@Vlinder Nog geen zin in je verlof? Leuk dat je allemaal cadeautjes hebt gehad, het was een soort afscheidsetentje voor je verlof? Heb je trouwens al veel last gehad van voorweeën? @Ruby Is de kleine al ingedaald of daar nu mee bezig misschien, dat je daar die pijn van hebt gehad? Al een maand niet meer naar de vk is best wel lang idd, maar als je er zoveel voor moet reizen ook wel een beetje begrijpelijk. @Inkie Hè, jij ook weer hier! Gezellig @Sas Wij waren voor de verandering vrij snel uit de naam. Jongensnaam hadden wel al, maar voor een meisje niet. Toen het toch een meisje bleek te zijn waren we er gelukkig ook snel uit. Nadeel alleen is dat iedereen die naam schijnbaar ook bij ons vind passen want we hebben hem aan niemand verteld en toch noemt m'n zus de baby al zo @Lisabeth Nog een beetje uit kunnen slapen vandaag? Bij ons zijn groei- en liggingsecho ook niet standaard hoor. Ik kreeg alleen een liggingsecho omdat de kleine tot en met 31 weken in stuit had gelegen en met 34 weken dacht ze het koppie al wel beneden te voelen maar ze wilde toch zekerheid. En de echoscopiste keek gelijk alles helemaal na, dus daar hadden we ook weer mazzel mee. @Grace Ik wil ook een draagdoek gaan proberen. Heb je die bij de oudste ook gebruikt? Moet al dat knopen enzo nog eens gaan uitzoeken binnenkort... Gisteren nog een hele discussie gehad met manlief hoe wij dat nu gaan doen, vervoer van 2 kindjes, en dan vooral hoe IK dat ga doen met 2 kindjes. Ons zoontje kan opzich best wel een stukje lopen, maar ook weer niet zo super ver, en hij luistert echt totaal voor geen meter. Duowagen is voor ons geen optie, dus wilde ik ook de baby in de draagdoek doen en zoontje in de buggy. Zoontje zit nu alleen nog steeds in de wandelwagen maar die gaan we natuurlijk weer ombouwen met de reiswieg, dus dan zou ik de simpele buggy moeten gaan gebruiken voor ons zoontje, maar vind dat ding echt 3x niks (van de prenatal). We vinden juist die stang in de wandelwagen zo fijn want dan kan ik hem er zo inzetten zonder gordel vast te maken, dan kan hij er niet uitvallen, maar al die simpele buggy's hebben dus niet zo'n stang. Heb al zitten kijken voor een 2e hands wandelwagen op MP voor ons zoontje, maar dan zit je weer met 2 van die grote wagens in huis, schiet ook niet echt op. Sorry voor het lange verhaal, maar heeft één van jullie misschien nog een praktische oplossing hiervoor???
Bevallingslijst Juli 2012! 4 juli: Ruby1987, 2e kindje 7 juli: Inkie81, 1e kindje 10 juli: Poemi, 2e kindje 15 juli: Lilage 18 juli: vlinder13, 1e kindje 18 juli: Lisabeth, 2e kindje 19 juli: sas27 1e kindje 20 juli: Labrador 20 juli: Grace79, 2e kindje 21 juli: Holiday, 2e kindje 29 juli: MusicMumEm Afsprakenlijst 11 juni: Poemi Controle VK 08.30 uur 12 juni: sas27 controle Vk 14 juni: Labador - Controle VK 11:40 20 juni: Vlinder13 Controle VK 09:30 Inkie even toegevoegd en oude afspraken van de lijst gehaald.
