Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Heb nogsteeds weeen, ongeveer om de 6 min nu! Heb ook mn slijmprop verloren.. dus ik denk dat het niet lang meer duurt:D:D

2. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Wauw kelliee ik krijg helemaal kippenvel! Kom op meid je kan het. Over wat uren heb je je kleine in je armen. Ik wens je alvast veel sterkte.

3. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Oh spannend Kelliee! Dat gaat goed zo te horen! Is het nog een beetje vol te houden?

4. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Kelliee succes meissie!!!
    Al iets over lilage bekend?

Mijn mannetje mij net meegenomen naar de bios what to expect when you're expecting! Echt leuke film!!!

5. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

ja heel goed hoor, ben heel blij dat er nou eindelijk wat gebeurd! T is alleen wel heeeeeeel benauwd, mja niks aan te doen:)

6. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Kelliee: Dat klinkt als een echte bevalling! Maar je typt nog zonder typefouten, dus het duurt nog eventjes:D. HEEL VEEL SUCCES! Je kunt het! Eventjes volhouden en ook jij hebt een kleintje.

Zo nu ga ik lekker slapen:p.

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Kelliee Spannend zeg! Heel veel succes, hopelijk blijft het allemaal ook zo snel gaan!

Hier is het misschien ook aan het rommelen, zit echt heel erg te twijfelen. We hebben vanavond sex gehad en heb dan wel vaker last van harde buiken, maar niet zo regelmatig als nu. Twijfel nu alleen dus of het gewoon harde buiken zijn of toch meer. Ga het nu even bijhouden, kijken wat het doet. Stel dat het regelmatig komt, zouden het dan weeën zijn, of kunnen harde buiken ook regelmatig komen??

8. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Poemie: ik zou het idd erg goed in de gaten houden. Ik zou het verder niet weten eigelijk. Als je er echt mee zit anders ff de verlos bellen?

9. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Begint dus al aardig te rommelen bij een aantal dames!!

10. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    @poemie: ik heb het aan mijn moeder gevraagd ze werkte eerst als zuster oa op de kraamafdeling. En ze zei als er echt regelmaat in zit zijn het echt weeen.

11. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    carp goed te lezen dat het goed met jullie gaat! geniet er maar lekker van :)

@Kelliee spannend zeg!! veel succes

en poemi ik ben benieuwd, zou mooi zijn toch als het nu door zet

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Ruby Thnx! Zit nu rond de 4 à 5 minuten en rond half 9 voelde ik het voor het eerst. Ga zo maar even douchen, kijken wat er dan gebeurt en anders maar de vk even bellen...

13. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Whaaaaaaa wat gebeurt er toch allemaal vanaaf hihihi...spannend hoor ladiez!

14. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    hahaha en dan vanaaf 2 nog wel
    goed bezig jullie :)

15. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

hahaha ja idd spannend!

16. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Ja echt he! Raak er helemaal enthousiast van:) ben de enigste die over tijd is maar iedereen om mij heen gaat maar bevallen. Vind ik totaal niet erg want ik wil nog niet.

@poemie: duim voor je dat het door zet.

17. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Jij bent waarschijnlijk ook de enige die t nog niet wil:p

18. pindanootje

26 jun 2011
    90
    0
    0
    in een durpke
    dag dames,
    ik ben een hele tijd hier niet geweest. kan het heel lang maken maar dat heeft geen zin.
    ben inmiddels wel bevallen van een super mooie dochter die iets te vroeg kwam. ben eigenlijk een juni mama geworden.
    verhaal volgt nog wel. ga eerst even wat bij lezen.

19. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Het is wel wat afgezwakt na de douche, zouden het dan toch gewoon voorweeën zijn ofzo? Had zo gehoopt dat ik daar niet mee te maken zou krijgen :(

20. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooooo we moeten sexen ... wie weet kunnen wij een nieuw record vestigen met het aantal geboortes morgen hahahaha...
    vanmiddag naar bios geweest met onze dochter.. ice age 4 .. leuke film.. maar was verrot daarna.. ook niets gegeten.. nergens zin in! wel een super actief babytje in de buik.. gelukkig maar.. weltrusten en suc6 voor de bevallende dames... ik lees graag het nieuwe geluk morgen... xxx

Deel Deze Pagina