Ik ben 16 kilo aangekomen pfff, elke keer weer ee ramp de weegschaal bij de vk na de bevalling maar weer lekker sporten haha en wandelen @vlinder mooi dat het leuk was, leuk voor later om te hebben @poemi mooi buik, kan je trots op zijn!!! en wat een leuk muurtje zo! Ik zou van de week ook eens proberen of ik een foto kan plaatsen van het kamertje @ruby wat lief van je vriendin! Vandaag bij de vk geweest, alles was weer goed beebje was mooi ingedaald al. over 2 weken weer komen Fijne avond all
Bevallingslijst Juli 2012! 4 juli: Ruby1987, 2e kindje 7 juli: Inkie81, 1e kindje 10 juli: Poemi, 2e kindje 15 juli: Lilage 3e kindje 15 juli: Anjeli 1e kindje 16 juli : Carpediem 2e kindje 18 juli: vlinder13, 1e kindje 18 juli: Lisabeth, 2e kindje 19 juli: sas27 1e kindje 20 juli: Labrador 20 juli: Grace79, 2e kindje 21 juli: Holiday, 2e kindje 29 juli: MusicMumEm Afsprakenlijst 14 juni: Labador - Controle VK 11:40 14 juni: Ruby1987 controle vk 14 juni: Carpediem controle vk 19 juni; Lilage- controle Vk en liggingsecho 20 juni: Vlinder13 Controle VK 09:30 22 juni: Ruby1987 controle vk 25 juni: sas27 controle vk 29 juni: Ruby1987 controle vk 6 juli. : Ruby1987 reserve afspraak vk
@Ruby, En je hebt zo weinig ondersteuning!.. - Vriendin die zelf zwanger is komt bij je poetsen.. - Vriend helpt je met de kinderwagen in elkaar zetten en gaat met je uit eten.. Ik denk dat jij eens moet gaan waarderen wat je hebt voordat je over pleegzorg gaat babbelen. Je hebt echt twee persoonlijkheden, ene keer leuk weer uithangen, andere keer ben je zielig. Zoek hulp!
Ruby: Lief van je vriendin dat ze je komt helpen Sas: Fijn dat alles weer goed is met de uk. Vlinder: Oh leuk een fototshoot! Kim: Waar heb je het over? Volgens mij kom je hier zo binnen vallen of niet?
hebben jullie ook van die opgezette enkels/voeten? Ik heb er vooal 's avonds veel last van. Zit al met mijn voeten zoveel mogelijk omhoog.
Ja sorry.. Vergat even breekt in en breekt uit erbij te zetten Ruby heeft een beetje verontwaarding opgewekt bij een heleboel dames in een ander topic.
labrador heel herkenbaar die dikke enkels en voeten... heel mijn sokkenrand staat er helemaal dik in :-S voeten wel omhoog maar helpt niet bij jou wel?
Sas: hier ook de benen omhoog, de 'pijn' is dan iets minder, maar voor het vocht maakt het niets uit. Ik loop ook al een paar weken op slippers, omdat ik mijn zomerschoenen niet meer aan kan. Het lijkt dan wel of ze 2 maten te klein zijn.
oeiii al 2 weken, daar word je ook wel zat van he. merk je het bij verschillend weer ook? Toen het zo warm was, had ik het meer dan nu (gelukkig)
Wat vervelend van die dikke enkels en voeten, helemaal als je je schoenen dan niet meer past. Gelukkig voor jullie dat het nu weer wat minder warm is. @Kim Anders misschien even privé naar haar sturen?? @Sas Weegschaal is ook niet echt mijn favoriete onderdeel bij de vk Wel fijn dat de kleine al helemaal ingedaald ligt. @Ruby Fijn dat je hulp krijgt van je vriendin. En veel plezier vanavond! @Vlinder Dat is zeker netjes! Ga je nog steeds regelmatig sporten ook? Dat je dat nog volhoud, goed hoor! Pfff.... Kleine man gaat sinds een tijdje echt mega slecht slapen. We zijn nu al weer bijna een half uur bezig. Een uur is geen uitzondering... Om gek van te worden. Hopelijk gaat ook deze fase weer snel voorbij.
Bevallingslijst Juli 2012! 4 juli: Ruby1987, 2e kindje 7 juli: Inkie81, 1e kindje 10 juli: Poemi, 2e kindje 15 juli: Lilage 3e kindje 15 juli: Anjeli 1e kindje 16 juli : Carpediem 2e kindje 18 juli: vlinder13, 1e kindje 18 juli: Lisabeth, 2e kindje 19 juli: sas27 1e kindje 20 juli: Labrador 20 juli: Grace79, 2e kindje 21 juli: Holiday, 2e kindje 29 juli: MusicMumEm Afsprakenlijst 14 juni: Labador - Controle VK 11:40 14 juni: Ruby1987 controle vk 14 juni: Carpediem controle vk 19 juni; Lilage- controle Vk en liggingsecho 20 juni: Vlinder13 Controle VK 09:30 22 juni: Ruby1987 controle vk 25 juni: sas27 controle vk 25 juni: Poemi controle vk 09.15 29 juni: Ruby1987 controle vk 6 juli. : Ruby1987 reserve afspraak vk Nieuwe afspraak er even ingezet. Moet pas over 2 weken weer, ben dan 37w6d, vind er best wel lang tussen zitten dan..
