Hier miss 1 buitje in de middag maar verder gewoon hetzelfde warme weer en volop zon. Het werd wel iets frisser dacht wel dat het zou gaan regenen maar dat was niet het geval maar nog steeds korte mouwen en broeken weer. Ben zooooo moe:s hoofdpijn, duizelig, maagzuur. Slaap niet goed, overdag kan ik niet goed slapen met mn kleine man. Als ik zo de bevalling zonder energie in ga vraag ik me af hoe het gaat verlopen.
*BUDDY NIEUWS* Carpediem moet 1 nachtje in het ziekenhuis blijven, ruggenprik is net pas uitgewerkt. Verder maken ze het goed. Eva woog trouwens 3590 gram, mooi gewicht voor 38,5 week vind ik zelf!
@poemie: zeker een flink gewicht, vooral voor een meisje. Heb je nou vaak meestal veel last als de ruggenprik is uitgewerkt?
@Ruby Ik heb zelf geen ervaring met de ruggenprik, lijkt me veel te eng Als ze hem gewoon goed zetten heb je er volgens mij nooit zo'n last van. @MusicMumEm Wat leuk dat jullie nog even lekker naar de musical gaan. Was Vlinder daar niet al 3x geweest ofzo? @Vlinder Ben benieuwd naar het resultaat!
Hihihi jep Poemi daar was ik al 3x geweest hahaha! Hij is echt supermooi musicmumem!!!!!! Ben benieuwd wat je ervan vind! Alvast veel plezier! Hier klaar met gipsen, echt supergaaf geworden hihi! Erg blij met resultaat! Zal morgen ff foto posten lukt niet via tel!
CARPEDIEM: GEFELICITEERD! Ik vind de naam Eva erg mooi (stond vorige keer ook op ons lijstje). Blij dat alles goed gaat, GENIETEN MAAR! MusicMumEm: Ik heb hem ook gezien, maar dan heel lang geleden. Uit mijn hoofd rond het jaar 2000 een keer. Weet eigenlijk alleen dat de musical veel indruk op mij had gemaakt (was ook de eerste musical ooit die ik gezien heb). Poemi: Ben erg benieuwd naar de foto. Lilage: Succes morgen, gaan we weer de hele dag deze site in de gaten houden. ps. Ben blij dat ik niet de enige ben met te veel aan hormonen hier, overigens is bij mij ineens de nesteldrang toegeslagen(alles moet schoon en afgerond zijn en ook nog eens door mij (man wil het overnemen maar dat mag dan niet van mij)).
Vandaag de reserve afspraak in de praktijk. Ik ben alweer 2 dagen over tijd. Als ik niet vanzelf beval binnen de 41 weken word ik volgens mij met 41 weken gestript. Ik ga gewoon vragen of ik de 12e mag bevallen. Je moet altijd een week binnen blijven en de 19e heb ik een intake gesprek voor de opleiding waarmee ik in september of oktober begin. Een andere dag voor die intake is niet handig want ik moet ook nog 2 plaatsen 4 dagen per week op de opvang reserveren. Hoe sneller, hoe beter
@lilage: Fijn dat ze je vandaag gaan inleiden: suc6! @poemi: mooie buik hoor! lekker naar voren! volgens mij zie je bij jou vanachter ook niet dat je zwanger bent. had ik ook en mijn buik is nu, 2 weken na de bevalling, al bijna weer normaal. @carpediem: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Eva! mooie naam en goed gewicht voor 38,5 week!
@lilage: het was toch nog niet 100 procent zeker dat ze je zouden inleiden? Ik duim nog steeds voor je en hoop op Een goede bevalling.
@sassie **SMELT** wat een eigenwijze blik heeft ie al zeg... ben ook echt zoooo benieuwd hoe die van ons eruit ziet ... @lillage... suc6 ik ga het ook vandaag in de gaten houden..
ja, hij is behoorlijk eigenwijs, heeft ie van mij denk ik.......... was zelf de laatste weken ook erg benieuwd hoe ie eruit zou zien! ga dr vandoor, er huilt iemand heel hard, volgens mij heeft ie honger
@Sassie Wat een mooi ventje! Haha ik kan nu ook niet meer wachten totdat onze beeb er eindelijk is. En van achter zie je inderdaad bijna niet dat ik zwanger ben. Wat fijn dat je buik al weer zo snel in vorm is! Ik verwacht niet dat bij mij ook zo gaat zijn, heeft vorige keer ook wel even geduurd @Ruby Succes bij de vk vandaag! Hopelijk laat je beeb niet meer zolang op zich wachten. Je hoeft trouwens toch geen week binnen te blijven na de bevalling? Of wil je de baby dan mee nemen naar dat gesprek? Het is hier binnen nog lekker benauwd, buiten is het al behoorlijk afgekoeld. Gek weer ook in Nederland Zoontje is vandaag lekker naar opa en oma toe. Heb af en toe wel het gevoel dat ik m'n kind overal maar dump, maar met dit soort weer weet ik ook niet zo goed wat ik met hem moet doen. Tis niet lekker om naar buiten te gaan en een hele ochtend binnen spelen is best vermoeiend Nu gaat ie lekker boodschapjes doen met opa en oma, vind ie altijd hartstikke leuk, hij blij, ik blij
@Sassie81: Ooh... wat een lieverd!!! Daar kan je toch gewoon de hele dag naar kijken en mee knuffelen!! @Lillage: succes vandaag!!! En wie zal de volgende zijn? Ik zie dat we met een aantal de 15e zijn uitgerekend. Wordt een drukke dag dan, of zullen we de boel maar gaan verdelen?