Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    @ruby en sas: dat getrap tegen je ribben doet soms echt zeer! nooit gedacht dat zo'n klein beebje zo sterk kon zijn :D

hoop inderdaad dat de kilootjes er na de bevalling snel weer af zijn. hopelijk lukt de borstvoeding, dan zou het nog sneller moeten gaan:)

Balen dat je niet lekker bent Ruby, wel fijn, schoonouders!

@Grace: inderdaad eerst maar eens zien hoe groot ons kleine kereltje straks is. heb gelukkig de meeste kleertjes gekregen, en kan altijd nog iets bijkopen als ik wat mis!

@holiday: dat van die afscheiding herken ik wel hoor! dikke klodders slijm, meest 's ochtends als ik opsta. meer afscheiding schijnt normaal te zijn, zolang het maar niet vies ruikt :)

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden
    Donderdasgavond kreeg ik elke 3 min harde pijnlijke buiken. De verlos gebeld, die kwam, en ik had 2 cm ontsluiting.
    Naar het ziekenhuis gegaan, en daar was het snachts 3 cm.
    Ik moest blijven want het bleef rommelen.
    ben nu net thuis, harde buiken waren weg.
    Jeetje was wel even schrikken
    xx

3. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Inleiden doen ze niet meiden met 35 weken. Ze willen dat de kleine tot 37 weken blijft zitten, anders risico op couveuse etc

4. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    jeetje carpediem, das zeker schrikken! en nu? afwachten? of moet je bedrust houden?

5. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Wow dat is schrikken de baby moet het nog ff volhouden hoop dat ie dat doet:)

6. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Moet rustig aan doen, en opletten dat ik geen pijnlijke harde buiken krijg.
    Vond het zo erg, ook omdat ik Kim thuis heb. Moest echt janken vrijdag toen ik moest blijven.
    Ben zo blij weer thuis.
    Hoop dat het rustig blijft, en harde pijnlijke buiken wegblijven.
    Was echt even schrikken.

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Carpediem Het is aardig aan het rommelen bij jou dan, spannend hoor! Hopelijk blijft de beeb nog wel eventjes zitten.

@Lisabeth Fijn dat de beeb helemaal is ingedaald!

@Labrador Gelukkig hoef je nog niet door naar de gyn. Mijn eerste lag pas met 38+1 bewegelijk in bekkenbodem, maar is nooit vast komen te liggen. Had er ook nog nooit van gehoord dat je naar de gyn moest als je kindje nog niet ingedaald lag.

@Holiday Ook lekker met verlof inmiddels dus. Wel vervelend dat je zelfs pijnlijke vingers krijgt door het vocht. Veel afscheiding heb ik eigenlijk ook al heel de zwangerschap, soms inderdaad zo erg dat je het eruit voelt lopen, bah...

@Sassie Fijn dat jullie beeb ook gedraaid is. 8 kilo is inderdaad heel netjes! En qua kleding voor de beeb, toevallig heb ik vandaag één pakje maat 50 gekocht, mocht het onverwacht echt een ukkie zijn, verder alleen maat 50/56 en 56 gekocht. Ons zoontje was 53 cm bij de geboorte, die heeft nooit maat 50 aangehad.

@Ruby Vervelend van dat overgeven, hopelijk verder geen last meer van gehad vandaag?

Hier vandaag nog wat laatste spulletjes gekocht voor de baby. Ik had tot m'n verlof nog niet zo super veel gekocht, denk dat ik sinds m'n verlof nu zo'n 500,- heb uitgegeven (wel incl. 2e hands kinderwagen van 225,-) dus geloof dat ik de schade wel heb ingehaald :) Gisteren is het bed ook omhoog gegaan en het wiegje/ledikantje staat naast m'n bed, dus we zijn er bijna klaar voor! Dinsdag alleen nog even de spullen van de thuiszorg in huis halen en dan is echt alles wel geregeld (hoop ik...).

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bevallingslijst Juli 2012!

