Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij gaan ook voor een mutsy! Alleen willen wij weer een kleur die niet meer leverbaar is.....Nu moeten we wachten tot maart, want dan komt de nieuwe collectie uit. (nou ja collectie, de nieuwe kleuren)
    Wij willen de active en ik wil geen koffiekleur....

2. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ja ze zei ook tegen mij dat de kans heel klein is, maar dat ze het gewoon nog een keer testen. en nu zit het in mn hoofd terwijl het bij mn vorige zwangerschappen nog niet eens getest werd. ik zet het uit mn hoofd voor nu :)

3. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Ben weer bijgelezen, kletskousen ;) Alleen tijd voor GTST dus geen tijd om te reageren.

Fijne avond in ieder geval!!

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wallie jeetje wat naar van dat bloedverlies, en gecondoleerd

Meadra naar dat je het zo druk had. Hoeveel rijlessen heb je gehad?
    Toen ik zwanger was van Kim had ik ook rijlessen. Met 36 weken gezakt. 2 weken na bevalling weer gelest, want mijn theorie was nog 1,5 maand geldig, en toen geslaagd goddank

Boja fijn goede controle. Ik ook rhesus c negatief

Aloha mooie buik al zeg, groot

Malle je ziet het al goed je buik

Verder weet ik het nie meer

Fijne aaf

xx

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    O ja vergeet mijn eigen nieuws, voelde net eindelijk de baby voor het eerst

6. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Wallie, gecondoleerd.
    Maedra, normaal is die babyfoon tussen de 45,- en 60,-.

Net terug van de controle bij de vk. Alles zag er helemaal goed uit. Hartje was super duidelijk voor 17 weken, mooi bol buikje want ik schijn naar voren te dragen en mooie bloeddruk. Alleen moet ik nog even bloedprikken om te kijken waar de jeuk vandaan komt, hormonaal of de lever en mijn bloedgroep is O Negatief dus met 27 weken weer bloedprikken.

7. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Carpe, wat gaaf!! Ik werd er helemaal emo van en jij??

8. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    jippie!!

9. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    @WallieOehh dat bloedverlies lijkt mij ook even schrikken! Hopelijk kan je snel bij de gyn terecht. Oh en gecondoleerd :(

@Aloha wat een buik zeg, heb je foto's vaker voorbij zien komen! Super :)

Wij hebben net tweedehands een Bugaboo gekocht, zag er nog heel mooi uit op wat gebruikerssporen na (maarja dat heb je met tweedehands)! Wel een wat ouder model maar daar was de prijs wel naar. Zelfs een Maxicosi bij gekregen, alleen koop misschien toch liever een nieuwe. Ben er in ieder geval blij mee :D

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Aloha: Lekker oplettend van je ;) Inderdaad alweer 16 weken, wat gaat het toch enorm snel, niet te geloven....
    :$ Je buik.... ben nu ineens heel nieuwsgierig hoe die er over 20 weken uit ziet ;) Maar het is wel een móóie buik!

Malle: Oh ja, dat klopt, nou, ik hou ervan om mijn zwangere buik te showen, dat vind ik altijd geweldig en ook mijn niet zwangere buik, die is lekker plat, maar mijn KONT en HEUPEN! :$ :(
    Dus ik hou daar nóóit van, wel strakke kleding op zich, maar niet zo'n jurkje, wat zo aftekent zeg maar :)
    Ja, eh, waar is je foto heen?
    Oh daar: Het staat geweldig! Als je het zo aanhebt, vind ik het ontzettend leuk! Hmzzzz..... *je hebt me aan t denken gezet*
    Dat is echt een zwangerschapsbolletje hoor, je ziet een verschil met een gewoon buikje en een zwangerschapsbuikje wel :)

Chans: Oeps.... lag hij wel veilig? Dus niet op vloerbedekking of zo? :p

Boja: Dat testen ze pas sinds een half jaar, de kleine c geloof ik?
    Fijn dat alles goed is :D

Sweet: Zo'n internet kaartje kun je bij veel sites al helemaal kant en klaar maken en de definitieve gegevens doorgeven als je kleintje geboren is (zoals gewicht/lengte/datum/tijd).
    Wij bestellen gewoon bij de drukker, vind ik gewoon leuker, al die boeken doorkijken :p

Wallie: Tegen mij hebben ze gezegd dat bloedverlies 9 van de 10 keer niet te verklaren is. Hier nog steeds 2 x in de week zo gemiddeld en ik krijg nu wel extra controles.
    Kan me voorstellen dat je er telkens van schrikt, ik hoop dat het bij jou net zo onverklaarbaar is als bij mij en dat je vanaf nu ook gewoon wat vaker op controle mag komen.
    Gecondoleerd met de opa van je vriend.

Maedra: Mutsy is ge-wel-dig! :D Wilde eerst kijken voor een andere kinderwagen combinatie, omdat ik het wel leuk vond om eens een andere te kopen, maar we blijven uitkomen bij de Mutsy, dus we houden onze eigen maar gewoon :)

Carpediem: Jeeeeeeeeeeej! Super :D

Mare: Super dat alles goed is :D

11. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    wallie, gecondoleerd. en wat naar dat bloedverlies!

geboortekaartjes; wij hadden bij jamie een kaartje uitgekozen die 1,50 p.stuk waren maar daar komen ook nog drukkosten overheen. we dachten dat het rond de 100 euro zou kosten maar uiteindelijk heeft het bijna 300 euro gekost:S
    mijn moeder had het allemaal geregeld en betaald als kraamcadeautje voor ons maar zij moest ook wel even schrikken toen ze het eindbedrag hoorde. hou daar dus ook rekening mee, de kosten voor het kaartje p.stuk staat los van de drukkosten!

12. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Jeuk? Ik heb daar ook super last van, wil het woensdag ook doorgeven aan Vk, was niks eega toch?

13. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Ic, heb je foto's even zitten te bekijken, maar valt toch allemaal wel mee, die heupen en kont. Maar dat is je eigen gevoel natuurlijk, iedereen heeft wel wat over zijn lichaam te zeggen. Maar ik zou tekenen voor jou lijntje :) en fijn om te horen dat het meer en zwangerschap buikje is dan eigen buikje:D daar ben ik erg onzeker over Haha

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Malle: Ik vind het bij jou echt héél duidelijk een zwangerschapsbuikje hoor :)
    En bedankt voor je compliment. Ik zal wel gewoon gek zijn, het is ook geen vissen naar complimenten of zo, ik ben er gewoon niet blij mee en vind mezelf echt niet dun genoeg. Maar ik vind het ook niet erg genoeg om er drastisch wat aan te doen en bovendien mag dat nu niet meer (ben wel in september 5 kg afgevallen, maar dat hadden er 10 moeten zijn voor mijn gevoel, na deze zwangerschap en de borstvoeding nog maar eens proberen :p )

SweetMarije: Oh ja, dát was inderdaad de reden dat ze zo duur waren! Wij hadden de letters ook in kleur (bruin bij de eerste en blauw bij de tweede) en daar betaal je dan doodleuk ook meer voor.
    En aan beide binnenkanten bedrukt, betaal je óók weer meer voor. Afzetters, dat zijn het :p

15. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

vanwege cursus even afwezig geweest. Had een hoop bij te lezen zeg! jeetje...
    Hier vanavond ook via MP een Bugaboo cameleon gekocht, antreciet met offwhite. helemaal blij, nieuwe model, extra adapters erbij voor de maxi cosi, voetenzak, paraplu en all terrain banden extra. Dag kan niet meer stuk, nu lekker slapen en tot morgen maar weer.

16. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.185
    10.762
    113
    @aloha: jouw buik blijft me verbazen hoor! Ik ben verder dan jij (vandaag 17+5) maar t is echt niet te vergelijken... draag nog mn normale kleren, maar zo'n strak ondershirtje wordt steeds een navelshirtje - lang leve mijn hemdje, anders was t wat oncharmant! (had vandaag een vest aan dat in t midden open valt) Broeken (zonder riem inmiddels) gaan nog prima.

Malle leuk jurkje!

Lief heeft besloten dat het een Joolz Day in denim moet worden. Ik wil nog wel even wat van die dingen optillen om te kijken hoe zwaar ze zijn, want hij zal hoe dan ook een paar treden op of af gesjouwd moeten worden. Zelf ga ik net zo lief dragen eigenlijk - hopelijk houden mijn rug en schouders zich goed!

17. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Wow!!!! Jullie buikjes zijn echt al groot hahahaha maar wel errug mooi!!!leuk leuk leuk!

Hier kinderwagen van mening veranderd...wilde eerst absoluut een mutsy maar vind hem na t inklappen nog behoorlijk groot en wat zwaarder...en nu past hij is onze gezamenlijke auto makkelijk...maar in mijn autootje word t wat krapper en kunnen er iig geen boodschappen oid meer bij...toen ze lieten zien hoe de joolt day earth ingeklapt werd was ik om...en die kon ook nog steeds 90% over alle oppervlaktes zoals bos en strand end... Dus vanaaf de joolt day earth ophalen in cactus green! Whuhuuuuu me is happy;)

Incognito, dus jij zegt jongen bij mij wbt de hartslag...ben benieuwd;) net die zouttest gedaan die ook op deze site staat errug grappig hahaha en ook die zegt jongen...maar kga nog ff nergens vanuit want zul je zien dat t toch een meisje is hihihi...ach as ons Ukkie maar gezond is...hoe cliché ook maar ti's wel waar!

18. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Goedemorgen dames, weer en nieuwe koude dag. Laatste dagje werken, vanavond gezellig uiteten met een vriendin, daarna ff stappen, heb er helemaal zin in, behalve in werken dan, bah! Haha

19. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik dacht nog wel dat ik snel was met het aanschaffen van de spullen, maar ik geloof dat ik niet de enige ben :)

Vanochtend is het hier overigens goed gegaan, de stijltang staat uit! Heb geluk dat die gister de hele dag op een kachel heeft gelegen (die uit stond) met niks brandbaars in de buurt! Wat een stomme actie was dat!

20. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Vannacht "even" bijgelezen, volgens mij 80 berichten op 1 dag!! Wow!
    Reageer nu met telefoon, dus kan niet overal op reageren.. Doe ik straks!
    Las wel over de Alecto babyfoon bij de kruidvat voor 30euro.
    Schijnt een hele goede te zijn, dadelijk even kjijken of ze hem hier nog hebben!
    X

Deel Deze Pagina