labrador verstandig dat jij je er nog niet te druk om maakt dat is ook niet goed voor je! er kan nog van alles veranderen Pff was me het middagje ziekenhuis wel weer bijna 3 uur gezeten was druk! maar gelukkig is alles helemaal goed! ben weer gerust gesteld Baby was ook nog niet helemaal in gedaald. Fijne avond allemaal!
Sas gelukkig dat alles goed was, toch weer een geruststelling Vlinder fijn dat je weekend geslaagd was, leuk. Labrador ben benieuwt wat de gynacoloog zegt, maar kan idd nog van alles gebeuren Matrasbeschermer, hadden we er ook onder gister, wat een ramp. Halve nacht liggen draaien, zweten en wat een gekraak. Ga hem straks eronderuit halen. Vanmiddag lekker 3 uur in de zon gezeten toen Kim sliep, wat een weertje. Kim is over 3,5 week zon beetje jarig. Ben benieuwd of de kleine er dan al is. Zal haast wel. xx
@Carpediem Het was zeker wel even genieten vandaag met het weer! Zit ook een beetje te twijfelen over die matrasbeschermer, vind het echt een onding. @Sas Fijn dat alles goed was met de beeb. Is ie inmiddels ook weer wat drukker? Hier ging madame weer heel gezellig druk zitten wezen na de controle... @Labrador Hopelijk daalt de beeb dan maar gewoon in, scheelt weer een hoop gedoe of niet? @Vlinder Indalen zegt inderdaad niets over de bevalling, maar ze kunnen maar alvast goed liggen toch? Moet je beebje maar even streng toespreken dat ie nog minimaal moet blijven zitten tot 5 juli
Oh ja, als het goed is kunnen we binnenkort de eerste beeb verwachten Nee, niet van mij helaas maar Inkie81 wordt vanavond ingeleid. Hopelijk heeft ze snel d'r beebje in haar armen.
Gelukkig was alles goed sas, dat slaapt toch beter. En idd hopen dat de baby gewoon indaalt vandaag of morgen, kan zomaar pas op het laatst nog gebeuren. De vorige keer had ik de matrasbeschermer al liggen ( was gewoon een zeiltje eigenlijk) maar dat was in februari. Nu heb ik wel een waterdichte molton in de kast liggen maar zou dat ook niet warm zijn? Ik heb het nu al zo warm 's nachts.
@sas fijn dat alles goed is.. ben je zelf ook wat geruster nu? @matras beschermer ... ik heb alleen zo'n matje er onder gelegd ... heb er geen last van! @morgen.... ben zenuwachtig... ben ook al heel de avond misselijk mijn benen doen heel erg pijn.. en heb kouden voeten.. maak mij al dagen druk (ook enge dromen) dat het allemaal mis kan gaan .. bleh.. zit mij zelf erg in de weg ... komt gewoon door die bacterie... en dan ga je google'n en dan lees je natuurlijk de verhalen die je niet wil lezen... probeer het uit mijn hoofd te zetten.. maar merk dat erg overgevoelig hier voor ben.. blij als morgen voorbij is.. en duidelijk wordt wat de gyn gaat voorstellen...Om half 10 afspraak.. mocht ik niet reageren.. ik moet ook met dochter lief nog naar de Manege .. ben dan meestal rond half 5 thuis dan eten maken.. hihi.. reageer ik in de avond nog niet.. tja... dan lig ik mss wel in een ziekenhuis bed of zo... ik houd i.i.g. overal rekening mee....
