Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    kelliee, hahahahahha! :D

Dat zal dringen worden denk ik, hihi:)

2. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Gefeliciteerd met je man vlinder!
    Ja, dat slecht slapen breekt echt op hè, ik heb gelukkig ook al zo'n lieve man die me echt veel helpt, vanmiddag weer een dutje kunnen doen. We waren net nog even uit eten geweest met vrienden en de kinderen en bij het weggaan vertelde de gastheer dat er al een paar hoogzwangere vrouwen zijn bevallen nadat ze die avond bij hun hadden gegeten dus wie weet hihi. Ik mocht ze bellen mocht het vannacht beginnen ;) fijne avond allemaal!

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    lisabeth: nou hopelijk komt het uit wat die man zei.

Hier staat sinds vanavond de box. Morgen ff een doekje eroverheen, boxkleed wassen en dan is dat ook weer klaar.

4. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Carpediem: zit jouwn kindje niet ook in de peuterpubertijd? Is het niet zwaar? Heb je ook echt last van aanbeien? Wat spannend! Over 2 dagen misschien bevallen. Buddy??? Wat bedoel je daarmee?
    Musicummum: en jouwn kindje zit die niet ook in de peuterpubertijd en is het niet zwaar?
    Inkie: van harte gefeliciteerd met je zoontje, wel heftig maar je kan nu lekker genieten!
    Poemie: ook ik en mijn vriend willen een kraamfeest houden. Ook nog voor de verjaardag van ons zoontje(26 juni). Gewoon een zaal afhuren. Verder wil ik in het ziekenhuis bevallen. Ik zag wel eens zo een serie en daar zeiden ze dat vooral bij de eerste de helft alsnog naar het zh moet. Ook ik als ik voor thuisbevallen had gekozen had alsnog naar het zh gemoeten met de bevalling van Jeremia.
    Vlinder13: ik heb eigelijk nog niet over een datum nagedacht. Ik denk dat ik de 12e wel mooi vind 12-07-2012. Ben 4e uitgerekend dus denk niet dat dat gaat gebeuren. En anders 7-7-2012. Nog gefeliciteerd met je man:)
    Grace: moest ook wel lachen om die matjes die je man overal had neergelegd. Wat ontzettend lul*ig van die scootmobiel.
    Holiday: wat naar dat je zo een last hebt.
    Labrador: ook jou niet te vergeten naar dat je r zo een last van hebt
    Sas27: ook voor jou vervelend zeg heb jij last van aanbeien?
    Lillage: dus jij mag misschien woensdag al bevallen? Spannend zeg!

Ik ken het probleem met de aanbeien. Had het zo erg dat ik en dan overdrijf ik niet, zulke grote aanbeien had dat ik een week verging van de pijn en aan de pijnstillers zat.

Pffffff veel te warm. Kan maar niet slapen. En dit heb ik elke nacht! Het is gewoon veel te benauwd:s

Ik ben ook benieuwd wie de eerste zal zijn en vind het ook zo onwerkelijk nog een beeb. Ik ben in totaal nu 9 kg aangekomen.

Ik zit nog heerlijk bij mijn moeder. Hoef niet schoon te maken, hoef niet te koken, als ze niet hoeft te werken doet ze mn zoontje.
    Als ik ga bevallen bellen we gelijk mijn vriend. Hij komt dan naar hier en mijn zus brengt ons met de auto naar het ziekenhuis. Jeremia blijft thuis. Mijn moeder belt haar clienten af(ze heeft haar eigen psychologen praktijk hier in huis) en zorgt voor Jer. Wanneer de baby er is komt mijn moeder met Jer(als het niet snachts is) zodat hun elkaar gelijk zien. Mijn schoonmoeder werkt bij de receptie van het ziekenhuis waar ik als het goed is ga bevallen en komt nadat ik ben gedouched.

Mn kleine man is trouwens nu van vrijdag t/m morgen bij mn schoonfamilie. Ik ga dus morgen heerlijk uitslapen.

Ik slaap bij mijn moeder in haar 2 persoons bed. Ze is met mijn zus tappas wezen eten. Nou allemaal heel leuk enzo maar nu had ze sangria gedronken. En ja, dat ruik ik. Ben nu naar beneden gegaan en op de bank gaan liggen want ik kan die geur niet verdragen.