Hier alles goed! gisteren groei echo gehad ... en we krijgen weer een grote baby... met 34 weken nu al op 2500 gram geschat.. ze zegt dat het zeker een 8 ponder wordt!! ben benieuwd.. en ook zei.. schrok toen ze mij zag.. oo och meissie.. jeetje wat een metamorfose... ik zwel helemaal op van het vocht.. het gaat best goed met mij.. moet alleen gelijk vaak janken.. hoe de omgeving reageert dan dat ik er zelf echt mee zit! het raakt mij echt in mijn bovenkamer.. als mensen er zo spastisch over lopen te doen!! nou goed... ik wordt thuis op en top verwent door mijn mannetje... ik hoop dat jullie allemaal zo'n schat hebben thuis zitten .. ik hoef nagenoeg niets te doen.. gistern kwam ik boven had lief zelfs de badkamer schoongemaakt .. en dan te bedenken dat de schoonmaakster dinsdag komt..hihi.. zijn waarschijnlijk ook zijn hormonen die in de war zijn ... hij kookt ruimt de keuken op.. masseert mijn voetjes .. en ik roep natuurlijk heel de dag.. dat ik het zo fijn vind dat hij zo lief voor mij is Ik wens iedereen die vanavond naar het EK gaat kijken veel plezier ... met oranje limonda kan het ook best gezellig zijn hihi.. fijn weekend allemaal ... Liefs Holiday
Bevallingslijst [/COLOR]Juli 2012![/B] 4 juli: Ruby1987, 2e kindje 7 juli: Inkie81, 1e kindje 10 juli: Poemi, 2e kindje 15 juli: Lilage 3e kindje 18 juli: vlinder13, 1e kindje 18 juli: Lisabeth, 2e kindje 19 juli: sas27 1e kindje 20 juli: Labrador 20 juli: Grace79, 2e kindje 21 juli: Holiday, 2e kindje 29 juli: MusicMumEm Afsprakenlijst 11 juni: Poemi Controle VK 08.30 uur 12 juni: sas27 controle Vk 14 juni: Labador - Controle VK 11:40 19 juni; Lilage- controle Vk en liggingsecho 20 juni: Vlinder13 Controle VK 09:30 Inkie even toegevoegd en oude afspraken van de lijst gehaald.[/QUOTE]
Haha, quoten ging bijna goed pfff Mag je hier ook een buikje posten? Zo niet, dan sorry bij deze hihi
@holiday: wat heerlijk zo een man die voor je zorgt. Mijn vriend doet niet veel behalve de kleine nemen. Hij is ontzettend druk met werk(werkt thuis) en hij neemt onze drukke 2 jarige peuter puber zodat ik lekker met vriendinnen enzo kan afspreken. Verder logeer ik veel bij mijn schoonfamilie waar er voor me word gekookt, waar word schoongemaakt, waar ze ook aandacht aan mijn zoontje besteden. Maar smorgens komt eigelijk de zorg wel altijd op mij neer zou wel willen dat dat een keer zou worden overgenomen zodat ik eens lekker kan uitslapen. Gelukkig ga ik vanaf de 20e bij mijn moeder verblijven. Zij heeft wel haar eigen praktijk in huis maar hoop toch dat ik eens een keer kan bijslapen. Word vroeg wakker door mn kleine man en hij slaapt ook laat. Naast dat ik een te lage bloeddruk heb (80/40) en een te laag ijzergehalte (6.0) en de dingen die ik moet regelen nog allemaal ben ik echt constant moe. Voel ook dat ik ziek begin te worden. @poemie: ik dacht daar idd ook aan. Is dat niet vroeg? Mijn zoontje daalde pas 2 dagen voor de bevalling in. Ik had op marktplaats een buggy incl. Regenkap en voetenzak van winnie the pooh gekocht voor 25 euro excl. Verzendkosten. Makkelijk inklapbaar/wendbare wielen en het zitgedeelte kan als liggedeelte worden gezet/ook heeft het zo een stang. Het is van hauck. En je klapt hem ontzettend makkelijk in en is dan echt klein. Ik zet ook mijn zoontje niet vast in de riemen maar heb gewoon zo een stang. @lilage: wow weet je zeker dat je geen 2 ling krijgt? Ik denk dat mijn buikje ongeveer de helft is.
