Wat vervelend dat velen zo slecht slapen, komt dat door t ongemak dat de buik in de weg zit ofzo? Ik heb daar geen last van, 1x tegen de ochtend een plaspauze, en snurk zo verder tot een uur of 9.. best lekker! Gister avond kramppijn..voorweeen? Geen idee, maakte me wel iets nerveus ha ha ha, drukke baby, en echt harde buik met pijn, dat best een poos aanhield. Wel goed geslapen, dus nu ook geen last meer.. spannend allemaal! Ik ga op zoek naar een leuk kraamvisite boek..
@Vlinder Vrijdag de 13e is dan wel speciaal voor jullie ja, zo snap ik het wel Hier ook totaal nergens zin in vandaag. Zou het aan het weer liggen?? @Labrador Daar ben je mooi op tijd bij dan! Heb je al ergens een voorkeur voor? @Holiday Spannend! Eindstreep is in ieder geval in zicht! @Rooiwyn Ik heb het kraamvisitedagboek van Pauline Oud (2 stuks eigenlijk ). Vind het wel een leuk boek. Heb ze beide gekregen dus heb ook niet verder gekeken wat er nog meer is. Pff... Zit ook nog met wat meiden op fb (eind juni/begin juli mama's) en daar zijn er al een heel stel van bevallen, nu Inkie dus ook bezig, en een ander wordt vandaag ingeleid i.v.m. hoge bloeddruk. Wordt er zenuwachtig van, en wil zelf ook zo graag! Er gebeurt bij mij alleen echt totaal nog niets Nog geen oefenweeën/krampen of wat dan ook. Alleen last met lopen doordat ze vast ligt Ik heb vandaag dan ook nog eens nergens zin in, kleine is op de crèche, manlief heeft nacht gehad dus die ligt te slapen, en ik verveel me dood.... Sorry hoor, even klagen
Bevallingslijst Juli 2012! 4 juli: Ruby1987, 2e kindje 5 juli: Sassie81, 1ste kindje 7 juli: Inkie81, 1e kindje 10 juli: Poemi, 2e kindje 15 juli: Lilage 3e kindje 15 juli: Rooiwyn, 1e kindje 15 juli: Anjeli 1e kindje 16 juli: Carpediem 2e kindje 18 juli: vlinder13, 1e kindje 18 juli: Lisabeth, 2e kindje 19 juli: sas27 1e kindje 20 juli: Labrador 20 juli: Grace79, 2e kindje 21 juli: Holiday, 2e kindje 29 juli: MusicMumEm Afsprakenlijst 3 juli : Poemi controle vk 10.30 4 juli : vlinder13 controle vk 09.00 4 juli : sas27 controle vk 12:15 4 juli : Labrador controle VK + echo ivm indalen 5 juli : Holiday Groeiecho 6 juli : Ruby1987 reserve afspraak vk Lijst maar even naar voren gehaald en groeiecho van Holiday gelijk maar toegevoegd. Ook Rooiwyn stond nog niet op de lijst. Wil je eventueel de ontbrekende gegevens zelf even aanvullen?? Ik hoop dat het zo een beetje klopt. Zag dat het hier en daar wel eens fout gaat met qouten...
Top, thx voor het terug op de lijst zetten, stond er al eens op, maar schreef niet veel laatste weken voor mijn verlof. Kraamvisiteboek van Esther Naalden heb ik besteld bij bol.com. Hopelijk is het wat!
holiday fijn iig week 39 meis Poemie heb jij ook zon naar gevoel tussen je benen? Ik kan haast niet lopen ervan. Ik ben het ook zat. Paar keer gejankt al haha Net ff versiering gehaald voor hoera een meisje haha. En balonnen etc voor Kim haar verjaardag. Kan het maar klaar hebben, je weet maar nooit hoe ik dan ben. xxx
haha carpediem hier toevallig ook de slingertjes en ballonen gehaald met hoera een meisje! leuk he @rooiwijn, dat boek ziet er wel erg leuk uit!
