Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindanootje

26 jun 2011
    90
    0
    0
    in een durpke
    nog even een spammetje (hopen dat het zo lukt):
    net geboren en 3 weken later:

Bijgevoegde bestanden:

2. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    @grace; wat steekt jouw buik lekker ver naar voren zeg!

@nennie: gefeliciteerd met je nieuwe baan!

3. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Grace, wauw wat een gave foto!!!

Nennie gefeliciteerd met je baan!!! Superfijn!

Nou mijn update! T liep idd ontzettend uit!!! Ben net 10 min terug hahaha!
    Maar helaas dames niks gebeurd:(
    Geen spannende verhalen dus...bm wel helemaal verweekt en nog steeds 1cm ontsluiting dus samen overlegd met vk en beiden besloten niks te doen, zij biet en ik ook biet...
    Dus toch weer weekje wachtten hihi!
    Moet nu dinsdag terug op controle dus ben benieuwd!

4. Sassie81

Sassie81 Actief lid

21 sep 2011
    199
    0
    0
    Gelderland
    wat een lekker snoetje, pindanootje!

5. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Grace leuke foto !!

@vlinder mm dus nog ff afwachten weer, nou ja wie weet komt het een deze dagen vanzelf ;)

@pindanootje wat een heerlijk tevreden kindje, echt lief

@nennie gefeliciteerd met je nieuwe baan!

6. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @grace echt een gave buik zeg
    @pindanootje.. wat een mooi poppetje
    @vlinder... balen of niet? wat bedoel je met zei biet ik biet?
    @nennie ik heb dat bij mijn dochter gehad.. ik werd aangenomen terwijl ik 5 mnd zwanger was.. hadden we contract voor 3 mnd .. daarna ben ik ziektewet ingegaan(zw-verlof) en toen in april in vaste dienst.. heb daar met veel plezier gewerkt.. als het het klikt in een gesprek .. dan zie je maar.. dan maakt het niet uit.. of je of tommy hakken binnen komt of op crocs hihihi..in ieder geval super goed gedaan.. hoop dat je er een leuke baan zult hebben.

Hier niet zo veel te melden.. het waait erg hard ... en ik heb weer lichte menstruatiekrampen.. dus ik hoop dat de boel aan het open gaan is benenden.. morgen ochtend check check bij gyn..

7. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Holiday, hahahahahaha dat zijn typefouten op m'n telefoon hihihi;) moet Niet zijn ipv van Biet hahahahahahahahaha.
    Naja ergens wel jammer maar van de andere kant had ik hier wel rekening mee gehouden dus komt niet totaal onverwacht...opzich moet ik officieel natuurlijk ook nog een week dus ZO gek ist niet, maar was altijd leuk geweest ast wel kon hihihi.

Pindanootje, superlieve fotoos!!!

8. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha ik ben er ook niet helemaal bij volgens mij .. nu ik het nog eens lees. hihi.. maar met 1cm had ze wel kunnen strippen.. kan geen kwaad.. als je lichaam er niet klaar voor is gebeurt er toch niets... bij mij rommelt het weer lekker zeg.. en mijn mannetje staat zo lekker te kokkerellen in de keuken... dochter is uit logeren... hoop dat ik van het eten kan genieten...

9. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik reageer niet zoveel hier, ik ben gewoon te chagrijnig :p.
    Gefeliciteerd bevallen mama's! Wat een mooie kindjes en lieve foto's.
    Ik zie dat het bij jou het spannendst is nu Holiday! Hopelijk komt jullie kindje vannacht dan eindelijk.. Zelf durf ik er niet op te hopen de komende twee dagen, ik heb namelijk zojuist een preischotel gegeten :p.

10. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Holiday, ja weet ik had idd gekund, maar we hadden overlegt en ze zegt dat de kans minder dan normaal is dat ik dan daardoor zou gaan bevallen met maar 1cm de kans was vrij groot dat het dan alleen maar meer gaat rommelen en ik helemaal niet meer kn slapen door alle krampen enzo, en daar heb ik dan ook weer geen zin in, dan wacht ik liever nog ff iets langer dak zeker weet dat t iets meer kans van slagen heeft! Vandaar;)

11. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    vlinder: Ik ben benieuwd of jullie beeb zich snel meld.

Holdiday: voor jou duurt het toch niet zo lang meer. Jij moet toch as vrijdag ingeleid worden?

Pinda: lieve foto's

12. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Haha, Ratatoks, en preischotel, jij durft! Ik ben ook zo "bang" dat ik tijdens de bevalling alles onder poep, hahahaha. Ik heb lactose intollerantie en prikkelbaar darmsyndroom. Bij een beetje stress komt het als een gek! Ik hoop maar zo dat als ik weeen krijg ik tussendoor naar het toilet kan en dan alles al kwijt kan, hihi, lekker die poepverhalen....

