Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anjeli.. hahaha dat hoeft ook niet persé hoor..
    maar in mijn geval voelt het als zware buikkramp onder in mijn buik.. als of je heel erg diarree krijgt/heb of ongesteld moet worden maar dan nog iets erger.. zo voelt het bij mij. pijn komt en gaat ook weer.. zit geen regelmaat in... wordt er een beetje sikkeneurig van omdat het zeurpijn is!

2. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Klinkt weer spannend vanavond. Wil eigenlijk niet weer als ik naar het toilet moet 's nachts zo nieuwsgierig zijn om weer achter de computer te zitten;).
    Holiday: Jammer dat het niet heeft doorgezet. Wel fijn dat alles weer goed gecontroleerd is en alles goed gaat met jou en de kleine. Denk dat het gewoon de 13de gaat worden voor jou.
    Ruby: Ik wist vorige keer (ook op straat) direct wel dat mijn vliezen waren gebroken, geen twijfel mogelijk, in een keer kletsnat. Maar er kan ook een scheur zijn en dan druppelt het (heb ik gehoord), dat heet ook vliezen breken en dan is het onduidelijker. Maar als ik zo hoor, denk ik dat je vliezen idd gebroken zijn. SPANNEND! Bij ons geldt dat de weeen dan binnen 24 "moeten" beginnen (anders medisch). KOM OP!!!!

3. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    @ratatosk: ja voelde me na een nacht en ochtend super misselijk opeens super sterk. Daarom ging ik eindelijk weer eens met mn zoontje naar buiten. Voelde me fitter dan ooit:) Ff dus naar de apotheek geweest en daarna toen ik naar het winkelcentrum wou gaan regende het en had echt geen zin om voor 3 mn lopen die hele regenkap erop te doen.

@holiday: balen, hoop dat je snel mag bevallen.

Nou de vk was geweest. Zij twijfelde zelfs. Het rook niet naar vruchtwater maar de test gaf wel ontzettend duidelijk positief aan. Dus we houden het gewoon op afwachten. Verder was alles keurig met de baby en het hartslagje en mn bloeddruk. Had eigelijk morgen een afspraak maar nu is alles gedaan.

*verloskundige afspraak*
    14 juli + inwendig onderzoek

4. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Anjeli, jep dat was ik hahaha en moet zeggen dat ik nog steeds niet echt klachten heb, maar ik slaap alleen heeeeel slecht...en vorige week Stelde mijn vk voor om te kijken om e strippen...uit dr zelf! Lief mens hihihi.
    Maar toen kon t wel, ze zei alleen daar ga je niet op evalueren dus toen niet gedaan...ze zei kijken we volgende week weer ff...maar weet niet wat ze gaan doen hoor misschien wel ellenmaat niks...
    Wij hebben 5verschollende vk's in de praktijk hier en ze zijn niet allemaal even schappelijk en meedenkend;)
    Dus we wachtten af hihihi.
    Hoop stiekum nog steeds heeeeeeel erg dat t vrijdag wordt!!!

Holiday, vervelend hè die voorweeen...loop ik inmiddels al vanaf 36weken mee...raak e aan gewend hoe stom t ook klinkt;)
    Wel fijn dat alles iig helemaal goed is...nu afwachtten wanneer t echt begint!

Ruby, vk al geweest?

5. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Ow ja dus hahahaha lees t net;)
    Ben benieuwd of t doorzet...

6. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Bij ons hebben ze een nieuw systeem met lootjes. Dan mag je een lootje treKken en kan je trekken: of afwachten of bij 41 weken worden ingeleid. Ik doe hier alleen niet aan mee want ik wil niet worden ingeleid en zulke erge klachten heb ik nou ook niet.

7. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Bevallen Juli 2012!

15 juni: Pindanootje L.ONNE (35,5 weken, kind 4, 15 juli uitger.)
    20 juni: Sassie81 F.LYNN (37,6 weken, kind 1, 5 juli uitger.)
    27 juni: Inkie81 J.AYDEN (38,4 weken, kind 1, 7 juli uitger.)
    5 juli: Carpediem E.VA (38,3 weken, kind 2, 16 juli uitger.)
    6 juli: Lilage M.AZ (38,5 weken, kind 3, 15 juli uitger.)
    7 juli: Poemi F.AYLINN (39,4 weken, kind 2, 10 juli uitger.)
    8 juli: Kelliee V.ALKYRA (39.6 weken, kind ?, 9 juli uitger.)