@Bedzeiltje: wat een vreselijk ding!! Veel te warm en krakerig!! Maar ja, wil ook het matras een beetje fatsoenlijk houden, dus het moet maar. En slapen deed ik voordat dat dat zeiltje erop lag ook al niet meer fatsoenlijk, dus daar hoeven we het niet voor te doen. Manlief slaapt (zoals gewoonlijk) overal doorheen... ben daar zoooooooooooooooo jaloers op!!! @Kraamboek: ik heb de jubileumbox van Pauline Oud. Daar zit een kraambezoekboek in (soort vriendenboekje), een boek voor het 1e jaar en een opgroeiboek. Vond het wel een leuk setje zo. @(Minder) leven voelen: ik kreeg van de week van de VK te horen dat dat altijd een reden is om te bellen, zowel bij minder leven/bewegen als bij ander leven/bewegen. Ze willen dat toch altijd gewoon even checken, want het kan een teken zijn dat de baby het niet meer zo leuk vindt in de buik... Ik heb vandaag weer een groeiecho gehad. De VK twijfelde of de baby wel (voldoende) gegroeid was de afgelopen weken. Gelukkig bleek er niks aan de hand te zijn. Het wordt wel een kleintje, maar dat lijkt me nou niet zo heel erg! Verder ligt ze al een paar weken met haar hoofdje vast in het bekken. Jammer genoeg zegt dat helemaal niks. Stiekem hoop ik dat ze toch wat eerder komt dan 15 juli. Ik had al een aantal keer gedroom dat ik op 25 juni zou bevallen. Dat is dus in ieder geval niet gelukt!! Dus we wachten nu maar gewoon af...
Hé poemie, ken je me nog uit ons eerdere groepje? Hoe gaat het meid...ook de laatste loodjes nu hè... Spannend hoor! Hoorde inderdaad dat er al een aantal zijn bevallen. Hier ook nog niets hoor, helaas! Wel al een week of 2 aan het rommelen maar het zet niet door Voor alle meiden hier succes met de laatste loodjes en hopelijk een voorspoedige bevalling.
Hey San! Van het andere groepje zijn er idd best al wat van bevallen. Daardoor wordt ik zelf ook wel ongeduldig, al zit ik nog maar net op de 38 weken... Jij loopt inmiddels al overtijd of niet? (je banner doet het niet meer ). Balen dat het al zo lang aan het rommelen is maar dat het maar niet wil doorzetten. Heel veel succes ook nog met de laatste loodjes en hopelijk laat de beeb niet meer al te lang op zich wachten. @Anjeli Fijn dat alles gewoon goed is met de beeb. En een kleintje is inderdaad niet zo heel erg, als ze maar niet te klein zijn. Van jou mag de beeb dus ook al wel komen. @Carpediem Ik denk dat het gevoel bij mij van onderen niet zo erg is als bij jou hoor. Ik heb verder geen last van m'n bekken ofzo, nu puur omdat ze ingedaald is dat ik daar wat van merk met lopen denk ik. Slingers hebben we hier al een tijdje in huis. Je kunt het maar alvast hebben ja. We moeten alleen nog even beschuit en muisjes halen, misschien vind de beeb dan dat ze wel kan komen. Huis is inmiddels echt wel schoon (of zo schoon als het kan zijn met een 2-jarige in huis), dus daar kan het niet aan liggen
@iedereen... hahaha tijd dat de weeen beginnen.. iedereen is het zat zo te lezen... de klachten komen overeen.... en we zeggen allemaal sorry dat we zo zeuren.. hihi.. Morgen is krijg ik mijn steunpanty.. ben benieuwd... volgens de gyn gaat het niet veel uit halen.. nou goed elke vorm van minder pijn is welkom! Hij vroeg ook tijdens mijn bezoek... verder nog klachten of opmerkingen.. ja.. ik ben het zat... nou zegt ie dan schrijven we dat toch op.. hahaha.. 5 juli gaan we een datum afspreken zo ver ik nu heb begrepen.. .. mocht het eerder gebeuren... staat het infuus klaar.. daar hoef ik mij geen zorgen over te maken... ben gewoon blij dat ik niet tot de 21e hoeft te wachten.. Morgen komen de kraamcadeautjes binnen.. mini babyflesjes... daar doe ik manna's in met kaartje eraan.. als dank voor de kraambezoek op het kraamfeest! en voor thuis en voor mijn dochter op school.. Doen jullie daar ook aan?
Ja, wachten duurt heel lang dan hè ! Ik ben inmiddels 40+3 als hij er eind volgende week niet is wordt ik ingeleid. Maar hoop dat dat niet nodig is haha. Succes meid! Liefs
holiday: fijn dat ze dan een datum willen gaan afspreken. Wij doen niet aan cadeautjes voor de visite.
@Poemi, verzekerd bij Kiemer? Ik kreeg die twee boeken daarbij namelijk ook kado Haha, nou ik ben ook net terug van een controle int ziekenhuis...Beeb deed gewoon helemaal niks vandaag Slaapkop! En dan moet je toch naar het ziekenhuis he, altijd beetje vervelend, want er is eigenlijk nooit iets aan de hand, maar t duurt wel lang! Maar goed, t zit erop, alles leek in orde... Ik heb me er maar bij neergelegd...De beeb komt wanneer hij kiest..Ik ga maar nergens vanuit tot mijn uitgerekende datum! Haha, ik leef met jullie allemaal mee en ben heel benieuwd naar beebnieuws.IK kijk morgenvroeg weer hoor!!