Vertel straks nog wel wat over mijzelf over de afgelopen dagen maar ga nu eerst slapen. Deze nacht was het ook voor het eerst aan het rommelen. Verder heeft de beeb elke nacht de hik. Voel nu voor het eerst echt weeen en opeens ook steken in mn borst. Die steken in mn borst snap ik niet.

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ruby nou die peuterpubertijd valt nog mee. Ze is op het moment wel heel lief.
    Ambeien geen last van gelukkig, wel voelt het nog stuk hahah. Maar kon vanmorgen wel weer naar de wc.
    Hoe gaat het met je?
    Een buddy is dat iemand contact met je heeft van hier, die je dan kan smsen als je bevallen bent, zodat het hier geplaatst kan worden.

labrador lekker de box ook klaar. ben je nog misselijk?

Lilage je mag mijn nr wel, dat ik hier wat plaats op het forum.

Valt me hier ook zwaar, mijn man moet veel klussen. het huis moet nog geschildert, hebben het vorig jaar gekocht.
    Als hij vrij is, is hij vooral daarmee bezig.
    Dus ik heb kim zowat 7 dagen in de week, die ik bezig moet houden.
    Mijn moeder komt gelukkig vanmorgen, even stofzuigen boven etc.
    Verder alles rustig hier, helaas haha
    xxx

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Carpediem: Ik ben al bijna 9 maanden misselijk. Maar soms zit er echt een uitschieter tussen. ik heb last van HG.
    Dat lijkt me idd zwaar om ook nog eens 7 dagen per week een kleine meid rond te hebben lopen.

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Hebben jullie huisdieren zoals een hond/kat? Hoe gaan jullie ze laten wennen aan de baby?

8. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Ik heb een hond. Ik weet niet precies hoe ik het ga doen dat zie ik dan wel. In ieder geval ga k m erbij betrekken en m niet wegsturen.

Hij is al een tijdje heel agressief tegen andere honden waarschijnlijk om mij te beschermen. Gelukkig doet ie dat niet bij mensen! Maar ik hoop wel dat t straks over gaat want ik kan m nu niet meer los laten:(

9. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Heyy Meissies,

Ik zelf heb geen hond maar mijn buren wel. Herken dat agressieve gedrag daardoor wel...alleen de hond van de buren deed t ook tegen mensen...
    Aambeien??! Volgensmij heb ik iets gemist toch?
    Las veel over meiden die moeite hebben met ontlasting maar nog Nijs over aambeien toch?

Vraagje voor de dames die ook niet weten wat t wordt...
    Watdoen jullie met eerste kleertjes voor jullie Ukkie? Heb nu wel iets in m'n ziekenhuis tas zitten, maar vind t toch iets wat eig niet 100% voor beiden kan hahaha... Opzich maakt t me niet heel veel uit, maar dacht misschien hebben jullie de gouden tip;)

10. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,
    gelukkig het weekend is voorbij.. nog 3 dagen en dan is mijn man thuis voor 6 weken ... en vandaag nog 4 dagen en dan krijgen we onze medische echo... klachten onveranderd... gemoedstoestand iets wat verbetert ...

spannend lilage of je deze week al gaat bevallen.. en carpediem .. ik voel hier ook nog helemaal niets...
    Ik ga vandaag mijn ziekenhuistas inpakken aangezien ik waarschijnlijk daar wel een nachtje moet blijven na de bevalling..
    Als ik het niet zou weten (wat het zou worden) zou ik gewoon een wit pakje in mijn tas stoppen.. staat bij alle baby's leuk en lief.. toch?
    Ik heb gisteren en vandaag die stomme hete rot panty uitgelaten... had het gevoel dat het vocht via m'n strot omhoog kwam... en of het iets uithaalt.. niet echt.. want een half uur nadat je hem uittrekt heb je weer dikke poten.. het enigste is wel dat je meer steun hebt tijdens het lopen .. heet ook niet voor niets steunkous/panty
    Ik ben inmiddels 25 kg aangekomen.. en ik kom van maatje 38/40 ... het vreemde is wel dat ondanks het toegenomen vocht.. ik redelijk stabiel blijf in mijn gewicht de afgelopen weken.. er is nu is 14 dagen amper 1 kg bij gekomen.. Nu maar heel erg hopen dat die vreselijke 25 kg er ook weer af gaan.. want het zijn in mijn geval echt geen vreet kilo's .. ben gestopt met roken ... kotsmisselijk geweest .. en vocht... dus ik hou mij maar aan die gedachten vast... dat het allemaal wel weer goed gaat komen met mijn lijf... Slapen gaat hier ook steeds slechter... zo balen.. dat ik bij mijn dochter 10 jaar geleden zo'n goede herinnering had aan het zwanger zijn... maar ja.. winterbaby.. maakt ook zo z'n verschil denk ik.. Lekker je eigen verstoppen onder een dikke deken enzo.. zit je met dit weer ook niet op te wachten hahaha...
    Fijne rustige dag allemaal... ben erg benieuwd wanneer er baby nieuws volgt...
    Ik mis trouwens wel een heleboel meiden hoor... zo zie ik december ook wel rond zweven of het forum die was in het begin hier ook actief met kletsen... nou ja... we lezen het allemaal wel.. xxx