Te bevallen lijst Juli 2012!

4 juli: Ruby1987, 2e kindje
    12 juli: Ratatosk
    15 juli: Rooiwyn, 1e kindje
    15 juli: Awesta
    15 juli: Anjeli 1e kindje
    15 juli: SiobhanMcG
    18 juli: vlinder13, 1e kindje
    18 juli: Lisabeth, 2e kindje
    19 juli: sas27 1e kindje
    20 juli: Labrador 1e kindje
    20 juli: Grace79, 2e k1indje
    21 juli: Holiday, 2e kindje
    21 juli: Woepie, 1e kindje
    29 juli: MusicMumEm

Afsprakenlijst
    10 juli: Labrador 10:40 gync ivm niet indalen
    10 juli: Ruby1987 tussen 11en 14 uur thuis afspraak verloskundige
    11 juli: Grace79 VK
    11 juli: sas27 controle vk
    11 juli: Vlinder13 vk om 13.40 controle en evt strippen
    13 juli: Labrador 13:40 VK Controle

8. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Ruby: Lootjes??? Wat apart.

Klinkt alsof het toch bij niemand gaat doorzetten. Goede nachtrust allemaal!

9. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Jeetje dames wat valt hier veel te lezen en wat gebeurt er veel. Ik moet efr even inkomen. Maar tijd zat om het bij te houden haha. Hier gaat opzich prima. Wel ben ik het zat en ben erg benieuwd naar mijn kind. Heb afgelopen week veel voorweeen gehad en enorme steken down under. Morgen vk en wie weet wil ze even kijken of ik ontsluitjng heb. Ook krijg ik morgen uitslag urine ivm streptokokken bacterie. In de urine zijn onduidelijke bacterien gevonden die niet op blaasontstdking duiden maar wat wel is niet duidelijk. We zullen zien...

10. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    @grace: wow vond je dat niet moeilijk op straat? Ik kreeg gewoon tranen bij t gevoel dat het mn vliezen waren. Had ik ook bij jer. Raar he dat ik zo emotioneel word:)
    Over de lootjes: tsjah zou het echt niet weten weet alleen dat ik liever nog een week zou wachten dan ingeleid zou worden. Zo erg zijn mn klachten niet.

11. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Bevallen Juli 2012!

15 juni: Pindanootje L.ONNE (35,5 weken, kind 4, 15 juli uitger.)
    20 juni: Sassie81 F.LYNN (37,6 weken, kind 1, 5 juli uitger.)
    27 juni: Inkie81 J.AYDEN (38,4 weken, kind 1, 7 juli uitger.)
    5 juli: Carpediem E.VA (38,3 weken, kind 2, 16 juli uitger.)
    6 juli: Lilage M.AZ (38,5 weken, kind 3, 15 juli uitger.)
    7 juli: Poemi F.AYLINN (39,4 weken, kind 2, 10 juli uitger.)
    8 juli: Kelliee V.ALKYRA (39.6 weken, kind ?, 9 juli uitger.)

Te bevallen lijst Juli 2012!

4 juli: Ruby1987, 2e kindje
    12 juli: Ratatosk
    15 juli: Rooiwyn, 1e kindje
    15 juli: Awesta
    15 juli: Anjeli 1e kindje
    15 juli: SiobhanMcG
    18 juli: vlinder13, 1e kindje
    18 juli: Lisabeth, 2e kindje
    19 juli: sas27 1e kindje
    20 juli: Labrador 1e kindje
    20 juli: Grace79, 2e k1indje
    21 juli: Holiday, 2e kindje
    21 juli: Woepie, 1e kindje
    29 juli: MusicMumEm

Afsprakenlijst
    10 juli: Labrador 10:40 gync ivm niet indalen
    10 juli: Ruby1987 tussen 11en 14 uur thuis afspraak verloskundige
    11 juli: Grace79 VK
    11 juli: sas27 controle vk
    11 juli: Vlinder13 vk om 13.40 controle en evt strippen
    13 juli: Labrador 13:40 VK Controle
    14 juli: Ruby1987 VK inwendig onderzoek

12. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Ruby: Ik had meer zo'n onwerkelijk gevoel, had nog helemaal niet het idee dat het zou gaan beginnen (duurde ook nog ruim een volle dag). Maar ik kan me voorstellen dat je er emotioneel van wordt, einde van de zwangerschap en begin van een heel nieuw leven. En misschien ook wel een beetje angst voor wat gaat komen.
    Woepie: Het is hier een hele tijd heel stil geweest, maar nu wordt het natuurlijk voor allen erg spannend, dus veel te schrijven. Even een dag niet kijken en je mist vanalles;). Succes met de uitslag morgen, fijn dat dan in ieder geval de onduidelijkheid voorbij is.
    Vlinder: Hoop dat je vannacht goed geslapen hebt.
    Alle mama's: Veel knuffelplezier weer!:D
    Ego: Hoop dat ik toch nog eventjes kan slapen.

13. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Grace, iets beter maar niet goed hahaha...ach ik functioneer best aardig op weinig slaap, kan daar redelijk goed tegen dat scheeld, maar fijn is anders;)

Ruby dat van die lootjes vind ik echt vaag hoor...vind dat zoiets niet moet kunnen eigenlijk, klinkt erg amateuristisch maarja wie ben ik hahaha
    Hoeist nu bij jou?

14. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    @vlinder13: het is vanuit een ziekenhuis hier in de buurt een onderzoek. Denk dat het

@grace: angst heb ik totaal niet meer. Dat was 3 weken? Terug ofzo. Ik ben iemand die heel makkelijk is met de bevalling. Ik weet van mezelf dat ik een ontzettend sterk lichaam heb en heb daar ook alle vertrouwen in. Ik vind bloed alleen vies. Ik had dus ook niet de makkelijkste bevalling maar had door mijn kracht wel een keizersnee voorkomen. Ik voelde geen spanning, was in mijzelf gekeerd en liet alles over mijzelf heen komen. Ik kon alles heel makkelijk van mezelf afzetten. De verloskundige/artsen/gynacologen (waren er veel die het in de gaten hielden omdat ze hartslagje zagen dalen) zeiden toen ze de kamer in kwamen: hier heerst rust en wat een kracht! Ben er nog trots op:)

Verder hier alles rustig. 6 dagen over tijd en nog steeds hoop op de 12e:D

15. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Maar ruby als je vliezen gebroken zijn dan moet je kindje zich binnen 24uur melden toch..?
    iig zo is t hier hihihi dan kan toch niet de 12e worden..?
    Vreemd onderzoek van dat ziekenhuis hahaha...vind dat ze dat niet landelijk mogen invoeren hihihihihi;)
    Maar kortom,jou bevalling zet nog niet door dus...

16. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    De verloskundige dacht dat het dus niet om mijn vliezen ging. Maar dat het urine/afscheiding was. De test gaf echter wel positief aan.

Dat onderzoek word bij iedereen gevraagd die rond de 41 weken zit en heeft niks met mijn situatie te maken. Je hoeft er niet aan mee te doen maar ik kan mij ook voorstellen dat er vrouwen zijn met 41 weken die zoiets hebben van: laat het kind maar komen desnoods met dat ik ingeleid word ben het nu wel zat.

17. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Ja dat is ook zo kan ik me ook goed voorstellen maar juist dan vind ik t zo'n stom idee da ze t met lootjes aan doen...as je t zat bet ben e t gewoon zat en dan mag dat niet Afghanen an en loodje wat je trekt vind ik...hihihi.
    Maar de vk dacht dus niet je vliezen maar de test wel... Fijn dat je vk ook waarde hecht daaraan...NOT!
    Ben benieuwd of t de 12e wordt hihihi spannend!
    Kga eens ff wat doen...wasje wegwerken denk ik!

18. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Zooo weer een vloedgolf vocht. En het blijft maar komen. Dit zouden heel goed mn vliezen kunnen zijn. Ik wacht maar af tot de weeen komen.

19. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ruby dat je dan niet even om een echo mag in het zh dan weet je zeker dat er nog genoeg vruchtwater is.....

ik heb echt een rot nacht gehad.. draaien,woelen.. pffff krampjes blijven wel minder na een badje gisterenavond en flinke bloedslijmprop verloren.. dus dat was toch de veroorzaker.. en wellicht kwam daar ook de kramp vandaag!

20. pindanootje

26 jun 2011
    90
    0
    0
    in een durpke
    ik geloof dat er op korte termijn toch echt een paar beebjes worden geboren...spannend hoor...

Deel Deze Pagina