Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Lilage gefeliciteerd met jullie zoon!! Wat een lieverd zeg!

2. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Lilage, gefeliciteerd met jullie zoon!! Geniet ervan!!

En spannend zeg, ineens zoveel babynieuws!
    Hier helaas nog geen gerommel in de trommel...
    Hoe is het met de andere dames? En Ruby, nu dringt iedereen voor!! Maar misschien word je wel beloond en mag je op je gehoopte datum bevallen!

3. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    lilage wat een lieve foto! gefeliciteerd met jullie zoon lekker genieten nu!

pff carp 5 uurtjes slaap is niet erg veel haha ach komt ook van zelf weer toch :)

4. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    @carpe: miss kan je de kraamhulp eventueel om tips vragen. Als ze straks weg zijn en je man/vriend werkt heb je ook de zorg voor ze alleen. (Het is maar een idee:)) waarom heb je maar 5 uur Geslapen?

@lilage: gefeliciteerd! Gelukkig had je toch uiteindelijk een hele snelle en fijne bevalling en een prachtig mannetje.

@anjeli: idd, wacht rustig mijn beurt af. Wist nog dat ik het moeilijk vond om mij hier aan te sluiten omdat ik als eerste op de lijst stond maar veel liever eerst baby nieuws van de andere meiden wou lezen.

Hoe gaat het met poemie en kellieee?
    Ben zo benieuwd

Kan iemand de lijst erbij nemen voor het noteren van lilage haar datum? Ik zit op mn tel en bij mij komen de kleuren niet mee.

5. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden, toch nog behoorlijk onverwacht is vannacht om 00.10 uur onze kleine meid Faylinn geboren. Ze weegt 3240 gram en is 51 cm lang. De vk heeft wel gelijk gekregen, het ziekenhuis had ik nooit meer gehaald! Om 22.50 de vk gebeld met mijn verhaal van harde buiken, waarschijnlijk voorweeën of indalingsweeën dacht ze, probeer maar te slapen. Om 23.30 weer gebeld dat het toch wel serieus werd, om 23.40 was ze er, 23.50 9cm ontsluiting, 23.55 vliezen gebroken. Ze had wel in het vruchtwater gepoept maar ik kon al persen dus gewoon thuis gebleven. Om 00.10 is ze dus in record tempo geboren. Kan het zelf nog niet helemaal bevatten, maar ze ligt nu dus toch echt naast me in haar bedje.

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    En dit is ze dan:

Bijgevoegde bestanden:

7. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Poemi wauw wat is dat snel gegaan! Gefeliciteerd met jullie meisje!!
    Lijkt me zo fijn gevoel om je kleintje naast je te zien liggen. Ik moet helaas nog ff wachten

Foto net geplaatst zie ik. Mooi meisje!!

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lilage Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

@Kellie Hoe gaat het bij jou meis?

@de rest Als ik meer tijd heb lees ik wel bij!

9. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    @poemie: ik zei nog dat het serieuze weeen waren:)
    Van harte met je mooie meid en wat fijn zo een snelle bevalling. Geniet ervan en rust lekker uit.

Kelliee laat eens wat van je horen:)

10. pindanootje

26 jun 2011
    90
    0
    0
    in een durpke
    tjee, wat gaat het hier snel in een keer.
    alle dames, gefeliciteerd met jullie wondertje.

