Anjeli, maakt niet uit hoor hahaha vroeg t me gewoon af Ik deze komende week nog werken, zaterdag laatste dag en dan begint mijn vakantie een week en daarna verlof... Morgen de liggingsecho bij de vk...vind t stiekum toch wel ff spanend ondanks dat de vk de vorige keer zei dat Ukkie al wat was ingedaald en de kans heeeeeel klein was dat ie nog ging draaien...je zult t net zien! Ben benieuwd morgen hihi. En dan vanaf vrijdag kan de voetbal gekte losbarsten whuhuuuuuuuu, zoveel zin in! Nog meer voetbal liefhebbers hier? Fijne (regenachtige) dag allemaal! X vlinder
@vlinder 13: ik ben ook voetbalgek hoor heb 2 jaar op voetbal gezeten, mijn opa is 1 rang onder de president van borrusia munchen gladbach(duitse eredivisie club) en mijn vriend zijn neven zijn wijnaldum(psv) kenneth vermeer(ajax). Mijn vriend is gelukkig ook voetbal gek en we kijken samen ook regelmatig in een cafe/kroeg naar voetbal. Dit is echt een gezellig uitje van ons 2. Ook onze zoon Jeremia is gek op ballen en kan al aardig een balletje trappen. Hij word eind juni 2. Pffff wat kan deze baby hard duwen. Regelmatig doet het gewoon echt pijn. Hij is veel drukker in de buik dan Jeremia was. Hoop niet dat dat betekend dat hij ook een drukker karakter gaat krijgen want Jeremia is al hartstikke druk. Verder echt even kijken voor de kleertjes binnenkort aangezien ik alle kleding heb bewaard en we weer een zoon krijgen. Vandaag een spannende dag. Heb misschien een hele mooie woningruil. Zal er wel meer over vertellen als het echt door gaat. Het zou in ieder geval een hele mooie kans voor mij zijn.
ruby: Spannend een woningruil. Ons kindje krijgt een 2e naam, maar hij/zij wordt niet gedoopt. vandaag een monchou taart maken, mijn pa is morgen jarig.
Ons kindje wordt ook gedoopt, net als zijn/haar grote zus. Mijn dochter heeft behalve Emma nog 4 doopnamen, volgende wordt hetzelfde. Labrador: Lekker, mochoutaart! Maak jij dat ook altijd met zo'n pak van Dr. Oetker?
Bij ons is dopen een keuze van het kind en het kind kan nu nog niet beslissen. Wel kan je je kind laten opdragen. @labrador: dat klinkt lekker! Ja zit zo tegen het huis aan te hikken. Heb nu een ruime 3 kamerwoning maar met 2 trappen zonder lift. Heb straks 2 kids die niet zelfstandig naar boven kunnen. Pfff zie het echt niet voor me. Ben gister de hele dag met woningruil bezig geweest. Nu heb ik 2 geintresseerden: 1: 10 minuten van het centrum, 2 minuten van de bus, 3 verdiepingen, 3 slaapkamers, tuin, achter de tuin een speeltuin balkon, bad en douche, zeer kindvriendelijke buurt 2: midden in het centrum, 3 minuten van de trein, achter een groot park, 2 slaapkamers met lift Beide in almere
Vlinder: Hier ook zin in EK! Harde buiken, wie was dat? Kan allemaal training zijn alvast! Lastig is het wel, proberen even te ontspannen tussendoor, kruik ofzo of in bad of douche...Succes! Ruby, keuze 1 klinkt mij het meest aantrekkelijk! Ik woonde hiervoor op een appartement, 3 hoog, alleen maar trappen...Met een keutel van 1,5 en een baby...Vond het ook echt niet ideaal!!Succes
Zou het wel EEEEnorm waarderen als het even stopt met regenen!!!!!!!! Wil er even uit, de muren komen een beetje op me af!!!
