Grace en sas Hoelaat hebben jullie controle? Ik weet t niet vandaag hoor...misschien doen ze wel helemaal niks hihihi...ben benieuwd! zat me gister nog af te vragen hoelang zou t nog duren...en t rare is dak van de ene kant heeeeeeeel graag wil dat Ukkie gewoon komt, maar toch t idee dat je dan niet meer zwanger bent vind ik ook zo raar...vind t eigenlijk zo leuk om zwanger te zijn, ondanks de ongemakken van de afgelopen 2weekjes heb ik verder echt een TOPzwangerschap gehad! Ben ook heeeeeeeel benieuwd wie de volgende gaat zijn, en wanneer! Maar ook ik wil iig binnen een dag of 2weer baby nieuws lezen hier hihihi...
@Ruby,Gefeliciteerd met jullie zoon! en wat een mooie naam, past inderdaad goed bij elkaar! Er is trouwens (nog) niemand die haar kleine meerdere namen heeft gegeven of vernoemd (of het is niet vermeld, dat kan ook nog) @Holiday, Mijn voeten zien er hetzelfde uit, ook geen enkels of enkelbotten meer te bekennen. Heb de bijnaam "Bigfoot" al binnengesleept en ben aangewezen op de enige slippers die ik nog pas, mijn Birkenstocks met een extra gaatje erin gemaakt .Aan het einde van de dag staan de bandjes helemaal in mijn voeten en zijn het net 2 van die rollades waarmee je kunt "kleien". Als je er een beetje in knijpt met je vingers blijven de afdrukken erin staan haha. Jij kunt zo te zien ook geen schoenen meer aan...hoe los jij het op? Als het droog is is het niet zo erg, maar als het regent blehhhh @Labrador, Super voor je dat je nu thuis mag bevallen, zal best een opluchting geweest zijn! Ben benieuwd wanneer de volgende kleine zich aan laat kondigen en bij wie natuurlijk, niet allemaal tegelijk hé! Anders zijn we zo snel klaar hier Ik blijf wel gewoon lekker rustig wachten....maar stiekem mag het van mij wel beginnen hoor! Ik ben supernieuwsgierig en kan niet wachten totdat ik mijn lijf en bewegelijkheid terug heb
@nennie ook birckenstock..maar onder 1 voorwaarden.. s'morgens aantrekken en niet meer uit doen.. mijn grapte al... gelukkig kun jij niet meer uit je slof schieten... uhmm hahaha.. ik heb geen bijnaam maar meer over straks als ik bevallen ben.. kwabje enzo .. en we hebben vast een dompelpomp nodig om al dat water/vocht weg te pompen.. zullen wat extra zeiltjes bestellen hahaha... nou goed.. verder geen gerommel hier meer.. wel weer opvallend veel slijmverlies deze ochtend... maar ook dat zegt niets he..
Vocht: Als ik mijn birkenstocks aan doe dan moet ik ze niet meer uit doen. Ik heb nu slippers met klittenband. En tsja als het regent loop ik met slippers. het is niet anders. Grace, Sas en Vlinder: Succes bij jullie afspraken. Vlinder: Ik hoop voor je dat ze je gaan strippen. Voor de gene die al (eerder) bevallen zijn. Hoe hebben jullie de weeen opgevangen?
Kimmie en Ruby fantastisch, gefeliciteerd!!!!!! En wat ging dat bij jou snel Ruby, ik hoop dat ik dat na mag doen! Ik ga voor een bevalling van vier uur Holiday, au, wat erg, ik schaam mij diep dat ik heb geklaagd over mijn voeten. En wat betekent het eigenlijk voor jou dat jij die bacterie hebt. Wat gaan ze doen als de bevalling begint? EN hoe kwam jij erachter? Gisteren ben ik nog naar een infoavond over bevalling en kraamtijd gegaan in het ziekenhuis. Misschien had ik dat beter niet kunnen doen. Vond het er vreselijk uitzien in die verloskamers, bah. En de plaatjes die ze lieten zien op groot scherm Nee, ik ben na de pauze weg gegaan met manlief en had er wel genoeg van. Liefste toch maar thuis bevallen.
@woepie.. jij mag ook gewoon klagen... de pijn en de ergenis is zo groot als dat je m zelf draagt.. niemand kan voor jou zeggen of iets vervelend is... baceterie; urine onderzoek gedaan op eiwitten.. kwam niks uit.. kennelijk heeft lab zelf urine verder onderzocht.. want er was geen verzoek gedaan door huisarts.. of mss is het wel standaard dat ze dit in het lab doen. maar goed vrijdagavond heeft het lab de huisarts nog gebeld om half 11 s'avonds antibiotica gekregen .. VK zegt ooo flauwekul... nou niet dus.. want door de antibiotica die ik nu al geslikt heb is de bacterie als het goed is al wat rustiger... zodra ik weeen krijg of vliezen breken moet ik gelijk naar zh.. aan het infuus met antibiotica.. 2x 4uur. als dat lukt hoeft baby meestal maar 24 te blijven voor observatie .. lukt het niet dan blijft baby min. 48 uur. Bij mij worden de bevalling a.s. vrijdag ingeleid.. zodat wel zeker weten dat het infectie gevaar voor de baby minim wordt! ben daar erg blij om ...
