zo 10 minuten voor ik eindelijk op dit topic zit. dan is fb toch makkelijker helaas... hier gaat alles verder prima, baby beweegt lekker, ik groei goed en jamie is helemaal verliefd op zijn 'baby brother'. hij had zelfs bedacht dat we hem wel Lucas konden noemen (zijn vriendje op de psz heet zo) volgende week bloedprikken en de week erna anti-d injectie en controle bij de vk. en we gaan eind april heerlijk een lang weekend op vakantie!!!!! een beetje een centerparcs idee, maar dan met sta caravans.. hadden een leuke aanbieding via de engelse hartstichting voor ouders van kinderen met een hartafwijking die we niet konden laten liggen
5juni is ook snel, ik ga zelf 9juni met verlof! Dat duurt echt niet lang meer haha nog maar 2maandjes... Ok hoe kan ik een kijkje nemen op dat Facebook pagina gebeuren?! As t zo rustig wordt hier vind ik t ook niet leuk... X
zo lilage dat is al een grotebuik!! mooi hoor hoe is het met de rest hier? Hier wel alles goed, afgelopen donderdag een extra controle gehad omdat ik de baby al ff niet had gevoeld. alles was goed en ze was lekker druk alleen ik voel het niet grootste reden is dat de placenta er voor ligt! moet het even in de gaten houden als ik haar weer een oaar dagen niet voel moeten we even langs het ziekenhuis daar gaan ze even veder kijken waarom ik de baby niet voel afgelopen 2 dagen was ze erg druk en ik kon het goed voelen haha hoe toevallig he hopelij blijft het zo iedereen leuk paardagen?????
Heyy sas, iig fijn dat ze je ff gerustgesteld hebben toch? Kan nooit kwaad een extra check up! Gister toen ik in bedje wilde gaan liggen en wilde omdraaien knoepte er ineens iets heel hard uit in m'n buik! Precies aan de kant waar ukkie ligt...t deed ook zeer dus ik schrok me kapot...mannetje meteen geluisterd met de doppler want ik durfde niet maar ukkie is er gewoon hihi! Ook nog steeds in volke beweging... Dacht misschien vliezen gebroken maar voelde gelukkig ook niks lopen... Daarna ff opgezocht hier en schijnt vaker voor te komen...iemand hier ook al gehad toevallig?! Vond t iig niet echt een prettig geluid! Fijne 2e paasdag iedereen! X
vlinder vreemd zeg, ik ken het niet er nog last van gehad?? fijn dat je dan even thuid kan controleren of de baby het nog goed doet he??? maar kan mij voorstellen dat je dan best schrikt idd vandaag en giteren voelde ik de baby maar weinig is 1x heel erg licht dus morgen even bellen met de vk of we melden het donderdag even als we op controle moeten komen hebben jullie leuke dagen gehad?
Sas, ow das idd wel vervelend zeg dat je je ukkie zo weinig voelde weer...ben benieuwd wat ze zeggen! Hier leuke dagen gehad, dadelijk weer werken! Weer een drukke week int vooruitzicht dus ti's weer zo weekend(hopen we dan maar) Fijne dag allemaal! X
vlinder werkse weer vandaag!, idd een lekker kort weekje ik zag dat het weer ook weer wat beter ging worden eind van de week dat zou wel weer lekker zijn he haha
Wow... time flies.. vandaag alweer 27 wkn zwanger... het aftellen gaat echt langzaam beginnen he.. Spannend! Afgelopen week hoorde ik dat iemand van mijn afd een miskraam heeft gehad, na 12 wkn+3. Dat is toch een shock.. Moeilijk voor beide partijen straks.. we zouden zo leuk "samen zwangeren". Gelukkig woelt mijn mini lekker in het rond, en wordt ik er vaak aan herinnnert dat ze het goed heeft! Ik ben inmiddels 7kg gegroeid.. en de buik wordt zichtbaar boller.. ik geniet met volle teugen. Energie kan ik merken gaat wel dalen, mijn geest wil heeeel veel terwijl mijn lichaam en conditie toch aardig tegenstribbelen. Hoe ist met jullie vorderingen??
Rooiwyn, dat zijn idd altijd vervelende berichten... Hier inmiddels aardige buik hihi kilo's op 1,9+ dus mag echt niet klagen! Ook nog steeds geen klachten verder! Deze week weekje vakantie met mijn schatje samen, en denk dat we toch biet weg gaan maar de toko eens ff gaan verbouwen haha, nu kan ik nog helpen dus T begint nu wel allemaal echt snel tegaan hoor!
