Ja het is echt niet charmant . Maar ik weet het wel kleurig te vertellen hoor, en het is maar net hoe je het zelf ervaart. Op youtube heb ik flink wat bevallingen gekeken en daar wordt het vaak onopvallend weggehaald en die vrouwen lijken zich helemaal niet te generen. Dit is ook hetgene waar ik het meeste tegenop zie.. Ervan uitgaande dat ik weer een voorspoedige bevalling krijg natuurlijk, complicaties daar zit niemand op te wachten.
ik heb het helemaal niet gehad bij mijn dochter... en nu merk ik ook weer dat ik soms 4x per dag naar het toilet kan.. mijn lichaam houd zich al schoon op een of andere manier... waar ik normaal blij ben met 1x in de 3 dgn kan ik nu zowiezo 3x per dag Niet druk verder over maken.. remt alleen maar in de vlotheid van je bevalling... enne is er al een pica van Ruby d'r baby??heb ik die gemist.. of is ze even lekker aan het genieten...
Bedankt voor alle leuke reacties. Nee, nog niet gehoord dat mensen dachten dat het er twee zijn. Als je me van voren of achteren ziet, zie je zelfs amper dat ik zwanger ben. Dan draai ik een kwartslag en kaboeng... Bevallingspoepverhalen: Bah, zelf bij de eerste helemaal niet gepoept (of ik moet wel heel erg ver weg zijn geweest). Dat is een van de weinige dingen waar ik me nu geen druk om maak. Pinda: Prachtige foto's! Ruby: Ja, hoe ziet je kleine mannetje er uit!!!!!!! Pipi: Hoop dat je voorweeen doorzetten. Lijkt me heel vermoeiend als dat heel lang blijft voortduren. Carpediem: Je klinkt een stuk vrolijker, gelukkig. PS. Sorry op wie ik niet reageer, het is echt willekeurig.
Zon buik heb ik ook. Dan waggel ik over straat en de mensen achter me zuchten dat ik niet doorloop.. Tot ik de hoek omga haha! Dan zie je die enorme toeter en dan hoor je ze denken "owww".
Heerlijk hè die mensen die vanachter niet zien dat je zwanger bent hihihi! Hier ook! En dan lopen ze langs jd op en ??????? Hahaha
Nou Ratatosk... Ik zie aan je onderschrift dat het jouw beurt is vandaag. Succes en zet hem op! En Holiday ook toch? Of morgen pas?!? In ieder geval veel succes voor de dames met gerommel in de trommel. Ik moet vandaag weer terug naar de VK, maar die zullen niks doen. Die grijpen pas in bij gevaar voor de gezondheid of na 41 weken. Daar ben ik het ook wel mee eens. Dus we gaan gezellig bijkletsen, want hier is alles nog rustig!
Ik zei al tegen mijn man dat ik gewoon begin met persen als ik geen weeën krijg . Momenteel voel ik alleen een babietje hikken..
Ik ben ook benieuwd of iemand zijn kleintje de geboortedatum 12-7-12 mee gaat geven. Inderdaad een mooie datum Weer een dagje afwachten...
Inderdaad een mooie datum! Had ik nog helemaal niet bij stil gestaan. Hier in de pool zijn vrijdag de 13e en 14 juli favoriet. Zelf denk ik dat het de 17e gaat worden. Al zal ik haar niet terugstoppen als ze vandaag besluit te komen hoor hahaha!!!
Ik ben het vemoedelijk ook niet......druppeltjes zijn weg en dat wat was bleek later toch afscheiding haha, ja zo houd je jezelf wel bezig he! Maar gezien alle vroege reacties hier op het forum krijg ik de indruk dat de meesten ook niet al te veel en lang kunnen slapen!
Woepie, denk dat niemand meer uit kan slapen inderdaad, ik in ieder geval niet haha. Hoe grappig is dit, mijn buurvrouwtje is 15 juli uitgerekend en wilde thuis bevallen. Sprak haar gisteren nog en ze zei dat ze dacht dat ze over de 40 weken heen zou gaan, omdat er nog steeds nul voortekenen waren. Ik zei nog, voor jullie kan 12-7-12 het nog weleens worden en tadaaa daar staat nu een kraamzorgauto voor de deur Zal het dan toch Ze weten ook nog niet wat het is...ben zo benieuwd. Vandaag maar even een paar keer extra een rondje met de hond Wordt er in ieder geval 1tje geboren vandaag, ook al zit ze niet op dit forum...
Nee hier lukt het uitslapen ook niet, te lang in bed liggen betekend overal pijntjes haha Nennie dat is wel heel toevalling van de buurvrouw, wat kan het dan toch een eens snel gaan he...
Denk even kijken voor babynieuws, maar nog niets. Hier een heerlijk rustig meisje gehad, gisterenavond en vannacht. Ging super. Kraamhulp net weg, ik traantje en zij ook. Het was zo gezellig. xxx
Wat zijn Vlinder en Holiday rustig en stil vandaag.... toeval? Of misschien toch ook nog babynieuws op dit forum? Naast de buuf van Nennie?
Vlinder en Holiday zijn idd stil Anjeli... wieweet..... Nog meer meiden lekker bezig met schoonmaken Ik kan echt gewoon niet stilzitten, liggen en een filmpje kijken of een middagdutje doen.... Doe elke dag wat, gisteren zelfs de combimagnetron weer blinkend schoon gemaakt haha. Zal toch geen nesteldrang zijn... Ga zo maar lekker even naar buiten, het zonnetje komt door...
Oh ja, hier ook overal pijntjes als ik te lang blijf liggen. Niets waard. Ik heb klein beetje afgestoft en toilet schoongemaakt, was gedaan. En nu rugpijn, buikpijn, harde buiken, bah. Dat is zo'n beetje een van de weinige dingen die je kunt doen en dan word ik direct afgestraft. De verveling begint toe te slaan. Waar houden jullie je eigenlijk mee bezig? Ik heb trouwens ook een hele zere kont, alsof de baby daarin ligt, hahahaha, wat klinkt dat weer belachelijk. Denk dat de druk vanuit het bekken doorstraalt naar de billen ofzo. Yorin travel komt er zo op, daar ga ik elke dag even voor liggen!