hot hot hot.. puf puf.. ha ha, de kleine mag komen hoor... morgen 38weken.. Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd hoe het straks voelt enzo.. met ons 3-en.. plotseling papa en mama.. Zie er erg naar uit, dus kom maar op...
poemi ben benieuwt, 7 juli haha. Ja mijn broer gebruikt dat flessending nu ruim een week, en is er heel tevreden over. Die temperatuur is altijd goed. Ik wil ook in het zh bevallen, vind het een veiliger idee Holiday heb wel met je te doen hoor, een knuffel Meiden ik kon niet naar de wc vanmiddag( voor ontlasting) Wat een drama, zat er 45 min op, en het is nog niet goed. Al die kwaaltjes bah. Wel lekker weer he vandaag. xxx
bevallen: ik wil heel graag thuis bevallen. Lijkt me fijn om in mijn eigen omgeving te zijn. Holiday: Hier ook zere vingers en ook mijn tenen doen zeer.
Poemi, hier ook 19 kilo...Ik vind het veel ineens, maar gelukkig krijg ik ook nog wel eens een compliment, pfoei! Weet niet wei het vroeg, maar ja, aloha is een week geleden bevallen van Joe, maar hij schijnt wel in het ziekenhuis te liggen, omdat het niet helemaal in orde was..Ik zt verder niet op facebook trouwens met de zp dames. Carpe, ik heb ook niet het idee dat ik snel ga bevallen, de hoop is er wel..Ik heb vaak krampen in mijn buik en onderin mijn rug, maar alles van voorbijgaande aard...Ik heb in mijn achterhoofd dat ik zeker nog 2 weken moet, minstens, maar heb natuurlijk wel een beetje hoop dat ik volgende week gestript kan worden, met effect dan ook he Labrador, je mag hier klagen hoor, het is toch ook niet fijn zo! Als alles pijn doet en niks meer lukt, ik vind dat ook helemaal niks! Dus, je komt maar een eind heen je hart luchten hier!
wat bevallen betreft, als het 's avonds of 's nachts gebeurt ga ik naar het ziekenhuis, omdat mijn kindjes dan in hun bed kunnen blijven...Vind ik een fijner idee...en overdag, ja dan zien we wel, in principe thuis, vond dat bij Milo wel fijn... En carpe, zwaar met 2 kindjes, ja, dat ervaar ik nu zeker wel zo...Volgende week gaan ze nog alletwee 2 dagen naar de opvang en dan probeer ik zoveel mogelijk te rusten en op te ruimen enzo...vanaf nu heb ik ze wel elke donderdag en vrijdag alleen thuis, mijn man is op dinsdag thuis...De gastouders zijn wisselend op vakantie, dus soms heb ik ze 4 dagen alletwee thuis in mijn eentje, soms 1...ach, ik leef een beetje bij de dag momenteel...succes ook met kim!
Hier 15 erbij, straks maar lekker sporten weer haha. Gaat er ook wel weer vanaf! Ik weet nog niet waat ik wil bevallen Ik zij eerst 100% ziekenhuis omdat ik dat een veilig en fijn idee vind als er dan iets is hoef ik niet eerst 20 min te rijden naar het zkh Maar thuis is ook wel weer fijn lekker in je eigen omgeving. Dus ik kijk het maar aan! Ik denk dat onze baby rond de uitgerekende datum komt, ben benieuwd of i gelijk krijg vanacht gelukkig normaal kunnen slapen, heb 2 paracetamols in genomen voor de rug/buikpijn en dat hielp @carpedi dat probleem ken ik, hier ook al last van. Moet zeggen dat het met de roosvicee iets beter gaat @hiliday wat Klo*te voor je zeg, dat warme weer zou ook wel niet mee werken zo !
@ziekenhuis of thuis: Ziekenhuis, omdat er bij een zusje en mijn moeder ook iets heel erg fout was gegaan (ze weten niet of het erfelijk is) en daardoor het maagje van de baby meteen leeggezogen moet worden. @warmte: ik hoop dat het heel snel voorbij is, die warmte! @bijna bevallen: nee, ik hoop het niet. Ik voel me nog best goed dus beebje mag nog wel eventjes blijven zitten. Slapen is wel een ramp. Veel te warm..
@Super Mummy Dank je wel! Fijn dat je ook alweer zover zwanger bent! @Zwelgje ehhh... Holiday Pff... balen meid. Veel sterkte hoor. Hopelijk gaat het binnnekort weer wat beter. @Rooiwyn Hopelijk loop je dan niet tot de 42-weken @Carpediem Wat vervelend dat je niet naar de wc kon. Heb je er vaker last van of nu alleen een keer? @Lilage Balen dat het zo aan het rommelen is maar dat het niet doorzet. Lijkt me echt frustrerend... @Sas Bij de eerste hebben we ook op het laatst besloten wat we gingen doen. Vond dat wel zo prettig, kan het ook niet tegenvallen als het ineens anders loopt. Scheelt wel dat het bij ons sowieso maar een minuut of 5, max. 10, naar het zkh is. @Thuis bevallen We zitten inderdaad nog wel een beetje met het dilemma wat we met ons zoontje doen. Als het 's avonds/ 's nachts begint haal ik hem liever niet uit z'n bedje, maar als ie wakker wordt is het ook niet echt handig. We moeten maar zien hoe het loopt.. Hier een beetje last van m'n rug en buik. Voelt allemaal heel gespannen. Misschien toch een beetje teveel gedaan vandaag. Zo maar even lekker een warme douche en op tijd m'n bed in, misschien helpt dat.
