Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha.. ja ik bel deze oma met een klein pensioen wel vaker op als ik terug ben van vakantie of het te druk heb! zei verdient wat bij en ik een ergernis kleiner... nu kan ik gewoon niet strijken vanwege de pijn in mijn armen/handen... en een schoonmaaktster heb ik ook maar ja in ruil daar voor run ik een eigen winkel en doe ik de boekhouding voor de winkel en het bedrijf van mijn man! altijd druk dus! De baby wil ik straks mee nemen.. kijken hoe het gaat! en anders stop ik mss met de winkel... het is niet echt een super goed betaald baan.. zo'n eigen winkel.. maar wel ontzettend leuk... de crisis hakt er gewoon erg in. we zullen zien hoe het gaat verlopen.. maar gezien mijn mankementen ben ik wel blij dat ik op deze manier hulp kan inschakelen.. ik moet je eerlijk zeggen dat ik liever.. een lieve moeder had gehad die voor mij zou zorgen.. maar die "moeder" woont GELUKKIG anderhalf uur rijden van mij vandaan... heb hier wel een lieve papa wonen.. en die helpt mij weer om even met mijn dochter weg te gaan... of even op de hond te passen... (hij is invalide) oud papier weg brengen..etc.. echt een schat.. verder heb ik hier geen familie wonen...
    Ik vind het prima.. ben blij als man lief volgende week terug is en 6 hele weken bij mij thuis blijft... kijk er erg naar uit..

2. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Heyy Meissies,

Was ik weer...mijn weekendje met mannetje lief was echt helemaal geslaagd!!!
    Wicked was (ook voor de 3e x) helemaal toppie!!!
    Vrijdag gaan we og naar Miss siagon, dus ook daar erg veel zin in!
    Ik ben nogal musical verslaafd zeg maar hahahahaha is een grote hobby van mij, dus ook Miss Saigon word de 3e x maar manlief heeft die nog niet gezien dus ben benieuwd!

Ohhhhhhhh ik weet niet meer precies op wie ik wat moet reageren, heb vanmorgen om 5uur(!) wel ff alles bijgelegen van afgelopen dagen, maar daarna gelukkig weer inslaap gevallen en nu weet ik t niet meer hahahahahaha.
    Las iig dat er geen Beebs geboren zijn in de afgelopen dagen hahahaha, maar word nu wel spannend hoor...wie zal nr 1zijn!!!

Hier gister wel heeeeeeel veel pijn in m'n buik gehad...echt stom, waren echte goeie voorweeen.
    Veel steken ok enzo, maar nu nergens last van, dus zo maar ff wasje wegwerken en verder heb ik vandaag voor t eerst een heeeeeeeeel rustig dagje hihihi.moet er bijna van afkicken;)
    Vanaaf komen mijn lieve collega's eten dus ff bedenken wat ik op t menu ga zetten...

Hebben we afspraakjes vandaag!? Kan de lijst niet naar voor halen met kleuren op de iPad grrrrr!

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bevallingslijst Juli 2012!

4 juli: Ruby1987, 2e kindje
    5 juli: Sassie81, 1ste kindje
    7 juli: Inkie81, 1e kindje
    10 juli: Poemi, 2e kindje
    15 juli: Lilage 3e kindje
    15 juli: Anjeli 1e kindje
    16 juli: Carpediem 2e kindje
    18 juli: vlinder13, 1e kindje
    18 juli: Lisabeth, 2e kindje
    19 juli: sas27 1e kindje
    20 juli: Labrador
    20 juli: Grace79, 2e kindje
    21 juli: Holiday, 2e kindje
    29 juli: MusicMumEm

Afsprakenlijst

26 juni: Ruby1987 controle vk
    27 juni: vlinder13 controle vk 09.30
    27 juni: Labrador controle vk 11:50
    27 juni: Labrador kennismakingsgesprek met CB
    3 juli : Poemi controle vk 10.30
    4 juli : vlinder13 controle vk 09.00
    4 juli : sas27 controle vk 12:15
    6 juli : Ruby1987 reserve afspraak vk

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Ruby Succes vandaag bij de vk!

@Vlinder Je bent inderdaad nogal musical verslaafd, wicked al voor de 3e keer, en miss saigon straks ook, wow! Vervelend dat je gisteren zo'n last van je buik had, hopelijk heeft het wel wat gedaan dan. Was de beeb al ingedaald? (vergeet ook nog wel eens iets :)). Hopelijk kun je de dag wel een beetje doorkomen, zonder zoveel plannen :p

@Holiday Al gebigt inmiddels? :D Krijg wel een heel gek beeld zo voor me hahaha. Je hebt het wel goed geregeld met je was dan. Als ik het geld er voor had zou ik het ook wel laten doen, maar dat heb ik niet, dus dan strijk ik zelf ook maar niet ;) Wel fijn dat je man straks 6 weken thuis is. Hopen dat de baby een beetje op tijd is zodat jullie lekker lang met z'n allen kunnen genieten. Ik heb trouwens heel de zwangerschap nog niet echt het gevoel gehad dat de beeb in de weg lag, dus dat ze is ingedaald merk ik ook weinig verschil (behalve met lopen dan....).

