Ja, het was een super verrassing! Maar ik miste mijn kleine meid wel, ja. Maar gelukkig heb ik haar een paar keer even aan de telefoon gehoord (ze praat niet veel, maar gewoon een beetje geluidjes en ''mama'' en ''papa'') en dan was ik gerustgesteld.. Ik was wel een beetje ongerust, maar dat hoort er bij als je moeder bent! Niet dat ik verwachte dat er iets gebeurde bij m'n ouders, maar gewoon dat ze ziek werd ofzo.
Juli 2012 (sta je er niet of niet meer op en je wilt wel meekletsen of weer meekletsen? dan kan dat gerust!) Uitgerekende datum: 02 juli - Sweet84 (1e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 08 juli - MadeInUSA (1e kindje) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - Pipi (2e kindje) 13 juli - Lowttie (1e kindje) 14 juli - Maedra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Rooiwyn (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - JoyceG (2e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 19 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 20 juli - Grace79 (2e kindje) 20 juli - Wallie81 (1e kindje) 21 Juli - Holiday (2e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Koter (1e kindje) 25 juli - Nursie31 (1e kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Boja (3e kindje) 27 juli - Kimmi1988 (2e kindje) 27 juli - Xilana (1e kindje) 29 juli - Chans (1e kindje) 29 juli - MusicMumEm (2e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Totaal 40 zwangeren: 12 jongens, 12 meisjes, 15 verrassingen Afspraken: 02 mei - vlinder13 controle vk 07 mei - Wallie81 30 wkn echo 08 mei - sweetmarije 3D/4D pretecho 12 mei - Chans 3D/4D pretecho Buddylijst! Aloha - Meandor Loth - Carpediem2010 Chans - Daphne
Ik klets over al en nergens mee... maar ik zag dat ik nog niet op de lijst stond! .... groetjes Holiday
@music wat een een mooie verassing zeg! echt lief wenen lijkt mij ook erg mooi heb je er een beetje weer bij gehad? @carpediem2010 oww eind mei al verlof dat doe je goed!!! heerlijk jo als het weer nou nog iets beter word, zou het helemaal lekker zijn he
@ sas27: Ja, het was heel goed weer! We hebben 2 dagen regen gehad (toen was het nog 25 graden) en de rest van de tijd wel 32 graden! Echt té warm, ik kan er niet goed tegen en het was zó vermoeiend.. Maar we deden rustig aan!
Heyy weer meisjes die schrijven!!!!!! Gezellie!!! Heerlijk vakantie, en dan ook nog als verassing Hier nog 5weken werken en dan met verlof! Heb er nog geen zin in moet ik zeggen haha alles gaat nog veel tegoed! Ben benieuwd of t hier weer drukker wordt as iedereen een beetje met verlof is en richting bevalling gaat! Xxx
hee meiden Alles goed met iedereen? Had woensdag steeds harde buiken, waarschijnlijk dinsdag op werk teveel gedaan( 3 mensen gedoucht, steunkousen aantrekken etc) Moet nu iets rustiger aan doen op werk. xxx
Carpediem, hoelang moet je nog werken dan?! Niet fijn as je rustiger aan moet doen of juist wel? Nog maar ff
Juli 2012 (sta je er niet of niet meer op en je wilt wel meekletsen of weer meekletsen? dan kan dat gerust!) Uitgerekende datum: 02 juli - Sweet84 (1e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 08 juli - MadeInUSA (1e kindje) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - Pipi (2e kindje) 13 juli - Lowttie (1e kindje) 14 juli - Maedra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Rooiwyn (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - JoyceG (2e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 19 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 20 juli - Grace79 (2e kindje) 20 juli - Wallie81 (1e kindje) 21 Juli - Holiday (2e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Koter (1e kindje) 25 juli - Nursie31 (1e kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Boja (3e kindje) 27 juli - Kimmi1988 (2e kindje) 27 juli - Xilana (1e kindje) 29 juli - MusicMumEm (2e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Totaal 40 zwangeren: 11 jongens, 12 meisjes, 15 verrassingen Afspraken: 02 mei - vlinder13 controle vk 07 mei - Wallie81 30 wkn echo 08 mei - sweetmarije 3D/4D pretecho Buddylijst! Aloha - Meandor Loth - Carpediem2010 Sorry dames hier nog een afhaker. Toevallig vandaag weer een keer tijd gevonden om rond te kijken op het forum, maar verder gewoon veels te druk! Iedereen een hele fijn zwangerschap/bevalling toegewenst!