Hooi Even snel reactie op iets eerder hier gevraagd.. Mijn mannetje heeft meerdere namen! Wordt niet gedoopt ofzo, geen specifieke vernoemingen naar iemand (wel een achterliggende gedachte) Voluit heet hij Maz Polle Benjamin Mijn andere kids zijn wel vernoemd maar daar zijn we vanaf gestapt (persoonlijke redenen)zij heten Hannes Fenn Theophil Milo Geron Matiz Zo, op de hoogte Maz spookt 's nachts het liefst, erg jammer! Maar goed, ik voel me nog redelijk, dus das een positief punt! Iedreen succes, sterkte en tot snel! X
Vlinder hopelijk strippen ze je, ben benieuwd hoe laat ga je? Ik ben net terug alles was weer goed met de baby en mij, dus we wachten weer lekker af tot dat ze zin heeft om te komen! haha wat een rot weer vandaag, ga lekker in mijn huispakje op de bank filmpje kijken Heerlijk!! haha Fijne dag allemaal En natuurlijk voor vlinder en grace succes bij de vk
Bevallen Juli 2012! 15 juni: Pindanootje L.ONNE (35,5 weken, kind 4, 15 juli uitger.) 20 juni: Sassie81 F.LYNN (37,6 weken, kind 1, 5 juli uitger.) 27 juni: Inkie81 J.AYDEN (38,4 weken, kind 1, 7 juli uitger.) 5 juli: Carpediem E.VA (38,3 weken, kind 2, 16 juli uitger.) 6 juli: Lilage M.AZ (38,5 weken, kind 3, 15 juli uitger.) 7 juli: Poemi F.AYLINN (39,4 weken, kind 2, 10 juli uitger.) 8 juli: Kelliee V.ALKYRA (39.6 weken, kind ?, 9 juli uitger.) 10 juli: Ruby1987 I.SAIA (40,6 weken, kind 2, 4 juli uitger.) Te bevallen lijst Juli 2012! 12 juli: Ratatosk 15 juli: Rooiwyn, 1e kindje 15 juli: Awesta 15 juli: Anjeli 1e kindje 15 juli: SiobhanMcG 18 juli: vlinder13, 1e kindje 18 juli: Lisabeth, 2e kindje 19 juli: sas27 1e kindje 20 juli: Labrador 1e kindje 20 juli: Grace79, 2e kindje 21 juli: Holiday, 2e kindje 21 juli: Woepie, 1e kindje 26 juli: Nennie, 1e kindje 29 juli: MusicMumEm Afsprakenlijst 11 juli: Grace79 VK 11 juli: Vlinder13 vk om 13.40 controle en evt strippen 12 juli: holiday controle Gyn 9:00 13 juli: Holiday opname 8:00 13 juli: Labrador 13:40 VK Controle 18 juli: Nennie controle Vk 20 juli: Sas27 controle vk 12:30
@Holiday: Ai, dat ziet er pijnlijk uit.. De mijne zijn er niets bij. Ik kan nog gewoon al mijn schoenen aan (al probeer ik geen pumps meer) en eigenlijk zijn ze niet echt opgezwollen ofzo. @Nennie: Mijn kindje krijgt ook meerdere namen. Zij/Hij wordt ook gedoopt, ik zal als hij/zij geboren is wel de namen enzo hier posten. Als het topic nog open blijft tot eind juli/begin augustus, want het kan namelijk zijn dat ik pas in augustus ergens beval. Maarja, dat moeten we nog zien. De vk denk dat ik pas na de uitgerekende datum ga bevallen. Hoe ze het weet, ik heb geen flauw idee...
Hoi meiden, Ik breek even in om de meiden die al bevallen zijn te feliciteren! Een paar maanden geleden heb ik hier ook meegekletst, maar ik kon het niet bijhouden. Ik lees wel af en toe mee. Ik ben zelf het wachten helemaal zat nu... Succes voor jullie met de laatste loodjes!