@Grace Lekker toch, dat je nog zo van je zwangerschap geniet? Bij mij is het ook nog maar van de laatste week ofzo dat ik er echt klaar mee ben, ook gewoon omdat het lopen nu niet meer zo lekker gaat enzo.

@Carpe Gewoon lekker zeiken hier hoor, daar zijn we voor ;) Wel fijn dat je volgende week bij de vk zit die wel eventueel met 38 weken wilde strippen. Kan ze dat gelijk ook doen als je er bent. Heb je niets te maken met die andere vk's.

@Sas Is de beeb al wat meer aanwezig? Anders gewoon bellen hoor! Gisteren hebben ze mij ook voor de zekerheid doorgestuurd naar het zkh. Er was niets aan de hand met de beeb, maar beter een keer teveel controle dan één keer te weinig.

@Lilage Bij jou zijn de vk's dus ook al zo lekker duidelijk? Balen dat je nu niet weet waar je aan toe bent :( Droger is wel een aardige investering, maar toch ook wel prettig soms hoor! Vandaag proberen beetje rustig aan te doen, dan voel je je misschien ook weer wat beter.

Gisteren m'n bed opgemaakt met zo'n matrasbeschermer, wat slaapt dat heerlijk! Maar niet heus..... Heel de tijd dat gekraak enzo. Ook stuk warmer, al ligt ie onder m'n molton, een badlaken en m'n hoeslaken... Gebruiken jullie zo'n ding ook?

5. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Poemi,

Hahahaha ja erg hè hahahaha, ik heb eigenlijk de meeste musicals meerdere keren gezien, met als toppunt tarzan 7x hahahahahaha.
    Maargoed geld moet rollen denken we dan maar hè;)
    Ja beebje was al heel vroeg ingedaald,met 31+5 al en met 33+5 al vast int bekken dus...
    Ik moet m'n bedje ook og inpakken maar was idd ook al bang dat dat kei warm zou zijn...heb er eig niet zo'n zin in dan want vind t nu al warm...
    Dat is toch dat ding wat in je kraamdoos zit van je zorgverz.?
    Moet je dan de matrasbeschermer hebben of het kraammatras?!
    Sorry ben echt een leek op dat gebied hahaha.

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Poemi: Ik heb een waterdichte molton gekocht. Want ik had al gelezen dat die matjes zweten en kraken.

Holiday: Fijn dat je het met hulp van anderen het goed kan regelen.

Carpe: Hopelijk wil de vk volgende week je wel strippen.

Vlinder: Leuk hoor al die musicals. Ik hou er ook wel van.

Bedankt voor jullie feliciaties. Ik heb een leuke dag gehad gisteren. 's avonds lekker uit eten geweest.

Ik mag zo ook weer naar de VK en vanmiddag komt er iemand vh CB voor een kennismakingsgesprek.

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    vanmorgen een foto gemaakt van de buik. Hij is niet heel duidelijk helaas.

Bijgevoegde bestanden:

8. MusicMumEm

6 mrt 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles nog goed met alle dames?
    Hier wel. Ik moet nog wel een aantal weekjes maar gelukkig ben ik ''zwanger zijn'' nog niet zat. Ik heb soms een klein krampje, maar het voelt niet als iets van een wee ofzo, maar dat is maar goed ook.

Poemi: Jij bent al ver! Ik ben benieuwd wanneer je kindje geboren gaat worden!

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Vlinder Jullie beeb lag dan al mooi vroeg ingedaald zeg! Ik heb de matrasbeschermer gebruikt uit het kraampakket, zo'n plastic zeiltje, heel dun. Er zat ook nog zo'n matje bij met plastic en nog wat anders, groter dan de andere matjes, maar dat is volgens mij voor tijdens de bevalling. Ik verwacht het ook eigenlijk niet nodig te hebben, maar you never know...

@Labrador Mooie buik! Maare... je afspraken staan bij ons in de lijst op 27 juni, ze moeten dus eigenlijk naar vandaag? Succes in ieder geval dan bij de vk en vanmiddag met het CB. Ben wel benieuwd wat voor soort gesprek dat is!

@MusicMumEm Alweer 38 weken ja, nu je het zegt :D Fijn dat bij jou alles nog goed gaat! En jullie beebje mag inderdaad nog wel even lekker blijven zitten.

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pfff... Vindt het nu toch wel spannend worden hoor, wanneer zal de eerste beeb geboren worden??

11. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @ Vlinder dat zijn heel wat musicals haha maar wel leuk!, ik zelf vind het ook erg mooi. alleen manlief maak ik er niet zo blij mee we zijn nu 2x samen geweest maar hij vind dat zingen maar niks haha...
    fijn dat de pijn in je buik weer weg is!

@labardor mooie buik!! vind hem duidelijk hoor

@poemi 38 weken, schiet nu op he haha spannend hoor
    ben ook erg benieuwd wie er als eerst bevalt
    Hier heb ik nog niks gedaann aan ons bed, de vk zij wel dat we beter een ander zijl konden halen die om alle2 de matrassen kon, i.v.m het vies worden
    maar eens even bekijken :)

Verder voel ik de baby nog maar weinig vanochtend om 6uur had ze de hik en in de tussen tijd denk ik 2x wat zachts gevoeld
    ga denk ik zo maar even bellen met de vk. zit me niet helemaal lekker

Fijne dag allemaal!

12. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Vanmiddag kunnen we nog naar het zkh voor een echo en hartfilmpje, toch maar ff voor de zekerheid !

13. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Ik heb gisteren ook een matrasbeschermer onder het dekmatras gelegd...en er vannacht om 2uur weer net zo hard vanonder getrokken...! Veeels te warm:p

Vorige keren was ik hoogzwanger in de herfst en winter, dat maakt wel wat verschil...Dit wordt hem echt niet...Als ze me volgende week zouden kunnen helpen leg ik hem er dan wel onder..eerder niet!

Sas, fijn, succes!

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Sas: Ben je al trug van het ZH?

Poemi: klopt, ik heb per ongeluk de verkeerde datum ingetypt.

Vanmorgen naar de VK geweest. De kleine uk groeit goed, maar is nog niet ingedaald. Volgende week word er een echo gemaakt en misschien wordt ik doorgestuurd naar de gync.

Vrouw vh CB is geweest en wilde van alles en nog wat weten. Ach...hebben we dat ook weer gehad.

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Bevallingslijst Juli 2012!

4 juli: Ruby1987, 2e kindje
    5 juli: Sassie81, 1ste kindje
    7 juli: Inkie81, 1e kindje
    10 juli: Poemi, 2e kindje
    15 juli: Lilage 3e kindje
    15 juli: Anjeli 1e kindje
    16 juli: Carpediem 2e kindje
    18 juli: vlinder13, 1e kindje
    18 juli: Lisabeth, 2e kindje
    19 juli: sas27 1e kindje
    20 juli: Labrador
    20 juli: Grace79, 2e kindje
    21 juli: Holiday, 2e kindje
    29 juli: MusicMumEm

Afsprakenlijst

26 juni: Ruby1987 controle vk
    3 juli : Poemi controle vk 10.30
    4 juli : vlinder13 controle vk 09.00
    4 juli : sas27 controle vk 12:15
    4 juli: Labrador controle VK + echo ivm indalen
    6 juli : Ruby1987 reserve afspraak vk

16. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Hahaha ok die matrasbeschermer klinkt niet als iets prettigs...vanaaf of morgen maar eens ff kijken of t wat is...

Sas fijn dat je vanmiddag nog langs mag komen...laat je ff wAt weten?

Poemi, ja idd was erg vroeg maar vk zi dat dat niks zegt over of t eerder komt of niet helaas hahaha.
    Hoewel ik nog mega geniet van t zwanger zijn enzo hoor, ben t ook totaal nog niet zat maar word nu wel steeds nieuwsgieriger...
    Maar Ukkie moet eig nog ff tot minimaal 5juli blijven zitten hahaha komt ietsje beter uit met de planning zeg maar;)

17. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Labrador, waarom moet je misschien doorgestuurd worden naar de gyn of heb je dat al verteld...? Sorry dan alvast hihihi
    En wat hebben ze tijdens dat gesprek allemaal gevraagd as ik vragen mag...ben niet nieuwsgierig ;) hihihi hier doen ze dat namelijk helemaal niet...

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Vlinder: Ze gaan kijken of mijn bekken niet te klein zijn voor het kindje om er door heen te gaan met de bevalling.

Het CB vroeg bijvoorbeeld hoe ik dacht dat de bevalling ging verlopen en hoe ik het allemaal na de bevalling zie. Hoe vroeger onze thuis situatie was en of er erfelijke ziektes zijn.

19. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    @labrador, owkeej ben benieuwd wat e bij de gyn evt zeggen...anders wordt t een geplande keizersnede of niet?
    Wat grappig dt cb dat komt doen, kon me er al niks bij voorstellen zo'n gesprek hihi.

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    als mijn bekken te klein zijn zal het idd een keizersnede worden. Maar ik maak me er niet zo druk om, want het kan maar zo zijn dat het kindje pas met de bevalling indaald.

Deel Deze Pagina