Zit nu weer rond de 5 minuten en het is geen fijn gevoel zeg maar... Tis wel alleen maar onderin m'n buik. Zo toch maar even de vk bellen denk ik, kijken wat zij zegt, anders gaan we gewoon lekker slapen zo.
En is het je eerst of 2e bevalling? Bij je 2e moet je namelijk om de 5 mn bellen. Bij een eerste om de 3 mn dacht ik. En natuurlijk altijd als je je zorgen maakt.
Tis de 2e, en ik heb sowieso al andere instructies omdat het bij de eerste ook erg snel is gegaan. Misschien is het wel niets hoor, maar denk dat ik voor de zekerheid toch even bel.
Omdat het met het douchen toch wel over is gegaan eventjes verwacht ze niet dat het al echt iets is, of misschien gewoon het begin. We gaan maar gewoon een poging tot slapen doen en als het toch aanhoudt dan bel ik wel weer.
Potsidorie hahaha, ik denk toch echt dat je haar strax gewoon uit bed moet bellen hoor Succes iig meissie!!! Als ik wakker ben check ik hier nog ff anders morgenvroeg meteen!!! X
Even tijdens de nachtelijke break kijken. SPANNEND! Kelliee: KOM OP! (je leest dit waarschijnlijk pas na de bevalling) Poemi: KOM OP! Denk eerlijk gezegd dat het echt wel begonnen is. Pindanootje: Geniet van je kleine meid, drie weken al! Wauw! Hoop dat alles goed is gegaan met jou en je kleintje. Leuk dat je het goede nieuws komt vertellen. Ruby: Je zegt niet als eerste te willen bevallen, "schiet" iedereen ineens voor. Carpediem: Zo'n bevalling teken ik voor. Ben blij dat Kim er ook zo goed mee omgaat. Sassie: Liefde is... heeft ineens een hele andere dimensie na de geboorte van je kind. Labrador: Fijn dat je slippers van je moeder wel nog passen. Geloof dat wij er ongeveer even charmant bijlopen.
hey hey Gistern niks van mij gehoord...Was er stiekem maar druk mee...Het gaat goed hier lees ik! NOu, verlossend nieuws dan maar van mijn kant...Ik ben gisterenmiddag mama geworden van een gezonde zoon!! Bevalling in het ziekenhuis, vliezen geprikt en toen kwam het eigenlijk vanzelf op gang...Tegen het einde wat bijgestimuleerd en door pijnbestrijding was het een tijd erg goed te doen...Na een uurtje of 3 had ik 5 cm en was lichtelijk teleurgesteld, maar die vlos zei, je bevalt nog in mijn dienst en binnen een uur kan het gedaan zijn...En binnen een uur was het gedaan, volledige ontsluiting en toen ik persdrang voelde hard geroepen...Binnen 2 persweeen was ie er...Maz (polle benjamin) 3450 gram en 50 cm lang Ben erg beneieuwd hoe het de rest hier vergaat, klinkt nogal spannend! liefs!
Lilage wow ook snel gegaan. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Leuke naam. Kellie hoe is het met jou En bij jou Poemi? Hier alles goed, wel even wennen aandacht voor 2. 5 uurtjes geslapen vannacht. De kraamhulp komt zo om 8 uur. Met een stagiare. xx
Lilage, gefeliciteerd!!! Superleuk!!! En wat fijn dat t allemaal zo goed dn snel gegaan is! Nu lekker genieten van je mannetje!!!