@lilage: Daar hik ik dus nu ook enorm tegen aan. Ik ben er al mee bezig sinds ik dit huis kreeg. Ik vroeg om een benedenwoning en ik kreeg een woning op de 2e etage zonder lift. Als ik zonder kids zou zijn of alleen met Jer geen probleem. Maar vanaf het begin van mijn zwangerschap gaf mij dit veel stres. Ben er zelfs voor bij de maatschappelijke werk maar hun kunnen niks doen. Mijn vriend is ook niet altijd thuis en mijn ene zoontje word 26 juni 2 en durf ik echt nog niet alleen te laten lopen.zie daar dus ook enorm tegen op. Gelukkig heb ik 3 mensen die geintresseerd zijn en als het een beetje meezit kan ik vanaf 31 juli ruilen. Dat betekend dus dat ik alleen 3 weken deze obstakel moet zien te overbruggen. Ben daarom echt ontzettend blij en vooral hopen en afwachten.
ruby: Keuze 1 lijkt me wel wat. En ach, 3 weken overbruggen valt wel mee toch? Music: Ik heb het recept van internet afgehaald. De taart staat nu in de koelkast en mag hem morgen pas opeten, maar hij lonkt wel heel erg
lekker dat jullie verlof hebben!! ik moet nog tot 36 weken :-S geniet er maar lekker van ek leuk leuk leuk! altijd gezellig om met ze allen te kijken toch @ruby zou mooi zijn als de ruil door gaat! @labrador welke taart heb je gemaakt?? lekker jo ik ben zo taart en gebak verslaafd deze zwangerschap heb nog nooit zo veel taart gehad haha
Yes yes ze hebben heeeel veel reacties gehad maar ik sta voor hun op de eerste plek. Ben zo blij! Morgen ga ik het huis bezichtigen. Dit gaat trouwens om het huis met tuin en balkon.
Yes yes ze hebben heeeel veel reacties gehad maar ik sta voor hun op de eerste plek. Ben zo blij! Morgen ga ik het huis bezichtigen. Dit gaat trouwens om het huis met tuin en balkon. Omdat die man naar het buitenland gaat gaat de ruil begin juli misschien al door.
ik was dat over die harde buiken... ben eigenlijk wel blij met dit weer... zonder te overdrijven ben ik 2 kilo lichter.. (vocht) bij 18 graden en hoger loop ik vol man! Morgen een dagje naar de ikea met een vriendin hoop dat ik het vol hou! heb er wel veel zin in .. aangezien in de afgelopen 5 weken nergens meer naar toe ben geweest ivm harde buiken als ik loop. gelukkig kan ik bij haar echt mij zelf zijn dus als ik last heb zal zij dit gelijk begrijpen... nu maar hopen dat ik niet stilletjes denk (niet aanstellen door gaan door gaan niet aanstellen) vandaag lekker een dagje niks gedaan.. op wat spelletjes na met mijn dochter. heerlijk zo'n zondag
ruby: Hopelijk bevalt het huisje. En in juli al over, dat zou natuurlijk wel heel fijn zijn. holiday: Veel plezier in de ikea! En idd, goed naar je lichaam luisteren.
ik ben officieel 15 juli uitgerekend, ivm met zwangersschapssuiker gaan ze in week 38 kijken of ik ingeleid kan worden
Siobhanmcg spannend!!! Holiday, idd goed naar je lichaam luisteren als t iets aangeeft is t niet voor niks moet je maar denken! Hier net m'n liggingsecho gehad, Ukkie al helemaal ingedaald in t bekken dus kan geen kant meer op hihi. Fijne gedachten dat t goed ligt!
Dit kleintje is zo anders dan Jer was in mijn buik. Heel grappig om het verschil zo te voelen. Ik ga straks naar hun huis kijken. Ben erg benieuwd.
Ik heb morgen de liggingsecho, ben benieuwd!! Lees dat er nog meer voetbalfans zijn. Wat doen jullie qua outfit? Nog leuke suggesties? En veel succes Ruby! We lezen het hier denk ik wel?
Vlinder fijn zeg al ingedaald. Ruby en hoe was het bij het huis? Ik heb zon pijn, linksonderin rug en straalt soms uit naar bil. Kan amper de trap op, en loop ook moeizaam. Als ik zit al pijn. Ga woensdag naar een bekkenfysio. Echt balen dit zo met Kim erbij, ben bang dat het nog erger wordt. xx