Hier moeten we nog aan de beebkamer beginnen En te bedenken dat ik bij mijn eerste rond deze tijd alles al af had, hahaha... Vandaag APk gehad bij de verlos, alles prima.. Bloeddruk 90/50, baarmoeder groeit prima en de beeb ligt head first Zelfs al een stukje in mijn bekken....Dat verklaart in elk geval de enorme druk die ik dagelijks voel op de botten daar, erg nare gewaarwording, druk aan de onderkant, terwijl er dan een kontje naar boven toe uit gewerkt wordt Nog 2 weekjes werken, zie er naar uit...Zwanger zijn met twee rondrennende peuters/kleuters die ook niet altijd de gemakkelijkste zijn is zwaar...Zo, ik heb het voor het eerst toegegeven! Victory of the day Morgen een fotoshoot, brrr, ben echt geen held als het over mijn lichaam gaat...Zal dus een flinke uitdaging worden! X
Ja, dat heeft ze zeker! Ik hield vroeger ook nooit van roze, dus dat zal ze dan wel van mij hebben! xD @ Liliage: Veel plezier bij de fotoshoot. Gaan wij ook nog doen! Bij de eerste waren de foto's ontzettend mooi, dus ik vind dat wel leuk zo'n fotoshoot! Al ben ik ook wel onzeker als ik zo half naakt voor een onbekende op de foto ga....
Hey meisjes, Wat leuk om te lezen dat t voor iedereen nu langzaam dichter in de buurt komt hè?!! Wordt nu wel spannend langzaam aan... Vandaag weer dagje werken, na 2dgn vrij gehad te hebben...daarna weekend! Vannacht alleen halve nacht wakker gelegen...pfff vanaf 03.15 niet meer geslapen dus ben behoorlijk moe op t moment hahaha. Maandag weer op controle dus ben benieuwd! Jaaaaaa wij gaan ook nog fotoos maken...moet zeggen dat ik t niet zo spannend vind om op de foto te gaan, maar scheeld misschien ook dat ik de fotografe redelijk goed ken! iig erg veel plezier vandaag Lilage tijdens je shoot!
Wat leuk dat jullie foto,s laten maken, is toch een mooi herindering voor later Vlinder wat een kort nachtje bah! helemaal als je er uit moet om te gaan werken Ik moest er vandaag ook weer 5:00 uit om te werken, was wel weer erg vroeg Net eventjes lekker geslapen weer Nou meiden een goed weekend en geniet van het mooie weer
Sas, ja irri is dat hè! Gelukkig lekker druk op werk gehad dus dag ging snel...daarna lekker gebbqd met friends en nu lekker m'n mandje inkruipen in de hoop dat ik slaap tot morgenvroeg hihihi... Iedereen fijne zonnige zondag morgen! Xxx
Mijn dochter zei toch weer iets zo leuks deze avond.. Ik ging haar naar bed brengen en ik wilde een boekje pakken om een verhaaltje voor te lezen. Maar ze zei: ''Nee, mama, vandaag ik jou verhaaltje vertellen. (of zoiets, wel iets minder moeilijk en een beetje de ''r'' weggelaten, die spreekt ze niet zo veel uit).'' en ik moest bij haar in bed gaan liggen. Ze pakte een boekje en deed of ze voorlas aan mij. ''Mama kreeg de baby. Floep. Ik pakte de baby. Ze mocht met mij in mijn bedje. Toen ging de baby in de wagen. Ik ging wandelen (ze heeft een nieuw woord geleerd: wandelen) met de wagen. Leuk verhaaltje, hè, mama?'' ''Ja, geweldig, schatje.'' Ik gaf haar een kus. ''Nu mag je lekker gaan slapen.'' en ze viel bijna meteen in slaap. Mijn man en ik hebben er net echt heel erg om gelachen. Vooral om die ''floep''. Ze komt er nog wel ooit achter dat het toch iets meer moeite kost dan gewoon ''floep''.
Hallo allemaal, Ik ben al lang niet meer geweest. Met een rede! Om een lang verhaal kort te maken, ben ik 2 weken geleden opgenomen in het ziekenhuis met een bloeding. Uit onderzoek bleek dat ik al ontsluiting had, en 2 dagen daarvoor rug weeen heb gehad. (niet wetend, naar mijn idee rug pijn was gezien ik daarvoor bij de fysio liep, dus geen link gelegd met rug weeen) En gezien ik maar 30,2 wkn/dgn was. Uiteindelijk met bed rust en weeremmers mocht ik na 4 dagen naar huis. Mocht niet meer werken en moest rust houden! Daarvoor heb ik dus al die tijd 29uur gewerkt, thuis beetje druk gehad met van alles. Liep ook veel bij de fysio i.v.m. rugklachten. Dus dat is de rede dat ik zo lang niet meer geweest ben. Nu is alles redelijk stabiel en hopen toch nog in Juli te bevallen!
Hahahahaha 'floep' ging t maar zo makkelijk hihihi. Wel ontzettend lief!!! Lowttie, jeetje meid wat heftig! Zal wel ff flink schrikken zijn geweest of niet? Nu iig alles weer in orde begrijp ik?! Doe maar lekker rustig aan en geniet er maar van dat je nu niet meer hoeft te werken...ik nog 3weken en gewoon vol 36,5uur hihi, maar vind t tot op heden nog steeds heerlijk om te werken en baal dak over 3weken moet stoppen maarja, dan zijn we alweer zo goed als 35wkn dus dan mag t opzich ook wel... Vanmorgen weer op controle geweest en alles weer goed met mama en Ukkie...snap er nu trouwens helemaal niks meer van hahaha want met de pretecho heeft ze hartslag gemeten per minuut en was 130pm dus best langzaam, dus wij hadden zoiets van ja...menneke hihi Maarten bij de vk ging ie snel!!! Echt niet normaal...viel de vk ook op hahaha ze zei is een snelle...dus ja wat wordt t nou??! Achja nog maar ff afwachtten denk ik dan... Moest ook bloedproeven voor m'n ijzer gehalte, en die muts van t procenten heeft me mooi zeer gedaan...GVD! Hele blauwe arm en doet best beetje zeer...klote gevoel hahaha. Geniet van t zonnetje dames, ga ik ook zo doen! Xxx vlinder
@lowttie jeetje wat schrikken ofniet dan. gelukkig ben je nu weer lekker thuis! goed op je zelf letten en je beebje lekker rustig aan doen! Hoe voel je je nu? @musicmumem haha dat is idd een leuke opmerking, kwamen ze maar zo makkelijk he @vlinder fijn dat alles weer goed was, wat betreft hartslag ik heb geen enkel idee Pfff ik ben zo moe de laatste dagen. ga zo maar weer lekker mijn bedje opzoeken morgen weer om 5:00 uit bed :-S fijne avond allemaal
hee meiden Lowttie wat schrikken zeg. Hopenlijk blijft de kleine nog even zitten. Music haha wat grappig van je dochter, leuk he. Hier alles goed, hoef nog maar 4 x te werken. Gaat hard nu. Kim is ziek, echt nog nooit geweest. had vanmorgen zowat al 40 graden koorts. Ze is niet verkouden ofzo, ik weet niet wat er is. Amper gegeten en gedronken. Echt rot( Vooral als je het niet gewent bent) Ze lag om 18.00 alweer op bed. Zo zielig die zieke kleintjes. xx
idd erg zielig, helemaal met dat warme weer! bah hopelijk knapt ze snel een beetje op! Hoe is het met de rest hier, gaat het met de warmte?
Hoi hoi! Heel in het begin heb ik me bij dit clubje aangemeld, maar vond het toen wat te druk. Icm mijn vele braken is het me niet gelukt om bij te blijven... Nu heb ik weer veel meer tijd en toch ook de behoefte om met lotgenoten te kletsen. Dus; mag ik me hier weer aanmelden? Liefs jo
Thnx! Ik hoop dat ik snel de 'lopende zaken' omtrend iedereen oppak, heb namelijk een verschrikkelijke last van zwangerschapsdementie Het gaat hier redelijk. Zit vanaf week 23 thuis met bekkenklachten en aanhoudende harde buiken. Momenteel een blaasontsteking, dus niet een geheel ongecompliceerde zwangerschap. Maar met dit weer is het niet vervelend om verplicht rust te moeten houden Hoe is het met jullie? Is er ook een lijstje oid, of doen jullie daar niet aan?
Hey, Ik ben nieuw hier op dit forum en ben begin juli uitgerekend. Wil mezelf ook ff hierbijvoegen met de laatste loodjes
Jeeeeeeeeej weer nieuwe meiden!!! Wordt weer gezellie hier!!! Leuk leuk! Hier nog steeds alles goed, gelukkig geen laat van de warmte vind t heeeeerlijk! Gelukkig nog geen last van vocht maar zak vast binnenkort wel komen hihi! M'n ukkie heeft op dit moment de hik hihihi zo schattig!
Ik ben echt nog volslank zowel mijn armen benen als gezicht. Alleen mijn buik en borsten zijn groter. De hik had Jeremia wel vaak maar deze kleine nu niet. Pfff wel heb ik een verschrikkelijke last van de hitte. Maar is niet gek ook. Heb een verschrikkelijke drukke peuter die in de peuter pubertijd zit waarbij alles eigelijk op mij neerkomt, een te lage bloeddruk en een te laag ijzergehalte. Ik ben al zo moe nou in mijn eentje naar een speeltuin met mijn kleine man gaan kan nog net. Maar verder ook echt niet. Dus dat word vooral veel op het balkon hangen.