Oh Ruby, ik kan me zo voorstellen dat dat irritant is! Ik vind het al vreselijk dat mensen direct vanalles gaan denken als je een keer vroeg belt, of je telefoon niet opneemt...Gek kun je daarvan worden. En dan ben ik niet eens overtijd! En jij wil graag dat de kleine nog even blijft zitten, dat snappen mensen wss helemaal niet he Ik hoop dat jij je gelijk krijgt en dat je beebje nog even blijft zitten! @Grace, 6 kilo in 2 weken, dat moet wel vocht zijn! Jeetje, wat een gedoe he...Ik hoop voor je dat je het snel weer kwijt bent strakjes!
Carp, veel plezier vandaag! Klinkt heel stom naar uiteindelijk moet t een mooie dag worden want vandaag heb jij je kindje in je armen!!! Ruby, kan me voorstellen dat je dat niet fijn vind! Zeker as je zelf wilt dat je kindje nog niet komt! Lilage, wat vervelend dat t biet doorgezet heeft! En dan ook nog zi'n nacht! Ben benieuwd wat de vk vandaag zegt! Grace, 6 kilo in 2 weken pfffff jeetje ja das echt vocht! Voordeel das strax ook zo weer weg joh!
carpe zet hem op vandaag he, jullie dag vandaag straks heb je gewoon je kindje in je armen hoe mooi is dat! heel veel succes! @grace 6 kilo is niet grappig, maar idd straks ben je er zo vanaf! @ruby irritant he dat mensen dat zeggen, hier net zo ! vooral als het de zelfde mensen zijn die het blijven herhalen haha vanacht eindelijk een keer geen buikpijn gehad heerlijk!! wel met het raam open geslapen gevolg 5 muggenbulten haha word je ook niet knapper op!! Nou geniet van het mooie weer allemaal
@Carpe Ik hoop dat je al druk bezig bent met bevallen, heel veel succes! @Grace Ik vond het ook echt heerlijk om op te groeien op een boerderij. Helaas zijn m'n ouders een paar jaar geleden gescheiden en m'n vader zit bijna constant in het buitenland dus de boerderij wordt nu voor het grootste gedeelte verhuurd. M'n zus woont er nog wel in een aanbouw, maar echt vaak komen we er niet meer En 6 kilo in 2 weken tijd moet haast wel vocht zijn. Scheelt wel, ben je meestal snel kwijt na de bevalling. @Ruby Fijn dat je schoonmoeder ook lekker meehelpt! En die opmerkingen zijn inderdaad erg vervelend. De vraag: "jij moet zeker ook niet lang meer" wil ik ook echt niet meer horen! @Lilage Balen dat het strippen nog niet veel gedaan heeft. Maar als het mentaal niet meer gaat hoop ik voor je dat ze snel met een ander plan komen, anders ben je straks verder van huis. Veel sterkte in ieder geval meid. @Sas Wat lekker dat je eindelijk eens een beetje hebt kunnen slapen. Hier nog steeds BIB en ze maakt ook geen enkele aanstalte om geboren te worden. We wachten maar weer af Het is hier trouwens al behoorlijk benauwd zeg, bah.. Gisteren ook voor het eerst dikke tenen en vingers gespot, had gehoopt daar geen last van te krijgen. M'n ramen zijn gelukkig al wel schoon, wasje hangt ook al. Straks nog even de toiletten en daarna maar met m'n pootjes in de lucht.
Ben zo benieuwd hoe het met carpe gaat. Van kelliee? Heb ik ook niet veel meer gehoord. Zij is ook heel snel aan de" beurt" Lilage: als ik jou was zou ik het toch aangeven bij je vlos om te kijken wat ze voor je kunnen doen. Als dat bijvoorbeeld een depressie kan voorkomen vind ik het net zo belangrijk. Grace: wat vervelend zeg van de vocht Gelukkig dat ik niet de enigste ben die gek word van die vragen
Carpe: Heel veel succes vandaag! Ruby: OM gek van te worden telkens dezelfde vraag. Grace: Welkom bij de club (vh vocht) Lilage: Alweer een slecht nacht achter de rug. Ik ben benieuwd wat de vk zegt.
