Hahahha.. Daphne.. dat geloof ik best Snap het ook niet, maar ben dr blij mee Kruidvat voordeelkaart heb ik niet.. maar schijnt dat dat best een leuk pakket is.. een tas ofzo toch?
Voor het aanvragen van een voordeelkaart van Kruidvat moet je in de winkel zelf zijn of niet? Kon het laatst online niet vinden en in de winkel kom ik eigenlijk zelden.
volgens mij moet je heb in de winkel halen en dan online acctiveren en dan kan je je kruitvat pakket aanvragen
ja kaart krijg je bij de kassa en dan online activeren inderdaad. ik zat even te googlen op die mama enzo doos.. kwam op de radar site ik quote: 15-05-2009 ontving ik van Intrum Justitia een brief met het verzoek om 305,77 euro over te maken. Hun client de firma BABYBOX BV H.O.D.N. MAMA ENZO beweerde een niet betaalde rekening te hebben van mij. Nu heb ik nog nooit van de firma MAMA ENZO gehoord laat staan daar ooit iets besteld te hebben. uhh niet doen dus!!
Aaaaaaaargh!!!! IK BEN BOOOOOOOS!!!!! De eerste namen voor Lowlands worden bekend gemaakt.. goede namen!! En Mumford & Sons komen op Pinkpop.. en de line-up voor RockWerchter is óók heel goed!! Grrrr.. ikwilikwilikwil...!!! (maar niet met een zwanger lijk! )
Ahh zo ga ik normaal elk jaar naar Defqon (eind juni). Afgelopen jaar vond mijn vriend het leuk mij op te tillen en door zijn rug te gaan.. en dit jaar wordt het hem dus ook niet. Zoooo jammer Maar er zal in juli/augustus een moment komen dat ik daar niet meer zo van baal (gok ik ).
oel je frustratie meandor!! juli is ook echt exact in het seizoen!!! ervoor is risicovol en erna zijn we aan het bijkomen! hier moeten we ook heel veel afzeggen! maar ach kindje is toch ook leuk haha alleen weekend van 1 juli help ik mede mee organiseren met een event.. ik moet en zal erheen! dan maar midden op de grevelbaan bevallen! ( iets met oude autos muziek en races haha ) normaal crossen we heel europa door van mei tot september.. zal nu niks van komen.. bye denemarken zweden spanje 2x belgie duitsland polen.. zucht...
wij hebben hier 6 7 8 juli ook een feest groot feest ook ik wil er ook heel heel graag heen maar is ook echt net op het randje haha zal ook niet hele avond kunnen denk
Joehoe, nog 6 minuutjes! Dan gaat hier de computer uit en dan ga ik richting de Etos en de VK! Heb der zin in