Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    carpediem: Ik denk ook dathet bij jou geen 4 weken meer duurt.
    Lief dat je moeder je komt helpen.

Vlinder: Oh dan duurt de nacht zo lang als je niet kan slapen.
    Ik ben al een week lang elke 1.5/2 uur wakker en moet dan plassen. Val dan gelukkig wel weer in slaap.

Ben vanmorgen weer goed misselijk helaas en moet vanmiddag nog wel naar de tandarts.;)

2. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal...
    geen oranjekater hier?

Vanmorgen vroeg even langs de HA geweest. Er zijn lichte sporen van eiwitten gevonden in mijn urine.. ze vond het niet normaal hoe veel vocht ik al vast hielt en begreep mijn tranen hierom.. geen gevoel bijna in de vingers hebben benen als lood en 10000 spelden die onder mijn voeten prikken! Mijn urine wordt nu opgestuurt naar het lab en morgen ochtend nuchter prikken op suiker/lever en weet ik het wat allemaal.
    Dan vraag ik mij echt af... waarom kan een VK dit nou niet ... het enige wat ik te horen heb gekregen de afgelopen weken. is ach gossie possie ik leef met je mee .. ja het is zwaar he.. nog even volhouden.. het hoort erbij.. bla bla bla.. terwijl ik gewoon zeg.. HALLO er kloppen dingen niet!!
    Mijn bloeddruk was goed. en ik kreeg een adres voor steunsokken aan te laten meten... en dat allemaal via de HA.... dus mochten er vrouwen verontrust zijn... en het gevoel hebben niet serieus genomen te worden door de VK .. adviseer ik je gewoon langs je HA te gaan!! IK ben redelijk opgelucht nu omdat ik woensdag gewoon weet of alles in orde is... en zei mij gezegt heeft dat ze er voor zal waken dat ik niet over tijd ga / mag lopen ... (ben nu al aan mijn eindje 35/2 zwanger) Heb gelijk mijn VK gebeld.. maar die had geen tijd ik wordt nog terug gebeld ... Morgen ochtend charmanten kousen uitzoeken... voor heel mijn benen en kont en ik moet spalken hebben voor mijn polsen ivm tintelen kijken of dit werkt! ben benieuwd!

Hier iedereen verder een rustig weekend gehad?

3. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    jeetje meiden wat is er weer veel gekletst hier.. kan het echt niet allemaal onthouden meer hihi..

carpediem wat spannend zeg! je zal wel geschrokken zijn idd.. hopen dat de kleine nog even bij je blijft zitten!

sassie!!! whaha dat is lang geleden hoe is het met je?? leuk dat je hier ook bent knuff

holliday ik had de laatste keer bij de gyn ook eiwit sporen in me urine maar ze hebben er niks meer gedaan omdat mijn bloeddruk niet te hoog was... ik hou ook heel veel vocht vast in me voeten en handen... zal ik dan toch eens langs de huisarts met me urine??

afgelopen zaterdag drie keer hele heftige rugweeen gehad.. en sinds dien veel harde buiken.. ben benieuwd of het iets op gang gaat brengen.. van mij mag de kleine komen nu hoor ben het soms zo zat bah..

4. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    Hoi!

@ carpediem: gelukkig dat je weer thuis bent, hopen dat beebje blijft zitten waar ie zit! kan me vfoorstellen dat het moeilijk voor je is, met zo'n kleine thuis. slijmprop kan je inderdaad al een paar weken vantevoren verliezn, maakt niets uit. wel fijn dat je net je ziekenhuistas had klaarstaan!

@poemi: heb inderdaad weinig maat 50 in huis, is zo'n klein maatje. en anders slaan we de mouwtjes wel om!
    wat een gedoe he, alles in huis halen en regelen, maar: tis wel fijn als alles klaar staat!

@grace: 10 kilo is ook netjes! en een beetje sjoemelen mag best ;) ben inderdaad wel benieuwd of alles bij mij er weer af gaat.

@holiday: wat ontzettend naar dat je zoveel voht vasthoudt, hopelijk gaat het beter met die kousen en hopen dat je urine en bloedwaardes goed zijn! zo zie je maar: als je het niet vertrouwt, altijd zelf aan de bel trekken!

@inkie: das inderdaad lang geleden he!! dat was in het begin wel even schrikken met jou, super dat alles nu zo goed gaat! en we zijn bijna tegelijk uitgerekend! ben benieuwd hoe lang je kleintje nog blijft zitten, als je nu al rugweeen en zoveel harde buiken hebt..........

5. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    IMG_6183 klein.jpg

hier even buikfotootje, gister gemaakt!

6. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Mooie buik hoor sassie!!!

7. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Holiday,

Jeetje wat een gedoe zeg, en slecht dat je vk er niks aan doet hoor!!!
    Kan me voorstellen dat je naar de ha bent gegaan, fijn dat die je wel serieus nemen!!!

Sterkte nog meissie! X

8. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Sassie dat was idd wel ff spannend ja.. heb ook niet echt een makkelijke zwangerschap gehad vaak opgenomen geweest enzo.. maar de laatste tijd gaat het opzich wel goed :) en we lopen idd bijna gelijk!!! spannend he :) En wat een mooie buik!!!!!!!

9. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Hier ook ff een foto van mijn 37 weken buikie :)

Bijgevoegde bestanden:

10. MusicMumEm

6 mrt 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik, allebei de dames!
    Mijn buik is echt een stuk kleiner als bij de eerste.. Het is niet logisch, maar het is wel. Het kindje is ook iets lichter en iets kleiner. Maar nog steeds gewoon goed. Zei de vk vrijdag. Hij/zij ligt ook goed, dus dat vind ik wel fijn.
    Hebben jullie al een ziekenhuistas gemaakt? Ik nog neit. Ik ben nu pas 34+1, dus ik vind het nog niet nodig.

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Music ik had mijn tas ook nodig met 35 plus 3, ik zou hem wel al gaan klaarzetten. Maar ja ik heb liever altijd alles op tijd haha

Holiday naar dat je zon vocht vasthoudt. Kunnen die eiwitten nergens op duiden? Gek de verlos kan je toch doorsturen naar de gynacoloog, en om bloed te laten prikken ook.
    Gek hoor.

Inkie zo dus was ook even spannend bij jou. Bij jou mag het ook komen nu he

Labrador erg steeds die misselijkheid. Viel het mee bij de tandarts?

12. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Carpediem ja idd ben er nu wel klaar mee hoor... dus van mij mag hij komen :) ben ook al aan de frambozenbladthee.. weet niet of het gaat helpen maar ik probeer het gewoon

13. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Jeetje, die laatste loodjes vallen voor sommigen van jullie echt niet mee, wat een pech. Dan kan het maar beter snel komen hè. Behalve het slecht slapen gaat hier alles goed en rustig. Mijn tas staat ook nog niet klaar, lijstje van wat erin moet wel, en ik wacht op een proefkaartje. Als die goed is kunnen we de enveloppen alvast bestellen en kan ik gaan schrijven. Gisterenavond wel pijnlijke harde buiken gehad touwens maar t was ook een druk weekend.

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Vluchttas: Ik ben een lijst aan het maken wat ik er in moet doen. hebben jullie nog de 'gouden' tip wat ik niet mag vergeten?

Buiken: Ik zag 2 mooie buiken voorbij komen.

Carpediem: het viel niet mee bij de tandarts, alleen al de geur van de handschoen brrr. Gelukkig hoefde er niets gedaan te worden. En ik hoef pas over 1 jaar terug te komen, mijn gebit zag er goed uit :D

15. MusicMumEm

6 mrt 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vluchttas: Leuke naam, trouwens. Ik zou zeggen: sokken. Voor koude voeten. Dat is absoluut verschrikkelijk. Batterij-opladers voor telefoons, camera's etc. en nieuwe geheugenkaartjes voor camera's. Ik had bij de vorige graag druivensuiker, dus dat is een van mijn ''gouden'' dingetjes.

