Ik wil ook wel aansluiten! Heb net verlof dus wat meer tijd nu. Ben iig 18 juli uitgerekend. Leuk, maar ook pittig hè, die laatste weekjes!
Heerlijk zeg dat je huisje zo voor je word schoongemaakt. Ben ik dan echt de eerste die moet bevallen
Bevallingslijst Juli 2012! 4 juli, Ruby1987 15 juli Lilage 18juli, vlinder13 19juli, Sas27 20 juli, Labrador 29 juli, MusicMumEm Weet even niet meer precies hoe dit ging, eens even dit uitproberen
Hihi ja Ruby, het lijkt erop...Althans in theorie dan he Ik wil de 4e juli wel bevallen hoor! Dan zijn alledrie mijn jongens van de 4e, schelen de oudste en middelste 1 jaar en 8 maanden, de middelste en deze precies 2 jaar en 8 maanden en mijn oudste en deze uk 4 jaar en 4 maanden! Ik zeg mooie score
Wahahah als we konden ruilen, graag! Ik heb nog niet eens alles op orde. Mijn jongste zoon is van 26 juni 2 jaar en 8 dagen zitten er tussen.
ik wil ook wel 4 juli bevallen hoor haha. en ik heb idd erg lieve ouders die mij de afgelopen half jaar zowiezo goed gesteund hebben.
Bevallingslijst Juli 2012! 4 juli, Ruby1987 10 juli, Poemi 15 juli Lilage 18juli, vlinder13 19juli, Sas27 20 juli, Labrador 29 juli, MusicMumEm Mezelf dan maar gelijk op de nieuwe lijst gezet
@Labrador Wat lief van je ouders zeg! Scheelt een hoop als je het alleen nog maar een beetje bij hoeft te houden. @Sas27 Thnx! @Lisabeth Hier ook net in de 2e week van m'n verlof en daardoor meer tijd Moet je nog veel doen? @Ruby Hopelijk beval je dan niet te vroeg, zijn ze straks op dezelfde dag jarig! En ik wil anders ook wel als eerste hoor @Lilage Zou wel leuk zijn als ze allemaal van de 4e zijn. Ben je van je oudere kindjes ook eerder bevallen? Ik zou zelf wel op 3 of 7 juli willen bevallen, m'n zoontje is van de 7e van de 3e maand. Dus dan is het 7-3-2010 en 3-7-2012 of 7-7-2012, vindt het allebei wel leuk Als het maar niet de 14e wordt, dan is m'n schoonmoeder jarig.... Moeten jullie trouwens nog veel doen voor de baby geboren wordt?
Hier is alles ver op orde, kamertje enzo. Zelfs al luiers en voeding in huis, bovendien hadden we nog veel spullen van de vorige keer. En bij jullie? Moeten jullie nog veel doen?
Hier is alles ook al klaar voor de beeb! heerlijk idee haha moet nog 2 weken werken en dan heerlijk verlof! kunnen we lekker rustig aan doen
@poemi: is niet te hopen. Dan zijn al mijn schoonouders hun kleinkinds op dezelfde dag jarig. Dat maakt het niet echt makkelijk. Ja ik moet nog best wel veel doen. Heb wel alles in huis behalve flesvoeding. Maar ik moet nog uitzoeken wat ik door wil geven aan de beeb van mijn zoontje en dat wassen. Alle spullen staan ook nog in de berging zoals het badje enzo. Mijn berging zit zowiezo erg vol van alle spullen. Ook moet mijn kinderwagen nog geleverd worden: heb de duowagen Bugaboo Donkey electric bleu/sand en de zonnekappen moeten ook geleverd worden. Ik wil een leuk geboortepakje heb een mooi wit/lichtblauw ralph lauren setje gezien met een polo rompertje en een joggingspakje. Ook moet ik kijken voor het geboortekaartje. En zoals jullie nu weten word mijn zoontje 26 juni 2. Vorig jaar hadden we ook geen feest voor familie enzo alleen ik, mijn moeder en mijn vriend(vader van de kids) waren er op zijn dag. Deze keer ff kijken hoe we het gaan aanpakken. Misschien een groot feest in een zaal voor beide kids ofzo. Ligt natuurlijk ook aan het budget. Ook moet ik kijken welke opleiding ik nou wil gaan volgen. Waarschijnlijk wil ik in februari starten. Dus inschrijven en ook de kids op het kdv inschrijven. En woon pas vanaf februari in almere dus ben nog bezig met mn huisje en ik wil natuurlijk nog verhuizen. Hebben jullie dat nou ook schrijf je iets totaal anders op dan dat je bedoelt. Of laatst maakte ik noodle soep voor mijn vriend het water in de water koker daarna bij de noodles bleek ik de waterkoker vergeten aan te hebben gezet en het dus koud water te zijn en dan een geiriteerde vriend.