@Inkie ingeleid??? Volgens mij heb ik wat gemist. Gaat het wel goed met haar? Wel superspannend! Succes Inkie! @Sas: Gelukkig ben je gerustgesteld. @Labrador: Heb eigenlijk nog nooit gehoord dat bekkens te klein zijn (zelfs een vriendin van me met maatje 34 heeft er een 8 ponder uit weten te persen! Ik snap het nog steeds niet). @Vlinder: Misschien heb je het al gezegd, maar waarom pas na 5 juli? @Carpediem: Ik zat inderdaad al te denken dat die twee van jou niet zo veel in datum zullen gaan schelen. Zou je het leuk vinden als het dezelfde dag werd? @Zeiltje: Mijn man heeft de zeiltjesziekte ineens te pakken (leest hij soms stiekem mee hier???). Hij heeft van het weekend een zeiltje op de stoel in de auto gelegd (mag blijkbaar niet meer zelf rijden, ligt op de pasagiersstoel). Gisteren lag er ineens ook een op de bank en morgen wil hij er een op het bed leggen. Hij houdt van zijn spullen. @VK: Vandaag weer geweest. Kindje kent de zwaartekracht nog niet. Vorige keer lag hij/zij zo goed als ingedaald, maar nu nog maar amper (hoofdje wel de goede kant in). Dus ik moet op de grond gaan liggen als de vliezen nu breken en moet altijd bellen als het gebeurd ook als het midden in de nacht is.
Holiday: Ik ga voor je duimen. En bedenk inderdaad dat vooral de enge verhalen op het internet verschijnen, als het goed gaat hoor je niets. En veel plezier op de manege. Welterusten allemaal!
Ik heb ook iets gemist over Inkie...Maar nonetheless bijna babynieuws dus! Nou, hier is de dag al even begonnen...Milo werd vannacht om 3.45 schreeuwend wakker en daarna kon ik mijn draai helaas niet meer vinden:S Ben er om 5.15 maar uitgegaan.... Over een half uurtje maar gaan aankleden, kindjes wakker maken en wegbrengen...Beetje frobelen en vooral nokkie strakjes!
Ohhhhhhhh wat kunnen nachtten toch een drama zijn...half 2 sliep ik nog niet, 6uur weer wakker pffffffff Inkie ingeleid??!!!!!! Why?! Heb ik ook totaal ff gemist geloof ik! Hihihi maar spannend!!! Wel raar dat ze dat Savonds doen?! Bij ons alleen smorgens tenzij er spoed is...maar misschien was dat ook wel zo?! Poemi, ja idd ze kunnen maar vast goed liggen...hij/zij is er iig klaar voor denk ik dan maar Grace, dat blijven zitten tot 5juli is ondat mijn mannetje dit weekend jarig is (word 30) en ik zei steeds vanaf 2juli mag t( dan zijn we 7jaar samen en manlief denk vanaf begin af aan dat dat DE dag word) Maar nu heeft hij 4juli een heeeeeeeeel belangrijke afspraak op t werk waar voor hem veel positiefs vanaf kan hangen...dus als ukkie ff lief meewerkt en nog ff blijft zitten zou dat fijn zijn hihihi... Maar denk zelf nog steeds dat ik gewoon over de datum heen ga hoor hahaha...just à feeling! Maar ga heeeeeeeeeeeeel hard hopen op vrijdag de 13e hihihi... Hebben jullie een voorkeursdatum of mooie datum ofzo dat jullie graag willen bevallen?! Strax naar de vk om half 10! Xxx
Labrador, moest nog ff reageren op jou reactie vind t idd goed van je dat je je daar ook nog niet druk over maakt of t wel of geen keizersnede wordt...kan idd nog vanalles gebeuren...vriendinnetje van mij haar kindje is ook pas ingedaald tijdens de bevalling dus... En ander vriendinnetje is vorige week bevallen van 8,5 pond, terwijl zij ook heeeeeel smal is dus kan allemaal!