Jaaaaaaaaa ff snel een ego berichtje, net visite gehad van mijn lieve vriendinnetje dn haar hubby, kwamen vertellen dat ze ook zwanger zijn!!! Zooooo blij voor hun! Moest ik ff kwijt, nu hopelijk snel slapen
pff wat een nacht. Amper geslapen, ik zweet ook zo erg snachts. Moest tich keer naar de wc, misselijk en die bekkenpijn. Ben het zo zat. Kan amper lopen, echt alles doet me zeer. Zo was ff een ego berichtje xx
carpediem, wat vervelend zeg hopelijk kan je overdag nog wat slapen? anders is het wel erg vermoeiend @vlinder wat leuk dat je vriendin ook zwanger is, kunnen jullie straks lekker wandelen @holiday, fijn dat ze nu een datum willen afspreken! leuk die kraamcadeautjes Wij doen daar ook niet aan.. Ben echt benieuwd wanneer de eerste baby hier komt! Fijne dag all
Carpe,nog heeel eventjes! Maar elke dag is lang he, als je je zo voelt...Ik hoop dat jullie beebje zich snel aandient! Nog een paar dagen en dan wordt je gestript, nietwaar? Duim voor je! Dat zweten 's nachts vind ik hel, vreselijk! Ik slaap er ook amper door, daarnaast voel ik me nog steeds even beroerd al de afgelopen dagen... Hoe zit het met Inkie? (en ik weet niet eens meer precies wie ze is, erg he!! Maar ben niets minder nieuwsgierig)
@Holiday Dat is wel een fijn vooruitzicht ja. En wij doen ook niet echt aan cadeautjes, maar we doen dan ook geen kraamfeest maar gewoon kraamvisite. Zoontje krijgt denk ik lange vingers versierd met roze muisjes mee naar de crèche. @San Hopelijk laat ie niet meer tot volgende week op zich wachten! @Lilage Ik zit bij FBTO, daar kreeg ik het 9-maanden dagboek, baby's eerste jaar en het kraamvisitedagboek van Pauline Oud. Wel leuk hoor! Fijn dat alles goed was met de beeb. En liever zo'n controle voor niets dan dat er echt iets met de beeb is. @Vlinder Wat leuk dat je vriendin ook zwanger is! @Carpediem Pff... Wat een rotnacht weer zeg. Sterkte vandaag. Inkie is gisteren bevallen van een jongetje, J.ayden. Verder weet ik eigenlijk ook niet zoveel nog Hier ook een beroerde nacht achter de rug. Vaak wakker worden, ontzettend warm hebben, niet fatsoenlijk om kunnen draaien... Heb ik eigenlijk de laatste 3 nachten al, zit er toch sterk aan te denken dat zeiltje er vanonder te trekken, maar ja, ben dan ook wel weer bang voor m'n matras. Gaan er trouwens meer voor een kraamfeest, of kiezen er nog meer voor de ouderwetse kraamvisite?
lilage ook al zon slechte nacht pff. Word jij nou ook gestript volgende week? Ik hoop dat die verloskundige het wil doen waar ik kom. Maar ja dan nog geeft het geen garanties he. Werkt niet altijd. Misschien scheelt het dat ik al 3 cm ontsluiting heb Poemie ook al een slechte nacht. Ik had dat bedmatje er ook onder uit, zit eraan te denken gewoon zon ander matje eronder te doen. Die je normaal op je matras hebt. Die beschermen ook wel tegen vocht en niet zo broeierig denk ik Hier wel geboortebedankjes, een organza zakje met een roze busje badzout en een roze zeepje, een eendje of een voetje. Verder geen kraamfeest, maar gewoon kraamvisite. Misschien vanmiddag even slapen als Kim slaapt. Ben zo blij dat die nog slaapt smiddags. xx
Bevallingslijst Juli 2012! 4 juli: Ruby1987, 2e kindje 5 juli: Sassie81, 1ste kindje 7 juli: Inkie81, 1e kindje 10 juli: Poemi, 2e kindje 15 juli: Lilage 3e kindje 15 juli: Rooiwyn, 1e kindje 15 juli: Anjeli 1e kindje 16 juli: Carpediem 2e kindje 18 juli: vlinder13, 1e kindje 18 juli: Lisabeth, 2e kindje 19 juli: sas27 1e kindje 20 juli: Labrador 20 juli: Grace79, 2e kindje 21 juli: Holiday, 2e kindje 29 juli: MusicMumEm Afsprakenlijst 3 juli : Poemi controle vk 10.30 3 juli : Carpediem vk 10.00 en hopenlijk strippen 4 juli : vlinder13 controle vk 09.00 4 juli : sas27 controle vk 12:15 4 juli : Labrador controle VK + echo ivm indalen 5 juli : Holiday Groeiecho 6 juli : Ruby1987 reserve afspraak vk