Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Vlinder mooie buik zeg!

Grace waarom ben je zo bang? ( ik ook wel hoor, en het ging nog best wel voorspoedig opzich, kon alleen paar weken niet lopen van de hechtingen)

Holiday hier eigenlijk alles al klaar, enveloppen ook geschreven. Was van de week blij dat ik alles al klaar had, dacht toen echt van het gaat gebeuren.

Net met kim bij mijn moeder geweest, lekker even eruit.
    Nu koken is zometeen is mijn mannetje er weer gelukkig.
    tnx voor de complimentjes over Kim.

xx

2. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Hier zijn de enveloppen ook onderweg, ga komend weekend alvast maar schrijven. @holiday met zoveel ongemakken is het wel een prettig idee dat ze eerder in kunnen leiden, hoef je niet langer dan nodig af te zien.
    Ik heb in mijn hoofd van alles te doen maar idd vaak de puf niet. Ik doe elke dag maar een beetje, zo komen we er ook wel, wie weet hoe lang die baby nog blijft zitten. Hopelijk niet tot 42 weken :p Nu slapen, hopelijk een goeie nacht allemaal!

3. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    #3623 Ruby1987, 21 jun 2012
    Laatst bewerkt: 21 jun 2012
    Adreslijsten /geboortekaartjes /namen/babykamer/ziekenhuistas etc...
    Kwa dat heb ik alleen de adeslijsten. Ik ga morgen even langs de drukker voor het geboortekaartje. Heb een foto van de v&d fotoshoot die ik erop wil hebben. Maar die is hartstikke groot. Moet dus ingescand worden. Hopen dat ze het daar doen. We hebben nog geen naam en van de week maar de ziekenhuistas ff goed inpakken incl. Bevallingsplan.

@Grace: waar zie je precies tegen op?

@lilage: heb er 2 in huis. 1 van het kraampakket van Jer van agis en 1 van belly nog wat. Die bekende die je oplaad in het stopcontact.

Ik zie niet tegen de bevalling maar wel enorm tegen het bloedverlies op. Ik weet dat ik een ontzettend sterk lichaam heb zelfs bij Jer zijn bevalling zeiden alle verloskundige en gynacologen dat. Heeft er voor gezorgd dat ik net geen keizersnee hoefde. Maar pffff word gek als ik ook maar een klein beetje bloed voel of zie.

Ik heb voor mijn bugaboo een kap dat helemaal over het hoofdje heen kan. Dat de uv stralen niet doorlaat maar wel frisse lucht en natuurlijk beschermt tegen de zon.

Zo te horen ben ik niet de enigste die zo snel moe is. Ik heb ook door mijn lage bloeddruk last van kort ademigheid. Verder doet de baby mij constant pijn. Ligt de hele tijd tegen mijn ribben aan te duwen. Of ik nou zit, lig, sta pfff het doet echt pijn. En ook niet even hoor. De halve dag is het wel.

Hoe upload je foto's kan ik ook een foto van mijn buik laten zien:)

4. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Ahh echt veelste vroeg, 4:45 kan mijn houding echt niet meer vinden in bed! straks maar weer verder proberen te slapen....

geboorte kaartjes doen wij via internet, hebbben er al 1 gemaakt en deze staat al helemaal klaar met de juiste adressen erbij.

ik zie ook wel op tegen de bevalling , meer omdat ik niet weet wat ik kan verwachten...haal me dan weer de ergste dingen in mijn hoofd :-S
    maar ja probeer er niet te veel aan te denken, kindje moet er toch uit

Gaan jullie nog wat doen vandaag?
    Ik ga straks eventjes snel de stad in, kijken voor een huispak
    veder niet veel op de planning heerlijk!!

Fijne dag all

5. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Goodmorninh,

Ook alweer een uur wakker, maar voel me redelijk uitgeslapen moet ik zeggen hihihi dus dat scheeld! Onze lichamen wennen aan minder slaap voor strax denk ik ;)
    Gisteraaf m'n nieuwe droger gekregen, word er zo blij van hihihi!!!
    Sas, niet fijn dat je je draai niet kunt vinden, weet hoe dat voelt! Hopelijk slaap je nog ff!