Hee meiden Zijn er hier ook die op facebook komen eigenlijk? kan daar niet meer bij zeker? Walando is ook zondagnacht bevallen van een meisje. Alles gaat goed, was wel wat te vroeg ook. Zijn er meer die zon pijn aan liesen hebben? Kan er zowat niet van lopen. Grace moet wel lachen om jou man met overal zeiltjes hahah. Hoop dat de baby wel eerder is als Kim haar verjaardag, anders ben ik 5 dagen overtijd. Ga vragen voor volgende week di strippen. Holiday succes bij de gynacoloog vandaag. Ben benieuwd Vlinder ook al zon slechte nacht, hier ook laatste nachten, erg he xx
@Vlinder Jij hebt ook weer een lekker nachtje gehad. Vrijdag de 13e lijkt jou dus wel een leuke datum? Voor mij hoeft dat niet hoor! Ik vind 7 juli zelf wel leuk (7-7 en m'n zoontje is ook van de 7e), manlief denkt dat het 8 juli wordt. Zolang het maar niet de 14e is want dan is m'n s'moeder jarig... Succes trouwens zo bij de vk! @Lilage Jeetje zeg, jij hebt ook een aardige bagger nacht gehad. Hopelijk kun je straks nog een beetje slapen als de kids weg zijn. @Grace Jullie beeb gaat nog even lekker koppig doen aan het einde dus. En je man is wel heel erg bang voor z'n spulletjes of niet? @Holiday Als je gaat googlen kom je altijd de meest verschrikkelijke dingen tegen. Hopelijk ben je er wat geruster op na je bezoekje aan de gyn vandaag. Veel succes in ieder geval! @Lisabeth Geen idee of zo'n waterdichte molton te warm is. Kan volgens mij nooit zo erg zijn als zo'n zeiltje... @Inleiden Inkie Ze heeft nogal een probleemzwangerschap gehad, regelmatig opgenomen in het zkh enzo. Nu kon ze gisterennacht toen ze wakker werd bijna niet meer ademhalen. Ging uiteindelijk wel beter maar ze moest gisteren wel even langskomen voor controle in het zkh en toen hebben ze maar besloten om haar in te leiden omdat het zo wel mooi was geweest. Gisterenavond is ze opgenomen en hebben ze zo'n ballon ingebracht, nu wachten tot alles goed op gang komt, anders gaan ze geloof ik de vliezen breken en gaat ze aan de weeënopwekkers.
@ hartstikke spannend voor Inkie wel fijn dat ze haar nu helpen! @holiday, niet googlen dan kom je altijd de ergste dingen tegen dat steld je ook niet gerust veel succes!! water dichte molton ken ik helemaal niet, waar haal je dat??? is wel een goed idee @carpe dan heb je straks de verjaardagen wel dicht op elkaar zitten
Voorkeursdatum? hihi, ja 4 Juli...Dan zijn al mijn mannetjes van de 4e namelijk Maar dat gaan we niet redden...Dan maakt het me eigenlijk niet zoveel uit...Als het het liefst maar voor de 15e is
lilage, waarom zou 4 juli niet kunnen??! YOU NEVER KNOW! duurd immers nog een week dus kan altijd carp, ja idd pfff erg frustrerend, kan normaal heel goed functioneren op weinig slaap, en heb er dan ook gelukkig weinig last van maar vandaag heb ik er ff geen zin in hahaha. poemi, jaaaaaaaaaaaaaa vrijdag de 13e vind ik leuk hihihi. is voor ons wel beetje speciaal, wij hebben iets met die dag hahaha, was de eerste keer dat we ooit zoende een vrijdag de 13e(erg he dak dat nog weet) we zijn getrouwd op vrijdag de 13e...bij mijn eerste zwangerschap(wat een miskraam is geworden helaas) kwamen we erachter op vrijdag de 13e en was ik een week na vrijdag de 13e uitgerekent(is een week later weet ik maar komt iig niet elke maand voordus vond t toch wel bijzonder toen hihi) en nu uitgerekend 5 dagen na weer een vrijdag de 13e hihihi hoe toevallig kan t zijn!!! dus hoop stiekum dat ukkie een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje meewerkt maar dat zal wel niet ach en ast niet zo is ist ook prima, maar zou wel heeeeeeeeeeeeeeel leuk zijn hahahahaha
Vlinder: Dan zal het wel erg leuk zijn als de kleine vrijdag de 13e komt. IK denk zelf 26 juli. Ik hoop dat het eerder komt, maar ik heb gedroomd dus dat het de 26e komt. Inkie: Hopelijk heeft Inkie snel haar kleine in haar armen. Lilage: Ik hoop dat je vandaag overdag nog wat kan slapen. Lisabeth: Wij hebben een waterdichte molton erop liggen. Ik heb die toen bij de Aldi gekocht, maar volgens mij kun je al een goedkope bij de Action halen en anders de hema. Ik heb vanmiddag een afspraak bij de HA. Wil het ff over de anticonceptie hebben voor na de bevalling.
Ff snel berichtje moet toch ff wachten .... Week 39 wordt in ingeleid als het niet eerder komt! 5 juli groeiecho in ziekenhuis!!