Super mummy: Wat lief dat je ons succes wenst. Ben blij te lezen dat jij ook weer 26 weken zwanger bent. Dus ook al aan de laatste loodjes bezig! Holiday: Lijkt me verschrikkelijk steeds maar last hebben. Ik hoop met je mee dat het toch weer wat koeler wordt. Carpediem: Bij mij helpt elke dag cruesli erg goed. (Heb ook gedroogde druiven klaar liggen voor noodgevallen). MusicMumEm: Lijkt me een zeer goede reden om voor het ziekenhuis te kiezen. Lilage: Vervelend dat je gastouders juist nu op vakantie gaan (maar natuurlijk niet heel vreemd zo in juli). Inkie: Lijkt me heerlijk om zo snel alweer samen als gezin naar huis te mogen. Geniet ervan. Ik bedacht me vanochtend ineens dat het morgen ONZE maand is! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Grace jaaaa 1 juli, deze maand gaat het iig gebeuren. Poemi hoe is het nu? Nog last? Nee nooit eerder lasty gehad van obstipatie, wat een ellende haha. Wil iemand met mij buddy zijn? Vind het nu toch wel spannend, dinsdag gestript worden. Omdat ik al die 3 cm heb hoop ik echt dat het iets doet. vanavond lekker uit eten, met mijn schoonouders. Eventjes zonder Kim, die gaat een paar uurtjes naar mijn moeder. xx
Het is juli, laat de baby's maar komen!!! @Carpediem Hopelijk was die obstipatie maar éénmalig. En lekker hoor, vanavond uit eten. Voor jou wordt deze week toch ook wel erg spannend. Straks ben je de eerste met beeb hier van ons groepje! Ik wil opzich je buddy wel zijn, heb alleen geen internet op m'n mobiel (jaja, heel ouderwets!) dus kan niet direct a la minute iets plaatsen voor je dan.. Hier nergens meer last van. Zal wel gewoon teveel gedaan hebben gisteren... De baby blijft nog wel even zitten. Zag wel dat manlief 7 juli al bij ons in de agenda had gezet, dus ik kijk daar nu maar naar uit
poemi jij gaat ook al hard zeg, bijna 39 weken. jammer dat je nergens meer last van hebt. Misschien ben jij wel eerst joh haha. Spannend hoor. Ik stuur je ff een pb. Ik heb trouwens ook geen internet op mijn mobiel hoor haha. xx
Carpe, ik wil evt ook wel buddy zijn...maar geloof dat het wel gaat lukken met poemi, niet? IK heb trouwens ook nog geen buddy, dus als iemand zin heeft
Haha, volgens mij blijft beeb hier nog wel even zitten, vannacht weer ruk geslapen en weer verhuisd naar de bank halverwege...toen even redelijk verbouwd op de bank Volgens mij heeft meneer echt nog geen zin voorlopig...Ach, misschien ben ik wel een fijn huisje om in te wonen
Goodmorning bijna middag allemaal! Ff snel kort berichie van mij hihihi kwam ff snel spieken! Vandaag verjaardag van mijn mannetje dus laatste drukke dag voordat ukkie komt! Ik ga morgen ff op iedereen persoonlijk reageren! Fijne dag allemaal en geniet van de zon voor de dames die dit weer wel lekker vinden Sorry voor de dames die er last van hebben!!! Maar ik vind t zonnetje toch ook wel veeeeeel prettiger hihihi!
ìdd dames, dit is de maand om te bevallen Vlinder: Veel plezier vandaag. Ik hou ook echt van de zon en ga er zo dan ook lekker in zitten/liggen. Helaas dan wel met het resultaat dat de enkels enz sneller opzwellen. Fijne zondag allemaal!
@Carpediem Haha, ben ik gelukkig niet de enige die 'achterloopt' Je hebt pb terug trouwens. @Lilage Balen zeg, weer zo'n rot nacht. Gingen ze bij jou deze week ook niet kijken of ze wat konden doen, of had een ander vk dat weer omgegooid toen? @Vlinder Veel plezier vandaag! @Labrador Hier is geen zon meer te zien helaas Maar geniet er lekker van, ondanks je dikke enkels. Gewoon lekker met je pootjes omhoog gaan zitten. Vanmorgen nog even wezen fietsen maar zelfs dat ging een stuk moeizamer zeg. De laatste loodjes zijn nu dan toch echt aangebroken. Hopelijk duurt het dus niet meer te lang...
@Poemi, ja afgelopen week nog thuisbezoek gehad van de verlos waar ik woensdag heen moet..Als het lukt gaat ze strippen, zo niet in elk geval kijken of ze mijn baarmoeder wat kan activeren...Ik ga nog steeds uit van niet, dan kan t meevallen... Ik voel me echt een zeur, maar ik kan niet meer...Het niet slapen breekt me zo enorm op! OOk overdag lukt het me niet langer dan een uurtje ofzo..Gelukkig ben ik samen met een man uit duizenden (wij allemaal vast, nietwaar) en die heeft de kids nu even mee naar de speeltuin..Alleen ziet het er niet zo heel florisant uit, dus zou het wel eens kunnen dat ze zo terug zijn.. Maar bon...Ik kijk uit naar de eerstvolgende beebie, who will it be? hihihihi spanning, *tromgeroffel*