@holiday fijn dat je het verschil merkt, daar doe je het voor toch pfff wat een rot nacht zeg, heb haast niet geslapen blijf rugpijn en buikpijn hebben nu. hopelijk trekt het straks nog weg en kan ik nog wat slapen Hopelijk hebben jullie beter geslapen, onweer vanacht nog gehoord??
Hoi lieve meiden!! Bedankt voor de lieve berichtjes!! Nou dinsdag avond dus ingeleid en een ballon geplaatst... Woensdag ochtend 3 cm ontsluiting en vliezen doorgeprikt.. Toen begonnen eigenlijk al gelijk de weeen.. Na twee uur aardige weeen getoucheerd en 3a4 cm ontsluiting.. Dus heb toen een infuus gekregen met weeen opwekkers.. Nou ik zal je vertellen dat spul werkt gelijk veel krachtigere weeen twee uur later weer getoucheerx en nu 4a5 cm dus dosis weeen opwekkers omhoog.. Toen werd het zwaar de ene wee na de andere en steeds heftiger.. 2 uur later weer getoucheerd.. Ik dacht nu ben ik er wel bijna want de weeen waren echt bijna niet meer te doen.. Maar een tegen valler 5 cm.. Toen besloten een ruggenprik te nemen.. Dus die gekregen... Ik maar wachten tot de pijn zou afnemen maar nee.. Blijkt de ruggenprik niet te werken.. Alleen een klein stukje bovenbeen was verdoofd en dat was het... Toen zat ik er even doorheen.. De weeen werden alleen maar erger en uiteindelijk zat er nog geen halve minuut meer tussen... Ongeveer een uur nadat ze hadden getoucheerd.. Bij die 5 cm dus.. Had ik al het gevoel te moeten persen.. De gyn zij nee dat kan nog niet dat is te snel.. Toch maar weer getoucheerd en wat denk je.... Volledige ontsluiting!! Heb na anderhalf uur persen onze jayden op de wereld gezet helemaal gezond en wel.. 3350 gram 51 cm en de volgende dag mochten we naar huis wel erg ingescheurd maar goed het is voor een goed doel...
Sas naar zeg zon slechte nacht bah Holiday fijn dat die steunkousen hielpen. Lijkt me ook ellendig zitten als het zo heet is. Bloeddruk was idd te hoog. Maar later weer lager. Schijnt zo erg te kunnen schommelen Rooi fijn dat alles goed was bij verlos, en dat het zon leuke praktijk is. Dat scheelt wel. Vlinder leuk dat je vriendin ook zwanger is. Hier ging het beter vannacht, maar was ook echt kapot. Ga vanmiddag met mijn moeder weer naar de kleine van mijn broer, is alweer een week oud. Had nog een handig ding gekocht voor flesvoeding. Het lijkt een senseo, alleen komt er water uit op 37 graden. Binnen een halve minuut. Dus fles eronder, en water tappen en klaar. xx
Inkie zo dat was best even heftig zeg, gelukkig maken jullie het goed. Wat naar dat die ruggenprik niet werkte pfff
@Carpediem Veel plezier bij de beeb vanmiddag. Nog even en je hebt je eigen kleintje vast. Klinkt wel ideaal trouwens, dat flessenvoeding ding, hoe heet dat dan? Gelukkig was alles goed bij de controle, wel een hoge bloeddruk inderdaad. En voor jou is nu dus ook het einde wel een beetje in zicht, fijn hoor! @Inkie Wat naar dat die ruggenprik niet werkte zeg! Gelukkig ging het einde wel heel snel. Goed gedaan hoor meid, en lekker genieten nu! @Sas Ook weer een rotnacht dus, gaat lekker hier. Hier geen onweer gehad. Het is pas net een beetje gaan regenen, was dus wel mega benauwd vannacht... @Holiday Hopelijk zijn je voeten wel weer een beetje normaal voordat je gaat bevallen, anders heeft het niet zoveel nut gehad. Jammer dat ze het niet eerder hadden geregeld voor je. @Rooiwyn Fijn dat alles goed was bij de vk. Wel een fijn idee dat het waarschijnlijk niet meer zolang duurt. Waarom denken ze dat eigenlijk? @Grace Hoe durven ze inderdaad die scootmobiel te jatten, echt verschrikelijk zeg! Dan beseffen ze gewoon niet dat iemand daarvan afhankelijk is... Nou, hier heeft het fietsen helaas niets geholpen. Ik heb zelfs nog seks geprobeerd gisteren, maar dat heeft ook niets uitgericht . Wordt dus maar gewoon rustig afwachten... Wel weer een slecht nacht gehad, het was echt veel te warm! Ik had het zeiltje er al van onder gehaald, maar dat heeft ook niet veel geholpen. Nu is het hier dus aan het regenen, hopelijk koelt het dan ook een beetje af..
