Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Wat die kruiken betreft, dat is inderdaad wel afhankelijk van je beebje...Haal er voor de zekerheid een in huis, grijp je nooit mis!
    Ik heb zo nooit nodig gehad, mijn mannetjes zijn uit maart en november...Maar die hadden altijd een goede temp...Wat je zegt Carpe, dat verschilt per kindje en sommigen hebben een beetje hulp nodig!

2. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    O ja zo zonne (ding) heb ik ook gezien, denk dat ik deze ook maar haal
    wij hebben nog niks, en zo parasol lijkt mij idd niet erg handig

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    carpediem: Leuke foto's.

wij hebben de maxi cosi mura 4 gekregen van mijn ouders.

4. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb wel een parasolletje gekocht..met extra uv-laag bij bol.com.. zo'n doek wil ik ook nog wel aanschaffen... maar ik vind een parasolletje ook zo gezellig staan aan de wagen :) En zeker in mijn geval.. ik heb de wagen gratis gekregen (een nieuwe wagen) donker bruin niet mijn kleur maar ik weet gewoon nog van mijn dochter dat ik over 10 mnd de wandelwagen niet meer gebruik en overstap naar een makkelijke buggy.. ik ga mijn geld daar op in zetten!
    is het bij jullie ook zo raar warm en toch bewolkt vandaag? mijn voetjes zwellen lekker op i.i.g.

En ik heb weeeeeer nergens zin in .. om ook maar iets te doen

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Holiday: Dan kun je beter idd over 10 maanden een buggy kopen.

Het is hier ook zo raar warm, wel met een windje.
    Ik heb ook echt werkelijk nergens zin in. Ben ook zo moe.Was pas om 9:30 wakker, maar ga zo alweer een tukkie doen.

6. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Bevallingslijst Juli 2012!

4 juli: Ruby1987, 2e kindje
    5 juli: Sassie81, 1ste kindje
    7 juli: Inkie81, 1e kindje
    10 juli: Poemi, 2e kindje
    15 juli: Lilage 3e kindje
    15 juli: Anjeli 1e kindje
    16 juli: Carpediem 2e kindje
    18 juli: vlinder13, 1e kindje
    18 juli: Lisabeth, 2e kindje
    19 juli: sas27 1e kindje
    20 juli: Labrador
    20 juli: Grace79, 2e kindje
    21 juli: Holiday, 2e kindje
    29 juli: MusicMumEm

Afsprakenlijst

21 juni: Sassie81 controle VK
    22 juni: Ruby1987 controle vk
    25 juni: sas27 controle vk
    25 juni: Poemi controle vk 09.15
    29 juni: Ruby1987 controle vk
    6 juli. : Ruby1987 reserve afspraak vk

7. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Zo, lijst even teruggehaald, moest alweer aardig terugbladeren.
    Sassie, succes bij de vk.

Ik ga verder nog even niet reageren, ben te moe.
    En meisje wil niet slapen, dus zal haar nu weer uit bed halen.:(

8. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @labrador ... er komt schijnbaar vreselijk rot weer aan ...

de uitslagen van het bloed en urine zijn binnen niks aan het handje gelukkig... alleen ijzer was aan de lage kant .. krijg ik ijzer tabletten voor..
    verder vind de HA dat ik naar een GYN moet om te vragen of ik eerder ingeleid mag worden ivm vocht vast houden... en alle ongemakken die ik nu heb in mijn handen en armen.
    De HA moest een beetje lachen toen ik vertelde dat de VK een beetje geiriteerd was ... ik zeg gaat dit om geld? .. uhh ja altijd he.. maar dit mag geen reden zijn om een patient medisch hier op aan te spreken... als jij je niet goed voelt heb je recht op zorg.. waar je ook heen gaat! o okey het is dus geen streek protocol .. hihi nee hoor.. mooi!!
    Toen de VK gebeld .. en ja hoor.. in eens zit ze op een lijn met de HA... Volgende week naar een GYN toe eerst nog even de uitslagen van de groei echo afwachten...dan kan ze dit overleggen met het ziekenhuis ... nou ben benieuwd!! ik hoop stiekem echt dat ik over 2 weken mss wel ingeleid zou kunnen worden.. want de ongemakken zullen in mijn geval niet afnemen ... groetjes van ZWELGJE :)

9. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Zou fijn zijn holiday als ze je kunnen inleiden!! hopelijk blijft het weer ook nog een beetje zo en word het niet te warm voor je want dan zou het er niet minder om worden!
    wel goed te horen dat de uitslagen allemaal goed waren!