Ruby, onder aan t bericht langs snel reageren staat meer opties...daarop klikken dn dan is t geloof ik beheer bijlagen ofzo daar kun je foto uploaden! Alleen niet met telefoon of iPad;)

6. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Ik ga vandaag de rest van de kleertjes allemaal maar eens wassen en drogen ;)
    En nu m'n vluchttas inpakken hahaga! Roep ik al de hele week, dus nu ook maar ff doen dan! Ist maar gebeurd en staat ie iig klaar!

Ohja en vanmiddag ff lunchen met vriendinnetje:)

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    #3627 carpediem2010, 22 jun 2012
    Laatst bewerkt: 22 jun 2012
    Vlinder wasse haha

Sas pff je bent ook vroeg zeg, hoop dat je nog wat kon slapen.

Ik heb steeds wat pijnlijke harde buiken, het rommelt toch wel een beetje.Maar ja voor hetzelfde geld duurt het nog even.

Mijn broers vriendin is gisterenavond bevallen, dus ik ben tante geworden.
    Leuk schelen die kleintjes straks niet veel.

xx

8. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Carp, thnx;) enne gefeliciteerd hè!!!

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Carpediem Gefeliciteerd met je nichtje/neefje. Wat leuk dat ze zo dicht bij elkaar zitten qua leeftijd! En misschien beslist de beeb zelf al wel voor de 38 weken te komen ;)

@Sas Weer zo vroeg, hoe houd je het vol? En fijn dat beeb weer van zich laat horen. Soms moet ik ook echt even nadenken of ik haar al wel gevoeld heb en dan even later is ze ineens mega druk.

@Holiday Lekker lui dagje dus gisteren. Af en toe moet je daar gewoon even van genieten hoor! Straks krijg je het al druk genoeg :)

@Vlinder Heerlijk, een nieuwe droger! Ik kan ook altijd erg blij worden van zullke dingen :) Droogt ie goed? Mooie buik ook trouwens!

@Grace Hopelijk kun je nog wel even goed tot rust komen voor de bevalling dan. Waarom zie je er zo tegenop?

Kleine man is lekker een dagje bij opa en oma dus mama heeft even rust, heerlijk! Net de adresetiketten uitgeprint. Afdruk samenvoegen in Word werkte niet dus ik heb net even op therapeutische basis zitten knippen en plakken. Ach ja, je moet toch wat met al die vrije tijd ;) Zo maar weer verder met het trouwalbum van de neef van manlief. Manlief was de fotograaf bij hun en ik mag het album maken. Wel zo handig om het af te hebben voor de baby komt, anders komt het er niet meer van...

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Sas: Je was wel weer erg vroeg wakker.

Vlinder: Zo fijn om een droger te hebben!

Poemi: Lijkt me wel leuk idd om een trouwalbum te maken. en idd je kan hem beter maar af hebben.

Ik heb een hoofd als een vergiet dus weet het verder even niet meer :)

Hier is eigenlijk alles wel klaar. Moet alleen nog ziekenhuispas etc. in de tas stoppen.
    Net gebeld met de drukker want ze konden vorige week de slutzegels niet vinden. Ze waren dus helemaal niet binnen gekomen. Nu waren ze binnen en hij zou ze opsturen.

11. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Bevallingslijst Juli 2012!