@kelliee: gefeliciteerd! mooie naam zeg, wel lange bevalling. viel het mee? @ruby: kraamzorg gehad van de kraamvogel, is mij prima bevallen, maar tis natuurlijk afwachten wie je krijgt......... @nennie: had ook veel last met eten op het laatst. beeb lag erg hoog en moest inderdaad erg rechtop zitten om nog te kunnen eten. @vlinder: wat leuk, die gipsbuik! @kimmie: gefeliciteerd met jullie kleine meid! @holiday: die zin in drank had ik ook heel erg. nu na de bevalling geen behoefte eraan, dus ook nog niet geprobeerd. volgens mij ben ik dan na 1 glas al flink teut . wat een dikke voeten zeg, kan me voorstellen dat je daar flink last van hebt. @ruby: ook jij van harte gefeliciteerd! ook al zo lekker snel, hoewel jij een langer voortraject had, dat had ik helemaal niet. wel lang persen! Vandaag op controle geweest bij kinderarts, ivm ziekenhuisopname na bevalling. kleine vent woog 2990 bij bevalling, nu exact 3 weken later 3765. hij groeit dus flink. wel luieruitslag en flinke krampjes door gas....
Sas zit nu te wachtten bij de vk Over 5 min aan de beurt maar volgensmij loopt t nu al uit hahaha! Achja heb niet veel te doen vabdaag dus dat scheeld! Laat jullie zo weten hoe t gegaan is...
Hier ook weer goedgekeurd door de vk. Nog steeds niet ingedaald, lag wel iets dieper als vorige week. Nennie: Wij gaan ons babietje ook meerdere (doop)namen geven, heeft Emma ook. Maar ik vind de roepnaam voldoende om hier op het forum te vermelden. Sassie: Wauw, wat worden ze toch weer snel groot. Pipi: Leuk toch weer iets van je te horen. Ook jij veel succes met de laatste loodjes. Mocht er nog babynieuws van jouw kant zijn, hopen wij het hier stiekem ook te horen. Vlinder: Of het loopt wel heel erg uit, of je bent gestript en het heeft direct resultaat. Spannend. MusicMumEm: Bij mij hadden ze het vorige keer ook fout met inschatten wanneer. Nee, nee, reken er maar echt niet op, we zien je volgende week echt gewoon hier terug. Paar dagen later was het al zover. Overigens maakte de vk vandaag toespelingen, dat ik het weekend niet zou gaan halen. Maar ook dat neem ik met een korreltje zout.
Een buikfoto van mij (mits het gelukt is). Ik haal hem straks wel weg, want ik vind het wel eng zo op internet.
Even een ego berichtje m.b.t. werk meiden... I.v.m. mijn zwangerschap is mijn contract bij mijn huidige werkgever niet verlengt, welke afloopt tijdens mijn verlof. Een aantal weken geleden ben ik benaderd voor een accountmanagers functie en ben met mijn hoogzwangere dikke buik en mijn "bigfoots" in Birkenstocks gepropt 2x op gesprek geweest. ( had ze van tevoren wel ingelicht dat ik niet in mijn nette pak op pumps kon verschijnen haha ) Ik heb nu a.s. maandag het afrondingsgesprek en heb dan gewoon een baan waarbij ik pas in oktober ga beginnen! Vind het zo cool dat ik die baan nog even binnen heb gesleept in "deze staat" en in m'n verlof. Was al helemaal uitgegaan van een banenjacht na de bevalling... Onze frummel moet dus toch nog maar heel eventjes wachten tot na maandag.... Mijn dag kan niet meer stuk
tjonge...er staan er hier een paar op springen... suc6 allemaal (he dat klinkt alsof je op rijexamen moet ofzo...) laat ik het anders formuleren: voor diegene die bijna zover zijn: EEN MOOIE, ZORGZAME BEVALLING!!! ben vandaag met onze kleine meid naar de huisarts geweest. ze heeft last van spruw...en au ik ook...als ze aan de borst ligt dan lijkt het net of er een speldenkussen wordt leeggeprikt. ze krijgt nu druppeltjes en ik een zalfje...hopen dat het dan wat beter gaat met de borstvoeding want madam komt al 3 dagen om de 2 uur gemiddeld (soms zelfs om het uur...pff dat is toch wel hevie s'nachts) @sassie: fijn dat het goed gaat met jullie knul...doet je toch goed, als het goed gaat met kindje gaat het ook goed met moeders toch... @vlinder: aan het bevallen???
@grace: zo dat is een toeter...je draagt wel naar voren...krijg je geen reacties van mensen of het er niet 2 zijn. wel een erg mooie foto...
@nennie: dat is nog eens goed nieuws...gefeliciteerd...jullie knul moet idd nog maar even blijven zitten (spreekt pindanootje streng naar je beebje!!!) jou week en weekend kan niet meer stuk
Nennie, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Wat fijn, wat leuk en wat goed!!! Dat moet een heerlijk gevoel geven zeg. En misschien ook net voldoende rust voor het laatste zetje richting een vlotte en vlekkeloze bevalling! Grace, gave foto!! Wat een buik zeg! Heel mooi! Vlinder... vertel, vertel!!