Hee meiden Ruby lastig dan als je ijzer te laag is etc, en dan nog met een peuter. Vlinder bij Kim heb ik ook nooit last van vocht vasthouden gehad, dus hoeft niet te komen. Heerlijk die zon, ik lig elke dag in de tuin te bakken. Kan er goed tegen, krijg ook geen masker. Kim is nog steeds ziek, koorts wel lager, maar eet nog amper, drinken matig. En ze is heel vermoeiend hahah. Kan ze niks aan doen maar ja, wel pittig zo. xx
Ik voel me zo slecht! Vandaag was de laatste les muziek op schoot en wou nog we'll fotos maken. Het is van 9 tot 10. Ik werd eerst wakker om half 6 en nu heb ik me verslapen
ik lees altijd mee bij iedereen en overal.. weet nooit zo goed wat ik moet schrijven!! Ik voel mij net zwelgje... pffff mijn voetjes zijn zo opgezet en aan het einde van de dag zijn het geen voeten meer van nijlpaardpoten!! probeer veel water te drinken.... maar volgens mij maakt het allemaal niets uit... aftellen daar in tegen wel... duurt nog zo lang.. maar ben er eerlijk gezegd een beetje klaar mee... voor de rest geen klachten gelukkig...
owww die opgezette voeten zo herkenbaar, sinds 3 dagen hier ook dikke enkels pas mijn schoenen niet en het staat echt lelijk @holiday is het inmiddels al wat minder?
Pfff die buik zit echt in de weg. Down under scheren lukt me niet meer goed. Ik doe het wel maar kom er niet af zonder bloed. Hoe doen jullie dat?
Whhaha, dat scheren lukt me ook al 8 weken niet meer normaal...Ik pruts wat aan en denk dat het er nu uitziet als een slecht gekapt bos IK begin er ook klaar meer te raken...Met twee kids thuis, werk en een huishouden word het me veel. Gelukkig nog maar 2 dagen werken komende week en dat salut en de kost daar! Buik zit aardig in de weg en ik vind het vreselijk zo afhankelijk te zijn. Einde van de dag haal ik soms nauwelijks omdat het vocht mijn lijf op slot doet slaan, bewegen doet dan echt zeer...Maaaaaarrrrr, daar trekt die uk zich niks van aan natuurlijk! Bovendien heb ik de balans opgemaat en zowel mijn moeder en stiefvader, mijn zus en hele schoonfamile zijn op vakantie rond mijn uitgereknde datum...Ik heb geen back up voor mijn kinderen en grote kans dat mijn familie er niet is als ik beval..;Dat Maakt me stiekem erg verdrietig...Het is de derde ja, maar toch net zo belangrijk als de andere twee?
Een thumbnail van een fotootje van de shoot van vorige week... geen idee of er zo iets van te maken is eigenlijk
Erg meiden die last hebben van dikke voeten. Lilage lijkt me ook zwaar met 2 kindjes en werken en alles. Vind ik al met 1 haha. Scheren , ik laat mijn mannetje dat gewoon doen waar ik het niet kan zien hoor Wat een hitte he. Net een eind gefiest, terugweg viel toch niet mee. Fietsen jullie allemaal ook nog? Zo lekker bbqen. xx
Ik ben er ook weer een keer. Ben inmiddels met verlof, dus nog een paar dringende klusjes doen en het luieren en genieten kan beginnen!!! Leuk om te zien dat er nog gezellig gekletst wordt hier en dat niet iedereen naar FB is verhuisd. Hier ook "heerlijk" gezwollen voetjes, maar om nu nog aan de steunkousen te beginnen, is ook weer zoiets.... @Lilage: mooie foto's!
Hey Meissies, Jullie ook lekker aant genieten vant mooie weer op deze vrije dag?! Lilage, erg mooie fotoos hoor!!! Anjeli, ben jij vervroegd met verlof gegaan?! Zie op je banner dat je nog 7weken moet vandaar
Ja, lekker weer vandaag hè? Ik heb lekker met m'n dochtertje in het zwembadje gezeten. Ze is niet bang van water en het badje is maar klein. Lilage: Wauw, mooie foto's!
lilage wat een mooie foto,s!!! hebben jullie fijne dagen gehad? hebben jullie ook last van vocht vast houden? Ik heb zulke dikke enkels en voeten, ben blij dat het wat koeler gaat worden deze week haha
Ik heb wel leuke maar zeer vermoeiende dagen gehad. Zondag met Jer naar ponypark slagharen geweest. Maandag wezen zwemmen en ook vandaag een zeer drukke dag gehad met veel dingen regelen en een fotishoot. Ook was er vandaag iets minder leuks gebeurt in de V&D. Pffff moet ook nog zoveel regelen. Heb er gewoon hoofdpijn van. Vraag mij af wanneer ik echt kan rusten voor de zwangerschap. Ik heb juist geen last van vocht vasthouden. Mijn benen, armen, gezicht enz. Zijn nog steeds even slank. Ik heb wel een te lage ijzergehalte en zeer lage bloeddruk en wanneer ik me druk maak last van brandend maagzuur. Mijn hele huis is een troep en moet wachten tot mijn kleine mannetje slaapt, lig altijd bij m voor het slapen gaan maar hij slaapt nog steeds niet en ik ben al kapot en heb hoofdpijn, moet morgen vroeg op en moet nog wat dingen schrijven, klaar leggen en mn huis opruimen. Pfff ben al kapot.
Whoehoeeeeeeeeee ik doe ff een 33wkn dansje hihihi!!! Hier geen last van vocht, dacht t vandeweek wel te krijgen, maar nu niks te zien dus toch niet gelukkig! Wel vervelend as je er last van hebt, maar idd t zijn de bekende kwaaltjes en die horen er nou eenmaal bij helaas...dus als het komt, dan komt t toch! Nog 2weekjes werken en dan begint t thuis zitten voor mij ook!!! Fijne dag allemaal! Xxx
vlinder je hebt gelijk hoorm het hoort er ook bij. lijkt nu weer aftezakken u het weer niet zo warm is HEERLIJK! heerkijk he aftellen tot je verlof, ik moet nog 3 weken vandaag weer verder et babyspullen wassen en strijken, hebben jullie dit al gedaan?
@sas27: nee, ik ben nu 35 weken maar ik kom er echt niet meer aan toe. Ik ben al blij als ik mijn huisje aan de kant heb, schoongemaakt heb en de gewone was heb gedaan en heb opgeruimd.