Poemi naar zon slechte nacht zeg. Het heet een beaba express ofzo, ik zal even een link zoeken. Bij Kim was het altijd gerommel met die flessen opwarmen. Mijn broer heeft deze ook, en is er erg tevreden over. Even een linkje: BEABA Volgens mij vroeg jij van die bedmatjes, ik weet niet hoeveel er gebruikt worden met bevalling, maar ik had er aardig wat in kraampakket.( stuk of 5) En ga in zh bevallen( hoop ik) Dus ik ga dat toch maar eronder leggen.
@inkie gefeliciteerd met jullie zoon. @sas gelukkig was je bloeddruk daarna weer normaal.. laat je het nu extra controleren door HA of zo? @poemi ze zijn bij mij gewoon nalatig geweest!! heel veel zaken hadden ze eerder kunnen aandragen.. maar goed het is wat het is nu. Vanmorgen werd ik wakker met een heerlijke (maar niet heus) bolle toet.. geweldig... ook hier heeft het vocht zijn weg gevonden!! om 10.00 komt mijn vriendin (die in de thuiszorg zit) de panty aantrekken maar mijn voeten zwellen nu al op.. ti's hier nog stikke benauwd.. Ben er echt gewoon super mega vet klaar mee!! bleh... ik begin nu echt van de zwangerschap te balen... voel me rot niet lekker in mijn vel.. slaap slecht.. en iedereen staart mij aan als of ik een aangespoelde potvis ben!! (waarschijnlijk beeld ik mij dat laatste in maar zo voelt het wel) kort om .. lekker chago opgestaan en ben bang dat het niet meer weg gaat vandaag.. ga zo nog maar even slapen denk ik ...
Gefeliciteerd Inky! Balen dat de bevalling zo is gedaan, maar allee, hij is er nu, geniet ervan! Ik heb wel medelijden met je holiday, ik kan me zo goed voorstellen dat je er onderhand doorheen zit, en dan dit weer. Iedereen net zo'n rotnacht gehad? Het is nu gelukkig wel wat afgekoeld. Ik had alles open staan maar het koelde gewon niet af, pffff. Rustig aan doen vandaag!
was idd erg warm vanacht, gelukkig is het nu wat koeler Ga zo nog even lekker slapen rustig aan doen allemaal
Inkie: gefeliciteerd met je zoon! Holiday: Ik kan me zo goed voorstellen dat je er door heen zit. Hopelijk kun je nog wat slapen. Lisabeth: Hier ook 1 die een slechte nacht gehad heeft. Twas ook zo warm op bed. Vandaag 37 weken....en ik mag dan thuisbevallen
Hee meiden Tis idd rustig hier zeg. Labrador gaat het weer met je? Wat een narigheid zo misselijk zeg. Ik was om half 6 al wakker, kon niet meer slapen. Ben zo benieuwd wanneer de eerstvolgende wordt geboren. Vinden jullie het ook zo onwerkelijk? Ook al heb ik het al eens meegemaakt, kan me niet voorstellen dat we zometeen weer een klein babytje hebben. xxxx
Heyy ladies, Hahaha idd erg rustig! Misschien is iedereen aant bevallen Hier was ik gistr dagje weg vandaar! Labrador, oehh biet fijn misselijk opde bank, hopelijk wel nog beetje kunnen slapen? Carp, jaaaaaa spannend wordt t nu hè! Vind ik ook wel hihihi! Ben heeeeeel benieuwd wie de volgende is!
ow labrador vervelend die misselijkheid! is het nu weg? Ik vind het ook zo gek idee dat we straks een baby hebben. kan het mijn niet niet helemaal voorstellen. Ben ook zeer benieuwd wanneer de volgende komt Nou ik ga fijn boven schoonmaken :-S fijn weekend allemaal!