Oh, tandarts. Daar moet ik morgen heen. Ik hoop dat alles goed is, ik heb er zo'n hekel aan als ze in m'n mond zitten te voelen.

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Vluchttas, ook labello, je kan echt droge lippen krijgen.
    Een elastiekje als je lang haar hebt, lekkerder tijdens bevalling.
    Verder de standaard dingen.

Labrador super dat je niks had bij de tandarts

Mooie buiken zie ik voorbij komen meiden.

17. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    @ inkie: das ook een mooi buikje zeg!

@musicMumEm: ziekenhuisttas staat hier klaar, vanaf 37 weken. inderdaad iets van dextro en smeermiddelen voor de lippen schijnen erg belangrijk te zijn. en energierepen oid voor de aanstaande vaders, zodat ze niet flauwvallen :)

18. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Vluchttas, ja, das zoiets dat ik nog wel een keer moet gaan regelen...Geloof niet dat ukkie er sneller uitkomt dan binnen 4weken, maar klaar is klaar nietwaar?

Ik moet nog wat wasdingetjes doen en kamertje opruimen etc, maar het lijkt al ergens op...volgende week eens het matras 'inpakken' en dan zijn we een heel eind..

Ik ga nog een boxkleed maken, lakentjes en kraamkadootjes...Das grotendeels mijn mans dingetje..Dat is een belg, en daar zijn kraamkadootjes een onderdeel van alles...Nou, voor een derde keer iets bedacht, ik kan me er weer op storten:)

19. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik ben vanaf overmorgen 38 weken. Bij mij staat de tas nog niet klaar.

@holiday: wat vervelend dat het zo moet gaan. Hoop dat het niks ernstigs is.

@anjell: ik sta als eerste op de lijst maar wil echt niet als eerste bevallen. Genoeg damens hier die dat wel zouden willen.

Mijn arme kleine mannetje heeft irritaties bij zijn balzakje. Morgen naar het consultatie bureau en dan maar kijken wat hun zeggen. Ben zo blij dat Italie door is op het ek. Italie is zowiezo mijn #1 landje:)

Pfffff doe zo weinig (voor mijn kleine man zorgen/boodschapje doen of ff met hem naar buiten gaan oid)maar ben verschrikkelijk moe. Doe ook steeds een kruik op mijn buik want dat voelt veel fijner aan. Heb ook het gevoel dat het aardig rommelt in mijn buik:) ik en mijn vriend hebben nog niet eens een naam bedacht. Verder twijfel ik enorm of ik hem wel bij mijn bevalling wil hebben omdat ik eigelijk de zwangerschap alleen heb gedaan. Zie niet op tegen de bevalling maar ik kan zo slecht tegen bloedverlies. Als dat bloed er niet was vond ik debevalling niet zo erg. Vind bloed verliezen echt vies. Verder vind ik de placenta er ook zo vies uit zien. Ben echt benieuwd naar hoe mijn bevalling zal verlopen. Hopelijk dit keer zonder complicaties.

20. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    @ruby, wat vervelend voor je kleine man! Hopelijk kunnen ze er op cb iets mee!
    Mag ik iets vragen... Vergeef me as je hier geen antwoord op wikt geven hoor, maar zijn jij en je vriend og wel samen of niet meer? Ik snap t niet zo goed namelijk...
    Je hebt praktish je hele zwangerschap alleen gedaan zeg je, en je twijfelde of je hem bij de bevalling wilt, jullie wonen niet samen, maar je wilt wel met hem samen een naam bedenken???!!
    Vroeg t me gewoon af;)

Deel Deze Pagina