4 juli: Ruby1987, 2e kindje
    5 juli: Sassie81, 1ste kindje
    7 juli: Inkie81, 1e kindje
    10 juli: Poemi, 2e kindje
    15 juli: Lilage 3e kindje
    15 juli: Anjeli 1e kindje
    16 juli: Carpediem 2e kindje
    18 juli: vlinder13, 1e kindje
    18 juli: Lisabeth, 2e kindje
    19 juli: sas27 1e kindje
    20 juli: Labrador
    20 juli: Grace79, 2e kindje
    21 juli: Holiday, 2e kindje
    29 juli: MusicMumEm

Afsprakenlijst

21 juni: Sassie81 controle VK
    22 juni: Ruby1987 controle vk
    25 juni: sas27 controle vk
    25 juni: Poemi controle vk 09.15
    27 juni: vlinder13 controle vk 09.30
    27 juni: Labrador controle vk 11:50
    27 juni: Labrador kennismakingsgesprek met CB
    29 juni: Ruby1987 controle vk
    4 juli : vlinder13 controle vk 09.00
    6 juli. : Ruby1987 reserve afspraak vk

Mijn afspraak er maar weer bijgezet

12. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Jaaaaaaaa echt helemaal blij met m'n drogertje hihihi, hij droogt echt vet goed;)
    Zag alleen wel dat veel dingetjes van prenatal niet in de droger mogen, terwijl t wel gewoon katoen is.....strange! Heb t er gewoon ingegooid en temp ietsje lager gedaan en niks aant handje hoor hihihi.
    Labrador, die sluitzegels, krijg jij die er gewoon bij of moet je die extra bestellen? Vroeg me dat namelijk af want zie ze bij onze website er niet bij staan...maar bij onze trouwkaarten hebben we ze er wel bij kunnen bestellen, dus misschien als we de bestelling plaatsen dat ter pas komt te staan weet ik eig niet hihihi.

Vanaaf de bestelling maar eens plaatsen denk ik, we weten nu toch welke kaartjes t moeten zijn en wat erop moet dus!

X

13. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Ik heb vandaag de hand gelegd aan twee boxkleden, die hoop ik vandaag nog af te maken...Voel me beter dan de afgelopen paar dagen, nog wel moe en misselijk, maar net iets minder gesloopt:)

Als ik ze af heb, spam ik ze wel, hihi...

Verder, die vluchttas..Ik kom er maar niet aan toe, hahaah

14. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Bij ons kun je de sluitzegels er los bij bestellen vlinder.
    Oh ja die vluchttas :D lijstje staat nog steeds netjes op mijn telefoon maar dus nog steeds niet gedaan ook, shame om me :p ben benieuwd naar je boxkleden Lilage! Fijn dat het ietsje beter gaat.

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Vlinder: wij moesten de sluitzegels apart bestellen.

Lilage: Nu niet teveel in 1 keer willen doen he anders ben je zo weer misselijk en gesloopt.

Vanmiddag is de trip trap stoel binnen gekomen. We hebben er ook zo'n new born set bij. Ben er helemaal blij mee :D

16. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lilage leuk leuk.. ben ook benieuwd.. vind handwerk altijd geweldig... helemaal je eigen creatie...

@vluchttas moet ik ook nog pakken hoor

vannacht werd ik wakker om 2.15 krampen in mijn onderbuik en rug! ik dacht dat ik mega ongesteld ging worden.. na 15 min dacht ik .. ojee als dit maar geen weeen zijn (mijn man zit in duitsland) rond de klok van 4 / half 5 werd het minder en ben ik terug ik slaap gevallen.. lekker verrot vanmorgen dus vanmiddag een wel verdiend tukkie gedaan op de bank! verder geen buikpijn meer gehad trouwens.

Vanmorgen echo gehad en ukkepuk zit over de P95 heen.. geschat gewicht nu 3100 gr en dan moet ik nog tot 21 juli
    Nou ik mag eindelijk woensdag naar de Gyn... hoop dat ie spontaan medelijden krijgt als hij mijn vierkanten voeten ziet! beetje jammer dat het in de ochtend is want dan is het nog niet zo erg als om half 4! maar in combi met mijn andere klachten ben ik toch reuze benieuwd wat er van gezegd gaat worden. Ben i.i.g. opgelucht dat ik even naar het ZK mag gaan! ik lees lekker mee... maar ga niet op alles reageren.. want ook typen is erg pijnlijk. x holiday

17. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Nou, af!

elk kleed heeft 2 kanten, dus het worden wel 4 fotootjes:p sorry

18. lilage

lilage Fanatiek lid