Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Kan nooit heel lang meer duren meiden! Scheelt dat het voor mij de tweede is he? Dan ist vaak al wat eerder..

Brrr, zit met twee truien aan onder een dekentje.. iets van 10 minuutjes geslapen op de bank, heel fijn.. M was even rustig aant spelen.. maakte me wakker omdat ze de wc had ondergeplast "ja maar mamma, ik had ook zó veel kleren aan" ..tsja, breng daar maar eens wat tegen in!

2. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Zijn jullie je al wat aan het orienteren qua geboortekaartjes? Ik vind het zo ontzettend duur.. zoek simpele budgetkaartjes!

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    nou meandor! vast beginnen met knutselen dan! action is uw vriend en zoek dan ook ergens een optie geduld ;)

maar is inderdaad duur! wij twijfelen ook waar de grens ligt met kaartjes sturen.. je weet gewoon dat heel veel mensen het leuk vinden en dag later het kaartje bij het oud papier ligt.. wat is de grens.. alleen famillie en goede vrienden een kaartje en de rest een digitaal kaartje? tja zijn wij vrij makkelijk in hahaha
    heb al wel een kaartje gezien waar ik verliefd op ben indien het een jongen is.. zelfs de naam die we hebben past erbij! 1.50 pstuk ex verzending.. bij geboortekaarten.nl volgens mij.. had ergens een kortingscode van in elk geval in een doos of tijdschrift.. 10% korting..

4. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik heb gezien vind ik ook duur. Maar ik wil ook gewoon echt iets moois, dus dat is een beetje wikken en wegen. Eerst maar is uitzoeken hoeveel ik er wil versturen, dan kan ik al een betere inschatting maken!

5. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Ben daar nog niet zo mee bezig, komt wel denk ik, opzich doen wij het toch wel rustig aan met alles :)

6. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Kan nooit kwaad om je te orienteren! ..en het is nog leuk ook!

7. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    ja dat denk ik ook wel.

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik ben een mapje bij me favorieten aan het maken met babykleding.. ergg!!!!! ik heb al door dat wrangler baby helemaal leuk is voor jochies! teminste.. vinden wij..

9. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben me grotendeels aan het oriënteren op het aanschaffen van de duurdere dingen: kinderkamer, kinderwagen, etc. En dan zo goedkoop mogelijk :)

Koop liever wat duurdere als de kleine het straks daadwerkelijk ook beseft (of zelf uitkiest)!

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    dat is ook leuk werk!
    heb je al beetje idee welke wagen je wilt?

11. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn verliefd op de Bugaboo Cameleon :p

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Mare: Have fun bij de vk!

Mejosje: Ieder huisje draagt zijn kruisje zeg ik dan. Hier was het ook bepaald geen pretje, maar door de vele allergieën van mezelf én van zoonlief, toch maar doorgezet, niemand snapte dat ik er mee door ging, dus dat is dan een beetje tegenovergesteld van jouw omgeving. Hier was het de eerste maanden ook echt een hel, juist door de overproductie. Ik sta trouwens positief achter beiden hoor; borst- of flesvoeding. Zal ook nooit iemand veroordelen in haar keuze hierbij.
    De jongste, net zo'n ellende met de bv en helemaal toen ik na mijn mega strenge hypo allergene dieet hem nog niet kon bieden wat hij nodig had. Ons kleinste mannetje is dusdanig allergisch dat hij zelfs mijn borstvoeding niet kon verdragen en hier kwamen we uiteindelijk na 3 maanden achter en ben ik ook moeten stoppen.
    Dus hee, je hoeft je echt niet te verdedigen, bij iedereen loopt het anders en ook ik was jaloers op de meiden waarbij het wel 'gewoon goed' ging. En als het dit keer weer niet goed gaat, ga ik niet meer zo lang dubben en stap ik ook weer over op de flesvoeding hoor :)
    Het schoot me alleen zo in het verkeerde keelgat, dat woord 'luxe' terwijl het hier écht een enorm probleem is.

Maedra: hahahaha, dan ben ik gewoon knettergek ;) Zal mijn mond houden totdat je kleintje geboren is ;)

Meandor: Hoe beviel de school?
    Ah, ik lees het al, super! :D

Malle: Ik mis even waar je precies antwoord op geeft, sorry.... Wat bedoelde je met dat buikje niet wil/kan showen hier?
    Ik heb mijn buikjes in mijn album staan :)
    Je bent trouwens op mijn verjaardag gestopt met je ring :p Steeds als ik dat in je onderschrift zie staan, valt het me op ;)

Sweetmarije: hahhaaha, lekker ding, die Jamie! :)

Aloha: hahahahaaaa, die heb ik hier ook al een tijdje, een 'favorieten baby en zwangerschapskleding' :p

Geboortekaarten: Hier waren ze beide keren niet goedkoop, maar ik kon gewoon geen genoegen nemen met een goedkopere kaart... Tjah...

Navel: Die is hier vrij plat, maar gelukkig niet geplopt, bij allebei de kids niet. hoop nu weer niet, ik heb iets raars met mijn navel, vind het maar een eng ding, er mag ook niemand aan komen ;)

13. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hahaha herkenbaar! hier mag ook niemand aan me navel komen! raar is dat he.. hebben best veel mensen!

en het mapje positiekleding had ik ookal inderdaad haha ;)

enne je bent 16 weken vandaag! whoehoe! ;)

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    trouwens Made in Usa
    elke keer als jij op een pagina een bericht hebt komt bij mij bovenin de banner balk reclame van Made in Usa american apparel hahahahahaha

15. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Ic, je zei dat je niet graag in strakke kleding loopt toch, vanwege je figuur, bedoelde dat je straks me zwangerschap buik, Hey dan misschien wel wil, om juist te showen. Haha grappig, toevallig op jou verjaardag.

16. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Hier trouwens mijn nieuwe setje met buikje Haha.

17. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik zie geen foto???

18. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Meiskes, gooi die belly fotoos hier eens op ben erg benieuwd maar heb geen zin om
    Steeds op andere topics te klikken hahaha
    Aloha ik wik jou navel zien dus foto foto!!!

19. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Nu wel Haha

20. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011