4 juli: Ruby1987, 2e kindje
    5 juli: Sassie81, 1ste kindje
    7 juli: Inkie81, 1e kindje
    10 juli: Poemi, 2e kindje
    15 juli: Lilage 3e kindje
    15 juli: Anjeli 1e kindje
    16 juli: Carpediem 2e kindje
    18 juli: vlinder13, 1e kindje
    18 juli: Lisabeth, 2e kindje
    19 juli: sas27 1e kindje
    20 juli: Labrador
    20 juli: Grace79, 2e kindje
    21 juli: Holiday, 2e kindje
    29 juli: MusicMumEm

Afsprakenlijst

19 juni; Lilage- controle Vk en liggingsecho
    20 juni: Vlinder13 Controle VK 09:30
    21 juni: Sassie81 controle VK
    22 juni: Ruby1987 controle vk
    25 juni: sas27 controle vk
    25 juni: Poemi controle vk 09.15
    29 juni: Ruby1987 controle vk
    6 juli. : Ruby1987 reserve afspraak vk

Afspraak weer toegevoegd, was verdwenen van de lijst ;)

9. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    carpediem ik ben bij mijn dochter ook met 35 weken opgenomen geweest... en uiteindelijk is ze op de uitgerekende datum gekomen :) fijn dat je weer thuis bent
    @grace... fijn dat die van jou ook zo lief is.. en waarschijnlijk doet ie van jou weer dingen die mijn ventje weer niet doet he... gras blijft groener aan de andere kant... Ik hoop gewoon dat iedereen een lieverd thuis heeft zitten die mee leeft en verzorgt... zodat wij straks uitgerust en wel alle touwtjes weer terug over kunnen nemen... want eerlijk gezegt vind ik dat toch wel fijn hoor... gewoon zelf alles kunnen doen .... niks doen of weinig doen gaat vervelen.

Wie was dat over het spugen? erg vervelend.. ben zelf wel erg veel misselijk weer op het moment.. maar gelukkig kan ik het binnen houden.. heel veel sterkte ...

Het slechte weer kon mij niet zo heel veel schelen.. want
    dat is vaak alleen maar vervelend als je zwanger bent... maar nu ik verlof heb.. laat de zon maar door breken.. mijn zonnebed staat klaar in de tuin... ik denk dat ik vanavond op bol.com een leuk boek ga bestellen... iets zonder puffen ... verzorgen o.i.d. hihi...

10. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Jeetje dat is schrikken Carpediem, rustig aan doen dus! Hier is alles rustig. Net nog even op pad geweest met vrienden, die hebben inmiddels een tweede kleintje van 11 weken en als je die zo ziet begint het wel te kriebelen hoor!

11. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Carpediem: Ik zou ook erg schrikken. In het ziekenhuis blijven is natuurlijk niet fijn, zeker niet met een kleine meid thuis. Rustig aan doen maar en hopen dat de harde buiken in ieder geval nog de komende week niet terugkomen.
    Poemi: Jouw verlof moet maar niet te lang duren, anders heb je geen geld meer over als de baby er daadwerkelijk is:p.
    Sassie: Bij mij zijn de zwangerschapskilootjes van Emma er nog steeds niet van af. Vandaar dat ik nu kan zeggen dat ik pas 10 kilo ben aangekomen:p. Ik weeg nu net zoveel als bij mijn dochtertje op het einde. Vind ik wel netjes.
    Ruby: Lijkt me erg vervelend dat je vriend niet bij je woont. Zeker zo ver in je zwangerschap is het fijn om even de zorg aan iemand anders te kunnen geven, zonder het van tevoren allemaal te moeten regelen. Ik hoop dat je in ieder geval van je rustdagje hebt genoten, erg aardig van je schoonouders dat ze je zoontje een dagje van je overnemen.

12. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Gister heel rustig aan gedaan. Voelde mij de hele dag niet lekker. Nu vandaag voel ik me weer goed. Jeremia vanmorgen zijn eerste 3 woorden waren: mama, patat en ijs. Vraag me af hoe zijn droom was:)

@grace: klopt, het samen delen van de zwangerschap is er helaas niet bij ons bij. Daarom heb ik die twijfel of ik hem wel bij mijn bevalling wil hebben. Gelukkig hebben we een geweldige zoon en hij geeft wel veel aandacht aan de baby door mijn buik te aaien/kusjes erop te geven en ermee te spelen. Gelukkig kan ik momenteel bij mijn schoonfamilie verblijven. Dat scheelt voor mij de huishouding. Ook staan hun voor Jer op zodat ik nog even kan blijven liggen. Kijken tv met hem en smeren een boterham. Vanaf 20 juni ga ik naar mijn eigen moeder en zus toe. Mijn vriend zal Jer dan ook wat dagen nemen. Ik kan hem nu zowiezo vaak smiddags brengen naar hem.