Poemi, ja nog steeds 2x in de week hihih! Ach zang t nog goed voelt gaan we lekker door toch Kim, ja ben t eens dat je missxhien ff privé moet reageren op haar want wij weten hier niks van Dikke voeten gelukkig (nog) geen last van
@vlinder13: waar had je de shoot? Ik had van de 9 maanden beurs zo een aanbieding van de v&d geen opnamekosten en de eerste foto gratis. Krijg de foto's 14e te zien dus ben erg benieuwd. @poemie: herken ik ook wel het niet willen slapen en zo lang ermee bezig zijn. Als ik naast hem ga liggen en streng zeg dat hij moet gaan slapen en door zijn haar heen blijft gaan is hij gelukkig zo in slaap. Hoe oud is je kleine man nu? Heb ook geen last van vocht vast houden. Mijn moeder zei dat dat veel eerder voorkomt bij een hoge bloeddruk. Ik heb juist een hele lage bloeddruk van 80/40. Lijkt me wel vervelend. Ik eet best vaak patat en ben&jerry ijs en chocolade maar ben echt alleen bij mijn buik aangekomen. Mijn armen/benen en gezicht is nog precies hetzelfde. Lijkt me wel vervelend als je je schoenen niet meer aankrijgt. Uit eten gaan was wat. Hij wou niks eten alleen de patat op de vloer gooien. Wou verder ook niks hebben. Wou alleen maar weglopen van de tafel. Gelukkig ging de vriend van me steeds achter hem aan. Heb ook steeds constante pijn. De bugaboo met moeite in elkaar gezet maar het is gelukt. Wat rijd die wagen heerlijk soepel. Ook de kleertjes al uitgezocht en de eerste 2 wasjes zitten er al in. Straks de was ophangen. Ben benieuwd morgen Nld-Duitsland maar denk dat Duitsland wint.
Hoi meiden.. Hier ook veel vocht vasthouden.. Elke ochtend hoop ik dat me voeten weer normaal zijn.. Ze zijn dan wel minder dik maar op me vreef blijft het zitten ziet er raar uit en doet best zeer... Ik loop al weken op uggs hahaha en zelfs die zitten nu strak straks weer controle bij de gyn ben benieuwd...
Inkie: succes bij de gync! Ruby: mijn bloeddruk is e hele zwangerschap ongevee 70/110, dus dat is netjes en heeft dus niets met mijn vocht vast houden te maken. Ik werd gisteren gebeld door het CB, ze komen aankomende vrijdag voor een kennismakings gesprek. Is dat bij jullie ook zo?
@labrador: daarom zei ik ook veel eerder voorkomt als je een hoge bloeddruk hebt dat je dan er eerder last van kan krijgen maar je het ook gewoon zo kan krijgen.
Hey meisjes, Net m'n bedverhogers binnengekregen dus vandeweek maar eens verbouwen thuis hahaha. Heb rtl4 aan staan ff en hoor nu la the voices met dat ek nummer...krijg er helemaal vertrouwen in voor vanavond hihihi. Houd helemaal niet van die muziek hoor hahahaha maar voelt toch ff goed voor the match of the day! Dadelijk mijn lieve schoonmama op visite, gezellieeeeee. Daarna naar mijn zussie dr huisje kijken of ik kan helpen! Xxx
Labrador: Bij Emma (1,5 jaar geleden) ook een kennismakingsgesprek gehad. Het stelde niets voor. Lekker kletsen met wat koffie. Zij willen gewoon een beeld over het toekomstig gezin vormen. Poemi: Ik merk ook dat de vk je bij een tweede kindje blijkbaar minder vaak hoeven te zien. Ze hoeven je natuurlijk ook minder uit te leggen. Maar als je onzeker bent (waarover dan ook), gewoon bellen dan kun je (tenminste bij ons) altijd terecht. Vlinder: Veel plezier met de familiebezoekjes. Ruby: Ja, gezellig he, uiteten gaan met kleine kinderen. Onze eerste nieuwe babykleertjes zijn binnen. Schoonzus vorige week bevallen van een dochter en is al uit de kleinste kleertjes gegroeid. Succes iedereen met dikke voeten, gelukkig is het niet meer zo warm.