hierbij mijn verhaal:
    ik ben 3 weken geleden dus bevallen van een mooie meid L.O.N.N.E
    ze is bijna 5 weken tevroeg ter wereld gekomen met een keizersnee.
    ik ben 14 juni s'avonds wat bloed verloren en omdat ik in het ziekenhuis moest bevallen, gebeld.
    ik moest maar even langs komen maar waarschijnlijk niks aan de hand.
    daar gekomen een aantal onderzoeken gehad maar daar kwam niet veel uit als alleen ze konden voelen dat mijn baarmoederhals verkort was wat betekende dat de bevalling aan de gang KON zijn.
    op het CTG konden ze wel zien dat het rommelde in mijn buik en in de loop van de nacht werd dit alleen maar meer.
    omdat onze kleine meid dwars lag (dus geen stuit maar letterlijk van links naar rechts) en de hartslag regelmatig te hoog werd is besloten om een spoedkeizersnee te doen.
    dus op 15 juni om 3.40 is ze geboren: 48 cm en 2560 gram.
    ze is naar de couveuseafdeling gebracht.
    totaal heeft ze daar 1 week op gelegen, toen deed ze (wel met hulp) zo goed dat ze naar huis mocht.
    dit was raar, ga je naar huis met een baby'tje dat net 36 weken oud is. Het kwam volgens de zuster niet vaak voor dat baby'tjes zo vroeg al naar huis konden maar ons vechtertje wou zo graag naar haar broers en zus (ja, ze is nr.4) dat ze heeft laten zien dat ze het kon.
    Nu is het dus genieten van onze "kleine" grote meid.

ik ga zeker hier wat vaker komen, schaam me zelf dat ik tijdens mijn zwangerschap hier niet vaak ben geweest maar met 3 los lopende projectielen (het zijn er nu dus 4) is het er vaak bij in geschoten. sorry dames.

11. pindanootje

26 jun 2011
    90
    0
    0
    in een durpke
    ik wil een foto'tje spammen maar hoe doe ik dat? kan iemand me daarbij helpen...

12. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lilage wauw dat is snel gegaan zeg... en wat een prachtige manneke... welke pijnbestrijding heb jij gehad? van harte gefeliciteerd .. ook jij lekker genieten nu. x
    @pindanootje van harte gefeliciteerd met jullie dochter :)
    @carp fijn dat het goed gaat. en 2 hulpjes is mss wel super super fijn ivm je dochter Kim.
    @keilie@poemi??? oooo vind het zo spannend... tot straks ladys

13. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

aaaah wat een hel! haha heeel de nacht weeen maar de regelmaat is er helemaal uit.. geen oog dichtgedaan natuurlijk.. om 12 uur had ik 1 cm ontsluiting en zometeen komt de vk weer dus dan gaan we t zien..

Poemi gefeliciteerd met je mooie meisje!

14. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poemi... sorry maar ik heb compleet een bld overgeslagen met lezen.. whaaaaa gefeliciteerd.. wat een dotje en wat een leuke naam...
    @kellie heee wat balen zeg... wie weet zet het strakjes in eens goed door. suc6 xxx

15. Rooiwyn

Rooiwyn Lid

31 dec 2011
    88
    0
    0
    Anesthesie Verpleegkundige
    Stadskanaal
    Van harte voor alle nieuwe mama s!! Wat een heerlijk gevoel moet het zijn.. prachtig..
    Wat kan je ernaar uitzien, en wat kan het snel gaan dus blijkt hier maar weer.
    Hopelijk blijven de verhalen zo positief, we wachten met smart!

16. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Kelly: Hopelijk heb je nu iets meer ontsluiting en duurt het niet lang meer.

Poemi: jeetje wat is het snel gegaan bij jou. Gefeliciteerd!

Pindanootje: Jij ook gefeliciteerd.

17. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    poemi gefeliciteerd met jullie dochter! wat een popje om te zien zeg :)

@kellie zet hem nog even op he!

18. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    @pindanootje: heftig maar je hebt een hele sterke meid:)

@kelliee: hopelijk heb je nu meer ontsluiting

19. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

@Pindanootje: gefeliciteerd!! Wel een spannend verhaal hoor. Fijn om te horen dat alles goed is gegaan.

@Poemi: gefeliciteerd met jullie knappe dochter!! En wat een flitsbevalling zeg. Geef jij ook cursussen daarin? Lijkt mij ook wel wat!

Hoe is het verder met de kersverse moeders?

20. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Poemi, gefeliciteerd!!! Wat een mega ideale bevalling whuhuuuu wil ikke ook!

Kellieeee zet m op meid!

Deel Deze Pagina