11. Rooiwyn

Rooiwyn Lid

31 dec 2011
    88
    0
    0
    Anesthesie Verpleegkundige
    Stadskanaal
    @labrador, ik heb 3 grote boerboels, en die ga ik er zo snel mogelijk bij betrekken.
    De box staat er al, en ikzelf heb afgelopen maanden meer afstand van de honden genomen.
    Zodra het kan, komen ze straks 1 voor 1 kennis maken met de baby en de geluidjes en geurtjes.. als het goed is, weten ze dat het goed is, en verwacht ik geen problemen.
    Ben eerder bang voor de drukte van visite ed. hahahaha

12. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Wij hebben een hond en een kat, over de hond maak ik mij echt geen zorgen is een grote lieverd en wij betrekken de hond er ook bij!
    de kat maak ik mij wat meer zorgen over, dat is tegen ons erg lief maar tegen anderen niet. Hopelijk gaat dat allemaal goed. kat heeft al we geleerd niet op de babykamer te komen, en in de kinderwagen en box hebben wij ballonnen liggen want de kat vind dat toch wel erg lekker liggen haha

13. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lilage Vannacht een beetje fatsoenlijk de nacht door gekomen? Het zou fijn zijn als je nu nog een beetje kon slapen, straks met zo'n kleintje heb je waarschijnlijk alweer genoeg gebroken nachten.

@Ruby Bij de eerste moest ik ook nog na 1,5 uur persen naar het ziekenhuis, maar dat houdt me niet tegen om het nu toch weer thuis te proberen. Wel lekker dat je nu goed verzorgd wordt door je moeder. Kan je een beetje uitgerust de bevalling in hopelijk.

@Carpediem Lekker dat je moeder vanmiddag even komt helpen. Gaat Kim trouwens niet naar de crèche? Lijkt me dan helemaal pittig zeg. Zeker als je man in z'n vrije tijd aan het klussen is.

@Labrador Wij hebben een kat en die is inmiddels al aardig gewend aan ons zoontje. In het begin vluchtte ze altijd weg, tegenwoordig kan ze een hoop van hem hebben.

@Vlinder Anders gewoon een leuk jongens en meisje pakje kopen? Daarom ben ik ook erg blij dat we weten wat het wordt, die unisex pakjes vind ik nooit zo leuk..

@Holiday Balen dat je niet veel aan die steunkousen hebt dan. De beeb moet maar gewoon snel komen, ben je waarschijnlijk ook snel van dat vocht af. Bij de eerste ben ik trouwens ook ruim 22 kilo aangekomen en dat is er ook allemaal weer af gegaan. Gaat bij jou vast ook wel goed komen! Ben je van plan borstvoeding te gaan geven? Dan schijnt het ook snel te gaan met de kilo's.

Nou, hier ook nog steeds niets aan de hand hoor... Wordt wel erg onrustig en de tijd lijkt ook ineens een stuk minder snel te gaan. Manlief moet deze week ook nog eens best veel werken, maar gelukkig gaat ons zoontje morgen en woensdag naar de crèche. Manlief heeft nu alleen wel 2x een late dienst, dus dan moet ik met hem eten, douchen, en naar bed brengen. Dat is altijd wel het pittigst....

14. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Pfoeh k vind het nu af en toe al moeilijk om de hond uit te laten, laat staan een kind verzorgen haha!:p

Ik denk dat mijn meisje voorlopig nog lekker blijft zitten waar ze zit, al hoop ik natuurlijk dat ze het zat is.. Ik ben zo benieuwd, en ik wil ook weer op m'n buik slapen en lekker een biertje drinken in de zon enzo :D

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Hond/kat; Wij hebben een labrador hond, een schat van een beest. Ik denk dat wij hem naar de bevalling bij de bby laten. En ik heb ooit eens gehoord om de 1ste poepluier te laten ruiken.