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ruby: lief van je schoonouders dat ze je helpen.

Carpdiem: Hopelijk blijft de kleine nog heel even zitten.

14. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Het was eigenlijk het plan om wat vaker hier te komen nu ik verlof heb, maar heb het er maar druk mee! En eigenlijk is dat druk met niks!! Ook lekker :)
    Ben wel benieuwd wie de eerste zal zijn die zal gaan bevallen...

15. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Heyy meisjes,

Ikke is er weer na t drukke weekend hihihi!
    Op naar een nieuwe week!
    Voor vandaag nog wat leuke dingen op de planning maar morgen m'n eerste dag niks (behalve sporten dan Savonds hihi)
    Denk dat ik morgen maar eens kleertjes ga wassen end!
    Pffffff vannacht gelukkig goed geslapen maar de nacht ervoor... Wat een drama! Kwam gewoon niet inslaap en sliep om 3.45 nog niet...
    Had ook veel kramp in m'n buik en ineens was t weg...zo raar! Maargoed gelukkig toen wel geslapen!
    Afgelopen nacht als een roosje geslapen maarja wat wil je als je zo moe bent;)

Vandaag nog afspraken? Kan de lijst niet naar voor halen op m'n iPhone namelijk...

Xxx

16. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden,

Hoe is het met iedereen?
    Hier weer rustig gelukkig nog steeds. Ik was ook mijn slijmprop verloren in het ziekenhuis, maar las dat dat niks betekent.

Wat een vies weer he vandaag bah.
    Is iedereen verder helemaal klaar? Ben echt blij dat ik alles al klaar had.
    Had net donderdagochtend de ziekenhuis tas verder ingepakt, en savonds had ik hem nodig haha

xx

17. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Heyy carpediem,

Je slijmprop al verloren zegt idd niks, maar geloof nooit dat t dan nog 4weken gaat duren bij jou hoor;)
    Spannend nu hè!

18. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @carpedoem wat schrikken jo, gelukkig ben je weer lekker thuis! en blijft de beeb nog eventje bij je ziten! rusig aan doen hoor!
    wel toevallig dat jij je tas had gepakt en s,avonds al nodig had zeg...

@wat voor sport doe je??? Mooi dat je een nacht hebt door geslapen.... balen he als je in bed ligt en je kan niet slapen pfff

Wat een weer zeg!!! lig nog lekker in bed haha wel fijn dat getik :)

19. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Vlinder dat zou mooi zijn geen 4 weken meer. Als het nog maar een weekje blijft zitten iig. Wat voor sport doe je nog idd?

Tis idd rotweer. Ben nu cakjes aan het bakken met mijn dochtertje, die is helemaal blij.
    Heb de laatste dagen minder trek in koek etc, gelukkig.
    Mijn moeder komt om 10 uur hierheen, om me even met huishouden te helpen.
    Moet toch een beetje rustig aandoen. Vind dat erg moeilijk.
    Ben altijd de hele dag bezig.

xxx

20. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    @sas, ik doe zumba en sh'bam!
    Morgen nog een lesje en volgende week en dan moet ik zoiezo stoppen...mag maar tot 37wkn intensief sporten dus dan ist klaar...
    Heb zelf ook altijd les gegeven tot vorig jaar augustus, toen ben ik gestopt.
    Jaaaaaaaaaaa zo irritant als je moe bent maar niet kan slapen, blehhhhhh!!! Maar vannacht heerlijk geslapen, en heerlijk met die regen wakker geworden hihihi, vind dat ook altijd een heerlijk geluid;)
    Nu droog hier en inmiddels beneden op de bank...
    Dadelijk boodschappies halen en misschien strax ff naar de stad, ff shoppen...mits t weer beetje meewerkt;)

Ohhhhhhh ik wilde ook mijn tasje langzaam gaan inpakken maar heb geen zin om vanaaf int ziekenhuis te zitten hoor;)

Xxx

Deel Deze Pagina