@kelliee: gefeliciteerd!!! Dat is inderdaad een super lange bevalling. Gaat alles goed? En met je kleine meid? Kan niet wachten tot je een foto plaatst rust lekker uit en geniet van de kraamweek.
Kelliee gefeliciteerd met jullie dochter! geniet er van maar 24 uur jeetje zeg! hoe voel je je? gaat alles goed met jullie?
Pindanootje: We hebben hem gevonden op internet. Onze hond heet Odin en Valkyra betekend dienster van Odin Foto komt eraan hoor! Alles gaat goed met dr, alleen alles wat ze drinkt komt er gelijk weer uit.. Ik ben doodmoe, vannacht ook weer weinig geslapen en vandaag ook niet gerust. Ga zo lekker vroeg mn nest in en k zie wel wanneer Valkyra vind dat het tijd is voor mij om eruit te gaan haha
Kellieee, Gefeliciteerd met je meisje!!! Mijn eerste bevalling duurde ook 24 uur en das afzien, dus chapeau! Rust maar lekker uit en geniet van haar!!
Kellie van harte gefeliciteerd, mooie naam. En 24 uur, jeetje wat lang Poemie ja moeilijk he met 2 opeens he. Kim gaat morgen een dagje naar mijn moeder toe. ff een beetje rust. Vanmorgen was er kraamvisite, en na een uur trok ik het niet meer. Zweten en janken daarna. Ben echt nog weinig waard. Ook harde geluiden enzo kan ik niet horen. xxx
@kelliee van harte gefeliciteerd... echt een bijzondere naam nog nooit gehoord.... lekker genieten en uitrusten.. heel erg belangrijk hoor.. voor je het weet is de kraamhulp weer de deur uit ben ook erg benieuwd naar pica van de baby... @carp.. aan je zelf denken hoor.. mijn man is a.s. dinsdag jarig.. onze dochter zou woensdag gaan logeren bij zijn ouders.. gezegd.. we vieren het niet doen we gelijk met kraamfeest.. belde ze op vandaag.. ja wij komen dindsag.. GELUKKIG zegt mijn man .. nee sorry.. maar dat gaan we niet doen.. we willen nog even rust! woensdag kom ik dochter brengen dan kun je mij ook feliciteren.. (ik ga namelijk toch weer van alles in huis halen.. en meer doen dan ik aankan.. dus NEE we vieren het niet) Wat ik er mee wil zeggen carp... en alle andere.. geef op tijd je grenzen aan... mensen kunnen soms zo simpel zijn dat ze niet eens door hebben dat het genoeg voor de hoogzwangere of net bevallen vrouw is!! hier verder geen dikkebuikenieuws vandaag.. actief babytje maar dat vind ik niet erg... ben blij dat ik ze zo veel voel... Dikke voeten /handen onveranderd ondanks het weer... morgen nog maar 5 dagen.. daar wordt ik blij van.. alle laatste dingen vandaag gedaan.. maxicosi gewassen, kinderwagen stof gewassen.. box met detell ontsmet en opgezet.. we missen nog
Carpie, Doe lekker rustig aan...Het is ook echt ineens heel anders met twee... 1 tip, probeer het vooral niet te goed te willen doen, omdat je je best wil doen voor 2...Dat komt allemaal, je bent ongetwijfeld een hele goede en fijne mama! Kus!
holiday: goed van je dat je je grenzen aan hebt gegeven. Kelliee: Gefeliciteerd!! En wat een bijzondere naam.
Gefeliciteerd bevallen dames! Weer heel wat prestaties geleverd! En idd, grenzen aangeven en rust pakken! Ik ben ook benieuwd hoe dat hier straks zal gaan met twee, maar allee, met een beetje hulp moet t lukken. Hier een rustige baby in de buik, stilte voor de storm?
Kellieeeee gefeliciteerd met je dochter!!! Nu gaat t ineens snel met iedereen hè! De 1 na de ander bevalt hihihi zo leuk! Wie zal de volgende zijn... Ohja hier zit meneertje vocht ook ineens op de eerste rang sinds vabdaag helaas...tot op heden totaal geen last van gehad maar sinds vandaag hoppa! Mijn mannetje loopt nu hele dag achter mij met t deuntje van de olifanten mars van jungle boom hahahs! Kan er gelukkig erg om lachen dus vind t niet erg
Pffff dacht ik dat de vrouw zwanger was. Maar nee, ipv dat mn vriend me verwend lijkt het alsof hij last heeft van zwangerschapshormonen. Heb nu ook ruzie met hem. Dan maar mezelf verwend vanavond. Lekker uitgebreid maskertje en van top tot teen(ook benen) gesschoren, uitgebreid in bad en heerlijk gerust. De voorbeeld van het geboorte kaartje is gekomen en het is echt prachtig. Mn zoontje had vanmorgen een nachtmerrie, zo zielig. Hij sliep naast me en begon opeens ontzettend fel te huilen en riep mama mama. Ik deed mijn armen om me heen trooste hem en zei mama is hier. Toen werd hij wakker en stopte hij gelijk met huilen.
Nou je bent niet de enigste. Slaap ook al miss 2 weken? Van 3 tot 9 en overdag kan ik helaas niet slapen met zo een kleine bengel om me heen. Het breekt me ook op. Krijg steeds meer last van hoofdpijn.
uhm ... wordt ik ongesteld!! (zo werd ik net wakker`) ... ai ... ojee ojee volgens mij lijkt dit op een wee ... geen idee of het doorzet ..is het buikkramp ... ik wacht af .. ben i.i.g. klaar wakker
Ruby van 3 tot 9???! Heeeeerlihk dat zijn 6uurtjes hè!!! Ik ben al blij als ik t van 2 tot 6 red... En overdag slapen werkt voor mij totaal niet...zoiezo slaap ik dan niet plus als ik al ga liggen ist snachts helemaal een drama om inslaap te vallen hahaha...achja! Holiday, spannend!!!?!?? Hoeist nu!???!
Ja maar moet onopgebroken hoor. Moet altijd weer naar de toilet en Jer word snachts altijd wel 1 of 2 keer wakker. Daarnaast is Jer niet het makkelijkste kindje en vreet al mijn energie op. Daarnaast heb ik last van een lage bloeddruk oftewel: sneller moe en kortademig en ja ik herken heel erg de klachten. Vanacht had ik bijv ook dat ik wakker werd en kon ik niet meer in slaap komen. Ik was zo verschrikkelijk misselijk! En Jer werd ook ontzettend onrustig. Nou Jer en ik lagen een hele tijd wakker. Ben ook net wakker en weer kotsmisselijk. Ik weet ook dat het me opbreekt. Heb normaal niet echt last van hoofdpijn maar nu dus wel. Soms begint dat smiddags en blijft het de hele verdere dag. Achja, je doet het uiteindelijk voor iets prachtigs he zat snachts ook te twijfelen of de bevalling niet zou beginnen. Iemand op dit forum zei dat je daar ook heel misselijk van kan worden.
Heel herkenbaar, dat slechte / korte / niet door kunnen slapen. Hier ook maximaal 6 uur en dan ben ik ook nog eens om de anderhalf uur wakker! Misschien zegt dat wel iets over ons kindje en kunnen we vast wennen... Overdag slaap ik ook niet. Had eerst de hoop dat ik dan 's nachts beter zou slapen, maar dat heeft ook niet het gewenste effect. En Holiday... spannend!! Hoe is het? Ben benieuwd hoor!! Hier nog geen gerommel in de trommel, dus dat zal allemaal nog wel even duren.
Hey nog meer dames die bijna moeten bevallen . Ik ben 12 juli uitgerekend! Gisteren dachten we dat ik 's nachts zou gaan bevallen. De baby was ongelofelijk druk en ik had echt krampen in mijn onderbuik die steeds intenser werden en dan weer afzakten. Nouja, we zijn dus gefopt want we werden vanochtend ineens wakker met de baby nog in mijn buik. Keken wij elkaar even gek aan . Dus mijn zoontje maar weer naar de opvang gebracht, manlief is naar zijn werk en ik ga het huis nog maar een keer onder handen nemen.