Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.185
    10.760
    113
    #321 MadeInUSA, 2 feb 2012
    Laatst bewerkt: 2 feb 2012
    Wow 7 weken al mare? Had je niet enorm veel ruimte over dan? Ik heb een tuniekje en een jurk al in de kast (sale), maar er zit zo'n grote lege ruimte op de buik.

Succes bij de vk! Hartje luisteren is standaard :)

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Sweetmarije, leuk die boxpakjes. Die zijn zo fijn he. Kim heeft ze ook veel aangehad. Zag er laatst 1 in maat 92, had hem bijna gekocht:D

malle leuke dingen gekocht, gave laarsjes ook

Verder weet ik het niet meer, zoveel geschreven.
    laatste paatr ochtenden weer misselijk.
    Had eergister erg overgeven, toen kim poep had smorgens haha. Kon er niet tegen

Ik voel de baby nog steeds niet, grr

3. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ha Mare dat is goed hoor! :D

IC, weet jij iets dat ik niet weet? ;) Denk dat het komt door mijn vage echo on het andere deel van het forum, maar wil het hier niet op de lijst zetten, ook niet als we het straks na de 20-wekenecho wel weten. We willen het aan onze omgeving ook niet vertellen en aangezien ik toch alles lekker neutraal koop/maak/verf zal dat hopelijk geen probleem zijn.

Made in USA, ik had nu gek genoeg pas later mijn positiebroeken weer aan, maar wel al sinds week 12 ofzo.

Aloha zei nog iets over het buikjestopic geloof ik? Ik ben een beetje fotoschuw hoor, misschien dat ik daar over een tijdje in post, maar nu nog niet. :)

Goede dag allemaal, succes met de afspraken!

4. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Made: Hier nu sinds een week of 2/3 positieleggings aan, dat kon echt niet meer met gewone leggings.. broeken gaat opzich nog wel maar dan wel met een elastiekje dr in en de rits los.. alhoewel dat dan wel weer afzakkerig is. Hoe ver ben jij eigenlijk? Ben stiekem te lui om de lijst op te zoeken en je hebt geen banner ;)

Mare: Hartje luisteren is gelukkig standaard! :D Veel plezier alvast.

Ga zo bij een andere school voor M kijken. Ze zou eerst naar een school in de binnenstad gaan maar omdat we gaan verhuizen is dat niet heel handig.. en dan ook nog een baby dr bij in de zomer.. weet werkelijk niet hoe ik het logistiek dan allemaal moet hebben. Nu een buurtschool in onze toekomstigge wijk, hele goede school en ook wel makkelijker om vriendinnetjes in de buurt te maken. Hoop dat het goed voelt straks..

5. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Ic, ja ik ben opzich ook wel zo hoor laatste jaar vooral, maar drama krijg je en buikje die her wel mag/kan showen. Of heb je dat liever nog steeds niet.

Buikjestopic, ja daar zit ik ook, heb foto geplaatst met 8 werken, maar moet nu er en nieuwe plaatsen, ik vind dat je nog niet veel ziet, ja alleen de buik die ik altijd al had

6. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dames, wat een gesprekken weer!

Ik ben gister naar twee Aldi's gereden, helaas hadden ze de matrasjes niet meer :(. Hopelijk heeft moeders vandaag nog geluk maar ik betwijfel het!

Die website ga ik straks ook maar is even bekijken na al jullie enthousiaste reacties ;)! Ga in April een dag shoppen in Londen, hoop dan ook nog wat leuke dingen op de kop te tikken!

Nu maar weer aan het werk.. is het al weekend ;) ?

7. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een dag vandaag, haha. Gister via Facebook bekend gemaakt dat ik zwanger ben (alle belangrijke mensen wisten het al :)) maar aardig wat mensen op kantoor nog niet.. dus het is weer een dag vol met hysterische mensen,drie zoenen en gefeliciteerd worden haha.

8. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    goedemorgen dames

lekker bezig geweest haha
    leuke site zeg hele leuke kleertjes ook ik wil ook!!!!!!!!
    hier vreselijke ovhtend al weer twee keer de wc omarmt joepie zo maar nog een broodje proberen :S

dames die naar de vk of echo moeten succes en veel plezier

9. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Maedra, ik zal vast met een lijstje starten! :)
    Chans, heerlijk gevoel toch? Nu kun je de vreugde delen met iedereen. Jammer dat alles was uitverkocht, bij ons was er gelukkig niet zo'n extreme run op.
    Made, die band aan positiebroeken sloot wel redelijk aan. Ik deed om bobbels te voorkomen een elastisch hemdje over de band en daarover dan een trui oid. Nu is dat niet meer nodig. ;)
    Gisteren heeft mijn moeder ook een babyfoon van Alecto voor maar 30,- gescoord. Bij ons bleek de kruidvat dicht, bij mijn zusje waren ze uitverkocht, gelukkig woont mijn moeder in een dorp.

10. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    oh in londen zit echt een supergrote next op oxfordstreet, daar moet je gewoon echt heen chans! ;)
    hier sinds een paar weken positiekleding, 1 spijkerbroek en 3 truitjes maar moet er nog wel een beetje in groeien. pas ook nog gewoon in een spijkerbroek en spijkerrokje, maar mijn skinnyjeans gaat al een tijdje niet meer dicht:p

@buikjes topic, ik heb vorige week nog een foto geplaatst, maar volgensmij zijn er 2 verschillende topics van juli buikjes, ik heb in een andere dan aloha geplaatst...:S

@daphne wat vervelend dat je nog steeds zo ziek bent! ik heb nu 2 dagen achter elkaar kokhalsneigingen gehad bij het opstaan, maar dat kwam omdat mijn neus heel erg verstopt zat en er slijm in mn keel kwam (sorry voor vieze details)

jamie had vanochtend eigenlijk naar de psz gemoeten, hij wilde niet wakker worden en heb hem zo lang moegelijk laten liggen, daarna haasten o op tijd te komen, komen we daar, is het dicht omdat de verwarming niet werkt:(
    nu mocht hij dvdtje kijken van mij en tussen alle kinderdvd's die we hebben (stuk of 40) staat 1 meisjes dvd, :'my little pony'
    3x raden welke hij wilde kijken:p hahaha

11. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    my little pony ze willen altijd wat anders haha
    hier al weer iets beter maar voel me nog niet lekker
    3 maanden eigenlijk bijna nergens last van gehad en nu krijg ik overal last van haha

hier nog geen positie kleding broeken nog niet truien zijn nu wel nodig want me buik kom er onder vandaan haha

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ja er zijn 2 buikjes topics.. ik zat eerst ook in die andere maar die was heel inactief en toen wees iemand me op het andere topic en daar zijn ze wel actief haha worden steeds meer en meer geupload super leuk om te zien!

hier trouwens sinds 6 a 7 weken in positiekleding mijn darmen waren huge en veel gas in me buik, en ik draag voornamelijk vintage kleding en wil daar het model niet uit trekken ;) plus dat is vaak hoge taille en goh dat werkt niet ben ik achter haha

gisteravond schrok ik me kapot van me buik.. vent hier zei dat ik strepen had onder me buik.. maar ik kon het niet zien van bovenaf haha SHOCK! hij foto maken en inderdaad rode strepen maar had net gejeukt haha en op die foto zag ik ineens hoe bol en rond me buik is! me navel voelt ook heel raar.. net alsof het niet mijn navel is als ik hem aanraak..

13. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Aloha: Gaat je navel misschien ploppen? Had ik op een gegeven moment, schoot ie naar buiten! Heel achterlijk gezicht! ;)

Zal ook eens wat vaker een foto gaan maken, merk dat het nu toch wel echt begint te groeien allemaal dus dan heeft het ook echt zin!! Leuk!

Dpanhe: Hopen dat het snel weer over is..

Hier: ik heb het KOUD!! De hele stad door geweest op de fiets, niet aan te raden! Onvoorstelbaar.. Maar goed, gedaan wat moest gebeuren. Bij de basisschool wezen kijken en was heel erg leuk. Heel goed gevoel bij gekregen dus het is nu wel duidelijk. Dochter vond het vooral erg leuk omdat ze een gymzaal hadden, ja mensen.. prioriteiten!

Wat ist hier trouwens rustig, benk niet van ons gewend!

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ooo mooi dat de school beviel!! en natuurlijk is gym errruggg belangrijk.. schrijf je het op voor der met haar handtekening? als ze later dan excuus briefje nodig heeft voor gym op de middelbare school dan kun je haar daarmee confronteren haha

en koud he! bah bah bah niks aan! ik wil zomer.. ik roep al weken dat ik ranja zon zwembadje tijdschriftje bloemetjes wil.. en nu krijg je dit!

en ik vermoed ook dat me navel gaat ploppen.. gebeurd dat ineens? lijkt me eng hahahaha

15. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    MN navel ging bij mij langzaam.. voelde trekkerig en ging van ondiep steeds platter, toen steeds wat dikker.. heel bizar!

En praat maar lekker veel over ranja en zwembadjes.. kan niet wachten!! Heb t nog steeds koud :(

Voel sinds vandaag kindje trouwens ineens heel goed! Als ik mn hand op mn buik heb en m weghaal allemaal trapjes! Ook als ik teveel voorover zit krijg ik protest! :D LEuk!

16. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    *Jaloers* ik wil ook wat voelen!!

17. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    ik ook!:)

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha chans en mallle! erg is dat he dat je achteraan de maand zit! alles is net iets later dan! wat dat betreft zit ik met 11 juli lekker centraal.. maar komt vast goed met jullie dames!!

ik heb een verveel dag.. ik heb geen idee wat ik moet doen! werken lukt me niet vandaag en het hoognodige is gedaan.. kan me niet concentreren.. zo zenuwen voor morgen brrr en heb hormonendag.. huilen lachen tieren alles bij elkaar.. lach mezelf er grotendeels om uit en vind dat dan weer zielig? uhh... haha

19. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    mijn navel werd wel steeds platter maar is nooit 'geplopt'. ik heb normaal ook een hele diepe navel en die werd dus gewoon strak getrokken. lijkt me wel gek hoor, als je navel ineens uit gaat steken:p
    en KOUD, ik doe gezellig mee, heb de verwarming hoog, dekentje over en sloffen aan maar ben nog steeds bevroren. jamie zit ook met zn badjas over zn kleren aan, we zijn een stel koukleumen met zn 2en:p

20. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik heb het binnen snikheet.. zit in een tshirt.. en heb knalrode kop? 20 graden binnen..

maar buiten waag ik me niet brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

zie het al voor me hoe je met een dekentje omgeslagen en king size sloffen achter de pc gedoken zit en jamie op de bank met badjas te rillen.. ahh gossie word er emo van als ik eraan denk

Hormonstertje hier!!!

Deel Deze Pagina