*juli 2011 mama breekt even in* Jeetje wat gaat de tijd weer hard. Jullie bijna uitgerekend en bij ons zijn de eerste juli kindjes alweer een jaar. Succes met de laatste loodjes *breekt weer uit*
Bevallingslijst [/COLOR]Juli 2012![/B] 4 juli: Ruby1987, 2e kindje 7 juli: Inkie81, 1e kindje 10 juli: Poemi, 2e kindje 15 juli: Lilage 3e kindje 16 juli : Carpediem 2e kindje 18 juli: vlinder13, 1e kindje 18 juli: Lisabeth, 2e kindje 19 juli: sas27 1e kindje 20 juli: Labrador 20 juli: Grace79, 2e kindje 21 juli: Holiday, 2e kindje 29 juli: MusicMumEm Afsprakenlijst 11 juni: Poemi Controle VK 08.30 uur 12 juni: sas27 controle Vk 14 juni: Labador - Controle VK 11:40 19 juni; Lilage- controle Vk en liggingsecho 20 juni: Vlinder13 Controle VK 09:30 Heb me even toegevoegd ook
hee meiden Poemi, hoezo is een duowagen geen optie? Wij hebben er 2 e hands 1 gekocht van topmark, voor 50 euro. Anders zou ik niet weten hoe ik met Kim en de baby op pad moet. Lilage mooie buik hoor. Vlinder heerlijk bijna verlof zeg, nog 1 dagje dus bhv, en dan vakantie. Heerlijk. Naar snachts voorweeen. Hier nog geen last ervan Er is van de week geconstateerd dat ik bekkeninstabiliteit heb, kan soms bijna niet lopen van de pijn. Erg lastig ook met Kim erbij xx
@Holiday Wat lief dat je man zoveel in huis doet, heeft ook een beetje last van nesteldrang Die van mij doet dat allemaal niet hoor Wel balen van al dat vocht, maar meestal ben je dat na de bevalling ook wel weer snel kwijt toch? @Lilage Van mij mag je hier buikjes showen hoor. Mooie buik! @Ruby Dat ziek worden kun je er nu net niet bij gebruiken. Blijf je trouwens vanaf de 20e dan bij je moeder tot de bevalling? @Carpediem Wat rot zeg, bekkeninstabiliteit. Helemaal lastig als je al een kleintje rond hebt lopen. Heb je eventueel mensen die je kunnen helpen met de kleine als het echt niet gaat? Voor ons is een duowagen geen optie omdat ik dat niet al te lang nodig hoop te hebben, en manlief wilt er ook geen. Ik wil ook wel graag met de baby in de draagdoek maar heb dan ook nog wel een goede wagen nodig voor ons zoontje. We gaan nu morgen kijken voor een 'nieuwe' wagen voor de baby, via marktplaats, de Maxi Cosi Mura 4. Vandaag wezen kijken bij de babyzaak hier om de hoek en we vonden het echt een fijne wagen, vergeleken met onze huidige is die echt stukken beter. Voor mij dus gelijk een goed excuus om een andere wagen aan te schaffen. Mocht ons zoontje ter zijner tijd beter gaan luisteren wil ik het met zo'n kid sit gaan proberen en dan verkopen wij onze oude wagen.
Wat een kutwedstrijd!!! Woensdag ladies moet t gebeuren!!! Jaaaaaaa maandag nog dagje BHV idd! Al paar dagen voorweeen idd snachts gehad maargoed we nemen t voor lief, kunnen we gewoon vast wennen voor t echte werk
Pumi ik ben 4 dagen in de week alleen met Kim. Mijn moeder is wel smiddags vrij, die komt soms helpen. O ja de mura 4 hebben wij ook, echt een super wagen is dat, leuk! Wedstrijd was echt niks idd haha
Hahahaha, vlinder En ja hoor, het was geen toppertje gisteren!! Maar jammer dat iedereen meteen zijn koppie laat hangen...Ik vond duitsland en portugal ook niet presteren naar verwachting Jammer de bammer, heb er geen zin in dat het volgende week al afgelopen is Vandaag wordt hier de muurschildering afgemaakt, ik ben er heel erg blij mee Mijn kiddies zijn een nachtje bij mijn zus logeren, dus alles even op het gemakkie! Zo dadelijk even poetsen, en dan vanmiddag mijn mannekes weer ophalen...Vreemd genoeg is dit voor het eerst dat ik ze niet constant gemist heb...Heb er van kunnen genieten om even zelf te gaan en te staan waar ik wilde...en dat onder invloed van die kakhormonen
Wilde toch even delen wat de muurschildering wordt Geen idee of jullie dat willen weten, maar ach, kan nog geen foto's laten zien van het kamertje enzo en delen wil je toch iets he Schildering is een interpretatie van het geboortekaartje, ben er echt blij mee
En als ik dan toch bezig ben...een sneak preview van het kaartje zoals het ongeveer wordt... Leuk hoor, als mensen redelijk anoniem zijn...dan kun je zoiets nog eens delen
Leuk kaartje, Lilage! Veel succes met je muurschildering. De wedstrijd van gisterenavond was inderdaad idioot. Nederland was zo vele malen beter, bijvoorbeeld die kans van Robben op de paal! Nu ja, woensdag moet het dan maar gebeuren!