Vlinder en Carpediem: Jullie waren er weer vroeg bij vanmorgen. Sas: Schoonmaakse! De misselijkheid werd gisteravond gelukkig weer minder. (scheelt ook da ik nog steeds de medicatie ervoor gebruik)
Hoi Hoi, Nou hier was het weer een nachtje niks Weer geeindigd op de bank, maar helaas met weinig resultaat...Ja carpe, dat gevoel heb ik ook sterk...Ik heb al twee kindjes en vind het nog steeds onwerkelijk er straks weer een in mijn armen te hebben, al zie ik er wel heel erg naar uit! Labrador, hoe ist nu? Ben ook steeds benieuwd wie de volgende is! Af en toe spiek ik op oude fora en zie dan dat er al wat bevallen zijn...Inkie, Aloha...Spannend hoor! Vanmiddag de jongens beloofd te gaan zwemmen, schaam me wel voor mijn lijf in bikini, maar goed, dat moet even niks uitmaken natuurlijk..Daarna gelukkig bij mijn moeder eten, ben waarschijnlijk nogal gaar na die tijd, haha Fijne dag allemaal! En voor degenen die baren gaan, baar ze!
Lilage ja dat je het dan weer zo ervaart he. Vind jij het ook niet zwaar soms met 2 kindjes de hele dag om je heen? Ik heb dat hier wel met Kim. Mijn man is 3 dagen vrij, op wo en het weekend, maar is aldoor aan het klussen ( buitenboel moet opgeknapt en geschildert) Ik vind het soms best zwaar hele week zo met Kim. Labrador fijn de misselijkheid weg zeg Ik heb toch het gevoel dat ik nog lang niet ga bevallen. Hebben jullie dat ook? Tis zo rustig in mijn buik. Was vanmorgen op de weegschaal, 16 kilo nu inmiddels. xxx
@Carpediem Lijkt me een handig ding, die flessenwarmer! Misschien gaan wij er ook nog wel voor kijken. Je was vroeg wakker trouwens! En ik vind het ook wel een gek idee dat we straks weer zo'n kleine baby'tje in huis hebben. Voor mijn gevoel duurt het ook nog wel een week of 3 voordat de baby een keer komt... @Holiday Hoe gaat het nu met je? Nog steeds last van vocht in je gezicht? Zie wel al een heel beeld voor me van een aangespoelde potvis Sorry hoor, is natuurlijk niet grappig... @Labrador Balen dat je weer zo misselijk was. Gelukkig gaat het nu alweer wat beter. @Lilage Is Aloha ook al bevallen? Vind het wel jammer dat er toen een hoop meiden naar fb zijn gegaan waar je hier helemaal niets meer van hoort, ben wel benieuwd hoe het daar ervoor staat. Hier ook nog steeds alles rustig. Manlief had gisteren ineens de ingeving dat de baby op 7 juli wordt geboren, rond 11.15/11.30 uur, ben benieuwd! Gisteren ook nog eens op de weegschaal gestaan, zit inmiddels op de 19 kilo Gelukkig vind iedereen dat dat helemaal niet te zien is Waar willen jullie trouwens bevallen? Ik wil graag thuis, maar als ik soms lees hoeveel er in het ziekenhuis gaan bevallen vraag ik me wel eens af of het niet raar is om thuis te bevallen...
* Breekt even in * Succes met de laatste loodjes en voorspoedige bevalling allemaal!! Ik had helaas een mk in december... nu alweer bijna 26 weken zwanger van een 2e mannetje * Breekt weer uit*
hier even een berichtje van ZWELGJE... pfffff ik zit er echt door heen gewoon!!! heb nu ook nergens geen zin meer in! Ik lees wel mee maar heb niet echt de pufff om te reageren.... mijn handen doen zo'n verschrikkelijke pijn ... dat ook het typen niet lekker gaat.. sorry hoor lady's ... suc6 allemaal x