Het is hier niet erg warm ook geen zon te bekennen.... vind wel lekker :-D
    Voel de baby wel erg weinig vandaag alleen vanochtend vroeg ff

10. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sas27 de kleine heeft vast een childagje heeft die van mij ook wel eens hoor...

Betreft mijn vocht probleem die is ontstaan in week 29 van de zwangerschap en wordt alleen maar erger.. en heeft volgens de HA niets te maken met het weer, ze zegt juist als het warmer gaat worden het nog erger kan gaan worden bij mij.. lekker vooruit zicht
    heb nu al boven armen van een kogelstoter :)

11. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Nee dat bedoel ik, drm hoop ik dat het weer lekker koel blijft voor je
    word je anders niet vrolijk van
    Nou nog ff door zetten!

Ja laten we er maar van uit gaan de de baby aan het chillen is haha
    zou het wel ff in de gaten houden

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Holiday Goed nieuws voor jou dus! Wel gek dat de vk nu ineens zo makkelijk doet terwijl ze eerst zo raar reageerde, al is dat wel alleen maar fijn voor jou natuurlijk!

@Sas Als je het niet vertrouwd qua beweging van de baby zou ik gewoon even de vk bellen. Bij ons willen ze dat wel altijd graag weten en dan kunnen ze voor de zekerheid even checken.

@Labrador Hier is het ook een beetje gek weer. Ze geven nogal spookweer af vanavond, dat zou het wel verklaren. Ach ja, we gaan het wel zien.

@Vlinder Nog steeds druk, druk, druk zo te lezen :D Gaat de tijd wel lekker snel tenminste.

@Carpediem Ik wil ook nog gaan kijken voor zo'n Dooky, is het wel een beetje handig en goed te bevestigen? Die parasollen zijn altijd maar ondingen, staan nooit goed... En lastig ook, kramp in je scheenbeen. In je kuit kun je het nog wel wegkrijgen met strekken enzo, maar hoe heb jij dat gedaan met je scheenbeen??

@Kinderwagen Wij hebben de Maxi Cosi Mura 4 tweedehands gekocht voor de beeb. Voor ons zoontje gebruiken we nog de Quinny Speedi.

Hier vanmorgen nog even naar de stad gewandeld maar krijg er toch steeds meer moeite mee. Vooral veel last van m'n onderrug en omstreken. Hopelijk betekend dit dat ze nog wat verder is ingedaald ;) De etiketten en postzegels zijn in ieder geval wel in huis, straks nog even de etiketten maken als dat wilt lukken. Scheelt een hoop werk als de beeb geboren is, hoeven we alleen nog maar te plakken.

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Poemi ik heb hem nog niet geprobeerd moet ik zeggen, maar het ziet er heel handig uit. Zal hem morgen is proberen, laat het wel even weten.
    Nou idd er was dus niks aan te doen die kramp, je kuit dat gaat nog wel.

Holiday fijn als ze je in kunnen leiden zeg

Ik voel me trouwens echt krakkemikkig vandaag, overal pijn.
    Ga me toch maar met 38 weken laten strippen.

14. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Poemi je hebt gelijk hoor, maar net liet de baby nog even weten dat ze er is 3 harde bewegingen dus weer gerustgesteld :-D
    Die last in de onder rug is erg herkenbaar hier ook al een paar dagen aan de gang.
    succes met het maken van de etiketten :)

@carp als het niet meer wil en je voelt je niet lekker, is dat wel een verstandige keuze!!

15. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poemi ik ben ook niet echt een type die de kaas van haar brood laat eten... en ik denk dat ze dat daar ook wel door hebben!! better safe than sorry...
    @sas fijn dat de baby's even laten weten dat de mama's zich niet druk hoeven te maken he..
    @carp ik zou het ook doen als ik jou was!

en ik heb werkelijk nog geen ene reet uitgevoerd vandaag.. oja wel.. 1 wasje gevouwen.. de rest op de strijkmand dat laat ik strijken a.s. maandag ... ik ga nog maar even de post opruimen/uitzoeken...

zijn jullie allemaal al wel klaar met de adreslijsten /geboortekaartjes /namen/babykamer/ziekenhuistas etc....
    Ik moet alleen nog een tas klaar zetten voor het ZK maar verder alles geregeled... alleen mijn huis is nog niet spik en span naar mijn zin! maar dat komt ook omdat ik dus niet vooruit te branden ben :)

16. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    hey meissies was ik weer...
    vanmorgen heerlijk relax ochtendje gehad!
    nu adressenlijst aant bijwerken, een paar heb ik niet maar fixen we vanaaf we ff ofzo hihihi.
    hier ook beetje raar weer, gelukkig begint t steeds meer te waaien waardoor t benauwde er een beetje afgaat!
    vanaaf idd drama weer opkomt, ben benieuwd!

holiday en carp, denk idd dat t wel slim is als jullie kiezen voor een beetje hulp;) en des te eerder kunnen jullie van jullie ukkies genieten toch!

poemi, hahahaha idd druk druk druk, thats me;)
    maar leuk druk dus dat scheeld, voor mijn gevoel heb ik een heeeeeeeel rustig dagje vandaag dus hihihi

vanaaf krijgen we onze nieuwe droger whoeiiiii kan ik heel blij van worden hahaha.

dat doekkie ding voor de kinderwagen heeft mijn vriendinnetje ook, die zijn echt handig passen idd op alle kinderwagens!
    ik heb gewoon die gekocht die van joolz zelf!

17. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Bevallingslijst Juli 2012!

4 juli: Ruby1987, 2e kindje
    5 juli: Sassie81, 1ste kindje
    7 juli: Inkie81, 1e kindje
    10 juli: Poemi, 2e kindje
    15 juli: Lilage 3e kindje
    15 juli: Anjeli 1e kindje
    16 juli: Carpediem 2e kindje
    18 juli: vlinder13, 1e kindje
    18 juli: Lisabeth, 2e kindje
    19 juli: sas27 1e kindje
    20 juli: Labrador
    20 juli: Grace79, 2e kindje
    21 juli: Holiday, 2e kindje
    29 juli: MusicMumEm

Afsprakenlijst

21 juni: Sassie81 controle VK
    22 juni: Ruby1987 controle vk
    25 juni: sas27 controle vk
    25 juni: Poemi controle vk 09.15
    27 juni: vlinder13 controle vk 09.30
    29 juni: Ruby1987 controle vk
    4 juli : vlinder13 controle vk 09.00
    6 juli. : Ruby1987 reserve afspraak vk

even mijn afspraakjes weer geupdate;)

18. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Poemi: Wat een prachtige buik.
    Carpediem: Wat een plaatje is Kim.
    Zo te horen Ruby zijn er wel een paar dames die jouw eerste plaats om te bevallen willen innemen.
    VK: Wat vervelend van zo'n slechte ervaringen helemaal op het eind van de zwangerschap. Wat betreft geen klik, tijdens de bevalling vorige keer merkte ik niets van wel of geen klik, je zit toch in je eigen wereldje.
    Holiday: Meeste dingetjes wel gedaan. Adressenlijst willen we morgen gaan bijwerken, ziekenhuistas ga ik volgende week inpakken (van de week een nieuwe kledingkast gekregen, die eerst maar weer inruimen).
    Vlinder: Veel plezier met je droger, dat wordt je beste vriend!!!
    Eerder inleiden: Als het nodig is (of je hebt dat gevoel) gewoon doen. Nu ben je allicht fitter dan na een lange tijd met klachten doorlopen.
    Rest: Sorry, vergeten...
    Ego: Sinds gisteren pas het gevoel op verlof te zijn (ma en di examens gehad). Merk dat ik nu echt helemaal op ben. Wil eigenlijk alleen nog maar slapen. En begin steeds angstiger te worden voor de bevallling (en de directe periode erna).

19. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    grace, waarom ben je zo bang voor de bevalling?? vorig x niet goed gegaan? misschien heb je dat al verteld maar dan ben ik t vergeten *oeps* forgive me!!!

en jaaaaaaaaaaaa denk idd dat dat mn beste vriend gaat worden hihihi

20. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    ff foto spammen van gister;)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina