Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ruby, wij hebben ook de kraamvogel, hadden we bij Kim ook..
    Bevalt super goed.
    Hele lieve kraamverzorgster. Doet veel, maakt bijv elke dag veel vers fruit klaar voor ons, elke dag schoon bed enz.

Poemi ah wat balen van de bv. Hoop voor je dat het toch nog goed op gang gaat komen

Ben weer iets tot rust, Eva is vandaag heel rustig.
    Misschien is het idd niet zoals bij Kim, maar je schrikt gewoon door toen.
    Zit toch heel diep bij me merk ik.

xxx

2. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Nog even een foto van eergister

Bijgevoegde bestanden:

3. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Volgens mij zijn mn vliezen gebroken. De vlos komt om 6 uur

4. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    ruby jeee meis wat spannend, zet hem op!

5. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    oooo mijn menstruatiekrampen zijn weer terug...

@ruby jij mag terecht ff voor hahahaha

nou als jullie niets meer horen vanavond... dan is de kans wel groot dat het door gaat zetten... Ik heb gevraagd om man lief ff lekker iets pittigs wil koken... ff een beetje bij stimuleren maar.. hahaha
    Om 00.00 wordt mijn man 40!! hij wilde maar 1 cadeau.. zou toch te hillarisch zijn als dat waar zou zijn he...

6. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    @holiday: inderdaad. Ik hoop het echt voor jullie. Pfff ik zat 2 dagen binnen, voelde me vandaag zo goed. Had zelfs ff een klein stukje gerend. Ging naar het winkelcentrum alleen met Jer en wat denk je. Breken dan opeens mn vliezen. Pfff. Mijn moeder en zus hebben goed contact met moeder en dochter van een luxe lingerie zaakje. Ben daar heen gelopen, bij hun op de prive toilet gegaan, hun lieten me bellen en brachten mij met de auto naar huis.

7. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Ruby en holiday kga duimen voor jullie dat het bingo is vanaaf of morgen!!!
    Kan nu nooit lang meer duren!

Wil iemand min afspraak ff op de lijst zetten, moet woensdag naar de vk om 13.40 controle en evt strippen maar is niet zeker...
    Zit op mn iPad en krijg de kleuren anders niet mee;)

8. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    ruby spannend!! wat zij de vk?

9. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    okey meiden.. ik ben weg naar het ziekenhuis.. ik heb een beetje bloed verlies en ze willen het checken in combi met de krampjes die ik heb.. kan het gewoon weg geen weeen noemen... mss mag ik over 2 uur weer naar huis en anders horen jullie mij morgen wel met ander nieuws.. ivm GBS bacterie en dus de antibiotica willen ze geen risco nemen.. :) ... latersssss

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Spannend, succes!

11. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Sterkte! Hoop dat alles goed is maar ze toch de bevalling voorstellen:)

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Ruby: wat zei de vk

holiday: ben benieuwd wat ze zeggen in het zh.

13. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    De verlos komt om 9 uur vanavond ff langs. Had zowiezo een afspraak morgen met de vlos. Ik denk nog steeds mochten t mn vliezen niet zijn dat ik me niet laat strippen.

@carpe: wat ontzettend lief!
    @woepie: welkom! Hoe voel je je?

14. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Ik zou me zo lullig voelen als het vals alarm is. Ik was ff een klein stukje aan het rennen met de kinderwagen want de apotheek zit op het plein en moest wat dingen bij t winkel centrum doen. Toen na het rennen kreeg ik opeens bij de eerst volgende winkel die ik binnen kwam zo een vloed. Ik werd duizelig en er kwam steeds wat vocht uit. Echt erg. Toen ik steeds meer vocht eruit kreeg en ik het gevoel had dat het mijn vliezen waren kreeg ik gewoon tranen. Ook bij Jeremia kreeg ik tranen toen mn vliezen braken. Heeft iemand dit ook? Voel me zo stom.

15. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Je was even aan het rénnen? Lieve hemel kun jij dat nog dan :p.
    Ik ben benieuwd of het je vliezen zijn. Mijn vliezen zijn de vorige keer net voor het persen door de vlos gebroken dus ik heb er geen ervaring mee.

16. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Go Holiday en Ruby! Spannend!!
    @Vlinder: hoezo gaan ze jou waarschijnlijk strippen? Heb ik iets gemist en gaat het niet goed? Jij was nog zo sporty en kwaaltjesvrij laatst?

17. pindanootje

26 jun 2011
    90
    0
    0
    in een durpke
    o wat spannend allemaal...hoop morgen te lezen dat er een aantal nieuwe wonders zijn geboren...iig...succes...
    ik kruip zo lekker onder de wol....wat bij tanken....alvast welterusten iedereen

18. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ben weer vrij gelaten.. hahaha.. 30 min aan de scanner.. baby alles okey.. bloedverlies is de slijmprop waarschijnlijk of een gesprongenvaatje want mijn baarmoeder zit nog POT dicht... maar ja dat schijnt of heel snel te kunnen veranderen of nog heel lang te duren.. dus met die info schiet je ook niet zo veel op.. de krampen zijn gewoon voorweeen ... het rommelt wel maar ja.. dat kan zo dagennnnnn duren... nou lekker dan... ik hoop stiekem dat het doorzet.. we zullen zien.. mijn dochter en hond slapen voor de zekerheid een nachtje bij opa.
    weltrusten allemaal
    en ruby... is het begonnen bij jou?

19. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Misschien een stomme vraag hoor, maar hoe voelen voorweeën eigenlijk aan?

20. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Hmmm... lekker onaardig om helemaal niet op de rest van je bericht te reageren....
    Fijn om te horen dat alles goed is met de baby, jammer dat er nog geen duidelijke tekenen van een startende bevalling zijn!

Deel Deze Pagina