@Vlinder: ik ben benieuwd naar je gipsbuik. Ga je daar nog iets mee doen? Heb er ook over zitten denken, maar weet eigenlijk niet zo goed wat ik er daarna mee moet... Dus als je leuke suggesties hebt...
@anjeli: ik denk dat het ook wel eens tijd word voor mijn kleine @poemie: nee tuurlijk niet. Ik dacht dat moeder en kind altijd een week binnen moest blijven. Dus als je als moeder je wel goed voelt hoef je niet perse een week binnen te blijven? Denk dat mn vriend toch meer met de oudste naar buiten gaat omdat hij wat sterker is met onze drukke puber peuter. Gelukkig is het hier nu ook al wat afgekoeld en regenachtig. @sas: wat een gezicht
Ohh de eerste baby foto's.... *smelt! Wat was er 9 mnd geleden dan, dat we allen op de 15e uitgerekend raken??? *lol Mijn buik en lichaam voelen goed en kalm, denk dat de kleine nog wel goed zit.. het neemt de tijd blijkbaar. Geeft niets hoor, maar de mama en papa in wording zijn n beetje ongeduldig en nieuwsgierig!
Vlinder: Ben benieuwd naar het eind resultaat van je gipsbuik. Lilage: Heel veel succes vandaag! Sas: Wat een lief ventje.
haha wat kan je ongeduldig worden he de laatste weken, benieuwd wanneer het begint hoe de baby er uit ziet haha kan mij gewoon nog steeds niet voorstellen dat er straks een baby is hebben jullie trouwens het bedje opgemaakt?
@Ruby Ik ben bij de eerste op dag 2 al een blokje om gegaan met manlief terwijl de kraamverzorgster binnen bleef bij de beeb. Baby's mogen volgens mij mee naar buiten als ze weer op hun geboortegewicht zitten. Maar goed, dat gesprek hebben een dag nadat je bevallen bent lijkt me dan ook niet echt een succes hoor @Sas Ik heb beide bedjes opgemaakt, ledikant en wiegje. Vind het gewoon zo leuk staan. Ik heb wel het beddengoed apart gelegd wat ik er straks op wil hebben want volgens mij verschonen ze het bedje wel eerst voordat je baby er in gaat. Grappig dat iedereen zo ongeduldig wordt nu de eerste baby gezien is Je hebt wel wat teweeg gebacht Sassie! Net de film Crazy Stupid Love gekeken, OMG!! Wat heeft die vent een lekker bovenlijf Sorry hoor, moest het even kwijt
Sassie wat heb jij een mooi kind!!! Echt wauw gewoon!!! Hoop exgt dat mijn ukkie ook zo knap wordt! Wat een pracht exemplaar! Anjelie om eerlijk te zijn weet ik nog niet precies war ik ermee ga doen maar kdacht dan heb ik m iig hahaga kan t nooit nog een keer maken van eerste ukkie daarom Zal strax ff foto posten! Iemand een idee hoe t met lilage is?!
Sassie: Wat een mooi kindje. Wat kijkt hij al wijs, prachtige grote ogen. Ik ook!!! Poemi: Prachtige buik. 15 Juli: Lijkt een drukke dag te worden. Ik ben dan wel de 20ste uitgerekend, maar iets zegt mij dat het 15 juli gaat worden. Ruby: Jij als moeder hoeft in ieder geval geen 8 dagen binnen te blijven, maar soms kan het (lichamelijk) niet anders. Ik wens je vriend morgen veel succes met zijn optreden. Hoop voor jullie dat jouw baby in ieder geval nog twee daagjes wil wachten en dan heel snel komt. ps dat verhaal van die lipstick op het bed, klinkt als een SIRE-campagne. Labrador: Sommige clubjes, zoals het vocht-houd-clubje sla ik graag over. Mijn schoenen pas ik niet meer, heb ik met pijn ervaren (ineens zaten mijn tenen onder de blaren, jeuk!). Dus nu maar heel charmant op mijn oude crocs over straat, is dat niet het toppunt van zwanger-zijn? Sas: Ons wiegje komt pas over een week of 4 (slaapt nu een nichtje in), het ledikant is nog in gebruik door Emma. Eerste twee weken zal ons kleintje in de reiswieg slapen, daarna in het wiegje. Vorige keer hebben we Emma bijna direct in een slaapzak gelegd (ze was te beweeglijk voor lakentjes). Nu ook weer een slaapzak aangeschaft.