Holiday wat spannend voor je de komende dagen. Ik stem ook op jou, jij zal wel als eerste komen. Maar ook spannend ivm de bacterie. Toch zijn de vk's daar inderdaad niet zo van onder de indruk. Zal wel een goed teken zijn, toch ;) Maar dat je kindje een nachtje of twee moet blijven is minder.

Pindanootje, wat een schitterend kindje! Erg mooie foto!

Vraagje: stel je verliest alleen maar kleine druppeltjes vruchtwater en de weeen beginnen niet, moet je dan ook 24 uur tellen ivm infectiegevaar? Ik verlies af en toe wat beneden, maar is zo onduidelijk wat. Ik probeer wat op te vangen, voor de zekerheid. Maar het is erg weinig, denk eerder aan dunne afscheiding ofzo

13. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    @labrador... nee het duurt niet lang meer.. maar het rommelt wel ... harde buiken en menstruatie krampern zijn weer terug.. wil niets zeggen maar het zou wel handig zijn als de natuur een beetje mee werkt met het inleiden .. toch?
    @woepie dat van het vruchtwater weet ik niet.. als ik wat verlies moet ik gelijk bellen ... maar heb ze niet over druppels gehoort.. want ja.. mss is het wel urine..

p.s. eten was super lekker.. niet heel mijn bordje leeg.. maar hij had zelf gemarineerde vis met eigengemaakt dressing en verse spinazie (geblancheerd) met puree gemaakt.. de lieverd.. hij kan zo lekker koken...

14. pindanootje

26 jun 2011
    90
    0
    0
    in een durpke
    @woepie: ik zou voor de zekerheid de VK even bellen. zij kunnen toch een soort test doen?
    ervaring heb ik er niet in, bij alle 4 zelf geen gebroken vliezen mee gemaakt. de eerste was een keizersnee, de tweede en de derde hebben ze doorgeprikt tijdens de bevalling en de vierde was ook weer een keizersnee.
    maar als je twijfelt: altijd bellen, daar zijn ze toch ook voor...

@holiday: tjonge jij maakt het ook spannend...lees ik morgen bij jou dat je bevallen bent...spreken we gewoon af.

15. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik ben daar ook best bang voor, en dat het dan ook stinkt! Of dat ik zo'n enorme stinkende knetterscheet laat tijdens het persen. Bah ik schaam me nu al :p.

Mmmmm je eigen privé-Rudolph.

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Meiden lees steeds nog mee hoor, ben zo benieuwt.

Holiday spannend bij jou, hoop dat het snel doorzet.

Vlinder idd beter dan het niet te doen, aan dat gerommel alleen heb je ook niks. Hoever ben je nu? Toch ook al over de 39 weken?

Poepen tijdens bevalling, op dat moment maakt het je echt niks uit.
    En zij weten niet beter daar he, hoef je je echt niet voor te schamen

Pindanootje ahh schattig je fotos.

Gister een rustige dag gehad, ze huilde maar 1 uurtje. Vandaag uurtje naar buiten geweest, boodschapje gedaan.
    Heerlijk.
    Morgen alweer laatste dag kraam, zo raar.

xxx

17. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ja echt wel! Ik schaamde me te pletter, echt waar. De ranzige details: Net voor het persen waren de vlos en mijn man hard door het huis aan het rennen om de nodige spullen te verzamelen. Ik had namelijk al negen centimeter toen ze binnenkwam.
    En toen kreeg ik een flinke perswee en kon die enorme knetterwind echt niet binnenhouden. Ik weet zeker dat ze het gehoord hebben en met het raam verplicht dicht zal het ook niet lekker geroken hebben. Toen bij de eerste keer actief persen voelde ik al dat het fout ging en weigerde verder te persen. De verloskundige sprak me streng toe (inderdaad dat zij al genoeg poep gezien had en dat dat beetje van mij er echt nog wel bij kon) en toen poepte ik met verve mijn matje vol :p. Maar echt, ik vond het afschuwelijk.

Lekker joh, dat je na een week alweer een boodschapje kon gaan doen! Heb je geen last van extra kraamvloed als je een tijdje gelopen hebt?

18. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Oow... dat zijn geen fijne verhalen om te lezen zo vlak voor de bevalling.... We moeten dus rekening houden met genante taferelen?!? En we liggen er dan al zo charmant bij!:p

19. Pipi

Pipi Actief lid

4 nov 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Grace, wat een mooie foto!
    Ik zal het laten weten als ik nieuws heb....
    Heb nu weer onwijze voorweeen, niet echt fijn.

20. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    jaaaaaaaaaaaaaaa ik wil dat ook echt niet...ze zeggen op dat moment maakt t je niks uit, nou mijn vriendinnetje zei hoeveel pijn ik ook had DAT maakte mij echt wel uit...vond t zo erg...
    zie daar best tegenop eig...nog meer dan die hele bevalling zelf hahaaha

carp vandaag precies 39 wkn;)

Deel Deze Pagina