@Ruby Jij hebt het nog behoorlijk druk dan de komende tijd. Waarom heb je eigenlijk gekozen voor een duowagen? Ons zoontje is net wat ouder dan de jouwe, maar ik twijfel heel erg of zo'n ding wel handig is en wij hebben er dan ook (nog) geen in huis. @Sas Die 2 weekjes zijn vast ook zo voorbij. Gaat het werken allemaal nog wel goed? @Lisabeth Fijn dat je alles al op orde hebt. En het is ook jullie tweede kindje dat je nog spullen van de vorige keer hebt? Kamertje is hier ook bijna klaar. Er moeten nog een paar kleine dingetjes worden opgehangen. Luiers hebben we ook al wat in huis, allemaal gekocht in de aanbieding Kinderwagenbak, badje en de MC zijn ook weer tevoorschijn gehaald, dus dat staat ook allemaal klaar. Verder moet alles nog wel gewassen worden, maar we zijn nu een midweekje weg dus daar ga ik volgende week maar mee beginnen. Ik vind het nu allemaal wel erg dichtbij komen. Soms heb ik het idee nog alle tijd te hebben, en andere momenten denk ik: tegen de tijd dat ik met de babywas ga beginnen ben ik al 36 weken, dan lijkt de tijd ineens zo snel te gaan!
Poemi: Ik moet nog een paar laatste spullen klaar leggen voor de thuisbevalling, vluchttas inpakken. Verder is het kamertje helemaal klaar. de 2e proefdruk van het geboortekaartje is klaar en kan ik morgen halen bij de drukker. Dus eigenlijk kan de kleine uk komen. Willen jullie/moeten in het ziekenhuis bevallen of thuis? Ik wil heel graag thuis bevallen in mijn eigen omgeving en met zo weinig mensen om mij heen.
Ik heb gekozen voor een duowagen omdat mijn zoontje wel kan lopen maar hele stukken gaat niet en mn vriend is nog bezig met rijlessen en woon zelf in almere en iedereen verder in amsterdam. Deze wagen bouw je ook heel gemakkelijk om naar een monowagen. En aangezien mn kinderwagen 2 maanden terug was gestolen wou ik graag weer wat leuks hebben.
Oh ja, dat hebben we ook nog, de vluchttas. Moet ik thuis ook maar eens naar gaan kijken. @Labrador Leuk dat de 2e proefdruk klaar is. Ik wil ook wel weer graag thuis bevallen denk ik (als ze tenminste goed blijkt te liggen vrijdag...). Vorige keer moesten we uiteindelijk na 1,5 uur persen alsnog naar het ziekenhuis, maar vond het erg prettig om de tijd ervoor gewoon lekker in m'n eigen huis te zijn. @Ruby Dus je moest toch al een nieuwe wagen hebben, goed excuus Die van ons is nog prima, vind het dan zo zonde van het geld. Ach ja, we gaan het gewoon proberen en zien wel hoe het gaat...
Is het misschien ook handig de lijst een klein beetje aan te vullen? Als ik me dan tenminste niet met teveel bemoei gelijk Maar ik vind het wel leuk om van andere te weten of het een 1e, 2e, 3e, enz. kindje is (van sommige weet ik het wel, maar niet van iedereen), of je het geslacht al weet, en dit ook met ons wilt delen en misschien is een afspraken lijst ook wel handig? Bevallingslijst Juli 2012! 4 juli: Ruby1987 10 juli: Poemi, 2e kindje 15 juli: Lilage 18juli: vlinder13 19juli: Sas27 20 juli: Labrador 29 juli: MusicMumEm Afsprakenlijst 8 juni: Poemi Liggingsecho 16.10 uur 11 juni: Poemi Controle VK 08.30 uur Mochten jullie het nu niets vinden, dan veranderen we het gewoon weer terug.
Oja geboortekaartjes, die hebben we dus nog niet, lol. Ja, dit is mijn tweede kindje, weer een jongetje. De oudste, Tijl, is 1 maart drie geworden. Hier dus geen duowagen nodig, vrienden van mij hebben er wel een, is wel super handig als de oudste nog niet zo oud is.
Bevallingslijst Juli 2012! 4 juli: Ruby1987, 2e kindje 10 juli: Poemi, 2e kindje 15 juli: Lilage 18 juli: vlinder13 18 juli: Lisabeth, 2e kindje 19 juli: Sas27 20 juli: Labrador 29 juli: MusicMumEm Afsprakenlijst 8 juni: Poemi Liggingsecho 16.10 uur 11 juni: Poemi Controle VK 08.30 uur Lijst even aangepast!