Carpediem2012: Fijn dat het met jou wat beter gaat! Met mij ook nog steeds alles goed. Werktijd begint bij mij ook te korten.. Bijna zwangerschapsverlof...
Carpediem en musicmumem, Goed om te lezen dat t met jullie ook (weer) goed gaat! Hier ook alles goed, nog steeds alles erg makkelijk, maar eigenlijk is dat wel heel fijn...kan ik lekker nog alles doen hihi. Deze week maar 3daagjes werken, di,woe en zat... Lekkerrr! Daarna nog 3volle weken en dan kan t verlof beginnen...5weken aftellen hahaha! Xxx
Bijna 30 weken! Soms lig ik zo 's nachts met m'n hand op m'n buik en dan voel ik de baby bewegen. Vind dat zo mooi... Ook mijn dochter legt haar handjes steeds op mama's ''buikje'' zoals ze het noemt. Zo lief. En dan zeg ik: ''Hier zit ongeveer het hoofdje en hier ongeveer de voetjes.'' en dan zegt ze: ''Mamie, wanneer kan ik voor de baby zorgen?'' want ze heeft een soort pop in haar hoofd die ze kan verzorgen en ermee kan slapen en rondlopen enzo. Heel grappig, hoe ze dat zegt!
Hey meiden, Ik ben hier ook al een hele tijd niet meer geweest. In de tussentijd is er een hoop gebeurd. Korte samenvatting: Afgelopen weken twee keer opgenomen geweest in het ziekenhuis vanwege bloedverlies, nu moet ik rustig aan doen dus loop in de ziektewet tot mijn verlof begint (8 juni), heb ook veel last van harde buiken en krampen, kleine doet het gelukkig wel goed en loopt voor op de groeicurve. Vorige week zaterdag hadden we 3d echo, helaas niet gelukt omdat de kleine met het koppie al vrij diep ligt, as vrijdag kunnen we nog een keer voor de herkansing anders houd het op. Hadden eigenlijk twee weken geleden al deze echo staan maar door ziekenhuisopname kon dat niet doorgaan, nu is het waarschijnlijk te laat om het nog goed in beeld te krijgen. Maandag weer controle in het ziekenhuis gehad en ze vonden toch dat de kleine wel erg groot is en vermoeden misschien dat ik zwangerschapsuiker heb, dus vanmorgen voor de bloedtesten geweest, vrijdag krijg ik daar de uitslag van. Hoop dat dit niet het geval is, maar het is dus even afwachten. Helaas gaat dus niet alles zoals ik gehoopt had en had er ook wel een aantal dagen een flinke dip door. Maar als de kleine het maar goed maakt en gezond ter wereld komt, dat vind ik het belangrijkste en probeer de laatste weken het gewoon maar zo positief mogelijk te zien.
Ai Wallie.. Wat vervelend. Ik hoop dat alles nog goed komt met de kleine en met jouzelf natuurlijk ook! Vervelend, om zo je zwangerschap te moeten doorstaan. Ik klop af dat er bij mij zoiets nog niet gebeurt is...
ow wallie dat is niet zo mooi, goed op je zelf letten hoor! verlof komt dichter bij voor ierdeen he , ik moet nog 5 weken werken begint toch wel met aftellen Is iedereen verder al klaar met de babykamer?
Ja, bij ons is het grotendeels klaar. We hebben de babykamer wat vernieuwd, we moeten alleen nog een leuke nieuwe lamp hebben... Onze dochter is verhuist naar haar eigen nieuwe kamer (die absoluut geen roze mocht zijn: ze houd niet van roze) waar ze heel erg trots op is... Ze gaat tegenwoordig zelfs graag slapen want ze vind haar kamer zo ontzettend leuk!