@anjell: jullie krijgen het zeker hier te lezen Ik heb voor mijn zoontje een oranje rompertje waar jong oranje opstaat en een echtknvb oranje shirt toen hij pas geboren was kreeg hij ook een oranje pakje aan steeds toen oranje moest voetballen. :ad hij elke wedstrijd aan behalve met de finale toen was ik het vergeten. Heel stom. Toevallig was dat ook de enigste wedstrijd die nld had verloren. Iemand ervaring met 2 kids? Vraag mij oa af of omdat deze drukker is in mn buik het een drukker karakter zou hebben. Wie o wie kan mij dat vertellen
He Ruby, wat vreselijk balen!! Ik help hopen op een mooie nieuwe kans! En hier mama van 2 kids...Gedrag in je buik hoeft niks te zeggen Ik vond de eerste weken even flink wennen, omdat je toch weer een nieuw ritme vinden moet en mijn oudste toch wel reageerde op de komst van Milo toentertijd...Ik moet er wel bij zeggen dat ik na de bevalling steeds een flinke dip heb gekend en grote veranderingen moeilijk vind (hahaha, en dan gewoon beginnen aan een derde) Na een paar weken vond ik het makkelijk, alles had zijn ritme. Pas toen Milo paar maanden oud was en echt plek begon op te eisen werd het pittig, toch soort van 'strijd' tussen de mannen...NOu moet ik er wel bij zeggen dat we moeilijke tijden hebben gekend met de oudste, echt flink pittig, maar het is helemaal goedgekomen en zoals je ziet, ga ik bijna bevallen van de derde...Dusse, alles went, geen zorgen!
Ruby: Balen meid dat het niet door gaat. Vlinder: Fijn dat de kleine al ingedaald is. Carpediem: Hopelijk helpt de fysio, maar snap goed dat het niet handig is met Kim.
Ruby: Ach, vervelend.. Ik hoop dat je nog iemand anders vind.. Hier is de baby ook lekker bezig met schoppen en doen. Voelt zo fijn, eigenlijk wel. Want je weet dat het echt leeft wat je in je hebt. Hij/Zij is drukker dan de eerste, in mijn buik.
Jammer dat je huis niet doorgaat Ruby. Hopelijk komt er snel wat anders voor je vrij. Heb vandaag de groei/liggingsecho gehad. We krijgen een slanke den met lange benen! Verder lag ze al goed met het hoofdje ingedaald. Dus allemaal goed nieuws.
Hallo meiden ! In het begin heb ik even met jullie meegeklets. Ben een tijdje niet geweest.Maar mag ik me weer bij jullie aansluiten ?
Hey Meissies, Ist misschien een idee om met de meiden met wie we nu of kletsen hier een nieuwe lijst te maken met wie wanneer is uitgerekend?!? De oude lijst is volgensmij niet meer te vinden en de meeste meiden zijn foetsie... Lijkt mij iig wel leuk om te zien, beetje overzicht, en dan op ere keuze pagina ff de lijst kopiëren, dan raakt ie ook niet achter of zoek... Xxx
Hey, Bedankt iig voor de reacties. Gelukkig heb ik nog een paar huizen waar ik ga kijken. Hoop dat daar iets goeds tussen zit. Bevallingslijst juli 2012! 4 juli, Ruby1987 18juli, vlinder13
ruby balen jo, hopelijk vind je snel wat! @vlinder goed idee!! Bevallingslijst juli 2012! 4 juli, Ruby1987 18juli, vlinder13 19juli, Sas27
Hey meiden, Ook ik heb lange tijd geleden zo nu en dan meegeschreven, was me toen alleen te druk hier dus ben toen afgehaakt. Zie nu dat het een stuk rustiger is en dus ook beter bij te houden is, dus ik wil me hier ook weer graag melden als dat mag
Gezellig dat er weer meer mensen mee komen kletsen! Mijn lieve ouders zijn samen al vanaf vanmorgen het hele huis grondig aan het schoonmaken, omdat ik het gewoon niet kan. Nu hoef ik de komende maanden alleen maar bij te houden. Zo fijn!
BEVALLINGSLIJST JULI 2012 4 juli, Ruby1987 18juli, vlinder13 19juli, Sas27 20 juli, Labrador 29 juli, MusicMumEm