Zo vervroegd verlof hier...Gisteren onverwachts mijn oudste opgenomen vanwege een zware astma aanval..Tijd uitzitten in het ziekenhuis nu! Dusse, ik ben met verlof!
Lilage jeetje hoe gaat het nu met je oudste? Vocht had ik maandag ook wat last van in onderbeen, maar is nu alweer weg. Zo ik heb ook verlof, vanmorgen voor het laatst gewerkt, echt heerlijk. Heb alle babykleertjes al gewassen en gestreken xx
Na een tijdje weg te zijn geweest zou ik graag weer met jullie mee willen kletsen als dat mag. Ik moet vandaag en maandag nog naar mijn werk en dan gaat mijn verlof in.
oww wat hebben jullie allemaal heerlijk vroeg verlof, ik moet nog 3 weken pfff vandaag weer druk met strijken en wassen van babyspul best veel werk haha @lilage hoe gaat het met je dochter?
Hihi Sas, afgezien van het feit dat het een zoon is gaat het weer stukken beter! We zijn vanmorgen thuis gekomen na 2 dagen en nachten...Even rustig aan doen nu, maar komt helemaal goed!
@sas27 nee niet echt, dinsdag bij de VK geweest, ik moest zo verschrikkelijk huilen.. ik voel mij opgesloten in mijn eigen lichaam ... heb krampen in mijn kuiten s'nachts waardoor deze overdag zo stijf en hard zijn dat lopen weer zeer doet! vanmorgen wel 500 gram minder op de weegschaal... hopelijk wat vocht eruit door dat de temp. gezakt is buiten! kon vandaag weg goed plassen al met al mag ik niet zeuren het gaat allemaal goed... Ik krijg wel volgende week een echo (groei/ligging) krijgen andere die nu ook nog? ukkie lag eerst in stuit maar is als het goed is gedraaid. en ik moet volgende week terug komen bij de VK omdat ik zo overstuur was voor mijn bloeddruk en urine (die waren allebij goed maar meer voor mijn geruststelling) ik probeer veel te rusten heb een eigen winkel maar probeer veel vervanging neer te zetten... slapen helpt dus wel tegen vocht... want op vakantie heb ik 1 week geslapen en bijna 3 kilo af gevallen puur water... hoe gaat het met de rest? ...
holiday: Fijn dat de vk je wel serieus neemt en dat je terug mag komen volgende week. Ik krijg geen extra groe/liggingsecho helaas. Vanmiddag ben ik bij de vk geweest. alles was goed alleen ligt het kindje nog niet ingedaald. Als dat over 2 weken nog niet zo is wordt ik doorgestuurd naar de gync. Geen idee wat ze dan gaan doen, maar dat doen ze met die termijn bij alle kindjes die niet zijn ingedaald. Is dat bij iemand van jullie ook gebeurd?
Labrador wat gek dat ze je dan al doorsturen. Baby is bij mij nu ook nog niet helemaal ingedaald, en Kim was pas na 35 weken ingedaald. Leuk dat je weer meekletst. Ik heb echt pijn onderin mijn rug de laatste dagen, wordt er soms misselijk van pff. xx
Bij mij was de tweede helemaal niet ingedaald, zelfs niet bij de bevalling! Nu ook nog niks, ligt goed, verder nog niks, maar goed, bij de tweede of volgende schijnt het minder erg te zijn...kans groter dat het laat of niet gebeurt blijkbaar... Sterkte!
hier ook nog niet in gedaad hoor, ligt wel goed meer ook niet! was oo niet erg @carpediem vervelend die rugpijn zeg! hopelijk blijf je er geen last van houden ik heb het vaak s,avonds op de bank erg vervelend holiday doe maar lekker rustig aan meid!
Heyy meisjes, Kijk er wordt weer lekker gekletst zie ik Hier maandag m'n liggingsecho, maar Ukkie is al ingedaald...zeiden ze bij vorige controle al en ik voelde t zelf ook al... Hier nog niks gewassen enzo, ga ik strax in mn verloftijd allemaal wel doen, niet zo'n haast mee Wel fijn dat t op kleine dingetjes na zo goed gaat met iedereen! Xxx
mijn moeder is alles aan het wassen en strijken Wilde ze graag doen en omdat ik nog steeds misselijk ben vind ik het niet erg.
Labrador: Dat is makkelijk! Mijn moeder doet ook wel wat, maar ik doe zelf nu toch ook veel. Even een vraagje, hoe denken jullie over doopnamen? Krijgt jullie kindje ze wel of niet?
Ons prutske krijgt 3 namen, net als onze andere jongens...Maar ze worden niet gedoopt...DE vorige twee hebben ook 3namen, vernoemingen enigszins, of gewoon namen die we mooi vonden.. Lekker doen wat goed voelt, ook al laat je ze niet dopen en wil je extra namen ofzo!
een doopnaam krijgt die van ons ook niet!,@ MusicMumEm die van jou wel? @Labrador wat lief dat je moeder alles wast en strijkt, lijkt mij ook geen pretje om te doen als je zo misselijk bent bah! Gaan jullie nog wat doen het weekend? Ik moet helaas werken en verder ga ik lekker op de bank! fijne avond all
onze dochter is gedoopt! nummer twee krijgt wel doopnamen maar wordt niet gedoopt! ti's voor ons meer een traditie van het doorgeven van de namen. Ik heb veel harde buiken... en niet even nee best lang.. herkent iemand dit?
Ons Ukkie krijgt ook doopnamen/meerdere namen... Wil Ukkie ook laten dopen...vind dat een mooi iets om mee te geven aan je kleintje!
@Vlinder: ik ben inderdaad 1 week eerder met verlof gegaan, moet dat dan eigenlijk vakantie noemen uiteraard... Bij ons werkt eigenlijk niemand langer door dan 34 weken, is fysiek niet vol te houden. Ben ook erg blij dat ik niet meer hoef! Denk dat zo langzaam aan iedereen met verlof aan het gaan is?