GOED NIEUWS!!!!!!! Volgende week vrijdag (uhm de 13e) wordt ik gestript in het ziekenhuis.. ik wordt gelijk opgenomen... en dan wordt vrijdag of zaterdag onze bubbie geboren... Eindelijk iets om naar uit te kijken )
holiday fijn dat je nu een datum hebt, heerlijk zeg! nog even vol houden dus @poemi hier is het ook al lekker benauwd, niks aan he je bent maar druk jij ben ook erg benieuwd hoe het met carp is!
@Holiday Fijn zeg, voor jou ook het einde in zicht dus! @Sas Ik moet gebruik maken van de tijd die ik heb als de kleine naar de crèche is. Dus 2 dagen in de week kan ik nu op m'n gemakje schoonmaken. Is een stuk lastiger met een 2-jarige in huis Hier ging het net even lekker regenen. Gelijk snel m'n was weer binnen gehaald... Hopelijk koelt het er een beetje door af en wordt het niet nog benauwder.
@poemie: heb ik ook. Jer is gek op schoonmaken en pakt altijd van alles zoals de stofzuiger en stoffer en blik enz. Maakt het liefste mijn hele huis schoon. Ik bewaar daarom alles in een opbergkast waar jer niet bij kan. Ik laat hem soms wel helpen met dweilen ofzo.
haha dat lijkt mij ook wat lastiger gaan, zonder zo ukkie in huis ben je toch wat sneller he haha Hier nog geen regen gezien, zonnetje schijnt lekker maar het is wel erg warm hoor! zit lekker binnen een filmpje te kijken :-D
*BUDDY NIEUWS* Carpediem zit al op 6 cm en ze ligt nog maar 2 uur aan het infuus, schiet aardig op dus! Ze heeft een ruggenprik en daardoor dus ook helemaal geen pijn. Zet hem op Carpediem!!
wat fijn dat Carpe al 6 cm heeft! Holiday: voor jou is ook het einde in zicht! Ik heb vanmorgen eerst voor de ventilator gezeten, daarna bij de buren met de voeten in het zwembad. Moet zeggen dat ze nu niet zo zeer meer doen als eerst.
Bedankt voor de waarschuwing dames; kijk net naar buiten en het regent ineens. Snel alles binnengehaald. Carpediem: Wauw dat lijkt een droombevalling te gaan worden! 6 cm zonder pijn in 2 uur. Kom op he, ga zo door! Holiday: Vrijdag de 13de was nog een plekje vrij, veel bijgelovigen hier in NL misschien? Maar fijn om naar uit te kijken. Vandaag een schattig oud opaatje in het park: Nog zo'n vier maanden en dan heb je er nog zo'n eentje (wijzend naar Emma). Daar moest ik wel om lachen, ik denk wel iets eerder zei ik. Hebben jullie ook dat je emotioneler wordt nu het zo op het einde nadert? Ik ga om alles huilen (zielige verhalen, als iets anders gaat als ik had bedacht, etc.).
Buddy is een leuk idee, maar niets voor mij. Ben soms dagen niet op internet en daarna weer erg frequent. Heb ook geen internet op telefoon. Hoop dat je snel iemand vindt, Ruby, want bij jou gaat het geen twee weken meer duren!
@grace79: dat ik misschien niet meer met mijn moeder met zijn 2en uit eten kon, daar moest ik van huilen. Maar denk dat het heel normaal is hoor. Al die hormonen. Zo heb ik facebook en had laatst iemand een verhaal weet niet of het waargebeurd was: kind tegen moeder: mama ik heb met je lipstick op je bed getekend. Mama was woest, sloeg het kind, gooide het kind en het was te laat. Het kindje leefde niet meer. De moeder ging naar haar bed en zag met lipstick op haar bed geschreven: mama ik hou van je. Pfff mn tranen springen weer in mijn ogen. Dit was een plaatje tegen kinder mishandeling. Maar echt het is normaal hoor. Tijdens mijn maandelijkse periode ben ik ook al wat emotioneler.
Whaaaaa al 6cm bij Carp wat gaat dat snel zeg! Ben benieuwd Hoelaat ze haar kindje vast heeft! Holiday, zullen we ruilen ik wil GRAAG vrijdag de 13e hahaha Hier nog geen regen te bekennen!!!zon schijnt nog vol op!
Ik meld me ook af voor het buddy zijn...is ook niks voor mij! Vind het daarentegen ook veel te leuk om zelf te melden als ik bevallen ben hihi!