Kellie: oh dat mis ik ook zo om op mijn buik te slapen.
    In de zon ga ik gewoonn. Al mis ik wel heel erg een broodje met file met knoflook. Ik heb ook tegen mijn man gezegd dat hij die moet gaan halen zodra de kleine er is.

16. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Ik zit ook nog in de zon, alleen dat biertje mist nog:p

M'n vriend heeft al gezegt dat ie van alles (carpaccio, rosbief,filet e.d.) gaat halen als ik bevallen ben! kan niet wachten! :D

17. Awesta

Awesta Nieuw lid

2 jul 2012
    2
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi dames!

Ben nieuw hier en ben inmiddels 38 weken zwanger.
    15 juli ben ik uitgerekend, maar hoop dat onze kleine meid eerder komt :p

18. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Ola!

Carpe, heb vandaag via de verlos slaapmedicatie gekregen die ik om de dag mag nemen...dus hoop vanavond echt even flink onder zeil te gaan!

19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Poemi nee ze gaat nooit naar de creche. Is idd pittig hoor.

Lilage o wat heerlijk, hoe ben je daar beland?

Holiday die 25 kilo zullen vast hard gaan idd, omdat je zoveel vocht hebt.
    Ja jammer dat er veel hier niet meer meeschrijven idd.

Labrador erg al 9 maanden misselijk pfff. En filet american is het eerste wat ik ga eten na de bevalling hahah.

Wij hebben 2 katten, en buiten 2 konijnen. De katten ging met Kim ook heel goed, hebben nooit raar gedaan. Of gekrabt ofzo.

Nou meiden, om 10 uur morgenochtend word ik gestript.
    Ben benieuwd.
    Ga er toch maar niet teveel van verwachten.

xx

20. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @awesta ... welkom succes met de laatste loodjes

@lilage... hoe heet dat spul en laat even weten of het werkt.. ooo heerlijk een hele nacht slapen... klinkt als lang geleden.

@kelliee ... dat biertje hoeft niet voor mij.. maar een koud glas rosé daar in tegen.. En mijn vriendin vroeg wat ik voor cadeau wilde hebben.. ik zeg.. een wit vers afgebakken broodje met filet american... dan maak je mij erg blij :)) dus dat wordt idd geregeld...
    @dierenvrienden .. wij hebben een cocker.. die trouwens ziek is op het moment.. .. onze vorige cocker hebben wij idd een vuile luier gegeven en een van de eerste rompers .. nou de luier vrat die viezerik op.. en ze was zo dominant als het maar zijn kon... rond uit gewoon niet lief voor kleine kinderen.
    Nu hebben we een mannetje van 3 ook een cocker .. en deze is kinderen wel gewent .. alleen ook deze houd niet van kleine honden of puppy's en baby en klein grut ook niet.. dat is te onvoorspelbaar.. wordt gewoon uitkijken thuis.. ik weet dat het uiteindelijk goed komt ... belangrijkste wat ik geleerd heb.. is dat je de hond zo laag mogelijk moet houden, maar ja die van ons mag dus lekker op de bank knuffelen etc.. dat moeten we dus afleren.. ti's zo'n gewoonte in de avond gezellig op de bank...en zeker nou hij ziek is.. kijkt hij zo zielig... Onze vorige cocker (teefje) ging wel een paar dagen voor dat ik moest bevallen voor de deur van de babykamer liggen.. dat was wel heel appart...

Vandaag hoorde ik zo'n triest bericht.. moeder van 2 kindjes 33 jaar (net zo oud als ik dus) 2 weken geleden toch nog getrouwd.. overleden aan kanker.. ... pfff dan denk ik... wat loop je nou te zeiken over pijn in je handen .. dikke voeten en 25 kg aan gewicht.. Maar ja thats life... ik zit inmiddels bijna 14 dagen alleen thuis en dat is dan met de laatste loodjes ook niet echt super tof!! gaf wel weer stof tot nadenken.. hoe blij we met z'n alle mogen zijn.. als we straks allemaal gezonde blije bubbies op deze wereld mogen zetten...

Deel Deze Pagina