Hier na lange tijd ook weer eens een update van mij. Alles gaat prima op de normale kwaaltjes na, maar dat hoort erbij. Wel sinds vrijdag aan de AB vanwege blaasontsteking. Daar reageert mijn lichaam helaas wat minder op, mijn hele maag/darm stelsel is van slag en voel me er niet lekker door, maar dat is even niet anders. De kleine spartelt gelukkig vrolijk verder. Volgende week woensdag hebben we een 3d echo, kijk er best naar uit. Ben zo benieuwd.
Hier ook al een tijdje niet geweest. Leuk om al die trappel-buik-verhaaltjes te lezen. Bij mijn dochtertje zat de placenta ook aan de voorkant en voelde ik ook soms dagen niets (onzeker!), nu gelukkig aan de achterkant en voel en zie ik zoveel meer! Afgelopen week heel druk gehad, verbouwing van onze tweede etage. Na eerst een offerte te hebben opgevraagd toch besloten het zelf te doen. Gelukkig een handige opa die bereid was een weekje te komen helpen (oa muren plaatsen). Nu alleen nog het werk over wat we zelf kunnen: behangen, verven, etc. Nog een weekje doorbikkelen en dan mogen wij ook aan het leuke aankleedwerk gaan beginnen. Wel groot nadeel: ons bed is al weg en we hebben nog geen nieuw bed. We slapen dus op een matras. Ik had me niet gerealiseerd dat opstaan van een matras nu al zo lastig zou zijn. Komende week gaan we een nieuw bed uitzoeken.
Wallie: Veel plezier bij de echo. Vlinder: Ja als je zelf mee wil helpen, kun je niet heel veel langer wachten. Mij lukte het nu al niet meer om hele dagen te helpen, gelukkig moet ook iemand de koffie en thee verzorgen . Rooiwyn: Vervelend zo'n bericht. Zal op de afdeling wel een dubbel gevoel zijn. Vlinder: Hier geen knoep gezien/gehoord. Maar zolang je het ukje voelt schoppen verwacht ik niets ernstigs. Lilage: Mooi truitje. De buik had die van mij kunnen zijn . Sweetmarije: Jamie en Lucas vind ik eigenlijk nog niet zo slecht bij elkaar passen...
Grace, oh jullie zijn idd een hoop van plan qua verbouwen hahaha. Maar wel lekker als t strax af is! Hier vandaag de slaapkamer 1laag geschilderd, morgenvroeg 2e laagje dan is dat af! Zo kunnen we steeds meer afstrepen deze week hihihi. Gelukkig voel ik me nog heel goed en kan ik nog een hele hoop zelf, ben ook echt een pietlut hoor en wil graag dingen zelf doen hihi, maar fijn dat t ook nog gaat En idd er moet ook iemand voor versnaperingen zorgen hihihi. Fijne aaf allemaal xxx
Hoe is het met allemaal? Hier is alles goed. Het kindje trapt lekker, zelf voel ik hem/haar vaak. Ook manlief kan het al een beetje voelen. Vinden jullie dat de naam .... kan als de peettante ook bijna de zelfde naam heeft maar iets anders (het is m'n zusje en ze heeft veel voor ons betekend en m'n man vind het ook een goed idee )? Wij vinden het allebei wel een leuke meisjesnaam..
Musicmumem, waarom niet??! T gaat om dat jullie de naam samen mooi vinden en al zou de naam precies t zelfde zijn dan nog...t is jullie naam toch, en helemaal as ze veel voor jullie betekend heeft... Hier vanaaf naar de partner les van de yoga, dus ben benieuwd! Hihi Ukkie trapt lekker in m'n buikkie, soms zo erg dak denk, waar blijven de blauwe plekken hahaha! Maar leuk voor manlief, die voeld ons kindje zoooo goed, dus alleen maar leuk voor hem
Vlinder: En... zit de tweede laag er weer op? Moet er nu nog veel gebeuren of zit jouw klusperiode er nu op? Wij vandaag weer druk bezig geweest: Schuren deur, plinten, grondverven (vanalles), nog wat gaten gedicht, plafond gewit. Nu hopen dat het morgenavond droog is dan kunnen we dan echt verven en het plafond voor de tweede keer witten. We willen zaterdag eigenlijk behangen, maar ben een klein beetje bang dat het dan nog niet droog is. MusicMumEm: Als ik je zusje was, zou ik het een hele eer vinden. Maar ik ken je zusje natuurlijk niet. Je hebt van die typetjes die niets willen delen. Maar ik kan het me echt niet voorstellen. Wij zitten met een soortgelijke vraag, maar toch anders. Mijn man heeft een broer gehad (gestorven tijdens zijn geboorte) en willen een afgeleide van die naam gebruiken voor als we een dochter krijgen. Mijn man zegt: gewoon doen, mijn ouders zullen vereerd zijn. Ik vind dat we het toch echt moeten vragen, want het roept bij hen natuurlijk heftige herinneringen op.