grace: Snap dat je niet bij het vocht-vasthoud- clubje wil en idd crocs zijn dan wel erg handig maar niet charmant. Ik heb hier ook slippers met klitteband aan van mijn moeder. Andere slippers kan ik niet meer aan.
aaah k heb nu om t kwatier ongeveer krampen van een paar minuten... zou het zou het? haha misschien juich ik wel veeeeel te vroeg k heb het alleen nooit eerder gehad
Anjeli: Grace: bedankt! arme jij, zie het al voor me(joggingsbroek, croocs) ik draag gewoon nog mijn spijkerbroeken die ik ook aan doe wanneer ik niet zwanger ben zelfs met een riem erin. Verder had ik bij de h&m een zwarte en witte xl t-shirt met spaghetti bandjes als ondershirt gekocht en doe er dan nog wat overheen. Ik hoop op de 12e. Vind dat nog steeds een mooie datum. Alhoewel mijn schoonmoeder volgende week de hele week vrij is en ik natuurlijk alle hulp en steun kan gebruiken wanneer ik weer thuis ben en met Jer natuurlijk. Sas: het is inderdaad heel apart om te weten dat er straks een kleine bij is. Ik en mijn vriend hadden dat gevoel bij Jer wel zeker minstens 2 weken. Ik heb het bedje niet opgemaakt. poemie: gelukkig is het gesprek pas de 19e Wat is het toch raar. Normaal hoop ik op mooi weer maar nu hoop ik op veel meer wind, regen en frisheid. Was vanmorgen naar de verloskundige geweest. De laatste afspraak in de praktijk. Was aan de late kant dus had zooo hard gelopen. Alles deed pijn, mijn kuiten, scheenbenen en buik. Als de baby binnen 4 dagen niet komt komen ze op huisbezoek en mij eventueel strippen. Denk niet dat ik dat ga doen. Verder was de beeb ingedaald, kan wel nog bewegen met het hoofd, bloeddruk was nog steeds laag. Die 2 keer 10 minuten lopen is al te veel voor me. Maar kon helaas niet liggen. Ik moest enveloppen schrijven zodat het meeste klaar is en voor mijn drukke zoontje zorgen. Even liggen kon niet want hij wou niet slapen en niemand kon hem even overnemen. Verder vond ze mijn buik erg mooi en het hartslagje klonk ook mooi. Zit te twijfelen of ik niet een blaasontsteking heb dus ga ik denk ik morgen even naar het ziekenhuis toe. Had trouwens gisteravond babyboom en generatie 2010 gezien. Vooral leuk om te kijken als je zelf zwanger bent
@kellie: ik duim voor je dat je baby komt en het geen voorweeen zijn. Hou je ons op de hoogte hoe het verder met de weeen verloopt? Ben benieuwd.
En de vlos gaf gelijk de verklaring voor de pijn aan mijn ribben: de baby duwt er constant met zijn billen tegen aan.
Ik houd jullie op de hoogte. K heb t net een beetje bij gehouden en ze komen ongeveer om de 9 min en duren ongeveer 1 min.. Ben ook heeel benieuwd!
kellie spannend, hoop het voor je. Sassie wat een mooi kindje! Sorry verder wel gelezen maar geen puf om te reageren. Hier alles goed, Eva slaapt veel, hoor je alleen elke 3 uur voor een flesje. Lief meisje Kim vind het prachtig, ging kusjes geven. Ik ben een beetje ingescheurd, 2 hechtingen. Bevalling ging echt snel, door de ruggenprik niks gevoelt van ontsluitingsween. Persen duurde 20 minuutjes, viel mee ook. Ik kreeg alleen lang geen gevoel in 1 been, daarom moest ik ook blijven. Was wel prettig opzich nachtje in zh. Lees snel bij. xxxx
bedankt voor de lieve reacties op ons ventje, zijn zelf ook helemaal verliefd op zn snoetje, hij kan zoooo leuk kijken je hebt er uren vermaak aan! @kelliee, klinkt spannend, gaat vast snel gebeuren, suc6!! @bedje opmaken: mijn matrasje zat nog in het plastic toen de kleine geboren werd. hij was sowieso 2 weken te vroeg en ik dacht; als die weeen een beetje beginnen, heb ik nog tijd zat. mooi niet dus, geboorte in 4 uur gebpiept en dus geen tijd voor opmaken